Waarom niet.Of bedoel je Mekiquote:
psst Meki is een kloon van sp3cquote:Op maandag 25 mei 2009 13:39 schreef Slappy het volgende:
Zeg hoe vaak moet ik het nou zeggen dat ik Meki niet ben.Er is heel veel bewijs dat Meki en Slappy niet 1 figuur zijn.
Bron: http://www.tctubantia.nl/(...)-rustig-verlopen.ecequote:NIJVERDAL - De Nachtmarkt van Nijverdal en de kermis kenden volgens de politie een rustig verloop. Het enige incident werd veroorzaakt door een 25-jarige automobiliste uit Raalte, die in de nacht van vrijdag op zaterdag omstreeks half één de afsluiting van de Grotestraat negeerde en met haar Suzuki tussen het publiek terecht kwam. Mensen sprongen voor de auto opzij. De auto had een barst in de voorruit. De bestuurster verklaarde dat ze te laat had opgemerkt dat de Grotestraat was afgesloten en toen ze daar eenmaal reed niet meer terug kon. De vrouw kreeg een proces-verhaal.
Idd frappant, nu springen ze opeens wel opzijquote:Op maandag 25 mei 2009 14:00 schreef isogram het volgende:
[..]
Bron: http://www.tctubantia.nl/(...)-rustig-verlopen.ece
Toch frappant...
O O O o o wquote:Op maandag 25 mei 2009 14:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Idd frappant, nu springen ze opeens wel opzij
Ohhh het is bewoondequote:
heyquote:Op zondag 31 mei 2009 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hoidit is m'n hamster. Ze heet Schnoep!
Lijkt wel dat ie een stel hersenen eetquote:Op zondag 31 mei 2009 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hoidit is m'n hamster. Ze heet Schnoep!
hou je bek johquote:
Jij ook een clone van iemandquote:
elfletterig bierquote:Op maandag 8 juni 2009 22:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat dan weer niet![]()
Ga euroshopperbier kopen joh, doet slappy..euh meki ook
alleen van me moedahquote:
Ik drink nietquote:Op maandag 8 juni 2009 22:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat dan weer niet![]()
Ga euroshopperbier kopen joh, doet slappy..euh meki ook
dan ga je doodquote:
Ah zie je wel, jij dus ookquote:
Nee man, ik was WO II aan het naspelen op de pc... maar toen 1 september 1939 naderde in het spel en Duitsland aan Polen de oorlog verklaarde deden de Fransen en de Britten nietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |