... maar da's natuurlijk totaal niet te vergelijken. De commercieele zenders hadden toen nog amper bereik en er waren er ook nog een stuk minder.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
En over luistercijfers en 10 jaar geleden gesproken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Minder dan de helftquote:Op donderdag 2 april 2009 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
checkquote:Op donderdag 2 april 2009 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar da's natuurlijk totaal niet te vergelijken. De commercieele zenders hadden toen nog amper bereik en er waren er ook nog een stuk minder.
Что вы знаете?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:07 schreef Susi het volgende:
Er kan zeker niemand Russisch hier ?
Woordje.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat voor iets wil je vertaald hebben ?
Kijk gelijk even voor mij, 5 april.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:11 schreef gerbenp het volgende:
Ben benieuwd of het mooi weer wordt op 7 april (mijn verjaardag)
Kink FM is in 10 jaar tijd echt helemaal niets gegroeidquote:Op donderdag 2 april 2009 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach ik ook niet, maar de google translator is altijd wel leuk tevoorschijn te halenquote:
Klopt. Verongelukt in Honduras.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
Lisa Lefteye Lopes ? Die is toch niet meer onder ons ?
True, Maar 't is opvallend dat Radio 2 daarvan blijkbaar amper last heeft gehad. Vrij constant. Al is dat tweede tabelletje mss niet helemaal handig, vanwege de Top 2000 in die maand.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar da's natuurlijk totaal niet te vergelijken. De commercieele zenders hadden toen nog amper bereik en er waren er ook nog een stuk minder.
Waarom is het marktaandeel Radio2 dan wel bijna verdubbeld terwijl 3FM de helft kwijt isquote:Op donderdag 2 april 2009 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |