Je leuke honden compenseren het gelukkig nog een beetje.quote:Op maandag 6 april 2009 19:27 schreef Lemmiwinks het volgende:
*verwijst alle aantrekkelijke single vrouwen naar zijn Fotoboek*
Scheelt KudFokker ook meteen een hoop werk.
Jullie zullen niet teleurgesteld zijn.
Niet zo gemeen Kwiwi, ze kunnen niet allemaal zo lekker als ik zijn...quote:
Hey; niet mijn hoofdtactiek weggeven joah!quote:Op maandag 6 april 2009 19:32 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Je leuke honden compenseren het gelukkig nog een beetje.
Dus het is net zo 'echt' als op tv?quote:Op maandag 6 april 2009 19:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben ook niet single maar mag van m'n vriend gewoon op die date als ik als laatste overbljif![]()
Ik had eerst geen idee dat er een date aan vast zat en dat je single moest zijnquote:
Me 2 ..quote:
En dan doe ik niet eens meequote:Op maandag 6 april 2009 20:33 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Me 2 ..
Ben ik de enige single dame die meedoet?
Nee, dan slaan de mannen weer op hol..quote:
Beweer je nou dat ik zo'n homoseksuele aantrekkingskracht bezitquote:Op maandag 6 april 2009 21:30 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nee, dan slaan de mannen weer op hol..
Nee; maar op het moment dat een man toevallig in een andere man zijn fotoboek kijkt. Laat staan reageert. Dan ben je volgens Prinsesje4you een homofiel.quote:Op maandag 6 april 2009 21:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Beweer je nou dat ik zo'n homoseksuele aantrekkingskracht bezit?
quote:Op maandag 6 april 2009 21:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Beweer je nou dat ik zo'n homoseksuele aantrekkingskracht bezit?
quote:Op maandag 6 april 2009 21:53 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Nee; maar op het moment dat een man toevallig in een andere man zijn fotoboek kijkt. Laat staan reageert. Dan ben je volgens Prinsesje4you een homofiel.
*Medehomofiel meldt*
lees ff terugquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja, waarom issie niet meer sticky?
Even een keer goed spugen en hard aandrukkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja, waarom issie niet meer sticky?
Omdat ie zo wellicht meer opvaltquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:19 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Jij kan het me toch ook vertellen? Scheelt mij weer zoeken
Ik wil zo wel met je op datequote:Op maandag 6 april 2009 17:13 schreef kwiwi het volgende:straks ben ik nog alleen over en kan ik op een date met mezelf
quote:Op maandag 6 april 2009 19:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben ook niet single maar mag van m'n vriend gewoon op die date als ik als laatste overbljif![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |