mn naam mag je ook noemen hoorquote:Op zondag 5 april 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
Mailtje naar PR
Hey !
Ik ben Lars (KudFokker op Fok!) van het idee van Fok! Take Me Out !
Iemand had een goed idee in het topic, en ik vroeg me af wat hiermee gedaan kon worden door jullie !
Dit is wat hij zei:
" kan de PR niet zorgen dat er ergens bij een restaurant kan gegeten worden ? tot max 75euro oid
zijn vast wel tenten die dat een leuk PR idee vinden als je ze maar noemt"
Dus wanneer Fok! helpt met het creëren van een date !
Dit zal het spel leuker maken.
Het zal ook positieve publiciteit voor Fok! opleveren !
Laat het maar even weten, bedankt alvast !
De KudFokkert !
Ik denk niet dat een watermerk iemand ergens van weerhoud om heel eerlijk te zijnquote:Op zondag 5 april 2009 23:44 schreef KudFokker het volgende:
Tevens zal ik samen met de modjes een soort van privacy-policy opstellen.
Ik zal ook een watermerk toe gaan voegen aan de ingezonden foto's.
Dit tegen misbruik van de foto's !
Ik heb erom gevraagd moet wat te regelen zijn..quote:Op maandag 6 april 2009 00:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een watermerk iemand ergens van weerhoud om heel eerlijk te zijn
foktakemeout.rarquote:Op maandag 6 april 2009 00:51 schreef Jimbo het volgende:
de keurders mogen in een beveiligd dele van fok als enigen en dan mogen ze zo gaan kijkenen fotos mogen niet geshared worden en de printscreen word gebanned , oh noes
Als ik transparant door de foto zelf iets heen zet zoals "Fok! Take Me Out" zullen mensen minder snel de foto misbruiken...quote:Op maandag 6 april 2009 00:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een watermerk iemand ergens van weerhoud om heel eerlijk te zijn
Ah oke, ja dan kan een watermerk wel wat helpen inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2009 07:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als ik transparant door de foto zelf iets heen zet zoals "Fok! Take Me Out" zullen mensen minder snel de foto misbruiken...
Ik bedoel het tegengaan van fake profielen en dat soort opmerkingen...
Ik heb er ook om gevraagd. Het liefst zie ik dit ook in een "gesloten" topic gebeuren. Maarja, dat zou niet erg FOK! zijnquote:Op maandag 6 april 2009 00:12 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik heb erom gevraagd moet wat te regelen zijn..
Dat is uiteindelijk wel de bedoeling jahquote:Op maandag 6 april 2009 10:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh, er wordt ECHT gedate.. ? :')
Dat kan gebeuren ja. Dan moet je niet meedoen..quote:Op maandag 6 april 2009 13:03 schreef DragonFire het volgende:
Oke voordat ik mee ga doen, mag ik eerst weten wat nou precies de bedoeling is.
Een date leuk en aardig maar wat als ik nou helemaal niet met die persoon op een date wil! Ik heb ook eisen hoor
Ik begin ook al te vrezen...quote:Op maandag 6 april 2009 12:29 schreef FireFox1 het volgende:
Dat is uiteindelijk wel de bedoeling jah![]()
Iets zegt me dat KudFokker met ALLE chicks vandoor gaat
haha waarom dat nou weerquote:
....echt?quote:Op maandag 6 april 2009 13:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
haha waarom dat nou weer?
Ik zal denk ik niet mee doen, omdat er genoeg mannelijke aanmeldingen zijn
Ik zal vanavond even de OP laten bijwerken, zodat alle info bij elkaar komt te staan !
Als je goed hebt gelezen staat daar al iets over vermeld.quote:Op maandag 6 april 2009 13:03 schreef DragonFire het volgende:
Oke voordat ik mee ga doen, mag ik eerst weten wat nou precies de bedoeling is.
Een date leuk en aardig maar wat als ik nou helemaal niet met die persoon op een date wil! Ik heb ook eisen hoor
Zal m'n vriend leuk vinden.quote:Op maandag 6 april 2009 12:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk wel de bedoeling jah![]()
Iets zegt me dat KudFokker met ALLE chicks vandoor gaat
Waarom doe je dan ook mee?quote:Op maandag 6 april 2009 13:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zal m'n vriend leuk vinden.
Daar staat niets van in de op hoor...quote:Op maandag 6 april 2009 13:49 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Als je goed hebt gelezen staat daar al iets over vermeld.
Wel.. het eerste topic die er over geplaatst is.quote:Op maandag 6 april 2009 14:11 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Daar staat niets van in de op hoor...
C'mon...quote:Op maandag 6 april 2009 14:16 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Wel.. het eerste topic die er over geplaatst is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |