Ja dat is wel duidelijk ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik irriteer me gewoon aan die nummer 11
Dat gebeurt nu eenmaal bij Live topics.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat is wel duidelijk ja.
Maar moet je dat dan 10x hier melden? Is er niemand in je omgeving waar je het tegen kunt zeggen ofzo?
Henk Timmer Jr.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:20 schreef DirkZz het volgende:Wie staat er nu bij Jong nederland onder de lat dan?
Ok bedankt... oeiii dat ging maar net goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu eenmaal bij Live topics.
Dat doe ik ook en dat doe jij ook.
Leer er mee leven of kom anders niet in een live topic.
En nu is het klaar.
Wat een onzin zeg. Ik irriteer me aan dat constante geklaag over die nummer 11 van de Italianen. Lijkt me toch wel dat ik er wat van mag zeggen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu eenmaal bij Live topics.
Dat doe ik ook en dat doe jij ook.
Leer er mee leven of kom anders niet in een live topic.
En nu is het klaar.
Denkt al dat hij een vedette is bij Inter.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:26 schreef TIM-846 het volgende:
Die Balotelli loopt ook flink naast zijn schoenen zeg
in welke tijd leef jij?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:28 schreef BB-King het volgende:
Een Italiaanse neger?
M'kay... zeker geadopteerd maar het blijft raar om te zien.
Net zo raar als bijv. Asamoah bij Duitsland een tijdje geleden.
Je mag van mij klagen over Urby wat je wil.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Ik irriteer me aan dat constante geklaag over die nummer 11 van de Italianen. Lijkt me toch wel dat ik er wat van mag zeggen?
Als ik hier de hele eerste helft had lopen klagen op het spel van Emanuelson dan had ook iedereen hier op me lopen klagen.
Laat ik dat maar niet doen want dan is het topic zo vol, en jou kennende zullen er ook wel weer een aantal notes volgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je mag van mij klagen over Urby wat je wil.
Zolang je het niet trollend of scheldend doet zal je geen notes krijgen hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doen want dan is het topic zo vol, en jou kennende zullen er ook wel weer een aantal notes volgen.
Nog geen week terug, en alweer druk aan het solliciteren?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doen want dan is het topic zo vol, en jou kennende zullen er ook wel weer een aantal notes volgen.
Het kan me niet snel genoeg gaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nog geen week terug, en alweer druk aan het solliciteren?
Hoezo weggelopen uit het ziekenhuis dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Denkt al dat hij een vedette is bij Inter.
Heeft al een keer een wedstrijd gemist omdat hij te laat was.
Ook was hij weggelopen uit het ziekenhuis
Hij zal er zelf ook wel niets aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het kan me niet snel genoeg gaan
Hij moest 1 nacht blijven vanwege een botsing in een wedstrijd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoezo weggelopen uit het ziekenhuis dan?
Die vedette-neigingen staan me niet zo aan van hem. Iedere wedstrijd die ik zie van Inter bakt hij er niet veel van.
Wat een idioot zegquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij moest 1 nacht blijven vanwege een botsing in een wedstrijd.
Dat vond hij een minder goed plan
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=74577
De 21ste eeuw...quote:
Goeie analist de eerste keer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:41 schreef M0NTANA het volgende:
Raymond Atteveld heeft er aardig verstand van!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij moest 1 nacht blijven vanwege een botsing in een wedstrijd.
Dat vond hij een minder goed plan
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=74577
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Meeuwis speelt goed
quote:
De opvolger van Alessandro Del Piero: Sebastian Giovinco.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:43 schreef Rots het volgende:
Wie is die nummer 10 bij die Italianen trouwens, wat een lilliputter, lijkt wel 15.
En Balotelli de opvolger van Totti zeker?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De opvolger van Alessandro Del Piero: Sebastian Giovinco.
Nou, dat zie ik wel gebeuren ja. Fucking veel potentie heeft die gast, alleen jammer dat ie zo arrogant en irritant is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En Balotelli de opvolger van Totti zeker?
Ik vond Luijckx juist het stukje wat ik keek heel redelijk spelen, veel onderscheppingen en goed aanbieden, kan aan mij liggen hoor.quote:
Francesco Totti is een over het paard getilde homo. Mario Balotelli een tikkeltje arrogant toptalent.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En Balotelli de opvolger van Totti zeker?
-edit-. Die jongen kan bij sommige mensen ook nooit iets goed doen hè.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:27 schreef Kriegel het volgende:
Heb ik dat gezegd? Kan wel, maar moest in ieder geval werken.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:18 schreef Kriegel het volgende:
Heb nu al zin in Nederland - Schotland i.c.m. pub!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |