Commercieel hoeft niet slecht te zijn.quote:
noem een voorbeeldquote:Op donderdag 2 april 2009 13:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Commercieel hoeft niet slecht te zijn.
Nee dat gaat over die barkruk op de grasmaaier.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:54 schreef naatje_1 het volgende:
hebben we de top3 van de nooit grappigs al gehadof top5 ofzo
ja dat weet ikquote:Op donderdag 2 april 2009 13:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee dat gaat over die barkruk op de grasmaaier.
Super plaatquote:Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef Sersjee het volgende:![]()
Technotronic... Mèn, da's lang geleden!
Eensquote:Op donderdag 2 april 2009 14:20 schreef Sirolf het volgende:
3FM richting StuBru qua muziek? Ik hoop het niet! En het zal ook wel niet gaan gebeuren. Wat meer variatie in de muziek en wat minder vaak draaien van sommige platen/artiesten zou voor mij iig al voldoende zijn.
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:13 schreef cosmick het volgende:
Ik heb maar twee gummetjes in mijn oren gestopt.
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
YES, daaaaaar issie weer! Wat een held![]()
. Op dit soort muzikale pareltjes mag Nederland met recht TROTS zijn
![]()
![]()
.
lolquote:Op donderdag 2 april 2009 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
YES, daaaaaar issie weer! Wat een held![]()
. Op dit soort muzikale pareltjes mag Nederland met recht TROTS zijn
![]()
![]()
.
Wat moet jij een geweldig leven hebben, als bij jou middelmatigheid de top is.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:30 schreef Sersjee het volgende:
Het is vrolijk en er zitten toeters in, kan er geen probleem mee hebben.
Geen problemen is wat anders dan de top.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat moet jij een geweldig leven hebben, als bij jou middelmatigheid de top is.
Dat zeg ik niet. Verder alles goed in je ivoren toren, hoog boven het gepeupel?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Aan de muzieksmaak van Sersjee twijfel ik niet. Af en toe een missertje mag dan welquote:Op donderdag 2 april 2009 14:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Verder alles goed in je ivoren toren, hoog boven het gepeupel?
Dank voor het vertrouwen!quote:Op donderdag 2 april 2009 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Aan de muzieksmaak van Sersjee twijfel ik niet. Af en toe een missertje mag dan wel.
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:47 schreef Sersjee het volgende:
Dit vind ik leuk nieuws trouwens.
Met dank aan twitter uiteraard.
Bloody hotquote:Op donderdag 2 april 2009 15:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hoe is het in Eindhoven qua weer?!
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:47 schreef Sersjee het volgende:
Dit vind ik leuk nieuws trouwens.
Met dank aan twitter uiteraard.
Het schommelt rond de acht graadquote:Op donderdag 2 april 2009 15:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Pffff.. Tis hier heul de dag al 19 graden![]()
Hier is het ook heul lekker weer. op De Markt in Den Bosch overal terrasjesquote:Op donderdag 2 april 2009 15:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Bloody hotOver 50 mins naar huis! Hoe is het daar?
Oh wat heerlijk !quote:Op donderdag 2 april 2009 15:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Pffff.. Tis hier heul de dag al 19 graden![]()
Maar jij kan in een Finse sauna zitten (Jij zit toch in Finland + die dingen komen daar toch vandaanquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar jij kan in een Finse sauna zitten (Jij zit toch in Finland + die dingen komen daar toch vandaan)
Ook goeiemiddagquote:Op donderdag 2 april 2009 16:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
3FM zendermanager Florent Luyckx vertrekt bij 3FM![]()
eindelijk
Pfoe!quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
3FM zendermanager Florent Luyckx vertrekt bij 3FM![]()
eindelijk
Ik heb nu dus echt geen zin meer. Gelukkig nog maar 10 minutenquote:
Als het aan mij zou liggen, kwam Rammstein, AC/DC, Pearl Jam, Green Day en Ghosts erop. Maar of de koningin dat nou leuke muziek vindtquote:Op donderdag 2 april 2009 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Luisteraars 3FM vullen iPod koningin
\quote:Op donderdag 2 april 2009 16:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
It's a beautifull day , the sun is shining
Ah, heerlijk ! morgen belooft trouwens ook weer een geweldige dag te worden !quote:Op donderdag 2 april 2009 16:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik heb nu dus echt geen zin meer. Gelukkig nog maar 10 minutenEn morgen maar werken van 11 tot 3
!
Ik zou mijn hele top-100 erin stoppen, ook de meest dubieuze nummers.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als het aan mij zou liggen, kwam Rammstein, AC/DC, Pearl Jam, Green Day en Ghosts erop. Maar of de koningin dat nou leuke muziek vindt
Maar dan moet ik dus weer werkenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, heerlijk ! morgen belooft trouwens ook weer een geweldige dag te worden !
Beetje Rage Against The Machine ertussenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als het aan mij zou liggen, kwam Rammstein, AC/DC, Pearl Jam, Green Day en Ghosts erop. Maar of de koningin dat nou leuke muziek vindt
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik dus weer werkenGa nu maar naar huis alvast
Tot morgen
Daarom heb ik ook een gruwelijke hekel aan X-Factor.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beetje Rage Against The Machine ertussen.
Dit wordt een soort van kettingreactie:quote:Op donderdag 2 april 2009 16:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een gruwelijke hekel aan X-Factor.
Wie is er beroemd mee geworden? NIEMAND.
Dus opdoeken die kuttalentenjachtshow.
Jamai is goed idd, Jimquote:Op donderdag 2 april 2009 16:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dit wordt een soort van kettingreactie:
Talentenjachten - Xfactor - SBS 6![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Maar andere kant, sommige hebben de musical weg wel gevonden.
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beledig Jim niet!
Hij heeft kwaliteiten om menig auto in de orkestbak te rijden!
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beledig Jim niet!
Hij heeft kwaliteiten om menig auto in de orkestbak te rijden!
Ik ken volgens mij maar één vrolijke zangeres afkomstig uit Scandinavië.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:47 schreef cosmick het volgende:
[..].
Ze heeft zichzelf wel weer overtroffen trouwens. Wat een vreselijk treurig gehuil.
Klinkt het zo eentonig dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom heb ik toch altijd 't idee dat dieSander
meer dan de helft van wat ie zegt van papier voorleest
Heb ik ook jaquote:Op donderdag 2 april 2009 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom heb ik toch altijd 't idee dat dieSander
meer dan de helft van wat ie zegt van papier voorleest
Dat en ook gewoon omdat het klinkt alsof ie het voorleest. Het komt iig niet over als iemand die een normaal 'gesprek' voert...quote:
Björk ?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ken volgens mij maar één vrolijke zangeres afkomstig uit Scandinavië.
Lene Marlin heeft wel een paar vrolijke liedjes gemaaktquote:Op donderdag 2 april 2009 16:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ken volgens mij maar één vrolijke zangeres afkomstig uit Scandinavië.
Nee! Da's nie eerlijk!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:28 schreef themauster het volgende:
mensenmag ik alvast even roepen dat ik weeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeend! heb
Ja, dat heb je al gedaan.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:28 schreef themauster het volgende:
jups, maar dan gaan we toch richting stubruquote:Op donderdag 2 april 2009 14:20 schreef Sirolf het volgende:
3FM richting StuBru qua muziek? Ik hoop het niet! En het zal ook wel niet gaan gebeuren. Wat meer variatie in de muziek en wat minder vaak draaien van sommige platen/artiesten zou voor mij iig al voldoende zijn.
Inderdaad, daarna alleen nog kutcoversquote:Op donderdag 2 april 2009 15:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]![]()
Joe Cocker heeft alleen vroeger mooie dingen gemaakt.
nope geen 1 aprilgrapquote:Op donderdag 2 april 2009 17:50 schreef Againzender het volgende:
Heuh, Florent weg? Of is het nog 1 april
Van Iersel, die zat vroeger op de AVRO maandagquote:
de AVROOOOquote:Op donderdag 2 april 2009 17:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Van Iersel, die zat vroeger op de AVRO maandag
die tijd inderdaadquote:
Ok, een klein beetje wel. Echter, een station als stubru zal het echt niet worden, ook al willen diverse mensen hier dat wel graag.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jups, maar dan gaan we toch richting stubru
Welke lessen krijg je?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:07 schreef naatje_1 het volgende:
Morgen maar 5 uurtjes les... en dan zonovergotenWEEKEND
met dit weer ken je beter naar buituhquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ok, een klein beetje wel. Echter, een station als stubru zal het echt niet worden, ook al willen diverse mensen hier dat wel graag.
Ik denk dat het nu wel koud begint te worduhnquote:Op donderdag 2 april 2009 18:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
met dit weer ken je beter naar buituh
Zal ik het sterker vertellen: Ik luister eigenlijk nooit MM. Geen idee, maar om 1900 gaat de radio uit, iTunes aan.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
ik vind het toch raar, volgens mij is 3v12 dat toch aardig naar stubru riekt een van de 3 best beluisterde programma's op 3fmOp EW, MM & MYA na
*tenzij het overgrote deel van NL geen smaak heeft of gewoon 3fm aanzet om 3fm aan te zetten*
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zal ik het sterker vertellen: Ik luister eigenlijk nooit MM. Geen idee, maar om 1900 gaat de radio uit, iTunes aan.
[henkwestbroek]Nou jochie, dat was ik dus eigenlijk wel van planquote:Op donderdag 2 april 2009 18:16 schreef themauster het volgende:
mijn vader opperde Henk Westbroek of Erik de zwart als zendercoordinator
Da's idd saaiquote:Op donderdag 2 april 2009 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
na, ne, la, ec, grofwel slaaples, toetsles, nakijkles, uitlegles, nakijkles
Fantastisch iddquote:Op donderdag 2 april 2009 17:26 schreef Sersjee het volgende:
Inderdaad, Airwolf! Dat was wel heul gaaf...
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:28 schreef themauster het volgende:
Waar baseer je dat op? De luistercijfers per programma heb ik nog nergens zien verschijnen, maar het lijkt me vreselijk stug dat een programma dat om 22.00 begint betere cijfers haalt dan de dagprogrammering.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
ik vind het toch raar, volgens mij is 3v12 dat toch aardig naar stubru riekt een van de 3 best beluisterde programma's op 3fmOp EW, MM & MYA na
*tenzij het overgrote deel van NL geen smaak heeft of gewoon 3fm aanzet om 3fm aan te zetten*
Nee, maar wel in de zonquote:
Erik de Zwart, never!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:16 schreef themauster het volgende:
mijn vader opperde Henk Westbroek of Erik de zwart als zendercoordinator
En gezien de weinige reacties die Corton voor die 3voor12 krijgt is dat bij 3FM idd niet 't geval, denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? De luistercijfers per programma heb ik nog nergens zien verschijnen, maar het lijkt me vreselijk stug dat een programma dat om 22.00 begint betere cijfers haalt dan de dagprogrammering.
volgens mijquote:Op donderdag 2 april 2009 18:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? De luistercijfers per programma heb ik nog nergens zien verschijnen, maar het lijkt me vreselijk stug dat een programma dat om 22.00 begint betere cijfers haalt dan de dagprogrammering.
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[henkwestbroek]Nou jochie, dat was ik dus eigenlijk wel van planaangezien mijn concert zo slecht loopt
[/henkwestbroek]
Yo !quote:Op donderdag 2 april 2009 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
volgens mijmisschien dan alleen het eerste uur
ik vind 3v12 iig een van de betere muziekprogramma's
maar ik ga eten
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 2 april 2009 18:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, maar wel in de zon
Ben trouwens wel blij dat Florent voor Grunn heeft gekozen betreft het GH van dit jaar !
Punten voor het correct gebruik van onze moedertaalquote:Op donderdag 2 april 2009 18:31 schreef -Hans- het volgende:
Is de Johan die heeft gereageerD op de logs van Domien en Veenstra er een die hier ook rond loopt?
Ja idd.... En dan ook nog zo'n kansloze kip die er op reageert. Kan zich net zo goed 538 opzetten...quote:Op donderdag 2 april 2009 18:31 schreef -Hans- het volgende:
Is de Johan die heeft gereageerD op de logs van Domien en Veenstra er een die hier ook rond loopt?
Kas van Iersel.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Van Iersel, die zat vroeger op de AVRO maandag
Hij reageert wellicht wat kort door de bocht, maar gelijk heeft ie dat een aantal dingen wel veranderd mag wordenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja idd.... En dan ook nog zo'n kansloze kip die er op reageert. Kan zich net zo goed 538 opzetten...
Whaha, dank dank !quote:Op donderdag 2 april 2009 18:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Punten voor het correct gebruik van onze moedertaal
Ej Timo !!!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:06 schreef Timo20 het volgende:
Daar benne we weer![]()
I sure hope so!! @ TT
Ja, mooi iddquote:Op donderdag 2 april 2009 18:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja idd.... En dan ook nog zo'n kansloze kip die er op reageert. Kan zich net zo goed 538 opzetten...
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:10 schreef borisz het volgende:
Lange dag
TT klinkt als goed nieuws mits de nieuwe baas van 3FM wat meer de alternatieve hoek in duikt.
Hallo mijnheer Veenstraquote:
Ik ben wel vaker in voor foute liedjes.quote:
Maar over Po Po Pokerface zijn we het toch wel eens dat het een TOP plaat is?!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker in voor foute liedjes.
Eigenlijk vind ik het jammer dat ik geen Rick Astley had aangevraagd.
Klopt.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar over Po Po Pokerface zijn we het toch wel eens dat het een TOP plaat is?!![]()
Die foto ken ik nietquote:Op donderdag 2 april 2009 19:23 schreef Susi het volgende:
Elke keer als ze nu Lady Gaga draaien, moet ik aan die foto denken waar haar tampontouwtje onder haar kleren vandaan komt
Staat hun playlist al op de site?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Zit een beetje te neuzen op de MYA-site, maar als nieuwe Megahit gok ik toch op The Virgins - Rich Girls. Nieuwe plaat, leuk liedje ook.
Uit http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41767780quote:Een veel gehoorde kritiek op de vernieuwde radiozender was het besluit tot horizontale programmering. 3FM zou alsmaar hetzelfde klinken; ochtend, middag en avond. En de muzikale vrijheid zou naar de achtergrond verdwijnen. Luyckx nu: “Zo compleet anders is 3FM niet geworden. We zijn niet minder alternatieve muziek gaan draaien, we staan nog altijd met onze blote voeten in de rock. Tien jaar geleden, toen waren we juist ontzettend commercieel. Als je naar een playlist van toen kijkt, zie je dat r ’n b hits domineerden. De toon, die is wel anders. De luisteraar wordt meer uitgenodigd mee te doen.”
Staat idd online ( http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html en dan op lees verder klikken ). Uur 2 isquote:
Idd. Denk dat Florent daar de plank compleet mis slaatquote:Op donderdag 2 april 2009 19:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Uit http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41767780
Ben ik zelf niet helemaal mee eens. 3FM is voor mij gevoel wel veranderd in de muziek en vooral de rotatie ervan.
Ik hoor anders Guis wel elke doordeweekse nacht 'For Life' van Bertolf draaien. Stipt om 4:15, enkele afwijkingen daargelaten.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Uit http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41767780
Ben ik zelf niet helemaal mee eens. 3FM is voor mij gevoel wel veranderd in de muziek en vooral de rotatie ervan.
Bedankt.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Staat idd online ( http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html en dan op lees verder klikken ). Uur 2 is
Bij dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feest zequote:Op donderdag 2 april 2009 19:41 schreef MarijeH het volgende:
Maar ik ga nu. HEb verjaardag, tot morgen.
Soms is een nieuwe wind nodig om wat gedaan te krijgen. We zullen zien.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Denk dat Florent daar de plank compleet mis slaat. En dat kan niemand weerleggen.
Yup. We wachten afquote:Op donderdag 2 april 2009 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Soms is een nieuwe wind nodig om wat gedaan te krijgen. We zullen zien.
Oh? Jij hebt de playlists van tien jaar geleden bij de hand?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Denk dat Florent daar de plank compleet mis slaat. En dat kan niemand weerleggen.
Wil jij beweren dat 3fm haar een eigen identiteit nog heeft. 3fm zou zich meer moeten onderscheiden ten opzichte van haar concurrentie.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:47 schreef MichielV het volgende:
[..]
Oh? Jij hebt de playlists van tien jaar geleden bij de hand?
En niet alleen daar, imo. 3FM was bij het vertrek van Paul al een ijzersterk merk met - en dat zal ik eens goed gaan checken - hogere luistercijfers. 9+ waar dat tegenwoordig 7.x is. Aan de andere kant er is wel heel veel anders. Bekende namen (o.a. Evers/Henk/Ruud) zijn vertrokken en de concurrentie is een stuk groter geworden. Ze vissen steeds vaker bij elkaar in de vijver.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook steen en been geklaagd toen Stephen Emmer ging morrelen aan de tune van Studio Sport?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Alleen hij had van het kuikentje moeten AFBLIJVEN !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Saai is van hun muziekgarantie al een lange tijd geleden afgestapt.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vind 3FM af en toe wel meer van hetzelfde, maar ze doen heel wat minder loze beloftes dan Sky Radio.
Sky Radio die tussen 9 en 17 geen enkel nummer twee keer ten gehore brengt. Ik verdenk dat die boeven van hogerhande een horizontale playlist hanteren.
ja, een schande was dat !!!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook steen en been geklaagd toen Stephen Emmer ging morrelen aan de tune van Studio Sport?
Neuh. Jij welquote:Op donderdag 2 april 2009 19:47 schreef MichielV het volgende:
[..]
Oh? Jij hebt de playlists van tien jaar geleden bij de hand?
Wel is er een trend merkbaar dat 'Miracle' van Ilse de Lange altijd aan het einde van een uur gedraaid wordt en ook nog wordt afgekapt. Althans dat heb ik van horen zeggen (Ergernissenpagina 316, red.).quote:Op donderdag 2 april 2009 19:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Saai is van hun muziekgarantie al een lange tijd geleden afgestapt.
Arme Timoquote:Op donderdag 2 april 2009 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog meer medelijden met de supporters van Roda en Fortuna.
Dat valt wel mee.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wel is er een trend merkbaar dat 'Miracle' van Ilse de Lange altijd aan het einde van een uur gedraaid wordt en ook nog wordt afgekapt. Althans dat heb ik van horen zeggen (Ergernissenpagina 316, red.).
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yeah !!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Actie gaat voeren voor een rebelse kuiken terug bij 3fm
Arme Timoquote:Op donderdag 2 april 2009 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ook nietquote:Op donderdag 2 april 2009 19:58 schreef naatje_1 het volgende:
goedemorgen mensenEn nee ik ga het volgende topic niet openen
*is met NL bezig*
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh. Jij wel
Ik denk dat je van de platen van tien jaar geleden geen vergelijkbare top20 met deze aantallen keren gedraaid (in ongeveer een jaar tijd) kunt opstellen: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaideplaten . Het 3FM-muzieklandschap is verschraald (als in: minder verschillende platen, meer hits) en da's een gevoel dat niet alleen bij mij leeft.
... maar da's natuurlijk totaal niet te vergelijken. De commercieele zenders hadden toen nog amper bereik en er waren er ook nog een stuk minder.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
En over luistercijfers en 10 jaar geleden gesproken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Minder dan de helftquote:Op donderdag 2 april 2009 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
checkquote:Op donderdag 2 april 2009 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar da's natuurlijk totaal niet te vergelijken. De commercieele zenders hadden toen nog amper bereik en er waren er ook nog een stuk minder.
Что вы знаете?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:07 schreef Susi het volgende:
Er kan zeker niemand Russisch hier ?
Woordje.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat voor iets wil je vertaald hebben ?
Kijk gelijk even voor mij, 5 april.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:11 schreef gerbenp het volgende:
Ben benieuwd of het mooi weer wordt op 7 april (mijn verjaardag)
Kink FM is in 10 jaar tijd echt helemaal niets gegroeidquote:Op donderdag 2 april 2009 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach ik ook niet, maar de google translator is altijd wel leuk tevoorschijn te halenquote:
Klopt. Verongelukt in Honduras.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
Lisa Lefteye Lopes ? Die is toch niet meer onder ons ?
True, Maar 't is opvallend dat Radio 2 daarvan blijkbaar amper last heeft gehad. Vrij constant. Al is dat tweede tabelletje mss niet helemaal handig, vanwege de Top 2000 in die maand.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar da's natuurlijk totaal niet te vergelijken. De commercieele zenders hadden toen nog amper bereik en er waren er ook nog een stuk minder.
Waarom is het marktaandeel Radio2 dan wel bijna verdubbeld terwijl 3FM de helft kwijt isquote:Op donderdag 2 april 2009 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |