Als Spaghetti op een lepel.quote:
Oeps vergeten.quote:
Nou en?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zeer interessant inderdaad, typisch zo'n wedstrijd waarvan de uitslag totaal niets uitmaakt.
Natuurlijk is de uitslag irrelevant, dat is het doorgaans bij een oefenduel. Ik ben gewoon benieuwd naar de spelersquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zeer interessant inderdaad, typisch zo'n wedstrijd waarvan de uitslag totaal niets uitmaakt.
Vraag dat maar in het livestream topic.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand ook een idee of er een stream is? Dan kan ik vanuit bad mooi de wedstrijd op de laptop volgen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand ook een idee of er een stream is? Dan kan ik vanuit bad mooi de wedstrijd op de laptop volgen.
In opdracht van de chirurg. Heb vorige week zondag mijn vinger gebroken tijdens een voetbalwedstrijd, en nu moet ik hem van de chirurg in een warm bad steeds verder proberen te bewegenquote:
Volgens mij neem je hem te letterlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In opdracht van de chirurg. Heb vorige week zondag mijn vinger gebroken tijdens een voetbalwedstrijd, en nu moet ik hem van de chirurg in een warm bad steeds verder proberen te bewegen
die vind ik ook mooi inderdaad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |