En geweldige resultaten behaald natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2009 19:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Koster betrekken bij het 1e elftal zou geen slechte zet zijn moet ik zeggen.![]()
Hij heeft grotendeels met deze groep al een half seizoen gewerkt.
Qua ervaring niet nee maar vraag me af of hij iets kan toevoegen.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Koster betrekken bij het 1e elftal zou geen slechte zet zijn moet ik zeggen.![]()
Hij heeft grotendeels met deze groep al een half seizoen gewerkt.
Ja, door rommedahl en kennedy elke week weer te laten falen terwijl een manucharyan of luque voetballend veel meer konden brengenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:44 schreef kevin6188 het volgende:
Koster moest de puinhoop van Ten Cate opruimen.
Wat jij wil. Alsof je met Manucharyan wel kampioen was geworden.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, door rommedahl en kennedy elke week weer te laten falen terwijl een manucharyan of luque voetballend veel meer konden brengen
Dat zeg ik niet. Maar ik weet zeker dat het aanvallend dan beter was gegaan omdat die wel kunnen voetballen en iets extra's brengen.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:46 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat jij wil. Alsof je met Manucharyan wel kampioen was geworden.
Lekker boeiend ook, we praten hier nu over de 3e assistent. Waarom je zijn resultaten (die echt niet zo slecht waren zoals je hier voordoet) er van vorig seizoen als hoofdtrainer bij haalt is mij een raadsel. Kromme vergelijking.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
En geweldige resultaten behaald natuurlijk.
Wanneer heeft jij dat dan bewezen in zijn carriere tot nu toe?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ik weet zeker dat het aanvallend dan beter was gegaan omdat die wel kunnen voetballen en iets extra's brengen.
In die paar keer dat die speelde.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:51 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wanneer heeft jij dat dan bewezen in zijn carriere tot nu toe?
Toen maakte hij die hattrick inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2009 19:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In die paar keer dat die speelde.
lees het topic eens, spuit elf.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:57 schreef Black-Death het volgende:
Was die blessure van Witsche nou echt of niet?
Komen er nog wel roda supporters naar die wedstrijd?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:57 schreef Biertjuhhhh het volgende:
wel winnen he zondag
Ik heb op dit moment betere dingen te doen eigenlijkquote:
Nee, ze gaan tegenwoordig door het leven als sporting limburgquote:Op donderdag 2 april 2009 19:58 schreef toma het volgende:
[..]
Komen er nog wel roda supporters naar die wedstrijd?
geen idee, heb van meerdere gehoord dat ze niet meer gaan, ik ga zondag voor de laatste keer iigquote:Op donderdag 2 april 2009 19:58 schreef toma het volgende:
[..]
Joh dan bouwen ze hem maar weer op. Geef ons ook is een leuke wedstrijdquote:Op donderdag 2 april 2009 20:02 schreef Black-Death het volgende:
Waarom wil iedereen trouwens het stadion slopen? Dat wordt volgend jaar gewoon gebruikt
VoorspelbaaR: Iedereen blijft wegquote:Op donderdag 2 april 2009 20:06 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
jullie zullen wel zien wat er gaat gebeuren
Dat ene kwartier misschien. Echt, wtf.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ik weet zeker dat het aanvallend dan beter was gegaan omdat die wel kunnen voetballen en iets extra's brengen.
Dan vind ik dan zo'n gek idee nog niet, want dat Parkstad-stadion is echt een gedrocht.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat ene kwartier misschien. Echt, wtf.
Heb jij ff geluk dat je kunt schuilen in Thermé 2000quote:
Vind het anders 1 van de mooiere stadions in Nederland.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dan vind ik dan zo'n gek idee nog niet, want dat Parkstad-stadion is echt een gedrocht.
Niets mis met het Parkstad inderdaad.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vind het anders 1 van de mooiere stadions in Nederland.
Dat vind ik ookquote:Op donderdag 2 april 2009 20:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vind het anders 1 van de mooiere stadions in Nederland.
Laatste keer Roda JC...quote:Op donderdag 2 april 2009 19:58 schreef toma het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:44 schreef versteegrob het volgende:
Gaat lekker met Ajax, maar 1 naam http://www.vi.nl/web/show/id=387173/langid=43
Vanavond gaat misschien al leuk worden. Twente zonder Kufo, Boschker en Stamquote:Op donderdag 2 april 2009 23:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Van mij mag de laatste wedstrijd tegen FCT een alles of niets wedstrijd om de 2e plaats worden. Hopelijk lekker weer dan en dan is het nog boeiend om naar te kijken. We moeten ze toch nog even terugpakken voor vorig jaar met de play-offs.
Heb je nou een quote van jezelf in je sig?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:05 schreef Prosac het volgende:
versteegrobje dat Donovan "Bijlmer Bob" Slijngard niet terugkeert naar Ajax?
eigengeil he, maar de sig is stiekem "lekken van achteren" ben benieuwd wanneer Yvonne mij permbanned.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heb je nou een quote van jezelf in je sig?![]()
![]()
.
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:38 schreef Rossoneri het volgende:
[..]Lucius en Bahia
feyenoord heeft weer eens een wedstrijdje tegen Volendam gewonnen zeker....
Ik hoop heel snel, ik haat Groningers.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
eigengeil he, maar de sig is stiekem "lekken van achteren" ben benieuwd wanneer Yvonne mij permbanned.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik hoop heel snel, ik haat Groningers.
Wel de laatste voor mij, zoals ik er nu over denk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het is nog niet de laatste wedstrijd van het seizoen hoor.
Je kunt nu ook niet meer met Europese duels je nationale uitkaart behouden. Dat is wel een positieve verbetering vind ik. Minimaal 2 nationale uitwedstrijden om je uitkaart te behouden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:17 schreef kevin6188 het volgende:
Om volgend seizoen je voorrang voor 2010/2011 te behouden moet je 13 scanpunten verzamelen. Van de 15 (geen ADO, Feyenoord). Vind ik vrij heftig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |