mn naam mag je ook noemen hoorquote:Op zondag 5 april 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
Mailtje naar PR
Hey !
Ik ben Lars (KudFokker op Fok!) van het idee van Fok! Take Me Out !
Iemand had een goed idee in het topic, en ik vroeg me af wat hiermee gedaan kon worden door jullie !
Dit is wat hij zei:
" kan de PR niet zorgen dat er ergens bij een restaurant kan gegeten worden ? tot max 75euro oid
zijn vast wel tenten die dat een leuk PR idee vinden als je ze maar noemt"
Dus wanneer Fok! helpt met het creëren van een date !
Dit zal het spel leuker maken.
Het zal ook positieve publiciteit voor Fok! opleveren !
Laat het maar even weten, bedankt alvast !
De KudFokkert !
Ik denk niet dat een watermerk iemand ergens van weerhoud om heel eerlijk te zijnquote:Op zondag 5 april 2009 23:44 schreef KudFokker het volgende:
Tevens zal ik samen met de modjes een soort van privacy-policy opstellen.
Ik zal ook een watermerk toe gaan voegen aan de ingezonden foto's.
Dit tegen misbruik van de foto's !
Ik heb erom gevraagd moet wat te regelen zijn..quote:Op maandag 6 april 2009 00:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een watermerk iemand ergens van weerhoud om heel eerlijk te zijn
foktakemeout.rarquote:Op maandag 6 april 2009 00:51 schreef Jimbo het volgende:
de keurders mogen in een beveiligd dele van fok als enigen en dan mogen ze zo gaan kijkenen fotos mogen niet geshared worden en de printscreen word gebanned , oh noes
Als ik transparant door de foto zelf iets heen zet zoals "Fok! Take Me Out" zullen mensen minder snel de foto misbruiken...quote:Op maandag 6 april 2009 00:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een watermerk iemand ergens van weerhoud om heel eerlijk te zijn
Ah oke, ja dan kan een watermerk wel wat helpen inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2009 07:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als ik transparant door de foto zelf iets heen zet zoals "Fok! Take Me Out" zullen mensen minder snel de foto misbruiken...
Ik bedoel het tegengaan van fake profielen en dat soort opmerkingen...
Ik heb er ook om gevraagd. Het liefst zie ik dit ook in een "gesloten" topic gebeuren. Maarja, dat zou niet erg FOK! zijnquote:Op maandag 6 april 2009 00:12 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik heb erom gevraagd moet wat te regelen zijn..
Dat is uiteindelijk wel de bedoeling jahquote:Op maandag 6 april 2009 10:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh, er wordt ECHT gedate.. ? :')
Dat kan gebeuren ja. Dan moet je niet meedoen..quote:Op maandag 6 april 2009 13:03 schreef DragonFire het volgende:
Oke voordat ik mee ga doen, mag ik eerst weten wat nou precies de bedoeling is.
Een date leuk en aardig maar wat als ik nou helemaal niet met die persoon op een date wil! Ik heb ook eisen hoor
Ik begin ook al te vrezen...quote:Op maandag 6 april 2009 12:29 schreef FireFox1 het volgende:
Dat is uiteindelijk wel de bedoeling jah![]()
Iets zegt me dat KudFokker met ALLE chicks vandoor gaat
haha waarom dat nou weerquote:
....echt?quote:Op maandag 6 april 2009 13:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
haha waarom dat nou weer?
Ik zal denk ik niet mee doen, omdat er genoeg mannelijke aanmeldingen zijn
Ik zal vanavond even de OP laten bijwerken, zodat alle info bij elkaar komt te staan !
Als je goed hebt gelezen staat daar al iets over vermeld.quote:Op maandag 6 april 2009 13:03 schreef DragonFire het volgende:
Oke voordat ik mee ga doen, mag ik eerst weten wat nou precies de bedoeling is.
Een date leuk en aardig maar wat als ik nou helemaal niet met die persoon op een date wil! Ik heb ook eisen hoor
Zal m'n vriend leuk vinden.quote:Op maandag 6 april 2009 12:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk wel de bedoeling jah![]()
Iets zegt me dat KudFokker met ALLE chicks vandoor gaat
Waarom doe je dan ook mee?quote:Op maandag 6 april 2009 13:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zal m'n vriend leuk vinden.
Daar staat niets van in de op hoor...quote:Op maandag 6 april 2009 13:49 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Als je goed hebt gelezen staat daar al iets over vermeld.
Wel.. het eerste topic die er over geplaatst is.quote:Op maandag 6 april 2009 14:11 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Daar staat niets van in de op hoor...
C'mon...quote:Op maandag 6 april 2009 14:16 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Wel.. het eerste topic die er over geplaatst is.
Ja, idd.. dat is niet echt leuk.. vind wel dat je single moet zijn.quote:
het gaat erom dat het allemaal veel te onduidelijk is en toch te weinig animo, dus gaat gewoon niet gebeuren.quote:Op maandag 6 april 2009 15:36 schreef KudFokker het volgende:
De rest van de dames (de 3 andere) zijn wel ouder...
Ik wacht eerst het antwoord van PR af...quote:Op maandag 6 april 2009 15:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het gaat erom dat het allemaal veel te onduidelijk is en toch te weinig animo, dus gaat gewoon niet gebeuren.
Ze mogen mij wel direct een pm sturen..quote:Op maandag 6 april 2009 15:36 schreef KudFokker het volgende:
De rest van de dames (de 3 andere) zijn wel ouder...
quote:Op maandag 6 april 2009 15:17 schreef DragonFire het volgende:
schrap mij maar van het lijstje dan, beetje te onduidelijk. Wil niet straks op een date met een 16 jarige ofzo.
weet je in ieder geval dat het goed afloopt en je met jezelf in bed belandtquote:Op maandag 6 april 2009 17:13 schreef kwiwi het volgende:
straks ben ik nog alleen over en kan ik op een date met mezelf
quote:Op maandag 6 april 2009 17:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
weet je in ieder geval dat het goed afloopt en je met jezelf in bed belandt
Het grote afvallen is nu al begonnen.. Misschien wel een onderdeel van de show?
Ik ben er ook nog!quote:Op maandag 6 april 2009 17:13 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2009 17:13 schreef kwiwi het volgende:
quote:
Liefde overwint elke afstand.quote:Op maandag 6 april 2009 18:54 schreef Lemmiwinks het volgende:
Lekker handig ook als de vrouw uit Limburg komt en de man uit Den Helder ofzo
Ik ben ook niet single maar mag van m'n vriend gewoon op die date als ik als laatste overbljifquote:Op maandag 6 april 2009 19:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
Mensen, wat doen jullie toch allemaal moeilijk over die dates. Laten we nou eerst maar gewoon fun hebben met "de show" en dan kijkt het koppel wel hoe/wat/waar/of ze op date gaan...
Jullie nemen het allemaal veel te zwaar! Maar idd: met alleen single vrouwen is het wel leuker.
quote:Op maandag 6 april 2009 19:27 schreef Lemmiwinks het volgende:
*verwijst alle aantrekkelijke single vrouwen naar zijn Fotoboek*
Scheelt KudFokker ook meteen een hoop werk.
Jullie zullen niet teleurgesteld zijn.
Je leuke honden compenseren het gelukkig nog een beetje.quote:Op maandag 6 april 2009 19:27 schreef Lemmiwinks het volgende:
*verwijst alle aantrekkelijke single vrouwen naar zijn Fotoboek*
Scheelt KudFokker ook meteen een hoop werk.
Jullie zullen niet teleurgesteld zijn.
Niet zo gemeen Kwiwi, ze kunnen niet allemaal zo lekker als ik zijn...quote:
Hey; niet mijn hoofdtactiek weggeven joah!quote:Op maandag 6 april 2009 19:32 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Je leuke honden compenseren het gelukkig nog een beetje.
Dus het is net zo 'echt' als op tv?quote:Op maandag 6 april 2009 19:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben ook niet single maar mag van m'n vriend gewoon op die date als ik als laatste overbljif![]()
Ik had eerst geen idee dat er een date aan vast zat en dat je single moest zijnquote:
Me 2 ..quote:
En dan doe ik niet eens meequote:Op maandag 6 april 2009 20:33 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Me 2 ..
Ben ik de enige single dame die meedoet?
Nee, dan slaan de mannen weer op hol..quote:
Beweer je nou dat ik zo'n homoseksuele aantrekkingskracht bezitquote:Op maandag 6 april 2009 21:30 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nee, dan slaan de mannen weer op hol..
Nee; maar op het moment dat een man toevallig in een andere man zijn fotoboek kijkt. Laat staan reageert. Dan ben je volgens Prinsesje4you een homofiel.quote:Op maandag 6 april 2009 21:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Beweer je nou dat ik zo'n homoseksuele aantrekkingskracht bezit?
quote:Op maandag 6 april 2009 21:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Beweer je nou dat ik zo'n homoseksuele aantrekkingskracht bezit?
quote:Op maandag 6 april 2009 21:53 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Nee; maar op het moment dat een man toevallig in een andere man zijn fotoboek kijkt. Laat staan reageert. Dan ben je volgens Prinsesje4you een homofiel.
*Medehomofiel meldt*
lees ff terugquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja, waarom issie niet meer sticky?
Even een keer goed spugen en hard aandrukkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja, waarom issie niet meer sticky?
Omdat ie zo wellicht meer opvaltquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:19 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Jij kan het me toch ook vertellen? Scheelt mij weer zoeken
Ik wil zo wel met je op datequote:Op maandag 6 april 2009 17:13 schreef kwiwi het volgende:straks ben ik nog alleen over en kan ik op een date met mezelf
quote:Op maandag 6 april 2009 19:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben ook niet single maar mag van m'n vriend gewoon op die date als ik als laatste overbljif![]()
Die reacties daarquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:15 schreef Krentenbol. het volgende:
ONZiners die willen daten? Take me out FOK!style
Yup, take me out of the listquote:Op woensdag 8 april 2009 09:04 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad van PR.
Als dit niet spoedig gebeur zal het idee een stille dood tegemoet zien
Dat ie daar geen problemen mee heeft, is wel apartquote:Op maandag 6 april 2009 19:25 schreef kwiwi het volgende:
Heb je de link bekeken KF? 3 reactie boven je.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:04 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad van PR.
Als dit niet spoedig gebeur zal het idee een stille dood tegemoet zien
Alleen als jij ook meedoetquote:Op woensdag 8 april 2009 11:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heb je de link bekeken KF? 3 reactie boven je.
Ik heb het gezien.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heb je de link bekeken KF? 3 reactie boven je.
Dus ga je er mee stoppen KF?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het gezien.
Maar het ging mij meer om het idee over dat etentje...
Het probleem is niet de publiciteit, maar de inhoud van het idee (de uitwerking)
en als je nou bekend maakt welke vrouwen er meedoen? misschien dat dat mensen triggert? vrouwen om ook in dat lijstje te staan en mannen omdat ze weten door wie ze gekeurd worden?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:10 schreef KudFokker het volgende:
Nee, ik geef gelukkig niet snel op.
Maar ik heb hulp nodig.
Ik zal het mailtje dat ik naar PR heb gestuurd zo even hier neer plempen
Dat ik vanavond wel even doenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en als je nou bekend maakt welke vrouwen er meedoen? misschien dat dat mensen triggert? vrouwen om ook in dat lijstje te staan en mannen omdat ze weten door wie ze gekeurd worden?
Dit mailtje bedoel ik dus...quote:Op zondag 5 april 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
Mailtje naar PR
Hey !
Ik ben Lars (KudFokker op Fok!) van het idee van Fok! Take Me Out !
Iemand had een goed idee in het topic, en ik vroeg me af wat hiermee gedaan kon worden door jullie !
Dit is wat hij zei:
" kan de PR niet zorgen dat er ergens bij een restaurant kan gegeten worden ? tot max 75euro oid
zijn vast wel tenten die dat een leuk PR idee vinden als je ze maar noemt"
Dus wanneer Fok! helpt met het creëren van een date !
Dit zal het spel leuker maken.
Het zal ook positieve publiciteit voor Fok! opleveren !
Laat het maar even weten, bedankt alvast !
De KudFokkert !
Hoe vaak hebben we dat gelezen KF?quote:
Vertel me maar wat ik er nog meer aan heb kunnen doen ?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we dat gelezen KF?
Naar mijn mening heb je er zelf een zooitje van gemaakt
Als je zo weinig tijd heb, waarom ben je er dan aan begonnen?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vertel me maar wat ik er nog meer aan heb kunnen doen ?
Ik heb alles nog niet in de details kunnen uitwerken omdat ik weinig tijd heb.
Vandaag ben ik bijvoorbeeld ook pas 22:30 thuis, maar dan gaat het wel lukken.
Als je vanaaf geen reactie van PR hebt stel ik voor om dat date-gebeuren maar te skippen. Dan kunnen de koppels zelf maar zien of ze op date gaan of niet...quote:Op woensdag 8 april 2009 14:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vertel me maar wat ik er nog meer aan heb kunnen doen ?
Ik heb alles nog niet in de details kunnen uitwerken omdat ik weinig tijd heb.
Vandaag ben ik bijvoorbeeld ook pas 22:30 thuis, maar dan gaat het wel lukken.
Welke koppels?! Het gaat om singles (mannen) en de jury... dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
Als je vanaaf geen reactie van PR hebt stel ik voor om dat date-gebeuren maar te skippen. Dan kunnen de koppels zelf maar zien of ze op date gaan of niet...
En ik vind dat KF wel goed bezig is: hij is tenminste op het idee gekomen!
Kwiwi: jij bent al genoeg reden om mee te doenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:30 schreef kwiwi het volgende:Laat die date gewoon zitten, dan haken er ook mensen af als je dat min of meer gaat verplichten.
Als er 2 overblijven die het leuk vinden om een keer op een date te gaan is dat mooi meegenomen
En KF, het foto's plaatsen van de dames in de OP is misschien wel een goed idee. Mannen zijn nou eenmaal visueel ingesteldDie foto's komen toch een keer ergens te staan als dit spel doorgaat dus misschien kun je ze nu neerzetten om een beetje mannen te trekken?
Voor de jurering of voor de wedstrijd?!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
Het probleem is niet dat er te weinig mannen zijn.
Die zijn er genoeg.
Zelfs genoeg om een 'finale' te spelen
Het probleem is het aantal vrouwen
Ik denk persoonlijk dat er weinig vrouwen zijn die behoefte hebben aan het eind vast te zitten aan een echte date.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
Het probleem is niet dat er te weinig mannen zijn.
Die zijn er genoeg.
Zelfs genoeg om een 'finale' te spelen
Het probleem is het aantal vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |