Hoezo? Hij kan haske goed bier zuipen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:24 schreef Slappy het volgende:
sp3c is een slechte mod hij moet aftreden
ik wil kip kerriequote:Op maandag 10 augustus 2009 18:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik zit te twijfelen of ik nog ff zal wachten of nu wat zal maken
Oe das wel een goeiequote:Op maandag 10 augustus 2009 18:29 schreef sp3c het volgende:
en ik kan goed koken
[..]
ik wil kip kerrie
Maar slecht moderenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo? Hij kan haske goed bier zuipen!
Ja daar word je niet op geselecteerd hoorquote:
echt niet, ik ben de beste!quote:
'Met poesjes'... eigenlijk kan ik hier wel on-topic posten als ik zeg dat ik vanmiddag een reuzenpoes uit het asiel heb gehaald.quote:
Daar moet je inderdaad aan denken. Echt een cypers-wit koetje.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:40 schreef Hukkie het volgende:
Krijg denkbeelden van de (helaas overleden) kat van mijn zus. Die was huge, zeg maar formaat mini koe.
Dikke poezen zijn gaaf, mn ex had zo een dikke kat dat als hij in zn mandje lag mensen dachten dat het een hond was. En hij bleef ook vastzitten in het kattenluik.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
'Met poesjes'... eigenlijk kan ik hier wel on-topic posten als ik zeg dat ik vanmiddag een reuzenpoes uit het asiel heb gehaald.
Als ik haar zou zien zou het nog leuker zijn... ze zit verstopt
Ha. Nou wij hebben ook wel even gevraagd of ze door het luikje naar het buitenverblijf kon maar dat was blijkbaar prima in orde.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:44 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dikke poezen zijn gaaf, mn ex had zo een dikke kat dat als hij in zn mandje lag mensen dachten dat het een hond was. En hij bleef ook vastzitten in het kattenluik.
Er komen hier uitsluitend katten in hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:45 schreef Hukkie het volgende:
Leuk hoor, iets zegt me dat het bij jou een beestenboel is
Tante heeft ook een dikke kat dacht eerst dat het een hond wasquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:40 schreef Hukkie het volgende:
Krijg denkbeelden van de (helaas overleden) kat van mijn zus. Die was huge, zeg maar formaat mini koe.
Is het nooit geweest hoor, voor storm moet je dan ook in mijn andere subforum zijnquote:
poezenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
'Met poesjes'... eigenlijk kan ik hier wel on-topic posten als ik zeg dat ik vanmiddag een reuzenpoes uit het asiel heb gehaald.
Als ik haar zou zien zou het nog leuker zijn... ze zit verstopt
Mijn rooie is volgens sommigen ook al 'huge', al vind ik dat wat overdreven.. hij heeft wel veel haarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:40 schreef Hukkie het volgende:
goeie zaakquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Er komen hier uitsluitend katten in hoor
Je tante was een dikke hond?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:18 schreef Slappy het volgende:
[..]
Tante heeft ook een dikke kat dacht eerst dat het een hond was
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:03 schreef Frutsel het volgende:
Er mag dan ook niemand langskomen, want sommige mensen vinden die rooie te leuk en willen hem dan meenemen
Die kat is dan vast groter dan een chihuahua.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:18 schreef Slappy het volgende:
[..]
Tante heeft ook een dikke kat dacht eerst dat het een hond was
Nu wil ik natuurlijk een foto van de rooie zienquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:02 schreef Frutsel het volgende:
Mijn rooie is volgens sommigen ook al 'huge', al vind ik dat wat overdreven.. hij heeft wel veel haar
TALLYquote:
Check foboquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu wil ik natuurlijk een foto van de rooie zien
Dat is een mooie stevige rooiequote:
Is die lap jouw poes?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:11 schreef Tally het volgende:
Willie is gewoon zo*zucht*
Als het een kerel was geweest was het de mijne
ghehehe... willie is iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:11 schreef Tally het volgende:
Willie is gewoon zo*zucht*
Als het een kerel was geweest was het de mijne
Prachtig toch, elke kat heeft een ander karakter en een eigen persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:13 schreef Frutsel het volgende:
Ze komt d'r vanzelf wel uit als ze ff tot rust gekomen is. En dan : FOTOOO's
Ze zijn ook een wereld van verschil bij mij thuis. Wit/Grijs is zo speels als wat, knuffelig maar geen schootkat en daarnaast ook en angsthaasje. De rooie is brutaal, wil alles weten wat er gebeurd, dichte deuren zijn een vijand, wil altijd op mij liggen en praat veel.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wie is Willy dan of is dat een inside joke
Oooohhh.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, willie is mijn rooie... zo heette die al toen ik hem uit het asiel heb gehaald, dus heb dat zo gelaten
Ik vind het wel een Willie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:18 schreef Tally het volgende:
Jinky is mijn poes. En Willie is de kater van Frutsel.
Jinkyquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:21 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu?
Tegenover ons woont een grote oude zwarte kat die Coco heet en naar zijn naam luistert.
Oeps, ik ben echt nog niet helemaal wakker geloof ikquote:
3x raden hoe die zwart witte dan heet?quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:26 schreef Frutsel het volgende:
Manon voor een kat is ook wel een beetje raar![]()
Je zou eerder aan Minoes ofzo dan denken![]()
[..]
3x raden hoe die zwart witte dan heet?
Ehmmm... Wortel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:26 schreef Frutsel het volgende:
Manon voor een kat is ook wel een beetje raar![]()
Je zou eerder aan Minoes ofzo dan denken![]()
[..]
3x raden hoe die zwart witte dan heet?
PoePoe ging eigenlijk vanzelf, het was meer een bijnaam en er is nog niets anders naar boven gekomen (we hebben haar nu een jaar).quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:27 schreef Frutsel het volgende:
Aparte namen!
Blokje! Wat een supernaam is dat![]()
![]()
![]()
Safaa ken ik dan nie, nog nooit van gehoord.. maar wel leuke kattenaam![]()
PoePoe?Hoe ben je daar opgekomen dan ?
Moorkopje?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
Daar was ik nog niet opgekomenNeuh, het staat los van Willie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |