dat dus!quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:57 schreef TJDoornbos het volgende:
Jens regelt het allemaal!
Ag, je ken alted nog foebal kekkequote:Op zaterdag 4 april 2009 12:01 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Kijk ze nou is blij zijn met hun defuser....![]()
k*tsport geworden dit
quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:01 schreef MakaveliTheDon het volgende:
k*tsport geworden dit
Omdat ik niet twee keer wil tikkenquote:
Het is diffuser, maargoed, dat maakt neit uit verder.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:01 schreef MakaveliTheDon het volgende:
k*tsport geworden dit
Plus een nieuwe motor, plus een voorsprong van een jaar in ontwikkeling. het is echt niet alleen die diffuser, das gewoon kul.quote:
Ja, want dat is het enige onderdeel op de auto wat voor downforce zorgtquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:10 schreef Giem het volgende:
nou de diffuser werkt dus wel
Leek een BMW ofzo?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:09 schreef Atreidez het volgende:
Barrichello gaat tegen iemand protesteren
Die gaan elke kwalificatie verder, niet alleen vandaag.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:12 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de Duitse RTL gaat nog even verder
Dan zijn ze denk ik sneller dan de Brawn.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:13 schreef sanger het volgende:
De Red Bull wil ook wel. als ze daar zo een diffuser op weten te bouwen
Vettel for WCquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:13 schreef sanger het volgende:
I knowquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Die gaan elke kwalificatie verder, niet alleen vandaag.
Altijd nog wat interviews en dergelijke en nog wat nieuwtjes en de persconferentie.
Tip dus voor de volgende races
Dat denk ik ook. Vooral Vettel (die Webber de F1 uit gaat rijden dit seizoen denk ik).quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan zijn ze denk ik sneller dan de Brawn.
Red Bull kan dat niet zomaar veranderen toch? Itt andere teams hebben zij hun gearbox geloof ik daar zitten. Kan het verkeerd hebben, maar volgens mij was het Red Bull die daar het meeste problemen mee zou hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:13 schreef sanger het volgende:
Tof! ff checkenquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:19 schreef sanger het volgende:
Nu op RTL7 retrobeelden (nu Senna)
jep, maar er zijn nog een aantal teams die dat probleem zouden hebben met de gearbox of KERS.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:20 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Red Bull kan dat niet zomaar veranderen toch? Itt andere teams hebben zij hun gearbox geloof ik daar zitten. Kan het verkeerd hebben, maar volgens mij was het Red Bull die daar het meeste problemen mee zou hebben.
Ik spoelde net terug en het was in elk geval een Toyota maar kon het niet goed zien welkequote:Op zaterdag 4 april 2009 12:27 schreef Burnie88 het volgende:
Ik ben erg benieuwd tegen wie Rubens gaat protesteren, ik hoop niet Trulli, dan verlies ik flink punten met de manager...
Bizar iddquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nu het jaar 2000 bij RTL7, toen teams nog ongelimiteerd mochten testen.
19 tot 20 uur per dag een auto op de baan volgens Ross Brawn. Te belachelijk voor woorden eigenlijk.
Maar, maar, maar ... hoe moet Ferrari anders winnen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:16 schreef Zorro het volgende:
Als de diffuser illegaal wordt bevonden op 14 april kan ik daar mee leven (mits goed onderbouwd), als de punten worden afgepakt niet, dan is het idd een kutsport geworden. Ik bedoel, als het zo belangrijk is dat ze daarvoor punten af willen nemen hadden ze maar eerder moeten beslissen. Eerst races laten rijden en dan punten afpakken zou ergzijn.
Door zo conservatief als Alonso te rijden in 2005 en 2006 en door te jatten en te liegen als McLaren in 2007 en 2009quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maar, maar, maar ... hoe moet Ferrari anders winnen?
dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die al jarenlang roepen dat formule 1 niet meer spannend isquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:13 schreef vosss het volgende:
Het hele veld binnen iets meer dan een seconde
Ik snap echt niet hoe iemand het nu een kutsport kan noemen; het zit dichter bij elkaar dan ooit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |