Die reacties daarquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:15 schreef Krentenbol. het volgende:
ONZiners die willen daten? Take me out FOK!style
Yup, take me out of the listquote:Op woensdag 8 april 2009 09:04 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad van PR.
Als dit niet spoedig gebeur zal het idee een stille dood tegemoet zien
Dat ie daar geen problemen mee heeft, is wel apartquote:Op maandag 6 april 2009 19:25 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben ook niet single maar mag van m'n vriend gewoon op die date als ik als laatste overbljif![]()
Heb je de link bekeken KF? 3 reactie boven je.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:04 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad van PR.
Als dit niet spoedig gebeur zal het idee een stille dood tegemoet zien
Alleen als jij ook meedoetquote:Op woensdag 8 april 2009 11:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heb je de link bekeken KF? 3 reactie boven je.
Ik heb het gezien.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heb je de link bekeken KF? 3 reactie boven je.
Dus ga je er mee stoppen KF?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het gezien.
Maar het ging mij meer om het idee over dat etentje...
Het probleem is niet de publiciteit, maar de inhoud van het idee (de uitwerking)
en als je nou bekend maakt welke vrouwen er meedoen? misschien dat dat mensen triggert? vrouwen om ook in dat lijstje te staan en mannen omdat ze weten door wie ze gekeurd worden?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:10 schreef KudFokker het volgende:
Nee, ik geef gelukkig niet snel op.
Maar ik heb hulp nodig.
Ik zal het mailtje dat ik naar PR heb gestuurd zo even hier neer plempen
Dat ik vanavond wel even doenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en als je nou bekend maakt welke vrouwen er meedoen? misschien dat dat mensen triggert? vrouwen om ook in dat lijstje te staan en mannen omdat ze weten door wie ze gekeurd worden?
Dit mailtje bedoel ik dus...quote:Op zondag 5 april 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
Mailtje naar PR
Hey !
Ik ben Lars (KudFokker op Fok!) van het idee van Fok! Take Me Out !
Iemand had een goed idee in het topic, en ik vroeg me af wat hiermee gedaan kon worden door jullie !
Dit is wat hij zei:
" kan de PR niet zorgen dat er ergens bij een restaurant kan gegeten worden ? tot max 75euro oid
zijn vast wel tenten die dat een leuk PR idee vinden als je ze maar noemt"
Dus wanneer Fok! helpt met het creëren van een date !
Dit zal het spel leuker maken.
Het zal ook positieve publiciteit voor Fok! opleveren !
Laat het maar even weten, bedankt alvast !
De KudFokkert !
Hoe vaak hebben we dat gelezen KF?quote:
Vertel me maar wat ik er nog meer aan heb kunnen doen ?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we dat gelezen KF?
Naar mijn mening heb je er zelf een zooitje van gemaakt
Als je zo weinig tijd heb, waarom ben je er dan aan begonnen?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vertel me maar wat ik er nog meer aan heb kunnen doen ?
Ik heb alles nog niet in de details kunnen uitwerken omdat ik weinig tijd heb.
Vandaag ben ik bijvoorbeeld ook pas 22:30 thuis, maar dan gaat het wel lukken.
Als je vanaaf geen reactie van PR hebt stel ik voor om dat date-gebeuren maar te skippen. Dan kunnen de koppels zelf maar zien of ze op date gaan of niet...quote:Op woensdag 8 april 2009 14:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vertel me maar wat ik er nog meer aan heb kunnen doen ?
Ik heb alles nog niet in de details kunnen uitwerken omdat ik weinig tijd heb.
Vandaag ben ik bijvoorbeeld ook pas 22:30 thuis, maar dan gaat het wel lukken.
Welke koppels?! Het gaat om singles (mannen) en de jury... dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
Als je vanaaf geen reactie van PR hebt stel ik voor om dat date-gebeuren maar te skippen. Dan kunnen de koppels zelf maar zien of ze op date gaan of niet...
En ik vind dat KF wel goed bezig is: hij is tenminste op het idee gekomen!
Kwiwi: jij bent al genoeg reden om mee te doenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:30 schreef kwiwi het volgende:Laat die date gewoon zitten, dan haken er ook mensen af als je dat min of meer gaat verplichten.
Als er 2 overblijven die het leuk vinden om een keer op een date te gaan is dat mooi meegenomen
En KF, het foto's plaatsen van de dames in de OP is misschien wel een goed idee. Mannen zijn nou eenmaal visueel ingesteldDie foto's komen toch een keer ergens te staan als dit spel doorgaat dus misschien kun je ze nu neerzetten om een beetje mannen te trekken?
Voor de jurering of voor de wedstrijd?!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
Het probleem is niet dat er te weinig mannen zijn.
Die zijn er genoeg.
Zelfs genoeg om een 'finale' te spelen
Het probleem is het aantal vrouwen
Ik denk persoonlijk dat er weinig vrouwen zijn die behoefte hebben aan het eind vast te zitten aan een echte date.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
Het probleem is niet dat er te weinig mannen zijn.
Die zijn er genoeg.
Zelfs genoeg om een 'finale' te spelen
Het probleem is het aantal vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |