Ey man!quote:
ja maar jij bent een jongen, dat is minder opvallendquote:
nee.quote:
Ik heb altijd als ik er te veel aan zit dat het dan kut gaat zitten. En als ik gewoon nochelant wat gel er in doe zonder er bij na te denken dat het dan wel relaxed zitquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:00 schreef DownPoison het volgende:
krijg net te horen dat we(mijn ouders, opa en oma en broertje) vanavond uit eten gaan.
maar mijn haar zit kut en heb er al weet niet hoe veel gel in gedonderd maar het wil maar niet zitten
nou als er dan een leuke jongen is ofzo dan denk ik de hele tijd kuuut me haar zit niet >.>quote:
Dus een jongen z'n haar hoeft niet goed te zitten?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:02 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja maar jij bent een jongen, dat is minder opvallendhaha
whehehe moet je dat meisje zien, d'r haar zit echt voor geen meterquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:03 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nou als er dan een leuke jongen is ofzo dan denk ik de hele tijd kuuut me haar zit niet >.>
En geloof me dan smaakt het eten echt wel minder![]()
en ja ik ben erg, weet het![]()
ja dat heb ik meestal ook, maar nu zat het direct al ontploft en ik gel erin doen zodat het weer platter zou gaan zitten en nu zit het nog ontplofderquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb altijd als ik er te veel aan zit dat het dan kut gaat zitten. En als ik gewoon nochelant wat gel er in doe zonder er bij na te denken dat het dan wel relaxed zit.
nou dat valt meestal gewoon minder op. heel vaak als jongens zeggen dat hun haar niet goed zit ofzo zie ik dat echt niet..quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dus een jongen z'n haar hoeft niet goed te zitten?
Haar wassen, kammen, opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:04 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja dat heb ik meestal ook, maar nu zat het direct al ontploft en ik gel erin doen zodat het weer platter zou gaan zitten en nu zit het nog ontplofder
Wát een probleem zeg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:00 schreef DownPoison het volgende:
krijg net te horen dat we(mijn ouders, opa en oma en broertje) vanavond uit eten gaan.
maar mijn haar zit kut en heb er al weet niet hoe veel gel in gedonderd maar het wil maar niet zitten
Dat heb ik nou als meisjes dat zeggenquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:04 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nou dat valt meestal gewoon minder op. heel vaak als jongens zeggen dat hun haar niet goed zit ofzo zie ik dat echt niet..
http://www.modmybox.nl/wi(...).html?cPath=66_93_97 Gewone DSquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:35 schreef RenRen- het volgende:
Weet iemand -heel toevallig- waar je een nieuwe batterij voor je DS kunt kopen?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
whehehe moet je dat meisje zien, d'r haar zit echt voor geen meter
Heyquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:06 schreef DownPoison het volgende:
[..]
maar de vorige keer was het ook al stom want toen was er leuke ober maar zat ik helemaal in de hoek. En mijn broertje weet dat ik nogal vaak met de obers flirt
en toen ging mijn broertje steeds mijn bord aanpakken enzo zodat de ober minder naar mij keek
![]()
mijn broertje is gemeen
ja wat anders is uit eten gaan met me opa en oma echt niet leuk hoor![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:08 schreef Remsjo het volgende:
Het is rokjesdag:
Ik zie liever een chick in een jeans met een stel strakke billen eraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |