Nee.quote:
quote:
Nee, en ik ben nu wegquote:
ja?quote:
Kan best zijn dat er geen studentenkorting meer opstaat hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 13:54 schreef Desunoto het volgende:![]()
Wat een prutsers. Ik kreeg net per post m'n studenten OV-chipkaart.![]()
Jongens, daar heb ik helemaal geen recht op en ik heb m'n studiefinanciering ook gestopt.![]()
*zucht
Oke, dat zou beter zijn. Dan hoef ik ze niet weer op een fout te wijzen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kan best zijn dat er geen studentenkorting meer opstaat hoor
Hier is het heel makkelijk, ik weet niet of je daar al je pasje kunt opwaarderen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 16:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oke, dat zou beter zijn. Dan hoef ik ze niet weer op een fout te wijzen.
Maar hoe kom ik daar snel achter?
Ik heb echt geen idee. Ik heb er nog nooit mensen hier over gehoord.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hier is het heel makkelijk, ik weet niet of je daar al je pasje kunt opwaarderen?
Want hij is toch nog niet geldig buiten Rdam en Adam?
Want als het goed is kun je die korting er ook af laten halen, maar moet wel bij een speciaal kantoor denk ik. Maar als je een keer op een treinstation bent kun je het vast vragen bij een servicepuntquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 16:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Ik heb er nog nooit mensen hier over gehoord.
Wat gaat er dan gebeuren?quote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 16:29 schreef Juicyhil het volgende:
Allemaal vanavond ff klikken en hem aan mij geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |