Ja, idd.. dat is niet echt leuk.. vind wel dat je single moet zijn.quote:
het gaat erom dat het allemaal veel te onduidelijk is en toch te weinig animo, dus gaat gewoon niet gebeuren.quote:Op maandag 6 april 2009 15:36 schreef KudFokker het volgende:
De rest van de dames (de 3 andere) zijn wel ouder...
Ik wacht eerst het antwoord van PR af...quote:Op maandag 6 april 2009 15:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het gaat erom dat het allemaal veel te onduidelijk is en toch te weinig animo, dus gaat gewoon niet gebeuren.
Ze mogen mij wel direct een pm sturen..quote:Op maandag 6 april 2009 15:36 schreef KudFokker het volgende:
De rest van de dames (de 3 andere) zijn wel ouder...
quote:Op maandag 6 april 2009 15:17 schreef DragonFire het volgende:
schrap mij maar van het lijstje dan, beetje te onduidelijk. Wil niet straks op een date met een 16 jarige ofzo.
weet je in ieder geval dat het goed afloopt en je met jezelf in bed belandtquote:Op maandag 6 april 2009 17:13 schreef kwiwi het volgende:
straks ben ik nog alleen over en kan ik op een date met mezelf
quote:Op maandag 6 april 2009 17:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
weet je in ieder geval dat het goed afloopt en je met jezelf in bed belandt
Het grote afvallen is nu al begonnen.. Misschien wel een onderdeel van de show?
Ik ben er ook nog!quote:Op maandag 6 april 2009 17:13 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2009 17:13 schreef kwiwi het volgende:
quote:
Liefde overwint elke afstand.quote:Op maandag 6 april 2009 18:54 schreef Lemmiwinks het volgende:
Lekker handig ook als de vrouw uit Limburg komt en de man uit Den Helder ofzo
Ik ben ook niet single maar mag van m'n vriend gewoon op die date als ik als laatste overbljifquote:Op maandag 6 april 2009 19:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
Mensen, wat doen jullie toch allemaal moeilijk over die dates. Laten we nou eerst maar gewoon fun hebben met "de show" en dan kijkt het koppel wel hoe/wat/waar/of ze op date gaan...
Jullie nemen het allemaal veel te zwaar! Maar idd: met alleen single vrouwen is het wel leuker.
quote:Op maandag 6 april 2009 19:27 schreef Lemmiwinks het volgende:
*verwijst alle aantrekkelijke single vrouwen naar zijn Fotoboek*
Scheelt KudFokker ook meteen een hoop werk.
Jullie zullen niet teleurgesteld zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |