gekoptquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:25 schreef DirkZz het volgende:
Wie heeft er een bal over de lijn bij het Italiaanse goal geschopt?
Gekopt ja. Siem de Jong.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:25 schreef DirkZz het volgende:
niemandquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:25 schreef DirkZz het volgende:
ah ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
<------------
Die tweede staat al 2 jaar lang in m'n avatar.
Die eerste is ook een prachtige voetballer, minder held dan Dessena, maar stiekem meer getalenteerd.
Nooit opgevallenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
<------------
Die tweede staat al 2 jaar lang in m'n avatar.
Die eerste is ook een prachtige voetballer, minder held dan Dessena, maar stiekem meer getalenteerd.
Een plaagboef van de ergste orde! Een straatschoffie!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:32 schreef buddyb het volgende:
balotelli is weer bezig
het is een boefie hoor
Misselijk figuur.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:32 schreef buddyb het volgende:
balotelli is weer bezig
het is een boefie hoor
Het zal vanavond nog lang onrustig blijven in Kerkrade!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:33 schreef neen het volgende:
[..]
Een plaagboef van de ergste orde! Een straatschoffie!
zijn ouders zijn geboren en opgegroeid in de ghanese sloppenwijken, vervolgens is ie gescout voordat ie uberhaupt nog geboren was en speelt nu zowaar voor interquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:33 schreef neen het volgende:
[..]
Een plaagboef van de ergste orde! Een straatschoffie!
cremeren dat dingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hmmm daar zeg je me wat. Tijd om er een in de oven te gooien. Branden zal ie!
Laat dit soort reacties aan de enige echte over aub.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:37 schreef buddyb het volgende:
oohooohooh die italianen zijn heetgebakerde mannetjes hoor
Hij gaat komen he DK?quote:
Wolfswinkel gaat opzeker komenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:39 schreef Rots het volgende:
Ze mogen wel ene pizza voor mij bakken, ik ga wel wat te knabbelen halen.![]()
Ik vind die Balotelli echt ziek veel talent hebben, alleen wordt er verkeerd mee omgegaan met Inter, hij zal best vervelend en irritant zijn, maar ze slaan zichzelf voor de kop als die voor een prikkie weggaat.
Van Persie-trauma.
[..]
Hij gaat komen he DK?![]()
niet mekkeren. dat mag niet. dat weet je zelf ook welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:38 schreef Thieske het volgende:
[..]
Laat dit soort reacties aan de enige echte over aub.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |