Klagen mag wel een beetje, het is hier binnen ook nog 28 graden, maar buiten is het een stuk lekkerder nu.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:44 schreef Disana het volgende:
Okee dan zal ik niet klagen over de warmte
een werk pcquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:43 schreef Slappy het volgende:
dan is het logisch dat je niks hoort.Wat voor pc heb je dan wel niet als je geen geluidskaart hebt
Mag wel hoor.. tis vies weerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:44 schreef Disana het volgende:
Okee dan zal ik niet klagen over de warmte
ik ga het album niet kopen nogquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:32 schreef Slappy het volgende:
http://www.blogtv.com/Shows/866642/Y2TEbmXGaeXwb2TEbH&pos=ancr
hoe vinden jullie mij zang talent
Die afkoeling komt hier echter als laatste, Frutsel en Hukkie. Niet dat ik het niet jammer vind dat we ineens weer terugggaan naar een graad of 21.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:48 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Klagen mag wel een beetje, het is hier binnen ook nog 28 graden, maar buiten is het een stuk lekkerder nu.
welk albumquote:
Waarom zeg je dat niet ff eerderquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:18 schreef Frutsel het volgende:
Regen is welkom
Spinnen dan weer niet
Tally trouwens wel
Dan was je nu weer onderweg naar huisquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat niet ff eerder
Dan was ik al onderweg.
Uhm waarom keek ik dan niet ff eerder
Ben je wel eens in sous geweest? Agadir naar beneden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:01 schreef Meki het volgende:
Goed man, ik heb hele rondreis gemaakt van tanger tot de grens van Algerije , Saidia
Neh. Kut weekendquote:
Hallo meneer zonder geluidskaartquote:
Officieel ben ik plannerquote:
en wat is het best verkopende produkt uit jouw supermarkt dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:32 schreef Slappy het volgende:
Oh heb jij onze papieren van omzet gezien dan
sp3c!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hi!!!!!!!!!!!!!!quote:
Niets *hihihihih* En jij?quote:
Mja ik zit te twijfelen of ik nog ff zal wachten of nu wat zal makenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:16 schreef sp3c het volgende:
ik zit te twijfelen of ik wat ga koken of wat ga halen
want ik heb wel honger maar ik ben ook lui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |