quote:
Die zijn wel weer een jaar ouder nuquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kon hem niet vinden!
en nu is sp3c weg!
Ik wilde net mijn ogen laten zien
Ja misschien vindtie me niet leuk meerquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die zijn wel weer een jaar ouder nu
welke game danquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee man, ik was WO II aan het naspelen op de pc... maar toen 1 september 1939 naderde in het spel en Duitsland aan Polen de oorlog verklaarde deden de Fransen en de Britten niets![]()
*gniffel*
Wattan sp3c?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:47 schreef sp3c het volgende:
nou dat nog wel natuurlijk ... maar ik ga niet meer voor de ogen
Rot op je hebt de hele avond in mijn blouse zitten gluren dus van mijn humor heb je niets meegekregenquote:
gluren is wat andersquote:glu·ren
gluurde, h gegluurd nieuwsgierig kijken; spieden
Ik weet wat gluren is. Dat wat jij deed tijdens de meet. Dat was duidelijk gluren!quote:
De volgende keer zal ik een ander blousje aan doen kan je beter kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:34 schreef sp3c het volgende:
gluren of staren
nou gluren vind ik wat beter klinken in elk geval dus daar doen we het maar mee dan
Ja hallo ik ga geen hakken dragen van 20 cm omdat jij niet wil bukken tijdens het gluren hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:40 schreef sp3c het volgende:
ja en vergeet die hakjes niet he want ik krijg last van mijn rug op deze manier
Ja nu ik 21 ben hoef ik mijn ID hopelijk niet meer te tonen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:47 schreef sp3c het volgende:
wel
het is zowieso makkelijker aan de bar nu je ook mag drinken
Ik hoef mijn blousje ook niet meer te tonen?quote:
We hadden toch geen slechte service?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:57 schreef sp3c het volgende:
nee nu kun je het gewoon eisen met je ID
maar het helpt misschien voor snellere service
Nee dus kan je nagaan!quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:12 schreef sp3c het volgende:
misschien zag ik je over het hoofd toen ik een rondje bier ging halen
Een meterquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:19 schreef sp3c het volgende:
ja maar in mijn defence ... ik ben zeker een meter langer
maar ik maak het goed met je volgende keer
Doen we ook... naast de SCquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:21 schreef Slappy het volgende:
Waarom gaan jullie niet msnen dit is geen chat box
Friemel doe dr is wat aan aan die jankerds!quote:
ik doe werkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:50 schreef sp3c het volgende:
ja friemel ... doe uberhaupt is wat behalve heel erg krap sexen
EN EX MODS MAAR MOOIE DAMES ZIJN OOK WELKOMquote:
Meki ja ik niet ik heb het heel druk met school en werkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, maar verder zegt er niemand wat, behalve Slappy en Meki, maar die willen mod worden
Fruts is een trekkiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |