Bloody hotquote:Op donderdag 2 april 2009 15:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hoe is het in Eindhoven qua weer?!
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:47 schreef Sersjee het volgende:
Dit vind ik leuk nieuws trouwens.
Met dank aan twitter uiteraard.
Het schommelt rond de acht graadquote:Op donderdag 2 april 2009 15:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Pffff.. Tis hier heul de dag al 19 graden![]()
Hier is het ook heul lekker weer. op De Markt in Den Bosch overal terrasjesquote:Op donderdag 2 april 2009 15:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Bloody hotOver 50 mins naar huis! Hoe is het daar?
Oh wat heerlijk !quote:Op donderdag 2 april 2009 15:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Pffff.. Tis hier heul de dag al 19 graden![]()
Maar jij kan in een Finse sauna zitten (Jij zit toch in Finland + die dingen komen daar toch vandaanquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar jij kan in een Finse sauna zitten (Jij zit toch in Finland + die dingen komen daar toch vandaan)
Ook goeiemiddagquote:Op donderdag 2 april 2009 16:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
3FM zendermanager Florent Luyckx vertrekt bij 3FM![]()
eindelijk
Pfoe!quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
3FM zendermanager Florent Luyckx vertrekt bij 3FM![]()
eindelijk
Ik heb nu dus echt geen zin meer. Gelukkig nog maar 10 minutenquote:
Als het aan mij zou liggen, kwam Rammstein, AC/DC, Pearl Jam, Green Day en Ghosts erop. Maar of de koningin dat nou leuke muziek vindtquote:Op donderdag 2 april 2009 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Luisteraars 3FM vullen iPod koningin
\quote:Op donderdag 2 april 2009 16:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
It's a beautifull day , the sun is shining
Ah, heerlijk ! morgen belooft trouwens ook weer een geweldige dag te worden !quote:Op donderdag 2 april 2009 16:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik heb nu dus echt geen zin meer. Gelukkig nog maar 10 minutenEn morgen maar werken van 11 tot 3
!
Ik zou mijn hele top-100 erin stoppen, ook de meest dubieuze nummers.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als het aan mij zou liggen, kwam Rammstein, AC/DC, Pearl Jam, Green Day en Ghosts erop. Maar of de koningin dat nou leuke muziek vindt
Maar dan moet ik dus weer werkenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, heerlijk ! morgen belooft trouwens ook weer een geweldige dag te worden !
Beetje Rage Against The Machine ertussenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als het aan mij zou liggen, kwam Rammstein, AC/DC, Pearl Jam, Green Day en Ghosts erop. Maar of de koningin dat nou leuke muziek vindt
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik dus weer werkenGa nu maar naar huis alvast
Tot morgen
Daarom heb ik ook een gruwelijke hekel aan X-Factor.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beetje Rage Against The Machine ertussen.
Dit wordt een soort van kettingreactie:quote:Op donderdag 2 april 2009 16:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een gruwelijke hekel aan X-Factor.
Wie is er beroemd mee geworden? NIEMAND.
Dus opdoeken die kuttalentenjachtshow.
Jamai is goed idd, Jimquote:Op donderdag 2 april 2009 16:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dit wordt een soort van kettingreactie:
Talentenjachten - Xfactor - SBS 6![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Maar andere kant, sommige hebben de musical weg wel gevonden.
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beledig Jim niet!
Hij heeft kwaliteiten om menig auto in de orkestbak te rijden!
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beledig Jim niet!
Hij heeft kwaliteiten om menig auto in de orkestbak te rijden!
Ik ken volgens mij maar één vrolijke zangeres afkomstig uit Scandinavië.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:47 schreef cosmick het volgende:
[..].
Ze heeft zichzelf wel weer overtroffen trouwens. Wat een vreselijk treurig gehuil.
Klinkt het zo eentonig dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom heb ik toch altijd 't idee dat dieSander
meer dan de helft van wat ie zegt van papier voorleest
Heb ik ook jaquote:Op donderdag 2 april 2009 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom heb ik toch altijd 't idee dat dieSander
meer dan de helft van wat ie zegt van papier voorleest
Dat en ook gewoon omdat het klinkt alsof ie het voorleest. Het komt iig niet over als iemand die een normaal 'gesprek' voert...quote:
Björk ?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ken volgens mij maar één vrolijke zangeres afkomstig uit Scandinavië.
Lene Marlin heeft wel een paar vrolijke liedjes gemaaktquote:Op donderdag 2 april 2009 16:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ken volgens mij maar één vrolijke zangeres afkomstig uit Scandinavië.
Nee! Da's nie eerlijk!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:28 schreef themauster het volgende:
mensenmag ik alvast even roepen dat ik weeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeend! heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |