Royal Dutch Aircraft Carrierquote:
Ook datquote:
Neuh, dat zie ik als leuk tijdverdrijfquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:00 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Zie het modereren bij NWS maar als een soort 'Hit the mole' game
Ik heb mijn quotum van twee slotjes per dag al bereikt. Nu doet die knop het niet meerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:00 schreef Slappy het volgende:
Dan doe je maar tijdelijk het forum op slot en Meki is toch op vakantie.
Ah vermakelijke game, goede keuze!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer Anno 1404 spelen
Helaas zonder multiplayerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ah vermakelijke game, goede keuze!
Inderdaad, niet eens LANquote:
Ziek? Hoe wat waarom?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:00 schreef Slappy het volgende:
Frutsel is ziek heb ik gehoord en Spc3 is opstap.dus wie gaat ze vervangen nu
Hey newbiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:12 schreef Hukkie het volgende:
Nee, dat blijkt inderdaad. Vandaar dat ik het ook gemist heb waarschijnlijk.
Jep, vandaar ook mijn groene kleurtje he.quote:
Ik zou nie eens weten waarom je groen bent, of oranje enzo... ik weet nie eens waarom ik blauw benquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:26 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, vandaar ook mijn groene kleurtje he.
Lekker een dagje vrij vandaag, moeten jullie ook allemaal werken?
Ik zit lekker in de tuin! In de niet door komende zon!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:53 schreef Frutsel het volgende:
Rain is coming
Tis eigenlijk 'te' warm buiten... maar ja, ik zit toch binnen te 'werken'
Ik hoor nixquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:32 schreef Slappy het volgende:
http://www.blogtv.com/Shows/866642/Y2TEbmXGaeXwb2TEbH&pos=ancr
hoe vinden jullie mij zang talent
Was vast de Metallica versie van Guitar Hero? Tip: binnen 1 minuut hadden we je zangtalent ook wel herkend hoor, een marteling van 6 minuten lijkt me een tikje overbodigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:32 schreef Slappy het volgende:
http://www.blogtv.com/Shows/866642/Y2TEbmXGaeXwb2TEbH&pos=ancr
hoe vinden jullie mij zang talent
nee, ik heb hier geen geluidskaartquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:36 schreef Slappy het volgende:
hoezo ik wel ben je doof.Vanavond Billie Jean zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |