Soms is een nieuwe wind nodig om wat gedaan te krijgen. We zullen zien.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Denk dat Florent daar de plank compleet mis slaat. En dat kan niemand weerleggen.
Yup. We wachten afquote:Op donderdag 2 april 2009 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Soms is een nieuwe wind nodig om wat gedaan te krijgen. We zullen zien.
Oh? Jij hebt de playlists van tien jaar geleden bij de hand?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Denk dat Florent daar de plank compleet mis slaat. En dat kan niemand weerleggen.
Wil jij beweren dat 3fm haar een eigen identiteit nog heeft. 3fm zou zich meer moeten onderscheiden ten opzichte van haar concurrentie.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:47 schreef MichielV het volgende:
[..]
Oh? Jij hebt de playlists van tien jaar geleden bij de hand?
En niet alleen daar, imo. 3FM was bij het vertrek van Paul al een ijzersterk merk met - en dat zal ik eens goed gaan checken - hogere luistercijfers. 9+ waar dat tegenwoordig 7.x is. Aan de andere kant er is wel heel veel anders. Bekende namen (o.a. Evers/Henk/Ruud) zijn vertrokken en de concurrentie is een stuk groter geworden. Ze vissen steeds vaker bij elkaar in de vijver.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook steen en been geklaagd toen Stephen Emmer ging morrelen aan de tune van Studio Sport?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Alleen hij had van het kuikentje moeten AFBLIJVEN !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Saai is van hun muziekgarantie al een lange tijd geleden afgestapt.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vind 3FM af en toe wel meer van hetzelfde, maar ze doen heel wat minder loze beloftes dan Sky Radio.
Sky Radio die tussen 9 en 17 geen enkel nummer twee keer ten gehore brengt. Ik verdenk dat die boeven van hogerhande een horizontale playlist hanteren.
ja, een schande was dat !!!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook steen en been geklaagd toen Stephen Emmer ging morrelen aan de tune van Studio Sport?
Neuh. Jij welquote:Op donderdag 2 april 2009 19:47 schreef MichielV het volgende:
[..]
Oh? Jij hebt de playlists van tien jaar geleden bij de hand?
Wel is er een trend merkbaar dat 'Miracle' van Ilse de Lange altijd aan het einde van een uur gedraaid wordt en ook nog wordt afgekapt. Althans dat heb ik van horen zeggen (Ergernissenpagina 316, red.).quote:Op donderdag 2 april 2009 19:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Saai is van hun muziekgarantie al een lange tijd geleden afgestapt.
Arme Timoquote:Op donderdag 2 april 2009 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog meer medelijden met de supporters van Roda en Fortuna.
Dat valt wel mee.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wel is er een trend merkbaar dat 'Miracle' van Ilse de Lange altijd aan het einde van een uur gedraaid wordt en ook nog wordt afgekapt. Althans dat heb ik van horen zeggen (Ergernissenpagina 316, red.).
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yeah !!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Actie gaat voeren voor een rebelse kuiken terug bij 3fm
Arme Timoquote:Op donderdag 2 april 2009 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ook nietquote:Op donderdag 2 april 2009 19:58 schreef naatje_1 het volgende:
goedemorgen mensenEn nee ik ga het volgende topic niet openen
*is met NL bezig*
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh. Jij wel
Ik denk dat je van de platen van tien jaar geleden geen vergelijkbare top20 met deze aantallen keren gedraaid (in ongeveer een jaar tijd) kunt opstellen: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaideplaten . Het 3FM-muzieklandschap is verschraald (als in: minder verschillende platen, meer hits) en da's een gevoel dat niet alleen bij mij leeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |