Als Spaghetti op een lepel.quote:
Oeps vergeten.quote:
Nou en?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zeer interessant inderdaad, typisch zo'n wedstrijd waarvan de uitslag totaal niets uitmaakt.
Natuurlijk is de uitslag irrelevant, dat is het doorgaans bij een oefenduel. Ik ben gewoon benieuwd naar de spelersquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zeer interessant inderdaad, typisch zo'n wedstrijd waarvan de uitslag totaal niets uitmaakt.
Vraag dat maar in het livestream topic.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand ook een idee of er een stream is? Dan kan ik vanuit bad mooi de wedstrijd op de laptop volgen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand ook een idee of er een stream is? Dan kan ik vanuit bad mooi de wedstrijd op de laptop volgen.
In opdracht van de chirurg. Heb vorige week zondag mijn vinger gebroken tijdens een voetbalwedstrijd, en nu moet ik hem van de chirurg in een warm bad steeds verder proberen te bewegenquote:
Volgens mij neem je hem te letterlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In opdracht van de chirurg. Heb vorige week zondag mijn vinger gebroken tijdens een voetbalwedstrijd, en nu moet ik hem van de chirurg in een warm bad steeds verder proberen te bewegen
die vind ik ook mooi inderdaad.quote:
quote:
Italia Italia Italia Italia Italia Italiaquote:
Yup ze missen Aissatiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Middenveld is de zwakke schakel van Nederland B
Laatste jaar volgensmij alleen maar met Jong Oranje en nu Nederland B , waarom ? ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:48 schreef venomsnake het volgende:
Ah, ze spelen in het Sporting Limburg stadion zie ik.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In opdracht van de chirurg. Heb vorige week zondag mijn vinger gebroken tijdens een voetbalwedstrijd, en nu moet ik hem van de chirurg in een warm bad steeds verder proberen te bewegen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dit moet wel een lulverhaal zijn, want dan steek je toch gewoon je vinger/hand in een warme bak i.p.v. met je reet in bad gaan liggenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Doe maar liever niet inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Wtf zit die Aissati niet bij de selectie dan?![]()
Raakt ie miss ook nog geblesseerd.
Ik doe er alles aan om 020 tegen te werken he, dat weet je. Maar serieus, waarom zit ie niet bij de selectie? Nog niet lang genoeg fit om te beoordelen ofzo?quote:
Gast, hij komt net pas terug van een blessure die hem bijna het hele seizoen nekt. Dan is het ook logisch om hem na 4 goede wedstrijden meteen op te roepen ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:01 schreef Rots het volgende:
[..]
Ik doe er alles aan om 020 tegen te werken he, dat weet je. Maar serieus, waarom zit ie niet bij de selectie? Nog niet lang genoeg fit om te beoordelen ofzo?
Hij speelt gewoon erg goed tot nu toequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:08 schreef Robinhoo het volgende:
meeuwis is nooit zoveel publiek in dit stadon gewend.
hij is onder de indruk zo te zien.
Royal sadnessquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:07 schreef Rots het volgende:
Ja, want Marco heeft alles voor het zeggen voor die jongens he, tyfus egoïst die gast, kan niet aan iemand anders denken.![]()
Aissati is nou toch zeker weer helemaal fit, dan kan die ook prima opgeroepen worden voor Nederland B, gewoon doen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:07 schreef Rots het volgende:
Ja, want Marco heeft alles voor het zeggen voor die jongens he, tyfus egoïst die gast, kan niet aan iemand anders denken.![]()
Aissati is nou toch zeker weer helemaal fit, dan kan die ook prima opgeroepen worden voor Nederland B, gewoon doen.
Zaterdag was ook voetbal op tvquote:
Weetik, goede zaak ook dat Holla (wie the fuck is Holla?) gewoon afmeld omdat ie "liever bij Groningen" blijft. Niemand neemt dat Nederland B serieus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Waar maak je je ook druk om zeg. Het is fokking Nederland B, je weet wel dat geïntroduceerde gedrocht van de KNVB, niet het Nederlands elftal. Nederland B kun je gerust laten schieten.
Niemand? ze spelen toch behoorlijk voetbal hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:14 schreef Rots het volgende:
[..]
Weetik, goede zaak ook dat Holla (wie the fuck is Holla?) gewoon afmeld omdat ie "liever bij Groningen" blijft. Niemand neemt dat Nederland B serieus.
Wat een dwaas die keeper trouwens.
Je had alweer een tijdje niks gepost.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:15 schreef Rots het volgende:
Yo?
Heh, waarom? Denk je dat ik anti-Oranje ben? Wie the fuck ben jij trouwens, gepost in mijn FB-topic ofzo?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:17 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Je had alweer een tijdje niks gepost.
Ik dacht dat je even scheldend door de kamer liep.
Beide zelfs http://www.gazzetta.it/tr_xml_sics/2008/HTML/matchlight.html?id_c=100062&id_e=500543&id_p=501046quote:
Behoorlijk voetbal spelen en Nederland B serieus nemen is toch wat anders.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:15 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Niemand? ze spelen toch behoorlijk voetbal hoor.
Nee, dat er weer een -edit-Jood scoorde.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:18 schreef Rots het volgende:
Heh, waarom? Denk je dat ik anti-Oranje ben?
Ja, wat stond je heerlijk voor lul.quote:
Wie the fuck ben jij trouwens, gepost in mijn FB-topic ofzo?
?quote:
Wat jij wilt, rare vent.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:22 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee, dat er weer een -edit-Jood scoorde.
[..]
Ja, wat stond je heerlijk voor lul.
Had je mijn mooie topic nog niet gezien?quote:
<------------quote:
gekoptquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:25 schreef DirkZz het volgende:
Wie heeft er een bal over de lijn bij het Italiaanse goal geschopt?
Gekopt ja. Siem de Jong.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:25 schreef DirkZz het volgende:
niemandquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:25 schreef DirkZz het volgende:
ah ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
<------------
Die tweede staat al 2 jaar lang in m'n avatar.
Die eerste is ook een prachtige voetballer, minder held dan Dessena, maar stiekem meer getalenteerd.
Nooit opgevallenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
<------------
Die tweede staat al 2 jaar lang in m'n avatar.
Die eerste is ook een prachtige voetballer, minder held dan Dessena, maar stiekem meer getalenteerd.
Een plaagboef van de ergste orde! Een straatschoffie!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:32 schreef buddyb het volgende:
balotelli is weer bezig
het is een boefie hoor
Misselijk figuur.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:32 schreef buddyb het volgende:
balotelli is weer bezig
het is een boefie hoor
Het zal vanavond nog lang onrustig blijven in Kerkrade!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:33 schreef neen het volgende:
[..]
Een plaagboef van de ergste orde! Een straatschoffie!
zijn ouders zijn geboren en opgegroeid in de ghanese sloppenwijken, vervolgens is ie gescout voordat ie uberhaupt nog geboren was en speelt nu zowaar voor interquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:33 schreef neen het volgende:
[..]
Een plaagboef van de ergste orde! Een straatschoffie!
cremeren dat dingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hmmm daar zeg je me wat. Tijd om er een in de oven te gooien. Branden zal ie!
Laat dit soort reacties aan de enige echte over aub.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:37 schreef buddyb het volgende:
oohooohooh die italianen zijn heetgebakerde mannetjes hoor
Hij gaat komen he DK?quote:
Wolfswinkel gaat opzeker komenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:39 schreef Rots het volgende:
Ze mogen wel ene pizza voor mij bakken, ik ga wel wat te knabbelen halen.![]()
Ik vind die Balotelli echt ziek veel talent hebben, alleen wordt er verkeerd mee omgegaan met Inter, hij zal best vervelend en irritant zijn, maar ze slaan zichzelf voor de kop als die voor een prikkie weggaat.
Van Persie-trauma.
[..]
Hij gaat komen he DK?![]()
niet mekkeren. dat mag niet. dat weet je zelf ook welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:38 schreef Thieske het volgende:
[..]
Laat dit soort reacties aan de enige echte over aub.
Voor droomt???quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die er voor droomt om bij AZ of FC Twente te spelen.
Wel hoor. Enige nog een beetje betaalbare goede spits in Nederland.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hoezo dat![]()
[..]
Die komt niet hoor
Dan zal Feyenoord eerst transfergeld moeten hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel hoor. Enige nog een beetje betaalbare goede spits in Nederland.
Komt goed, bakken vol geld komen eraan met al die investeerders. Beetje positief blijven he.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zal Feyenoord eerst transfergeld moeten hebben.
Duh, Sjimz is ras-Feyenoorderquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:44 schreef Rots het volgende:
[..]
Komt goed, bakken vol geld komen eraan met al die investeerders. Beetje positief blijven he.![]()
Jij hebt toch ook stiekem een Feyenoord-hart, dus dan gun je ons dat wel.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:45 schreef mcyodogg het volgende:
Wel knap hoe ze die enorme kale plek achter op het hoofd van Atteveld uit beeld houden. Zouden ze daar op geoefend hebben?
Hij heeft hier wel met een kakkerlakken avatar rondgelopen.quote:
Die had ik daar niet geplaatst hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hij heeft hier wel met een kakkerlakken avatar rondgelopen.
hij zit nu bij oranje bquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mulder
In de jeugd nog tegen gespeeld
In de tijd dat ik tegen hem speelde was hij nog niet eens ontdekt door Vitesse.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:50 schreef buddyb het volgende:
[..]
hij zit nu bij oranje b
en jij praat over hem op een forum
het kan raar lopen
Mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mulder
In de jeugd nog tegen gespeeld
Weet ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:50 schreef sjimz het volgende:
Die had ik daar niet geplaatst hoor.
Stel je niet zo aan. Zoiets hoort er gewoon bij.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:03 schreef Tallie1982 het volgende:
Come on... schop die Balotelli eens effe
Klopt, dit is voetbal ten top.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Zoiets hoort er gewoon bij.
Kun jij niet ergens anders gaan bivakkeren ? Zo een smerige overtreding hoort niet in een voetbalwedstrijd thuisquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Zoiets hoort er gewoon bij.
Hebben we die clown ook weerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:05 schreef DirkZz het volgende:
Achja, blesure voor ajax spelers is altijd gunstig.
Het juist spellen van blessure ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:05 schreef DirkZz het volgende:
Jij ook weer aanwezigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:05 schreef DirkZz het volgende:
Je loopt alleen maar te klagen. Heb je überhaupt wel een leuk leven?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:06 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat ziet echt belachelijk uit met die kraag
Laat gaan joh. Als Urby zo'n overtreding maakt, zit hij om het hardst te huilen dat er rood getrokken had moeten worden. Hij houdt zich nou eenmaal graag met Ajax bezigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:05 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Kun jij niet ergens anders gaan bivakkeren ? Zo een smerige overtreding hoort niet in een voetbalwedstrijd thuis
Ik heb tenminste nog een levenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je loopt alleen maar te klagen. Heb je überhaupt wel een leuk leven?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Hopelijk breekt iemand straks de benen van die aap.
Okay, sorryquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:09 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
Niet fokken met V Wolfswinkel Tallie, rare vent.
Moet ik hier serieus antwoord op geven ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie hebben er hier geen leven dan?
Wel top dat je die nog hebt.
Ik zal je verder niet hatuh!
Ja, doe is!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:10 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus antwoord op geven ?
Idd, wat een baggerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Wedstrijd wordt steeds waardelozer.
Kap eens met je eeuwige geklaag.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een overtreding weer.
Kun jij alleen maar dit topic verzieken ? Jij bent de enige die niks toe te voegen heeft hier. Praat eens over de wedstrijd man. Heb je uberhaupt een tv?quote:
Ik irriteer me gewoon aan die nummer 11quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:21 schreef Rots het volgende:
Tallie ik moet wel toegeven dat jij wel echt 100x hetzelfde roept hier, niet echt van toegevoegde waarde ofzo. Maar moet jij weten.
Ja dat is wel duidelijk ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik irriteer me gewoon aan die nummer 11
Dat gebeurt nu eenmaal bij Live topics.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat is wel duidelijk ja.
Maar moet je dat dan 10x hier melden? Is er niemand in je omgeving waar je het tegen kunt zeggen ofzo?
Henk Timmer Jr.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:20 schreef DirkZz het volgende:Wie staat er nu bij Jong nederland onder de lat dan?
Ok bedankt... oeiii dat ging maar net goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu eenmaal bij Live topics.
Dat doe ik ook en dat doe jij ook.
Leer er mee leven of kom anders niet in een live topic.
En nu is het klaar.
Wat een onzin zeg. Ik irriteer me aan dat constante geklaag over die nummer 11 van de Italianen. Lijkt me toch wel dat ik er wat van mag zeggen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu eenmaal bij Live topics.
Dat doe ik ook en dat doe jij ook.
Leer er mee leven of kom anders niet in een live topic.
En nu is het klaar.
Denkt al dat hij een vedette is bij Inter.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:26 schreef TIM-846 het volgende:
Die Balotelli loopt ook flink naast zijn schoenen zeg
in welke tijd leef jij?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:28 schreef BB-King het volgende:
Een Italiaanse neger?
M'kay... zeker geadopteerd maar het blijft raar om te zien.
Net zo raar als bijv. Asamoah bij Duitsland een tijdje geleden.
Je mag van mij klagen over Urby wat je wil.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Ik irriteer me aan dat constante geklaag over die nummer 11 van de Italianen. Lijkt me toch wel dat ik er wat van mag zeggen?
Als ik hier de hele eerste helft had lopen klagen op het spel van Emanuelson dan had ook iedereen hier op me lopen klagen.
Laat ik dat maar niet doen want dan is het topic zo vol, en jou kennende zullen er ook wel weer een aantal notes volgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je mag van mij klagen over Urby wat je wil.
Zolang je het niet trollend of scheldend doet zal je geen notes krijgen hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doen want dan is het topic zo vol, en jou kennende zullen er ook wel weer een aantal notes volgen.
Nog geen week terug, en alweer druk aan het solliciteren?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doen want dan is het topic zo vol, en jou kennende zullen er ook wel weer een aantal notes volgen.
Het kan me niet snel genoeg gaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nog geen week terug, en alweer druk aan het solliciteren?
Hoezo weggelopen uit het ziekenhuis dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Denkt al dat hij een vedette is bij Inter.
Heeft al een keer een wedstrijd gemist omdat hij te laat was.
Ook was hij weggelopen uit het ziekenhuis
Hij zal er zelf ook wel niets aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het kan me niet snel genoeg gaan
Hij moest 1 nacht blijven vanwege een botsing in een wedstrijd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoezo weggelopen uit het ziekenhuis dan?
Die vedette-neigingen staan me niet zo aan van hem. Iedere wedstrijd die ik zie van Inter bakt hij er niet veel van.
Wat een idioot zegquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij moest 1 nacht blijven vanwege een botsing in een wedstrijd.
Dat vond hij een minder goed plan
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=74577
De 21ste eeuw...quote:
Goeie analist de eerste keer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:41 schreef M0NTANA het volgende:
Raymond Atteveld heeft er aardig verstand van!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij moest 1 nacht blijven vanwege een botsing in een wedstrijd.
Dat vond hij een minder goed plan
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=74577
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Meeuwis speelt goed
quote:
De opvolger van Alessandro Del Piero: Sebastian Giovinco.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:43 schreef Rots het volgende:
Wie is die nummer 10 bij die Italianen trouwens, wat een lilliputter, lijkt wel 15.
En Balotelli de opvolger van Totti zeker?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De opvolger van Alessandro Del Piero: Sebastian Giovinco.
Nou, dat zie ik wel gebeuren ja. Fucking veel potentie heeft die gast, alleen jammer dat ie zo arrogant en irritant is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En Balotelli de opvolger van Totti zeker?
Ik vond Luijckx juist het stukje wat ik keek heel redelijk spelen, veel onderscheppingen en goed aanbieden, kan aan mij liggen hoor.quote:
Francesco Totti is een over het paard getilde homo. Mario Balotelli een tikkeltje arrogant toptalent.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En Balotelli de opvolger van Totti zeker?
-edit-. Die jongen kan bij sommige mensen ook nooit iets goed doen hè.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:27 schreef Kriegel het volgende:
Heb ik dat gezegd? Kan wel, maar moest in ieder geval werken.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:18 schreef Kriegel het volgende:
Heb nu al zin in Nederland - Schotland i.c.m. pub!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |