quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer erg handig allemaal op dezelfde dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.badminton was gister. Maar okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You were poison, spinning round my mind...
WEEKENDquote:
.....aquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:17 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dat kan ook, maar ik heb heel vaak dat ik dus geen broek schoon heb(heb er te weinig) en dan moet ik wel een rokje aan.
Sorryquote:
dus dan zou je maar gewoon niet naar school gaan? Als al je broeken in de was zouden zitten ofzo. Zo erg is het toch niet om een rok te dragen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
.....a
Dat maakt me dus echt niets uit, ik ga niet met een rok naar school
Ik vind van niet, ik vind rokjes die je niet vaak ziet juist tofquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:18 schreef Desunoto het volgende:
Jeansrokjes zijn dan weer leuker dan andere rokjes.
Mits het je staat natuurlijk.
Ja, echt zoquote:
ja ok maar dat is met alles zo..quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:18 schreef Desunoto het volgende:
Jeansrokjes zijn dan weer leuker dan andere rokjes.
Mits het je staat natuurlijk.
Jij bent dan ook Remsjoquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:19 schreef Remsjo het volgende:
Ik vind alleen hockeyrokjes lieevvv
Ik heb drie broeken, en doe twee dagen met een broek. En in het weekend doet mn moeder de wasquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:19 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dus dan zou je maar gewoon niet naar school gaan? Als al je broeken in de was zouden zitten ofzo. Zo erg is het toch niet om een rok te dragen?
Factquote:
Jij zit op partyflock, je mening telt nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:19 schreef Remsjo het volgende:
Ik vind alleen hockeyrokjes lieevvv
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij zit op partyflock, je mening telt niet
Muziekquote:
oh ok.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb drie broeken, en doe twee dagen met een broek. En in het weekend doet mn moeder de wasEn anders zou ik gewoon een oplossing vinden om niet met een rok uit de deur te hoeven.
Ik vind het echt verschrikkelijk om een rok aan te moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |