keek net in de tvgids zie ik 10.00 uur staan natuurlijk eerst 1 uur voorbeschouwing :quote:Op zondag 5 april 2009 09:18 schreef Tazz het volgende:
Maar goed dat ik nog even op fok! kijk. Zag dat op RTL7 de race pas om 14:00 uur begon, ergens begon er een belletje te rinkelen en zag dat het 11:00 uur moest zijn (op RTL 5)...
wazig van RTL...
nu op rtlquote:Op zondag 5 april 2009 10:07 schreef Atreidez het volgende:
Net op BBC onboard beelden gezien van waar Trulli eraf gaat en waar Hamilton m erlangs laat.. Die waren nog niet bekend toch?
Jawel. Die stonden vorige week zondag al op youtube en zijn ook al langs gekomen hierquote:Op zondag 5 april 2009 10:07 schreef Atreidez het volgende:
Net op BBC onboard beelden gezien van waar Trulli eraf gaat en waar Hamilton m erlangs laat.. Die waren nog niet bekend toch?
Ach, om 13.00u/14.00u is de herhaling alquote:Op zondag 5 april 2009 10:29 schreef Mikkie het volgende:
Hoe irritant. Heb ik met m'n stomme kop een squashwedstrijd afgesproken om 11u. Kan dus alleen de laatste drie kwartier zien...
Live beelden op tv. Het is droog op het moment.quote:Op zondag 5 april 2009 10:31 schreef northernlight81 het volgende:
Goedemorgen
Hoop dat het gaat regenen in Maleisië, heeft er iemand al berichten gehoord van Mol hoe het weer is daar?
waren net ook op RTL, maar waarschijnlijk begrijp ik het niet helemaal, want ik vind het redelijk begrijpelijk dat hij hem erlangs laat.quote:Op zondag 5 april 2009 10:07 schreef Atreidez het volgende:
volgens Button daarnet inderdaad nog geen cm..quote:Op zondag 5 april 2009 10:42 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd hoe de Brawns zich houden. Ze hadden toch nog geen ervaring met regen met de auto's. Toch?
quote:Op zondag 5 april 2009 10:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Haha...Brundle is Toyota ah jennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |