Voor droomt???quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die er voor droomt om bij AZ of FC Twente te spelen.
Wel hoor. Enige nog een beetje betaalbare goede spits in Nederland.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hoezo dat![]()
[..]
Die komt niet hoor
Dan zal Feyenoord eerst transfergeld moeten hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel hoor. Enige nog een beetje betaalbare goede spits in Nederland.
Komt goed, bakken vol geld komen eraan met al die investeerders. Beetje positief blijven he.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zal Feyenoord eerst transfergeld moeten hebben.
Duh, Sjimz is ras-Feyenoorderquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:44 schreef Rots het volgende:
[..]
Komt goed, bakken vol geld komen eraan met al die investeerders. Beetje positief blijven he.![]()
Jij hebt toch ook stiekem een Feyenoord-hart, dus dan gun je ons dat wel.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:45 schreef mcyodogg het volgende:
Wel knap hoe ze die enorme kale plek achter op het hoofd van Atteveld uit beeld houden. Zouden ze daar op geoefend hebben?
Hij heeft hier wel met een kakkerlakken avatar rondgelopen.quote:
Die had ik daar niet geplaatst hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hij heeft hier wel met een kakkerlakken avatar rondgelopen.
hij zit nu bij oranje bquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mulder
In de jeugd nog tegen gespeeld
In de tijd dat ik tegen hem speelde was hij nog niet eens ontdekt door Vitesse.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:50 schreef buddyb het volgende:
[..]
hij zit nu bij oranje b
en jij praat over hem op een forum
het kan raar lopen
Mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mulder
In de jeugd nog tegen gespeeld
Weet ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:50 schreef sjimz het volgende:
Die had ik daar niet geplaatst hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |