Mocht je willen! De chellah en medina zijn juist (te) kleurrijk! ! Oh, je hebt het over de zwartwit foto.quote:Op donderdag 2 april 2009 08:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat een kleurloze teringzooi daar, precies zoals het voormalig oostblok.
En hoe weten we dat Drugshond wakker is? Als er weer plaatjes worden gepostquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:31 schreef sp3c het volgende:
het is niet dood er wordt gewoon niet vaak genoeg bier geroepen want dan wordt Drugshond pas wakker
dus ... BIER!!
het werkt niet sp3c. Zou hij ziek zijn?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:31 schreef sp3c het volgende:
het is niet dood er wordt gewoon niet vaak genoeg bier geroepen want dan wordt Drugshond pas wakker
dus ... BIER!!
KOFFIE!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:31 schreef sp3c het volgende:
dus ... BIER!!
Waarom niet.Of bedoel je Mekiquote:
psst Meki is een kloon van sp3cquote:Op maandag 25 mei 2009 13:39 schreef Slappy het volgende:
Zeg hoe vaak moet ik het nou zeggen dat ik Meki niet ben.Er is heel veel bewijs dat Meki en Slappy niet 1 figuur zijn.
Bron: http://www.tctubantia.nl/(...)-rustig-verlopen.ecequote:NIJVERDAL - De Nachtmarkt van Nijverdal en de kermis kenden volgens de politie een rustig verloop. Het enige incident werd veroorzaakt door een 25-jarige automobiliste uit Raalte, die in de nacht van vrijdag op zaterdag omstreeks half één de afsluiting van de Grotestraat negeerde en met haar Suzuki tussen het publiek terecht kwam. Mensen sprongen voor de auto opzij. De auto had een barst in de voorruit. De bestuurster verklaarde dat ze te laat had opgemerkt dat de Grotestraat was afgesloten en toen ze daar eenmaal reed niet meer terug kon. De vrouw kreeg een proces-verhaal.
Idd frappant, nu springen ze opeens wel opzijquote:Op maandag 25 mei 2009 14:00 schreef isogram het volgende:
[..]
Bron: http://www.tctubantia.nl/(...)-rustig-verlopen.ece
Toch frappant...
O O O o o wquote:Op maandag 25 mei 2009 14:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Idd frappant, nu springen ze opeens wel opzij
Ohhh het is bewoondequote:
heyquote:Op zondag 31 mei 2009 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hoidit is m'n hamster. Ze heet Schnoep!
Lijkt wel dat ie een stel hersenen eetquote:Op zondag 31 mei 2009 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hoidit is m'n hamster. Ze heet Schnoep!
hou je bek johquote:
Jij ook een clone van iemandquote:
elfletterig bierquote:Op maandag 8 juni 2009 22:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat dan weer niet![]()
Ga euroshopperbier kopen joh, doet slappy..euh meki ook
alleen van me moedahquote:
Ik drink nietquote:Op maandag 8 juni 2009 22:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat dan weer niet![]()
Ga euroshopperbier kopen joh, doet slappy..euh meki ook
dan ga je doodquote:
Ah zie je wel, jij dus ookquote:
Nee man, ik was WO II aan het naspelen op de pc... maar toen 1 september 1939 naderde in het spel en Duitsland aan Polen de oorlog verklaarde deden de Fransen en de Britten nietsquote:
quote:
Die zijn wel weer een jaar ouder nuquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kon hem niet vinden!
en nu is sp3c weg!
Ik wilde net mijn ogen laten zien
Ja misschien vindtie me niet leuk meerquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die zijn wel weer een jaar ouder nu
welke game danquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee man, ik was WO II aan het naspelen op de pc... maar toen 1 september 1939 naderde in het spel en Duitsland aan Polen de oorlog verklaarde deden de Fransen en de Britten niets![]()
*gniffel*
Wattan sp3c?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:47 schreef sp3c het volgende:
nou dat nog wel natuurlijk ... maar ik ga niet meer voor de ogen
Rot op je hebt de hele avond in mijn blouse zitten gluren dus van mijn humor heb je niets meegekregenquote:
gluren is wat andersquote:glu·ren
gluurde, h gegluurd nieuwsgierig kijken; spieden
Ik weet wat gluren is. Dat wat jij deed tijdens de meet. Dat was duidelijk gluren!quote:
De volgende keer zal ik een ander blousje aan doen kan je beter kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:34 schreef sp3c het volgende:
gluren of staren
nou gluren vind ik wat beter klinken in elk geval dus daar doen we het maar mee dan
Ja hallo ik ga geen hakken dragen van 20 cm omdat jij niet wil bukken tijdens het gluren hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:40 schreef sp3c het volgende:
ja en vergeet die hakjes niet he want ik krijg last van mijn rug op deze manier
Ja nu ik 21 ben hoef ik mijn ID hopelijk niet meer te tonen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:47 schreef sp3c het volgende:
wel
het is zowieso makkelijker aan de bar nu je ook mag drinken
Ik hoef mijn blousje ook niet meer te tonen?quote:
We hadden toch geen slechte service?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:57 schreef sp3c het volgende:
nee nu kun je het gewoon eisen met je ID
maar het helpt misschien voor snellere service
Nee dus kan je nagaan!quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:12 schreef sp3c het volgende:
misschien zag ik je over het hoofd toen ik een rondje bier ging halen
Een meterquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:19 schreef sp3c het volgende:
ja maar in mijn defence ... ik ben zeker een meter langer
maar ik maak het goed met je volgende keer
Doen we ook... naast de SCquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:21 schreef Slappy het volgende:
Waarom gaan jullie niet msnen dit is geen chat box
Friemel doe dr is wat aan aan die jankerds!quote:
ik doe werkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:50 schreef sp3c het volgende:
ja friemel ... doe uberhaupt is wat behalve heel erg krap sexen
EN EX MODS MAAR MOOIE DAMES ZIJN OOK WELKOMquote:
Meki ja ik niet ik heb het heel druk met school en werkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, maar verder zegt er niemand wat, behalve Slappy en Meki, maar die willen mod worden
Fruts is een trekkiequote:
Royal Dutch Aircraft Carrierquote:
Ook datquote:
Neuh, dat zie ik als leuk tijdverdrijfquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:00 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Zie het modereren bij NWS maar als een soort 'Hit the mole' game
Ik heb mijn quotum van twee slotjes per dag al bereikt. Nu doet die knop het niet meerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:00 schreef Slappy het volgende:
Dan doe je maar tijdelijk het forum op slot en Meki is toch op vakantie.
Ah vermakelijke game, goede keuze!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer Anno 1404 spelen
Helaas zonder multiplayerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ah vermakelijke game, goede keuze!
Inderdaad, niet eens LANquote:
Ziek? Hoe wat waarom?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:00 schreef Slappy het volgende:
Frutsel is ziek heb ik gehoord en Spc3 is opstap.dus wie gaat ze vervangen nu
Hey newbiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:12 schreef Hukkie het volgende:
Nee, dat blijkt inderdaad. Vandaar dat ik het ook gemist heb waarschijnlijk.
Jep, vandaar ook mijn groene kleurtje he.quote:
Ik zou nie eens weten waarom je groen bent, of oranje enzo... ik weet nie eens waarom ik blauw benquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:26 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, vandaar ook mijn groene kleurtje he.
Lekker een dagje vrij vandaag, moeten jullie ook allemaal werken?
Ik zit lekker in de tuin! In de niet door komende zon!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:53 schreef Frutsel het volgende:
Rain is coming
Tis eigenlijk 'te' warm buiten... maar ja, ik zit toch binnen te 'werken'
Ik hoor nixquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:32 schreef Slappy het volgende:
http://www.blogtv.com/Shows/866642/Y2TEbmXGaeXwb2TEbH&pos=ancr
hoe vinden jullie mij zang talent
Was vast de Metallica versie van Guitar Hero? Tip: binnen 1 minuut hadden we je zangtalent ook wel herkend hoor, een marteling van 6 minuten lijkt me een tikje overbodigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:32 schreef Slappy het volgende:
nee, ik heb hier geen geluidskaartquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:36 schreef Slappy het volgende:
hoezo ik wel ben je doof.Vanavond Billie Jean zingen
Klagen mag wel een beetje, het is hier binnen ook nog 28 graden, maar buiten is het een stuk lekkerder nu.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:44 schreef Disana het volgende:
Okee dan zal ik niet klagen over de warmte
een werk pcquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:43 schreef Slappy het volgende:
dan is het logisch dat je niks hoort.Wat voor pc heb je dan wel niet als je geen geluidskaart hebt
Mag wel hoor.. tis vies weerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:44 schreef Disana het volgende:
Okee dan zal ik niet klagen over de warmte
ik ga het album niet kopen nogquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:32 schreef Slappy het volgende:
Die afkoeling komt hier echter als laatste, Frutsel en Hukkie. Niet dat ik het niet jammer vind dat we ineens weer terugggaan naar een graad of 21.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:48 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Klagen mag wel een beetje, het is hier binnen ook nog 28 graden, maar buiten is het een stuk lekkerder nu.
welk albumquote:
Waarom zeg je dat niet ff eerderquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:18 schreef Frutsel het volgende:
Regen is welkom
Spinnen dan weer niet
Tally trouwens wel
Dan was je nu weer onderweg naar huisquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat niet ff eerder
Dan was ik al onderweg.
Uhm waarom keek ik dan niet ff eerder
Ben je wel eens in sous geweest? Agadir naar beneden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:01 schreef Meki het volgende:
Goed man, ik heb hele rondreis gemaakt van tanger tot de grens van Algerije , Saidia
Neh. Kut weekendquote:
Hallo meneer zonder geluidskaartquote:
Officieel ben ik plannerquote:
en wat is het best verkopende produkt uit jouw supermarkt dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:32 schreef Slappy het volgende:
Oh heb jij onze papieren van omzet gezien dan
sp3c!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hi!!!!!!!!!!!!!!quote:
Niets *hihihihih* En jij?quote:
Mja ik zit te twijfelen of ik nog ff zal wachten of nu wat zal makenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:16 schreef sp3c het volgende:
ik zit te twijfelen of ik wat ga koken of wat ga halen
want ik heb wel honger maar ik ben ook lui
Hoezo? Hij kan haske goed bier zuipen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:24 schreef Slappy het volgende:
sp3c is een slechte mod hij moet aftreden
ik wil kip kerriequote:Op maandag 10 augustus 2009 18:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik zit te twijfelen of ik nog ff zal wachten of nu wat zal maken
Oe das wel een goeiequote:Op maandag 10 augustus 2009 18:29 schreef sp3c het volgende:
en ik kan goed koken
[..]
ik wil kip kerrie
Maar slecht moderenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo? Hij kan haske goed bier zuipen!
Ja daar word je niet op geselecteerd hoorquote:
echt niet, ik ben de beste!quote:
'Met poesjes'... eigenlijk kan ik hier wel on-topic posten als ik zeg dat ik vanmiddag een reuzenpoes uit het asiel heb gehaald.quote:
Daar moet je inderdaad aan denken. Echt een cypers-wit koetje.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:40 schreef Hukkie het volgende:
Krijg denkbeelden van de (helaas overleden) kat van mijn zus. Die was huge, zeg maar formaat mini koe.
Dikke poezen zijn gaaf, mn ex had zo een dikke kat dat als hij in zn mandje lag mensen dachten dat het een hond was. En hij bleef ook vastzitten in het kattenluik.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
'Met poesjes'... eigenlijk kan ik hier wel on-topic posten als ik zeg dat ik vanmiddag een reuzenpoes uit het asiel heb gehaald.
Als ik haar zou zien zou het nog leuker zijn... ze zit verstopt
Ha. Nou wij hebben ook wel even gevraagd of ze door het luikje naar het buitenverblijf kon maar dat was blijkbaar prima in orde.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:44 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dikke poezen zijn gaaf, mn ex had zo een dikke kat dat als hij in zn mandje lag mensen dachten dat het een hond was. En hij bleef ook vastzitten in het kattenluik.
Er komen hier uitsluitend katten in hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:45 schreef Hukkie het volgende:
Leuk hoor, iets zegt me dat het bij jou een beestenboel is
Tante heeft ook een dikke kat dacht eerst dat het een hond wasquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:40 schreef Hukkie het volgende:
Krijg denkbeelden van de (helaas overleden) kat van mijn zus. Die was huge, zeg maar formaat mini koe.
Is het nooit geweest hoor, voor storm moet je dan ook in mijn andere subforum zijnquote:
poezenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
'Met poesjes'... eigenlijk kan ik hier wel on-topic posten als ik zeg dat ik vanmiddag een reuzenpoes uit het asiel heb gehaald.
Als ik haar zou zien zou het nog leuker zijn... ze zit verstopt
Mijn rooie is volgens sommigen ook al 'huge', al vind ik dat wat overdreven.. hij heeft wel veel haarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:40 schreef Hukkie het volgende:
goeie zaakquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Er komen hier uitsluitend katten in hoor
Je tante was een dikke hond?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:18 schreef Slappy het volgende:
[..]
Tante heeft ook een dikke kat dacht eerst dat het een hond was
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:03 schreef Frutsel het volgende:
Er mag dan ook niemand langskomen, want sommige mensen vinden die rooie te leuk en willen hem dan meenemen
Die kat is dan vast groter dan een chihuahua.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:18 schreef Slappy het volgende:
[..]
Tante heeft ook een dikke kat dacht eerst dat het een hond was
Nu wil ik natuurlijk een foto van de rooie zienquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:02 schreef Frutsel het volgende:
Mijn rooie is volgens sommigen ook al 'huge', al vind ik dat wat overdreven.. hij heeft wel veel haar
TALLYquote:
Check foboquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu wil ik natuurlijk een foto van de rooie zien
Dat is een mooie stevige rooiequote:
Is die lap jouw poes?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:11 schreef Tally het volgende:
Willie is gewoon zo*zucht*
Als het een kerel was geweest was het de mijne
ghehehe... willie is iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:11 schreef Tally het volgende:
Willie is gewoon zo*zucht*
Als het een kerel was geweest was het de mijne
Prachtig toch, elke kat heeft een ander karakter en een eigen persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:13 schreef Frutsel het volgende:
Ze komt d'r vanzelf wel uit als ze ff tot rust gekomen is. En dan : FOTOOO's
Ze zijn ook een wereld van verschil bij mij thuis. Wit/Grijs is zo speels als wat, knuffelig maar geen schootkat en daarnaast ook en angsthaasje. De rooie is brutaal, wil alles weten wat er gebeurd, dichte deuren zijn een vijand, wil altijd op mij liggen en praat veel.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wie is Willy dan of is dat een inside joke
Oooohhh.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, willie is mijn rooie... zo heette die al toen ik hem uit het asiel heb gehaald, dus heb dat zo gelaten
Ik vind het wel een Willie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:18 schreef Tally het volgende:
Jinky is mijn poes. En Willie is de kater van Frutsel.
Jinkyquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:21 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu?
Tegenover ons woont een grote oude zwarte kat die Coco heet en naar zijn naam luistert.
Oeps, ik ben echt nog niet helemaal wakker geloof ikquote:
3x raden hoe die zwart witte dan heet?quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:26 schreef Frutsel het volgende:
Manon voor een kat is ook wel een beetje raar![]()
Je zou eerder aan Minoes ofzo dan denken![]()
[..]
3x raden hoe die zwart witte dan heet?
Ehmmm... Wortel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:26 schreef Frutsel het volgende:
Manon voor een kat is ook wel een beetje raar![]()
Je zou eerder aan Minoes ofzo dan denken![]()
[..]
3x raden hoe die zwart witte dan heet?
PoePoe ging eigenlijk vanzelf, het was meer een bijnaam en er is nog niets anders naar boven gekomen (we hebben haar nu een jaar).quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:27 schreef Frutsel het volgende:
Aparte namen!
Blokje! Wat een supernaam is dat![]()
![]()
![]()
Safaa ken ik dan nie, nog nooit van gehoord.. maar wel leuke kattenaam![]()
PoePoe?Hoe ben je daar opgekomen dan ?
Moorkopje?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
Daar was ik nog niet opgekomenNeuh, het staat los van Willie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |