DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:32 schreef De_kromme het volgende:
Twente verliest komend weekend, AJAX wordt 2e
Maak die OP eens in ordequote:Op donderdag 2 april 2009 15:32 schreef De_kromme het volgende:
Twente verliest komend weekend, AJAX wordt 2e
Neequote:
Dat dus!quote:Op donderdag 2 april 2009 15:43 schreef toma het volgende:
[..]
Heb er niet voor niets zoveel moeite in gestopt
Omdat je hem zo mooi hebt gemaakt danquote:Op donderdag 2 april 2009 15:43 schreef toma het volgende:
[..]
Heb er niet voor niets zoveel moeite in gestopt
http://wiki.fok.nl/index.php/AFC_Ajax
Doe het dan minimaal met bronquote:Op donderdag 2 april 2009 16:21 schreef Radegast het volgende:
Als ik zeg dat Mats Rits niet naar Ajax komt maar bij Beerschot blijft, is dat dan een versteegrobje?
Donald en Van der Heijden zijn alleen nog niet echt wedstrijdfit, geloof ik. Of Kennedy alweer is hersteld zou ik ook niet weten.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:41 schreef jna het volgende:
Hebben we nou een blessure vrije selectie of vergeet ik iemand?
Ach, na zondag zal het wel weer anders zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 16:41 schreef jna het volgende:
Hebben we nou een blessure vrije selectie of vergeet ik iemand?
Hier ook niet, verveeld me echt de tering als Ajax niet moet voetballen zeg.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:06 schreef Spougle het volgende:
Eindelijk weer Ajax deze zondag. Ik wist echt niet wat ik moest doen de laatste zondag
Ik ook niet. Ik heb geen leven denk ikquote:Op donderdag 2 april 2009 17:06 schreef Spougle het volgende:
Eindelijk weer Ajax deze zondag. Ik wist echt niet wat ik moest doen de laatste zondag
Bronquote:Rits langer bij Beerschot; geen overgang naar Ajax
Mats Rits heeft niet voor een transfer naar Ajax gekozen. De vijftienjarige spelmaker heeft besloten voorlopig bij zijn huidige club Germinal Beerschot te blijven.
De Amsterdammers volgen Rits al geruime tijd, net als Real Madrid en Anderlecht. Donderdag maakte de jongeling echter bekend dat hij een vertrouwensovereenkomst met zijn club Germinal Beerschot heeft gesloten. Rits mag officieel nog geen contract bij de club tekenen omdat hij nog geen zestien jaar oud is.
‘Ik heb veel getwijfeld, maar omdat ik hier mijn school kan afmaken en voldoende kansen krijg, blijf ik in Antwerpen,’ aldus Rits in Het Nieuwsblad. Zijn club is erg te spreken over de keuze. ‘In het verleden hebben we jonge spelers verloren aan het buitenland die later toppers werden, zoals Moussa Dembélé. Gelukkig is dat nu niet gebeurd,’ stelt voorzitter Herman Kesters.
Tenminste met bronquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:23 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Tenminste met brontoen ook al jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
Die namenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:44 schreef versteegrob het volgende:
Gaat lekker met Ajax, maar 1 naam http://www.vi.nl/web/show/id=387173/langid=43
Allemaal boven Suarezquote:Berg (FC Groningen)
Everton (Heracles Almelo)
N'Kufo (FC Twente)
Boukhari (NAC Breda)
Dzsudzsák (PSV)
Elm (SC Heerenveen)
Nee, ik dacht dat het een late 1 april grap was.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die namen![]()
Totaal niet serieus te nemen dat elftal
Heb niks van Wau gezien, maar vd Wiel speelt ook niet zo super vind ik hoor. Suarez ook niet, dus op zich wel terecht dat er weinig spelers van Ajax tussenstaan. Alleen had ik stiekem Aissati wel verwacht.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:49 schreef toma het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat het een late 1 april grap was.
WauDie gast is ZOOOOOOOOOO slecht en hij staat er gewoon in ipv vd Wiel.
Wau wordt al jaren bij WillemII uitgekotst. Dan is vd Wiel uit vorm nog altijd 10 klasses beter dan die lamzak.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:07 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Heb niks van Wau gezien, maar vd Wiel speelt ook niet zo super vind ik hoor. Suarez ook niet, dus op zich wel terecht dat er weinig spelers van Ajax tussenstaan. Alleen had ik stiekem Aissati wel verwacht.
Hm ok. Nou ja, de VI neem ik toch niet serieus bij dit soort dingenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:13 schreef toma het volgende:
[..]
Wau wordt al jaren bij WillemII uitgekotst. Dan is vd Wiel uit vorm nog altijd 10 klasses beter dan die lamzak.
Eigenlijk mogen ze allemaal wel wat meer betrokken worden bij het eerste. De Boer, Bergkamp, Roy of vraag anders aan Litmanen of 'ie ff langskomtquote:Ajax zoekt interne vervanger geblesseerde Rob Witschge
02-04-09
Ondanks dat velen dachten aan een 1 aprilgrap heeft assistent-trainer Rob Witschge wel degelijk zijn linkerachillespees gescheurd. Gevolg is dat trainer Marco van Basten het voorlopig zonder Witschge moet doen en intern op zoek gaat naar een vervanger. "Het is duidelijk dat Rob in elk geval tot het einde van het seizoen niet op het trainingsveld zal staan en in de Arena kan komen," reageert een Ajax-woordvoerder tegenover De Telegraaf. "Op korte termijn wordt overlegd hoe dit probleem zal worden opgelost, waarbij in eerste instantie in de eigen organisatie wordt gekeken."
AjaxF-side.NL
Van Basten heeft wat dat betreft, in samenspraak met het technische kader uiteraard, keuze te over. Jong Ajax-trainer Adrie Koster bijvoorbeeld, bekend met een groot deel van de groep en geregeld aanwezig tijdens gezamenlijke trainingen van het eerste en Jong Ajax. Kosters assistent Aron Winter is ook geen onbekende van Van Basten.
Frank de Boer is ook een optie nu het Nederlands elftal voorlopig toch geen verplichtingen heeft en al nagenoeg zeker is van plaatsing voor het WK van 2010 in Zuid-Afrika. Bovendien is de rol van De Boer bij het eerste elftal de laatste maanden toch al uitgebreid. Dit tot groot genoegen van de spelers.
Bron: AjaxLife
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |