die vind ik ook mooi inderdaad.quote:
quote:
Italia Italia Italia Italia Italia Italiaquote:
Yup ze missen Aissatiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Middenveld is de zwakke schakel van Nederland B
Laatste jaar volgensmij alleen maar met Jong Oranje en nu Nederland B , waarom ? ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:48 schreef venomsnake het volgende:
Ah, ze spelen in het Sporting Limburg stadion zie ik.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In opdracht van de chirurg. Heb vorige week zondag mijn vinger gebroken tijdens een voetbalwedstrijd, en nu moet ik hem van de chirurg in een warm bad steeds verder proberen te bewegen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In opdracht van de chirurg. Heb vorige week zondag mijn vinger gebroken tijdens een voetbalwedstrijd, en nu moet ik hem van de chirurg in een warm bad steeds verder proberen te bewegen
Dit moet wel een lulverhaal zijn, want dan steek je toch gewoon je vinger/hand in een warme bak i.p.v. met je reet in bad gaan liggenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Doe maar liever niet inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Wtf zit die Aissati niet bij de selectie dan?![]()
Raakt ie miss ook nog geblesseerd.
Ik doe er alles aan om 020 tegen te werken he, dat weet je. Maar serieus, waarom zit ie niet bij de selectie? Nog niet lang genoeg fit om te beoordelen ofzo?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |