DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:32 schreef De_kromme het volgende:
Twente verliest komend weekend, AJAX wordt 2e
Maak die OP eens in ordequote:Op donderdag 2 april 2009 15:32 schreef De_kromme het volgende:
Twente verliest komend weekend, AJAX wordt 2e
Neequote:
Dat dus!quote:Op donderdag 2 april 2009 15:43 schreef toma het volgende:
[..]
Heb er niet voor niets zoveel moeite in gestopt
Omdat je hem zo mooi hebt gemaakt danquote:Op donderdag 2 april 2009 15:43 schreef toma het volgende:
[..]
Heb er niet voor niets zoveel moeite in gestopt
http://wiki.fok.nl/index.php/AFC_Ajax
Doe het dan minimaal met bronquote:Op donderdag 2 april 2009 16:21 schreef Radegast het volgende:
Als ik zeg dat Mats Rits niet naar Ajax komt maar bij Beerschot blijft, is dat dan een versteegrobje?
Donald en Van der Heijden zijn alleen nog niet echt wedstrijdfit, geloof ik. Of Kennedy alweer is hersteld zou ik ook niet weten.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:41 schreef jna het volgende:
Hebben we nou een blessure vrije selectie of vergeet ik iemand?
Ach, na zondag zal het wel weer anders zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 16:41 schreef jna het volgende:
Hebben we nou een blessure vrije selectie of vergeet ik iemand?
Hier ook niet, verveeld me echt de tering als Ajax niet moet voetballen zeg.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:06 schreef Spougle het volgende:
Eindelijk weer Ajax deze zondag. Ik wist echt niet wat ik moest doen de laatste zondag
Ik ook niet. Ik heb geen leven denk ikquote:Op donderdag 2 april 2009 17:06 schreef Spougle het volgende:
Eindelijk weer Ajax deze zondag. Ik wist echt niet wat ik moest doen de laatste zondag
Bronquote:Rits langer bij Beerschot; geen overgang naar Ajax
Mats Rits heeft niet voor een transfer naar Ajax gekozen. De vijftienjarige spelmaker heeft besloten voorlopig bij zijn huidige club Germinal Beerschot te blijven.
De Amsterdammers volgen Rits al geruime tijd, net als Real Madrid en Anderlecht. Donderdag maakte de jongeling echter bekend dat hij een vertrouwensovereenkomst met zijn club Germinal Beerschot heeft gesloten. Rits mag officieel nog geen contract bij de club tekenen omdat hij nog geen zestien jaar oud is.
‘Ik heb veel getwijfeld, maar omdat ik hier mijn school kan afmaken en voldoende kansen krijg, blijf ik in Antwerpen,’ aldus Rits in Het Nieuwsblad. Zijn club is erg te spreken over de keuze. ‘In het verleden hebben we jonge spelers verloren aan het buitenland die later toppers werden, zoals Moussa Dembélé. Gelukkig is dat nu niet gebeurd,’ stelt voorzitter Herman Kesters.
Tenminste met bronquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:23 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Tenminste met brontoen ook al jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
Die namenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:44 schreef versteegrob het volgende:
Gaat lekker met Ajax, maar 1 naam http://www.vi.nl/web/show/id=387173/langid=43
Allemaal boven Suarezquote:Berg (FC Groningen)
Everton (Heracles Almelo)
N'Kufo (FC Twente)
Boukhari (NAC Breda)
Dzsudzsák (PSV)
Elm (SC Heerenveen)
Nee, ik dacht dat het een late 1 april grap was.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die namen![]()
Totaal niet serieus te nemen dat elftal
Heb niks van Wau gezien, maar vd Wiel speelt ook niet zo super vind ik hoor. Suarez ook niet, dus op zich wel terecht dat er weinig spelers van Ajax tussenstaan. Alleen had ik stiekem Aissati wel verwacht.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:49 schreef toma het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat het een late 1 april grap was.
WauDie gast is ZOOOOOOOOOO slecht en hij staat er gewoon in ipv vd Wiel.
Wau wordt al jaren bij WillemII uitgekotst. Dan is vd Wiel uit vorm nog altijd 10 klasses beter dan die lamzak.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:07 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Heb niks van Wau gezien, maar vd Wiel speelt ook niet zo super vind ik hoor. Suarez ook niet, dus op zich wel terecht dat er weinig spelers van Ajax tussenstaan. Alleen had ik stiekem Aissati wel verwacht.
Hm ok. Nou ja, de VI neem ik toch niet serieus bij dit soort dingenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:13 schreef toma het volgende:
[..]
Wau wordt al jaren bij WillemII uitgekotst. Dan is vd Wiel uit vorm nog altijd 10 klasses beter dan die lamzak.
Eigenlijk mogen ze allemaal wel wat meer betrokken worden bij het eerste. De Boer, Bergkamp, Roy of vraag anders aan Litmanen of 'ie ff langskomtquote:Ajax zoekt interne vervanger geblesseerde Rob Witschge
02-04-09
Ondanks dat velen dachten aan een 1 aprilgrap heeft assistent-trainer Rob Witschge wel degelijk zijn linkerachillespees gescheurd. Gevolg is dat trainer Marco van Basten het voorlopig zonder Witschge moet doen en intern op zoek gaat naar een vervanger. "Het is duidelijk dat Rob in elk geval tot het einde van het seizoen niet op het trainingsveld zal staan en in de Arena kan komen," reageert een Ajax-woordvoerder tegenover De Telegraaf. "Op korte termijn wordt overlegd hoe dit probleem zal worden opgelost, waarbij in eerste instantie in de eigen organisatie wordt gekeken."
AjaxF-side.NL
Van Basten heeft wat dat betreft, in samenspraak met het technische kader uiteraard, keuze te over. Jong Ajax-trainer Adrie Koster bijvoorbeeld, bekend met een groot deel van de groep en geregeld aanwezig tijdens gezamenlijke trainingen van het eerste en Jong Ajax. Kosters assistent Aron Winter is ook geen onbekende van Van Basten.
Frank de Boer is ook een optie nu het Nederlands elftal voorlopig toch geen verplichtingen heeft en al nagenoeg zeker is van plaatsing voor het WK van 2010 in Zuid-Afrika. Bovendien is de rol van De Boer bij het eerste elftal de laatste maanden toch al uitgebreid. Dit tot groot genoegen van de spelers.
Bron: AjaxLife
En geweldige resultaten behaald natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2009 19:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Koster betrekken bij het 1e elftal zou geen slechte zet zijn moet ik zeggen.![]()
Hij heeft grotendeels met deze groep al een half seizoen gewerkt.
Qua ervaring niet nee maar vraag me af of hij iets kan toevoegen.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Koster betrekken bij het 1e elftal zou geen slechte zet zijn moet ik zeggen.![]()
Hij heeft grotendeels met deze groep al een half seizoen gewerkt.
Ja, door rommedahl en kennedy elke week weer te laten falen terwijl een manucharyan of luque voetballend veel meer konden brengenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:44 schreef kevin6188 het volgende:
Koster moest de puinhoop van Ten Cate opruimen.
Wat jij wil. Alsof je met Manucharyan wel kampioen was geworden.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, door rommedahl en kennedy elke week weer te laten falen terwijl een manucharyan of luque voetballend veel meer konden brengen
Dat zeg ik niet. Maar ik weet zeker dat het aanvallend dan beter was gegaan omdat die wel kunnen voetballen en iets extra's brengen.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:46 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat jij wil. Alsof je met Manucharyan wel kampioen was geworden.
Lekker boeiend ook, we praten hier nu over de 3e assistent. Waarom je zijn resultaten (die echt niet zo slecht waren zoals je hier voordoet) er van vorig seizoen als hoofdtrainer bij haalt is mij een raadsel. Kromme vergelijking.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
En geweldige resultaten behaald natuurlijk.
Wanneer heeft jij dat dan bewezen in zijn carriere tot nu toe?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ik weet zeker dat het aanvallend dan beter was gegaan omdat die wel kunnen voetballen en iets extra's brengen.
In die paar keer dat die speelde.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:51 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wanneer heeft jij dat dan bewezen in zijn carriere tot nu toe?
Toen maakte hij die hattrick inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2009 19:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In die paar keer dat die speelde.
lees het topic eens, spuit elf.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:57 schreef Black-Death het volgende:
Was die blessure van Witsche nou echt of niet?
Komen er nog wel roda supporters naar die wedstrijd?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:57 schreef Biertjuhhhh het volgende:
wel winnen he zondag
Ik heb op dit moment betere dingen te doen eigenlijkquote:
Nee, ze gaan tegenwoordig door het leven als sporting limburgquote:Op donderdag 2 april 2009 19:58 schreef toma het volgende:
[..]
Komen er nog wel roda supporters naar die wedstrijd?
geen idee, heb van meerdere gehoord dat ze niet meer gaan, ik ga zondag voor de laatste keer iigquote:Op donderdag 2 april 2009 19:58 schreef toma het volgende:
[..]
Joh dan bouwen ze hem maar weer op. Geef ons ook is een leuke wedstrijdquote:Op donderdag 2 april 2009 20:02 schreef Black-Death het volgende:
Waarom wil iedereen trouwens het stadion slopen? Dat wordt volgend jaar gewoon gebruikt
VoorspelbaaR: Iedereen blijft wegquote:Op donderdag 2 april 2009 20:06 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
jullie zullen wel zien wat er gaat gebeuren
Dat ene kwartier misschien. Echt, wtf.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ik weet zeker dat het aanvallend dan beter was gegaan omdat die wel kunnen voetballen en iets extra's brengen.
Dan vind ik dan zo'n gek idee nog niet, want dat Parkstad-stadion is echt een gedrocht.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat ene kwartier misschien. Echt, wtf.
Heb jij ff geluk dat je kunt schuilen in Thermé 2000quote:
Vind het anders 1 van de mooiere stadions in Nederland.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dan vind ik dan zo'n gek idee nog niet, want dat Parkstad-stadion is echt een gedrocht.
Niets mis met het Parkstad inderdaad.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vind het anders 1 van de mooiere stadions in Nederland.
Dat vind ik ookquote:Op donderdag 2 april 2009 20:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vind het anders 1 van de mooiere stadions in Nederland.
Laatste keer Roda JC...quote:Op donderdag 2 april 2009 19:58 schreef toma het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:44 schreef versteegrob het volgende:
Gaat lekker met Ajax, maar 1 naam http://www.vi.nl/web/show/id=387173/langid=43
Vanavond gaat misschien al leuk worden. Twente zonder Kufo, Boschker en Stamquote:Op donderdag 2 april 2009 23:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Van mij mag de laatste wedstrijd tegen FCT een alles of niets wedstrijd om de 2e plaats worden. Hopelijk lekker weer dan en dan is het nog boeiend om naar te kijken. We moeten ze toch nog even terugpakken voor vorig jaar met de play-offs.
Heb je nou een quote van jezelf in je sig?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:05 schreef Prosac het volgende:
versteegrobje dat Donovan "Bijlmer Bob" Slijngard niet terugkeert naar Ajax?
eigengeil he, maar de sig is stiekem "lekken van achteren" ben benieuwd wanneer Yvonne mij permbanned.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heb je nou een quote van jezelf in je sig?![]()
![]()
.
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:38 schreef Rossoneri het volgende:
[..]Lucius en Bahia
feyenoord heeft weer eens een wedstrijdje tegen Volendam gewonnen zeker....
Ik hoop heel snel, ik haat Groningers.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
eigengeil he, maar de sig is stiekem "lekken van achteren" ben benieuwd wanneer Yvonne mij permbanned.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik hoop heel snel, ik haat Groningers.
Wel de laatste voor mij, zoals ik er nu over denk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het is nog niet de laatste wedstrijd van het seizoen hoor.
Je kunt nu ook niet meer met Europese duels je nationale uitkaart behouden. Dat is wel een positieve verbetering vind ik. Minimaal 2 nationale uitwedstrijden om je uitkaart te behouden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:17 schreef kevin6188 het volgende:
Om volgend seizoen je voorrang voor 2010/2011 te behouden moet je 13 scanpunten verzamelen. Van de 15 (geen ADO, Feyenoord). Vind ik vrij heftig.
Ja, dat soort dingen vind ik wel goed. Maar 13/15 is nogal wat anders dan 12/17 of 13/16. Ik snap wel dat het wat strenger moet, maar dit vind ik wat overdreven. Een keer andere verplichtingen is zo gek nog niet, je bent een keer ziek, noem het maar op. Er is totaal geen speling meer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Je kunt nu ook niet meer met Europese duels je nationale uitkaart behouden. Dat is wel een positieve verbetering vind ik. Minimaal 2 nationale uitwedstrijden om je uitkaart te behouden.
Maar op zich wel logisch. Kijk voor mannen als jij die er gewoon altijd staan is dit dus inderdaad kut. Maar ik bijvoorbeeld, kan gewoon niet 34 zondagen per jaar. Wanneer je dan een 12/17 of 11/15 regel invoert, dan gaan er héél veel voorrangkaarthouders zijn. Met als gevolg dat de rest zelden nog kaarten kan krijgen, laat staan voorrang kan behalen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen vind ik wel goed. Maar 13/15 is nogal wat anders dan 12/17 of 13/16. Ik snap wel dat het wat strenger moet, maar dit vind ik wat overdreven. Een keer andere verplichtingen is zo gek nog niet, je bent een keer ziek, noem het maar op. Er is totaal geen speling meer.
Ja klopt, dus dat kunnen er nooit meer dan 350 oid zijn. (Ervan uitgaande dat FC Volendam of VVV volgend jaar het kleinste uitvak heeft). Die uitvakken tellen dan weliswaar 450 plaatsen, maar er moeten er nog een paar overblijven voor de normale uitkaarthouders.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:12 schreef zjroentje het volgende:
Aantal voorranguitkaarthouders wordt toch gerelateerd aan het kleinste uitvak in de eredivisie?
Misschien dat ze er wel 12 van maken, lijkt mij logischer maargoedquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:17 schreef kevin6188 het volgende:
Om volgend seizoen je voorrang voor 2010/2011 te behouden moet je 13 scanpunten verzamelen. Van de 15 (geen ADO, Feyenoord). Vind ik vrij heftig.
http://www.ajax.nl/web/show/id=167438
Triest ofnietquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:35 schreef Blight het volgende:
Sporting Limburg uit dus binnenkort. Altijd lastig.
Neh de supporters daar slopen de boel dus de wedstrijd word afgelast. En wij krijgen 3 puntenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zie Twente wel verliezen vanavond
Maar dan zie ik Ajax ook wel punten verspelen zondag
Mag ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Neh de supporters daar slopen de boel dus de wedstrijd word afgelast. En wij krijgen 3 punten
Die zitten zowat allemaal thuis of in de kroeg met langlopende SV's.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Neh de supporters daar slopen de boel dus de wedstrijd word afgelast. En wij krijgen 3 punten
Klinkt nu helemaal als een Europese uitwedstrijd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:35 schreef Blight het volgende:
Sporting Limburg uit dus binnenkort. Altijd lastig.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:49 schreef Jasza het volgende:
Een gast die ik ken heeft deze schoenen, wtf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn wel baas!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:49 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Ismaïl Aissati is in elk geval zeker van een basisplaats. Van Basten: “Hij is onomstreden, verkeert in bloedvorm. We voetballen makkelijker met hem in de ploeg, er komt rust in het spel. Hij heeft een grote inbreng en veel effect op de ploeg."
En als ie stijf is staan de hele woorden er zeker?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:12 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die zijn wel baas!
Ik ken een gast die heeft AFCA op z'n lul, die foto zal ik maar niet posten hier![]()
Jij snapt 'mquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:33 schreef jna het volgende:
[..]
En als ie stijf is staan de hele woorden er zeker?
Dat geldt dus voor het behouden van je uitkaart voor het seizoen 2010/2011. Voor 2009/2010 is het dit seizoen incl. EU. Las het gisteren toevallig nog na op Ajax.nl. Ik zit nu dus op 2 met FCU en HSV.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Je kunt nu ook niet meer met Europese duels je nationale uitkaart behouden. Dat is wel een positieve verbetering vind ik. Minimaal 2 nationale uitwedstrijden om je uitkaart te behouden.
Schilder stond helemaal niet in de basis.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:04 schreef Radegast het volgende:
Hopelijk laat Marco het hele middenveld gewoon staan.
Vertonghen voor Schilder, Cvitanich voor Sulejmani. Niet teveel wisselen verder.
Jij bent nog erger dan Jorienquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:42 schreef Barca het volgende:
Hm ... in 50 jaar SS ook aandacht voor winst CL 95? De goede oude tijd! Of 1987. EC 2.
Wielaert dan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Schilder stond helemaal niet in de basis.
Je ziet toch meteen dat NIke logoquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:49 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
...quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:06 schreef Frankz0rz het volgende:
Meeuwis speelt ook niet mee tegen ons zondag dus we hoeven ons nu helemaal geen zorgen meer te maken (niet dat we dat deden)
Loves it.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:49 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
OMG dan zijn ze niet meer tof, je ziet het Nike logoquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je ziet toch meteen dat NIke logo![]()
toffe dingen ja
Laat 'm er maar een paar inschieten!quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:28 schreef Frankz0rz het volgende:
Goossens eerste basisplek bij NEC vandaag
Nu zal FC Twente wel sidderen van angst.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:28 schreef Frankz0rz het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:30 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nu zal FC Twente wel sidderen van angst.
Zo zo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:28 schreef Frankz0rz het volgende:
Dat dus!quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Goossens, jood van me, dank voor die wonderschone gelijkmaker.
En nu zondag optimaal profiteren.
quote:Ajax hét alternatief voor Arsenal
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - Sinds drie maanden is Rik van den Boog (49) de baas van Ajax. De directeur drukt steeds meer zijn stempel in Amsterdam.
Elke maand houdt Marco van Basten een voortgangsgesprek in het kantoor van Rik van den Boog. De trainer van Ajax legt de algemeen directeur uit wat hij doet en welke ontwikkelingen en knelpunten hij ziet in zijn werk met spelers en staf.
Die maandelijkse evaluatie heeft Van den Boog ingevoerd op alle afdelingen, voor de leidinggevenden die rechtstreeks aan hem rapporteren. Van de hoofdtrainer, via de financieel directeur tot de perschef.
,,Het helpt mij om het personeel en de organisatie snel te leren kennen,’’ zegt de baas van Ajax in zijn net verbouwde kantoor in de Arena. ,,Maar we doen het vooral voor de ontwikkeling van de mensen zelf. ,,Heb je actie ondernomen op de afgesproken aandachtspunten? Hoe is het gegaan met het budget? Waar kun je zaken veranderen? Iedere manager heeft zijn doelstelling voor een jaar. Tussendoor steeds weer reflecteren op wat je doet of niet doet, daar word je wijzer van.’’
Kort na zijn aantreden zei Van Basten in een gesprek al dat hij helemaal niet de baas over alle voetbalzaken wilde zijn in de Arena. ,,Marco zei: ‘reken me af op de focus op de selectie. De dingen eromheen, zorg nou dat iemand anders dat gaat managen.’ Dat is een heel ander beeld dan iedereen van hem heeft. Dus ben ik wat gaan schuiven. Marco is nu primair verantwoordelijk voor Ajax 1 en Jong Ajax. Als hoofdtrainer geeft hij bij mij aan welke speler hij wil aantrekken en welke speler mag vertrekken. Danny Blind zorgt voor de uitvoering daarvan.
,,De onderdelen waar Van Basten Blind voor heeft aangenomen zoals scouting en jeugdopleiding, blijven bij Danny. Die zaken vallen direct onder mijn eindverantwoordelijkheid en niet meer onder Marco.’’
Het is een wijziging die aansluit bij hoe Van Basten in de praktijk het hele seizoen al werkt. Bij een keeperskeuze tussen Kenneth Vermeer en Maarten Stekelenburg gaat hij puur voor de sportieve afweging. Hij wil niet afgeleid worden door zakelijke argumenten, zoals een mogelijke waardevermindering van de gepasseerde Stekelenburg op de transfermarkt.
Van den Boog: ,,Van Basten wordt afgerekend op de resultaten van het eerste elftal. Hij voelt en ziet elke dag de spelers. Dan moeten we hem ook op basis van díe ervaringen kunnen laten kiezen en waar nodig doorselecteren.
,,In het geval van Maarten Stekelenburg denken we trouwens niet aan een transfer. We willen hem niet kwijt en wie zegt dat hij zijn plek niet kan terugverdienen? Topsport en een topsportmentaliteit, voor mij hoort daarbij dat je óók je verlies kunt nemen, om daarna sterker terug te komen. Wie dat niet kan, wil ik sowieso niet bij Ajax.’’
Het zijn dit soort teksten die Van Basten de overtuiging geven dat zijn nieuwe baas hetzelfde hoge ambitieniveau nastreeft als hijzelf. Een topper met kennis en een ruime ervaring op een heel ander terrein dan waar zijn eigen competenties liggen. Binnen Ajax werd al snel duidelijk dat ze het goed kunnen vinden. Er is groot wederzijds respect tussen de voormalige beste spits van de wereld en de directeur die zelf op zijn 32ste in Finland, Wit-Rusland en de Baltische Staten zat. Daar gaf Van den Boog al leiding aan een paar duizend man van de internationale tak van electronicaconcern Rank Xerox.
Als trainer lijkt Van Basten wat dat betreft op Johan Cruijff. Die verzamelde ook kennis om zich heen die hij zelf niet had. En gaf mensen zoals analist Tonny Bruins Slot publiekelijk snel credits.
,,Wat ik in mijn rol probeer, is concreet te maken wat mijn voorgangers al in beleidsplannen hebben gevat,’’ zegt Van den Boog. ,,Wat Ajax wil is niet nieuw: we willen weer dichterbij de Europese top komen. ‘Top’ heb je inmiddels in twee gradaties. Je hebt top Olympique Marseille en top Manchester United. We geloven dat Ajax structureel op het niveau Marseille kan spelen en zelfs nog iets daar voorbij, op het moment dat we talenten zoals Babel, Sneijder of De Jong anderhalf tot twee jaar langer vasthouden.
,,Van Basten en Blind zijn voetbalexperts met opvattingen over hoe dat zou kunnen. Ik denk mee en help hen zaken concreet te maken. We hebben alleen een kans als heel duidelijk is waar Ajax de komende jaren voor staat en de leiding niet gaat zwalken in de koers.’’
Het plan van Ajax komt erop neer dat de club zichzelf gaat profileren als hét alternatief voor Arsenal. Die club is een magneet voor toptalent in de leeftijd van 15 tot 19 jaar. Maar de kans op een doorbraak als prof zal bij Ajax altijd groter blijven. Dit seizoen zijn 16 van de 28 spelers uit de A-selectie zelf opgeleid. Het streven is die score structureel naar vijftig procent en liefst hoger te tillen.
Het zou het beeld van Ajax als onderscheidende voetbalclub verder versterken. Tegelijkertijd zet de club erop in heel gericht oudere spelers uit de internationale top, bij voorkeur ex-Ajacieden, terug te halen. Die moeten de begeleiding van de jongeren in Ajax 1 op zich nemen.
In de scouting en de opleiding wil Ajax gevarieerder te werk gaan. Naast de technisch vaardige nummer 10 ook de spelers die rond hem spelen vroeg opsporen en in het eerste elftal krijgen. Met daarbij op alle posities meer oog voor fysieke en mentale weerbaarheid. Een jeugdige rechtsbuiten bij wie testen nu al uitwijzen dat hij nooit groter wordt dan 1.70 meter, wordt anders beoordeeld dan een buitenspeler met meer lengte.
Ook verwacht Ajax van zijn jonge profs dat ze meer aandacht besteden aan hun maatschappelijke verantwoordelijkheid. Deze maand tekent Van den Boog namens Ajax een verbintenis met de stichting Right to Play, als tweede Europese voetbalclub na Chelsea. Spelers van Chelsea bezoeken voor Right to Play sportontwikkelingsprojecten voor kansarme kinderen in landen als Libanon, Ghana en Jordanië.
,,Voetbalclubs en hun spelers hebben veel impact. Dat zie je op allerlei niveaus in de samenleving. Veel mensen hangen hun identiteit zelfs op aan een club. Het is onze taak aankomende profs te begeleiden in die rol. Dus bezoeken ze ziekenhuizen, scholen, sponsorbijeenkomsten. Supporters moeten niet alleen het gevoel hebben dat ze Ajax zien spelen, maar ook Vertonghen en Vermaelen en eigenlijk zelfs Jan en Thomas. Bij je rol als Ajax-speler hoort ook dat je met net zoveel motivatie tegen Den Haag speelt als tegen Marseille. Jonge talenten zouden sneller rijp moeten kunnen zijn. Zodat ze eerder in hun loopbaan kunnen pieken.’’
De komende tijd zal er binnen Ajax veel tijd gaan zitten in het aansturen van alle jeugdtrainers. ,,Ook van hen verwachten we dat ze hun competenties uitbreiden. Alleen voetbaltrainer zijn is straks niet meer genoeg. Wie niet mee kan of wil vervangen we.’’
Met de trainersstaf van Van Basten is hij al volop aan de slag. Van den Boog geniet van de samenwerking, maar schuwt de kritische analyse niet. ,,Marco is zijn trainercarrière begonnen met zijn vrienden. Het is nu nog niet zo dat met Marco, John en Rob 1+1+1 zes is. In hun geval is 1+1+1 drie. De competentie van alle drie ligt nadrukkelijk op technisch/tactisch gebied.
,,Dat er andere kennisgebieden zijn, begrijpen ze en ze staan erg open om op die gebieden te leren. Het kan zijn dat ze zich met z’n drieën zodanig ontwikkelen dat ze onderling alle competenties die gevraagd worden verdelen. Ze hebben daar dit seizoen de kans toe. Mocht blijken dat ze met z’n drieën toch nog niet alle competenties invullen, dan zoeken we naar de juiste samenstelling.’’
quote:Ajax hoopt op terugkeer Van der Vaart
AMSTERDAM - Rafael van der Vaart (26) is een speler met een Ajax-achtergrond die de club over een paar jaar graag terugziet. Dat zegt Ajax-directeur Rik van den Boog.
,,Hij zou veel voor onze plannen kunnen betekenen. Liefst als hij 29 jaar is, maar 31 is ook prima,’’ zegt Van den Boog.
Zo werkt voetbal nou eenmaal..quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:56 schreef Rots het volgende:
Zo de_kromme je TT voorspelling lijkt een stukje dichterbij. Goede voorspeller.![]()
Wel weer typisch dat jullie het moeten hebben van het spel van een ander team. Zondag zal de "druk" wel te hoog zijn om te presteren, en Van Basten gaat allemaal rare fratsen met de opstelling uithalen.
Kan jij niet gewoon wegblijven met je kansloos getroll?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:56 schreef Rots het volgende:
Zo de_kromme je TT voorspelling lijkt een stukje dichterbij. Goede voorspeller.![]()
Wel weer typisch dat jullie het moeten hebben van het spel van een ander team. Zondag zal de "druk" wel te hoog zijn om te presteren, en Van Basten gaat allemaal rare fratsen met de opstelling uithalen.
-normaal doen-quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:56 schreef Rots het volgende:
Heb nu zo'n 50 keer geklikt, nope.. Ik ga weer slapen, kijk om 10 uur nog wel een keer..quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:05 schreef AgeEll het volgende:
wat een teringzooi dit systeem, komt er iemand wel voorbij die foutmelding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
Voor uitwedstrijden kan dat wel jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 09:27 schreef Cavalier1 het volgende:
Kan je online ook met meerdere clubcards kaarten kopen, zodat je 4 kaarten kan bestellen?
ja, dat gaat best gemakkelijkquote:Op zaterdag 4 april 2009 09:27 schreef Cavalier1 het volgende:
Kan je online ook met meerdere clubcards kaarten kopen, zodat je 4 kaarten kan bestellen?
Screenshot? Ik krijg gewoon het shirt van dit seizoen te zienquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:03 schreef thealterego1 het volgende:
Op de officiële Adidas site hebben ze het shirt al aangepast
http://shop.adidas.nl/pro(...)me-Jersey/detail.jsf
Wel slordig.
Waar dan?quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:03 schreef thealterego1 het volgende:
Op de officiële Adidas site hebben ze het shirt al aangepast
http://shop.adidas.nl/pro(...)me-Jersey/detail.jsf
Wel slordig.
Inderdaad, heel erg sterk.quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uitstekend verhaal van Rik van den Boog.
En zo hoort het ook. Alleen zo krijg je de sterkste elf.quote:Bij een keeperskeuze tussen Kenneth Vermeer en Maarten Stekelenburg gaat hij puur voor de sportieve afweging. Hij wil niet afgeleid worden door zakelijke argumenten, zoals een mogelijke waardevermindering van de gepasseerde Stekelenburg op de transfermarkt.
Dacht het niet mijn lieve vrinden. En mensen die ijlen dat ik aan het trollen was, onderscheid een troll van een normale post.quote:Ajax hoopt op terugkeer van der Vaart.
En jij, waarde vrind, moet gewoonweg eens beter uit je doppen kijkenquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:09 schreef Rots het volgende:
Haha,
[..]
Dacht het niet mijn lieve vrinden. En mensen die ijlen dat ik aan het trollen was, onderscheid een troll van een normale post.![]()
Vrind, waarnaar?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En jij, waarde vrind, moet gewoonweg eens beter uit je doppen kijken.
Kijk eens welke leeftijden er genoemd worden in dat bericht, want zo ver was je natuurlijk niet gekomen toen je al kwijlend van genoegen snel hier naar toe kwam om je Ajax vrinden eens goed uit te kunnen lachen na het lezen van enkel de kop...quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:14 schreef Rots het volgende:
[..]
Vrind, waarnaar?
Oh over een paar jaar, nou gaat ook niet gebeuren, hij komt nog eerder naar ons.![]()
Daar kwam ik dus net ook al achter. -niet doen- en ik maar denken dat kaartverkoop volgende week begonquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm Twente al uitverkocht... Zal vast wel iemand met een scc niet gaan.
Prima verhaal van Van den Boog zeg.quote:
Normale posts zei je toch?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:19 schreef Rots het volgende:
Sinds wanneer is de Arena uitverkocht?![]()
Mooie ava.
quote:
Nee, maar ik zeg dan ook nergens dat ik normale posts plaatsquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:27 schreef Rots het volgende:
[..]
Jij post toch ook geen normale posts, rare vent.
En meestal zijn er aardig wat lege plekken te vinden in de Arena, maargoed tegen AZ en Twente mag het ook wel vol zijn.
Ik vind het wel mooi dat jij mij altijd bij mijn naam aanspreekt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:28 schreef Prosac het volgende:
Uitverkocht is iets anders dan vol Rots. Dat gebeurd in elk stadion (helaas)
Dat is ook een mythe. NIet waar, dat willen de mensen in de Kuip graag lezen, maar ik heb al regelmatig genoeg lege plekken gezien.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:31 schreef Rots het volgende:
[..]
In de Kuip is altijd vol hoor Prosacje.
De Boer maakte twee prachtige omhaals.quote:
Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
In de Kuip is het altijd vol.
Moet ik photo'tjes er bij halen Rots?
Da's aardig.quote:
Het is inderdaad gewoon het shirt van dit seizoen, alleen hebben ze het adidas logo verkeerd (te laag) op de afbeelding staan. Dat vind ik nogal slordig.quote:
Dan zie je net vast ook dat het al uitverkocht isquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:58 schreef Moody het volgende:
Ik zie net dat je 3 kaarten per Ajax seizoenskaart kun kopen voor Ajax-Twente.
Ik ben die zondag in A'dam voor mijn werk, dus zou de wedstrijd kunnen en willen bezoeken.
Is het mogelijk dat iemand 2 kaarten voor me koopt en deze toestuurt? Uiteraard betaal ik de porto
PM aub maar ff, zou tof zijn!
quote:
Waarschijnlijk komen er nog wat beperkt zichtkaarten vrij, moet je wel even Ajax.nl voor in de gaten houden. Ik neem aan dat jullie wel met een vol uitvakkie komen nu er zoveel op het spel staat? (Wat ik daarmee wil zeggen, buiten het feit dat jij gaat zeggen 'euh 1600 man vast nietquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Echt via geen mogelijkheid (op een normale manier) kaarten te krijgen dus? Zou jammer zijn...
Die 1600 kaarten zullen binnen een dag wegquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen er nog wat beperkt zichtkaarten vrij, moet je wel even Ajax.nl voor in de gaten houden. Ik neem aan dat jullie wel met een vol uitvakkie komen nu er zoveel op het spel staat? (Wat ik daarmee wil zeggen, buiten het feit dat jij gaat zeggen 'euh 1600 man vast niet' en ik dan zo moet doen '
![]()
', is dat 416 dus niet in de verkoop gaat)
Oh, dat zou mooi zijn. En dat zou betekenen dat jullie sinds de finale van de play-offs er 700 extra fanatieke supporters bijhebben want toen kregen jullie het bij lange na niet vol. Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Die 1600 kaarten zullen binnen een dag weg
Ik zal de site in de gaten houden, maar dan heb ik eerst iemand nodig die gegarandeerd 2 kaarten voor me wil bestellen mochten er kaarten komen.
quote:10-05-2009 14:30 uur AFC AJAX - FC TWENTE
Er zijn geen kaarten meer beschikbaar voor de gekozen wedstrijd.
Lijkt me erg stug, aangezien zelfs wedstrijden tegen Feyenoord/PSV niet zo snel zijn uitverkochtquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:33 schreef toma het volgende:
Is Twente thuis nu al uitverkocht?![]()
Godverdomme vis ik weer achter het net.
Als ik mijn Supp. CC code invoer krijg ik te zien dat er geen kaarten meer beschikbaar zijnquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:35 schreef MaxC het volgende:
[..]
Lijkt me erg stug, aangezien zelfs wedstrijden tegen Feyenoord/PSV niet zo snel zijn uitverkocht
Twente en AZ zijn uitverkocht. Echt waar.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:35 schreef MaxC het volgende:
[..]
Lijkt me erg stug, aangezien zelfs wedstrijden tegen Feyenoord/PSV niet zo snel zijn uitverkocht
Godverdomme. Moest vanochtend werken ben meteen toen ik thuis kwam naar m'n pc gerend.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Twente en AZ zijn uitverkocht. Echt waar.
Dat was ook al te laat. Gisteren, en volgens mij eerder deze week, waren ze ook al uitverkocht.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:37 schreef toma het volgende:
[..]
Godverdomme. Moest vanochtend werken ben meteen toen ik thuis kwam naar m'n pc gerend.
kut zooi.
Hoe kan dat dan? De verkoop begon vanochtend pasquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat was ook al te laat. Gisteren, en volgens mij eerder deze week, waren ze ook al uitverkocht.
Ohm, hmm. Dan geldt het vorige alleen voor AZ en is Twente wel pas vanmorgen uitverkocht geraakt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:38 schreef toma het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? De verkoop begon vanochtend pas
Start verkoop: Za. 04-04-09 09:00u
Ik baal er echt van. Waarom kunnen ze die verkoop niet op zondag starten? Snappen die homo's niet dat er mensen op zaterdag moeten werken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ohm, hmm. Dan geldt het vorige alleen voor AZ en is Twente wel pas vanmorgen uitverkocht geraakt.
quote:Leonardo haakt ziek af
Amsterdam, 04 apr 2009
Ajax moet het zondagmiddag in Kerkrade stellen zonder Leonardo. De rappe aanvaller is ziek. Gabri en Jan Vertonghen keren tegen Roda JC na blessureleed terug in de wedstrijdselectie.
Gabri en Jan Vertonghen raakten ongeveer een maand geleden geblesseerd en maakten beiden afgelopen dinsdag hun rentree bij Jong Ajax in een oefenduel tegen Ajax Zaterdag 1. De Spanjaard scoorde daarin bovendien. Als Ajax zondagmiddag wint van Roda JC komt de ploeg, in de strijd om de tweede plaats, op een punt van FC Twente, dat vrijdagavond 1-1 speelde bij NEC.
De volledige selectie voor het uitduel tegen Roda JC is als volgt:
Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Jan Vertonghen
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Rob Wielaert
Gabri
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Vurnon Anita
Javier Martina
Toby Alderweireld
Had nog heel weinig uitgemaakt kan ik je zeggen, ik zat om 9 uur klaar en heb geen kaarten kunnen krijgen omdat het systeem constant te druk was..quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:48 schreef toma het volgende:
[..]
Ik baal er echt van. Waarom kunnen ze die verkoop niet op zondag starten? Snappen die homo's niet dat er mensen op zaterdag moeten werken.
Raar maar waar. Was voor de winter toch wel de onbetwiste (reserve-)aanvoerder. Maar, eerlijk is eerlijk, de laatste tijd ook zeker niet onomstreden. Moet toch wel beter kunnen dat hij deed.quote:
En straks ook nog Van der Heijden erbij.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:33 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik blijf ervan genieten om Aissati in de wedstrijdselectie te zien
quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:56 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En straks ook nog Van der Heijden erbij.![]()
Dat zeggen we alleen ook elk jaar.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:30 schreef Rumille het volgende:
[..]Als we volgend seizoen de selectie een beetje bij mekaar kunnen houden moeten we gewoon kampioen kunnen worden.
dat dusquote:
De toverzin voor dit jaar bleek:quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:07 schreef toma het volgende:
[..]
Vorig seizoen: 'Als we Huntelaar houden en Sulejmani halen dan kan het toch bijna niet mis gaan?'
Als we het nu eens een keertje niet zeggen, misschien gebeurd het dan wel.quote:
Ajax wordt volgend seizoen GEEN kampioen!quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als we het nu eens een keertje niet zeggen, misschien gebeurd het dan wel.
Dream onquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:14 schreef Emimich het volgende:
Ajax wordt dit jaar gewoon kampioen, onze vrienden uit den Haag helpen ons vanavond gewoon daarmee.
Gebeurt wel met een T dan, graag. Dat de kampioenschappen verleden tijd lijken hoef je er niet zo in te wrijven.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als we het nu eens een keertje niet zeggen, misschien gebeurd het dan wel.
"Grote broer Ajax."quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:05 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Wat is het toch altijd met die feyenoorders die zich willen bewijzen tegenover grote broer Ajax. ''De kuip zit altijd vol
'' dat is bullshit. Het ''legioen'' heeft ook nooit bestaan je kunt die club nu wel opdoeken
Waarom altijd alles vergelijken met Ajax?quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:41 schreef Rots het volgende:
[..]
"Grote broer Ajax."![]()
Nee he, het legion heeft nooit bestaan, waarom zit de Kuip in slechte tijden nog steeds een stuk voller dan de Arena dan?
Winnen van Roda moet wel lukken toch, weddenschapjes staan.
Graag een bron om dit te bewijzen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:41 schreef Rots het volgende:
[..]
"Grote broer Ajax."![]()
Nee he, het legion heeft nooit bestaan, waarom zit de Kuip in slechte tijden nog steeds een stuk voller dan de Arena dan?
Winnen van Roda moet wel lukken toch, weddenschapjes staan.
Bezoekersaantallen:quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:51 schreef _Mike_ het volgende:
Graag een bron om dit te bewijzen?
Heb je die ook van de Ajax?quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Bezoekersaantallen:
[ afbeelding ]
Zoek de successen.
Ook apart als er helemaal geen anti-Ajaxsfeer hangt.quote:Vooruitblik Roda JC - Ajax
Roda JC: Geblesseerd: boeie Geschorst: boeie
Ajax: Geblesseerd: boeie Geschorst: boeie
Roda is verkocht, verkwanseld. Sporting Limburg is geen mooi geboren baby, neen het is een gedrocht, middels een gouverneur-snede gehaald. Spoort Niet Limburg is niets meer dan de placenta van een hond. Het diepste en laagste wat de provincie Limburg onder aanvoering van de übercorrupte Frissen (burn motherfucker burn) heeft kunnen voortbrengen.
Zondagmiddag zal het wemelen van de stillen en de blauwen dus wees behoed in het slopen van uw stoelen, maar laat het nakende plastieken gedrocht, genaamd Sporting Limburg, geen enkele aanmoediging ten deel vallen. Sterven doe je niet alleen, je doet het samen en vandaar FORZA AJAX opdat het gezwel gaat degraderen. Niet voor Roda maar voor de minsten der minsten: Frissen, Erkens, Muller, Abelhausen, Van Eijndhoven (the real playlist is longer)....
Ajax en Sparta zijn de enigen die tot dusver een krachtig anti-FCL signaal hebben afgegeven. Bovendien zijn de Ajaxsupporters bereid mee te werken aan de zaken die hier even niet genoemd worden.
NEVER SURRENDER
Vermoedelijke opstelling Roda JC: boeie
Vermoedelijke opstelling Ajax:boeie
Aanvang wedstrijd: zondag, 12.30 uur. Scheidsrechter:
Voorspelling KPD
Winst Roda JC: 10%
Gelijkspel: 20%
Winst Ajax: 70%
Gewenste uitslag: 0-6
Jammerquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:17 schreef Silenus het volgende:
Een voorbeschouwing op koempel.nl, een supporterssite van RJC.
[..]
Ook apart als er helemaal geen anti-Ajaxsfeer hangt.
Dat anit-Ajax is juist het leukste van die uitwedstrijden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:17 schreef Silenus het volgende:
Een voorbeschouwing op koempel.nl, een supporterssite van RJC.
[..]
Ook apart als er helemaal geen anti-Ajaxsfeer hangt.
Dat zeker, maar voor de verandering lijkt me dit ook wel eens leuk om mee te maken. Als rechtgeaarde modelburger met normen en waarden etc. hoop ik natuurlijk vooral NIET dat het uit de hand loopt, dat het halve stadion gesloopt wordtquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat anit-Ajax is juist het leukste van die uitwedstrijden.
Dat dusquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat zeker, maar voor de verandering lijkt me dit ook wel eens leuk om mee te maken. Als rechtgeaarde modelburger met normen en waarden etc. hoop ik natuurlijk vooral NIET dat het uit de hand loopt, dat het halve stadion gesloopt wordt, dat de tyfus uitbreekt
, en dat het vanaf minuut 1 spektakel is
. Echt, dat zou bijzonder vervelend zijn.
Hopelijk wordt het een voetbalfeest voor jong en oud, waarbij de beste mogen winnen.
Van der Wiel zei gisteren dat het hem compleet was ontgaan wat er allemaal speelt. Zo van: Roda, fusie? Huh? Weet ik niet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat zeker, maar voor de verandering lijkt me dit ook wel eens leuk om mee te maken. Als rechtgeaarde modelburger met normen en waarden etc. hoop ik natuurlijk vooral NIET dat het uit de hand loopt, dat het halve stadion gesloopt wordt, dat de tyfus uitbreekt
Hopelijk wordt het een voetbalfeest voor jong en oud, waarbij de beste mogen winnen.
Ja boeiend. Alsof iedereen op de hoogte moet zijnquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Van der Wiel zei gisteren dat het hem compleet was ontgaan wat er allemaal speelt. Zo van: Roda, fusie? Huh? Weet ik niet.
Nogal boeiend. Want als Ajax andersom een paar jaar eerder had doorgehad dat Ajax-thuis voor iedere ploeg de wedstrijd van het jaar is, dan waren er misschien wat betere resultaten tegen kleine clubs neergezet de laatste seizoenen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja boeiend. Alsof iedereen op de hoogte moet zijn.
Van der Wiel is ook niet bepaald de slimste van deze aardbol, zie bijvoorbeeld de tattoo in zijn nek.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Van der Wiel zei gisteren dat het hem compleet was ontgaan wat er allemaal speelt. Zo van: Roda, fusie? Huh? Weet ik niet.
LDL begint vaak ook eerder danquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:37 schreef versteegrob het volgende:
Hey mensen
Morgen begint Ajax om 12.30 uur alleen langs de lijn begint pas om 14.15, wordt Ajax dan helemaal niet uitgezonden??
Mickey heeft toch een plakplaatje met nr 10 in z'n nek?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Van der Wiel is ook niet bepaald de slimste van deze aardbol, zie bijvoorbeeld de tattoo in zijn nek.
Wat is er met die tattoo dan? Of heb je gewoon een vooroordeel over mensen met tattoos?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Van der Wiel is ook niet bepaald de slimste van deze aardbol, zie bijvoorbeeld de tattoo in zijn nek.
Op zich niks mis met tattoo's maar het is een bepaald slag mensen dat een tattoo in zijn/haar nek laat zetten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:50 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat is er met die tattoo dan? Of heb je gewoon een vooroordeel over mensen met tattoos?
AZ gaat nog gewoon winnen jongens, valse hoop is deze tussenstand.
Godverdomme ik had er graag bij willen zijn morgenquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ze volgende week winnen hebben ze genoeg aan een gelijkspel de week erna tegen Vitesse (als ze een beter doelsaldo hebben), of anders moeten ze gewoon winnen van Vitesse.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Winnen van AZ thuis. Het laatste wat ik wil is dat Louis en die kutkneuzen hun feestje bij ons thuis gaan vieren.
boeie.. slopen we de stoeltjes toch gezamenlijkquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat anit-Ajax is juist het leukste van die uitwedstrijden.
U valt op vrouwen met een tatoo op de rug boven de kont?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:50 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat is er met die tattoo dan? Of heb je gewoon een vooroordeel over mensen met tattoos?
AZ gaat nog gewoon winnen jongens, valse hoop is deze tussenstand.
De scouting bij Ajax mag trouwens ook wel eens aan zn kennis gaan werkenquote:Op zondag 5 april 2009 08:42 schreef The_Hives het volgende:
Delorge mag trouwens ook wel eens aan zn zelfkennis werken![]()
'Ik had kunnen slagen bij Ajax"
eensquote:Op zondag 5 april 2009 08:52 schreef manny het volgende:
[..]
De scouting bij Ajax mag trouwens ook wel eens aan zn kennis gaan werken
"Laten we Delorge halen"
quote:Op zondag 5 april 2009 11:32 schreef kevin6188 het volgende:
De tering. Vertonghen en Gabri op de bank.
Opstelling Ajax
Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Wielaert, Vermaelen; Anita, Aissati, Enoh; Sulejmani, Suarez, Emanuelson.
Het ging de laatste tijd toch ook gewoon goed?quote:Op zondag 5 april 2009 11:32 schreef kevin6188 het volgende:
Opstelling Ajax
Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Wielaert, Vermaelen; Anita, Aissati, Enoh; Sulejmani, Suarez, Emanuelson.
Kan je nu van je haat afstappen richting Ajax?quote:Op zondag 5 april 2009 09:52 schreef DarkShine het volgende:
Ajax komt op bezoek, normaal zat ik vol adrenaline. Was al dagen in spanning voor die wedstrijd tegen 020...
En nu? Nu boeit het me geen zak, eigenlijk heb ik helemaal geen zin om te gaan!
Neem de punten maar mee, als wij vallen valt dat gedrocht mee!
Ik snap die Marco wel. Die denkt als ik hem los kan krijgen dan ben je gewoon niet te houden voorinquote:Op zondag 5 april 2009 11:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het ging de laatste tijd toch ook gewoon goed?
Gabri en Vertonghen moeten de plek maar terug verdienen.
Alleen Sulejmani had van mij wel voor Dario vervangen mogen worden.
Dario speelt niet he. En Sulejmani speelt nu net als tegen NAC ook niet echt in de spits. Daar is Dario het juiste type niet voor.quote:Op zondag 5 april 2009 11:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat Emanuelson daar staat.
Dario spits, Suarez en Emanuelson op de flanken.
Ik weet dat Dario niet speelt maar zo zou ik het neerzettenquote:Op zondag 5 april 2009 11:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dario speelt niet he. En Sulejmani speelt nu net als tegen NAC ook niet echt in de spits. Daar is Dario het juiste type niet voor.
Ok, prima.quote:Op zondag 5 april 2009 11:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet dat Dario niet speelt maar zo zou ik het neerzetten
Ik vind 2 spitsen ook goed hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Chadi het volgende:
We willen al jaren met 2 spitsen spelen.. doe we het nu krijg je dit gezeik weer
En met Issi er achter moet het een keer los komen hoor. Sulejmani komt echt wel goed. Alleen hij moet denk ik nog met de druk om leren gaan die erbij komt kijken bij Ajax. Soms moet je ze wisselen soms moet je ze vertrouwen geven en gewoon laten staan . Ik weet niet wat beter is in dit geval.quote:Op zondag 5 april 2009 11:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind 2 spitsen ook goed hoor.
En ik hoop dat Sulejmani een keer in vorm raakt.
Mooi zoquote:Op zondag 5 april 2009 11:32 schreef kevin6188 het volgende:
Opstelling Ajax
Ja. En hoe.quote:Op zondag 5 april 2009 11:59 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Daar heeft ie wel is gespeeld ja met Huntelaar in de spits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |