dat dus!quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:57 schreef TJDoornbos het volgende:
Jens regelt het allemaal!
Ag, je ken alted nog foebal kekkequote:Op zaterdag 4 april 2009 12:01 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Kijk ze nou is blij zijn met hun defuser....![]()
k*tsport geworden dit
quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:01 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Kijk ze nou is blij zijn met hun defuser....![]()
k*tsport geworden dit
Omdat ik niet twee keer wil tikkenquote:
Het is diffuser, maargoed, dat maakt neit uit verder.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:01 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Kijk ze nou is blij zijn met hun defuser....![]()
k*tsport geworden dit
Plus een nieuwe motor, plus een voorsprong van een jaar in ontwikkeling. het is echt niet alleen die diffuser, das gewoon kul.quote:
Ja, want dat is het enige onderdeel op de auto wat voor downforce zorgtquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:10 schreef Giem het volgende:
nou de diffuser werkt dus wel
Leek een BMW ofzo?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:09 schreef Atreidez het volgende:
Barrichello gaat tegen iemand protesteren
Die gaan elke kwalificatie verder, niet alleen vandaag.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:12 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de Duitse RTL gaat nog even verder
Dan zijn ze denk ik sneller dan de Brawn.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:13 schreef sanger het volgende:
De Red Bull wil ook wel. als ze daar zo een diffuser op weten te bouwen
Vettel for WCquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:13 schreef sanger het volgende:
De Red Bull wil ook wel. als ze daar zo een diffuser op weten te bouwen
I knowquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Die gaan elke kwalificatie verder, niet alleen vandaag.
Altijd nog wat interviews en dergelijke en nog wat nieuwtjes en de persconferentie.
Tip dus voor de volgende races
Dat denk ik ook. Vooral Vettel (die Webber de F1 uit gaat rijden dit seizoen denk ik).quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan zijn ze denk ik sneller dan de Brawn.
Red Bull kan dat niet zomaar veranderen toch? Itt andere teams hebben zij hun gearbox geloof ik daar zitten. Kan het verkeerd hebben, maar volgens mij was het Red Bull die daar het meeste problemen mee zou hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:13 schreef sanger het volgende:
De Red Bull wil ook wel. als ze daar zo een diffuser op weten te bouwen
Tof! ff checkenquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:19 schreef sanger het volgende:
Nu op RTL7 retrobeelden (nu Senna)
jep, maar er zijn nog een aantal teams die dat probleem zouden hebben met de gearbox of KERS.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:20 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Red Bull kan dat niet zomaar veranderen toch? Itt andere teams hebben zij hun gearbox geloof ik daar zitten. Kan het verkeerd hebben, maar volgens mij was het Red Bull die daar het meeste problemen mee zou hebben.
Ik spoelde net terug en het was in elk geval een Toyota maar kon het niet goed zien welkequote:Op zaterdag 4 april 2009 12:27 schreef Burnie88 het volgende:
Ik ben erg benieuwd tegen wie Rubens gaat protesteren, ik hoop niet Trulli, dan verlies ik flink punten met de manager...
Bizar iddquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nu het jaar 2000 bij RTL7, toen teams nog ongelimiteerd mochten testen.
19 tot 20 uur per dag een auto op de baan volgens Ross Brawn. Te belachelijk voor woorden eigenlijk.
Maar, maar, maar ... hoe moet Ferrari anders winnen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:16 schreef Zorro het volgende:
Als de diffuser illegaal wordt bevonden op 14 april kan ik daar mee leven (mits goed onderbouwd), als de punten worden afgepakt niet, dan is het idd een kutsport geworden. Ik bedoel, als het zo belangrijk is dat ze daarvoor punten af willen nemen hadden ze maar eerder moeten beslissen. Eerst races laten rijden en dan punten afpakken zou ergzijn.
Door zo conservatief als Alonso te rijden in 2005 en 2006 en door te jatten en te liegen als McLaren in 2007 en 2009quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maar, maar, maar ... hoe moet Ferrari anders winnen?
dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die al jarenlang roepen dat formule 1 niet meer spannend isquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:13 schreef vosss het volgende:
Het hele veld binnen iets meer dan een seconde
Ik snap echt niet hoe iemand het nu een kutsport kan noemen; het zit dichter bij elkaar dan ooit!
In 't begin dacht ik altijd wel dat je prima kerel was: uiteindelijk blijk je echt gewoon de grootste huilie ooit te zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maar, maar, maar ... hoe moet Ferrari anders winnen?
Klikquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | 1. Button Brawn-Mercedes 660 2. Trulli Toyota 656.5 3. Vettel Red Bull-Renault 647 4. Barrichello Brawn-Mercedes 664.5 5. Glock Toyota 656.5 6. Rosberg Williams-Toyota 656 7. Webber Red Bull-Renault 656 8. Kubica BMW-Sauber 663 9. Raikkonen Ferrari 662.5 10. Alonso Renault 680.5 11. Heidfeld BMW-Sauber 692 12. Nakajima Williams-Toyota 683.4 13. Hamilton McLaren-Mercedes 688 14. Kovalainen McLaren-Mercedes 688.9 15. Bourdais Toro Rosso-Ferrari 670.5 16. Massa Ferrari 689.5 17. Piquet Renault 681.9 18. Fisichella Force India-Mercedes 680.5 19. Sutil Force India-Mercedes 655.5 20. Buemi Toro Rosso-Ferrari 686.5 |
Ga ik kijken op usenet voor de kwalificatie van vandaag, vind ik er zomaar de GP Zandvoort 1985quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:35 schreef bodylotion het volgende:
iemand dat RLT Retro opgenomen en toevallig op usenet gezet?![]()
ja dus![]()
Barri nog een tikje zwaarder. Wat ik niet snap, want met zo'n penalty wil je zo ver mogelijk naar voren staan lijkt me (zie Vettel met z'n lage gewicht) om toch maar niet te veel tijd te verliezen achter andere jongens.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:48 schreef Bolter het volgende:
Bizar hoor dat Button toch weer de zwaarste is.
Ik vind een zwaardere auto veel zinniger met zulke kleine verschillen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Barri nog een tikje zwaarder. Wat ik niet snap, want met zo'n penalty wil je zo ver mogelijk naar voren staan lijkt me (zie Vettel met z'n lage gewicht) om toch maar niet te veel tijd te verliezen achter andere jongens.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:08 schreef alwaysleft het volgende:
Wat zijn de laatste weervoorspellingen?
Iemand die dit weet??
quote:Vannacht zijn er zowel opklaringen als wolkenvelden en lokaal ontstaat er een mistbank. Het koelt bij weing wind af tot een graad of 6.
Morgen zijn er eerst tamelijk veel wolkenvelden. Naarmate de ochtend vordert komt er steeds meer ruimte voor zon. Morgenmiddag is het in de kustprovincies vrij zonnig, verder landinwaarts ontstaan behoorlijk wat stapelwolken.
Het wordt 12C aan zee, 14C in Groningen tot 16C in Brabant. Lokaal valt er landinwaarts een bui.
Brawn is nog steeds duidelijk de snelste. Lijkt me dus dat je zo snel mogelijk vrij baan wil hebben om die snelheid te benutten. Daarnaast als het gaat regenen heb je ook niks aan een volle tank, tenzij het net gaat regenen in die paar rondjes die je langer doorrijdt dan de rest.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:23 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik vind een zwaardere auto veel zinniger met zulke kleine verschillen.
In het racegebied van dit weekendquote:
Maar als 6e heb je dus geen vrije baan. Het risico dat je niet 5 man inhaalt bij de start is groot en dan zit je daarna achter de Trulli train en moet je vroeg naar binnen waardoor je in het middenveld komt met eventuele 1 stoppers die je nog ophouden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Brawn is nog steeds duidelijk de snelste. Lijkt me dus dat je zo snel mogelijk vrij baan wil hebben om die snelheid te benutten. Daarnaast als het gaat regenen heb je ook niks aan een volle tank, tenzij het net gaat regenen in die paar rondjes die je langer doorrijdt dan de rest.
quote:Race day beckons, and once again it will dawn dry and reasonably bright but - as so often happens here - the clouds will roll in throughout the afternoon. Currently, the thunderstorm risk is predicted at 80 percent for the late afternoon race start and the forecasts haven't deviated away from that number since Wednesday.
Nu zit je dus achter Raikkonen en Kubica die een bijna even zware auto hebben en met een beetje pech ook achter de ultra-zware Alonso en Heidfeld, lijkt me dat je dan beter achter Trulli/Glock/Rosberg kan zitten en gewoon een gat pakken op de iets zwaardere jongens achter je.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:57 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar als 6e heb je dus geen vrije baan. Het risico dat je niet 5 man inhaalt bij de start is groot en dan zit je daarna achter de Trulli train en moet je vroeg naar binnen waardoor je in het middenveld komt met eventuele 1 stoppers die je nog ophouden.
En dan moet je ook nog maar eens eerste worden, en elke honderste voorsprong die je pakt betekent eigenlijk gewoon dat je te weinig brandstof hebt meegenomen (brandstof verspild dus). Uiteraard geldt dit altijd, maar bij een normale pole heb je het voordeel aan de goede kant te starten en een vrije baan.
Weer:
[..]
Kans op neerslag morgen zit zo rond de 70%. De laatste weerkaarten geven aan dat het juist aan het eind van de dag droog zal blijven, en de regen al eerder op de dag valt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:08 schreef alwaysleft het volgende:
Wat zijn de laatste weervoorspellingen?
Iemand die dit weet??
Dat voordeel is niet zo groot, zeker niet omdat je met een vroege stop hoe dan ook in veel verkeer komt. Minder groot voordeel in ieder geval dan veel brandstof waardoor je langer door kunt rijden, waarin je met de snelste auto + weinig brandstof + geen verkeer veel tijd kan winnen en 'gewoon' op het podium kan komen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nu zit je dus achter Raikkonen en Kubica die een bijna even zware auto hebben en met een beetje pech ook achter de ultra-zware Alonso en Heidfeld, lijkt me dat je dan beter achter Trulli/Glock/Rosberg kan zitten en gewoon een gat pakken op de iets zwaardere jongens achter je.
Wie heeft het over een vroege stopquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:27 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat voordeel is niet zo groot, zeker niet omdat je met een vroege stop hoe dan ook in veel verkeer komt. Minder groot voordeel in ieder geval dan veel brandstof waardoor je langer door kunt rijden, waarin je met de snelste auto + weinig brandstof + geen verkeer veel tijd kan winnen en 'gewoon' op het podium kan komen.
Bij echt heftig onweer boven t circuit wordt wedstrijd stilgelegd volgends mij.. Niet zozeer voor de auto's, maar voor de veiligheid van de marshalls..quote:Op zondag 5 april 2009 09:13 schreef wijmaar het volgende:
Net ff wat zitten zoeken via weeronline en nog wat andere sites. Daar worden voor de ochtend/middag onweerbuien voorspeld, wat gebeurt er zodra het ook echt gaat onweren?
keek net in de tvgids zie ik 10.00 uur staan natuurlijk eerst 1 uur voorbeschouwing :quote:Op zondag 5 april 2009 09:18 schreef Tazz het volgende:
Maar goed dat ik nog even op fok! kijk. Zag dat op RTL7 de race pas om 14:00 uur begon, ergens begon er een belletje te rinkelen en zag dat het 11:00 uur moest zijn (op RTL 5)...
wazig van RTL...
nu op rtlquote:Op zondag 5 april 2009 10:07 schreef Atreidez het volgende:
Net op BBC onboard beelden gezien van waar Trulli eraf gaat en waar Hamilton m erlangs laat.. Die waren nog niet bekend toch?
Jawel. Die stonden vorige week zondag al op youtube en zijn ook al langs gekomen hierquote:Op zondag 5 april 2009 10:07 schreef Atreidez het volgende:
Net op BBC onboard beelden gezien van waar Trulli eraf gaat en waar Hamilton m erlangs laat.. Die waren nog niet bekend toch?
Ach, om 13.00u/14.00u is de herhaling alquote:Op zondag 5 april 2009 10:29 schreef Mikkie het volgende:
Hoe irritant. Heb ik met m'n stomme kop een squashwedstrijd afgesproken om 11u. Kan dus alleen de laatste drie kwartier zien...
Live beelden op tv. Het is droog op het moment.quote:Op zondag 5 april 2009 10:31 schreef northernlight81 het volgende:
Goedemorgen
Hoop dat het gaat regenen in Maleisië, heeft er iemand al berichten gehoord van Mol hoe het weer is daar?
waren net ook op RTL, maar waarschijnlijk begrijp ik het niet helemaal, want ik vind het redelijk begrijpelijk dat hij hem erlangs laat.quote:Op zondag 5 april 2009 10:07 schreef Atreidez het volgende:
Net op BBC onboard beelden gezien van waar Trulli eraf gaat en waar Hamilton m erlangs laat.. Die waren nog niet bekend toch?
volgens Button daarnet inderdaad nog geen cm..quote:Op zondag 5 april 2009 10:42 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd hoe de Brawns zich houden. Ze hadden toch nog geen ervaring met regen met de auto's. Toch?
quote:Op zondag 5 april 2009 10:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Haha...Brundle is Toyota ah jennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |