Zo ben ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:38 schreef disjfa het volgende:
Nee, meer als iemand iets onaardigs tegen je zegt dat je nog onaardiger terug doet
Ja... en de OP kopiėren was zeker te veel moeite...?quote:
ik hou niet van koeikleuren. Als je het volgende topic mag maken mag je ze er wel weer in zetten heurquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja... en de OP kopiėren was zeker te veel moeite...?
Ik ben echt zo blij dat je een mening hebtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:45 schreef Edwinuss het volgende:
Ben van mening dat de OP wel in elk topic moet voorkomen, aangezien Koei ontzettend veel moeite heeft gedaan voor de lappen tekst en de paint.
Lijkt me lastig leven als je dat niet hebtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik ben echt zo blij dat je een mening hebt![]()
Jij ookquote:
quote:
Nou, Ice Cube vind ik tegenweurdig maar niks. Straight outta Compton op vinyl gehaald, dat was wat vroegah. Daar was ie op z'n best en op Kill at Will en Death Certificate natuurlijk. Jay-Z maakt ongelovelijk veel platen, toppers alhoewel ik zijn eerste werk het meest kan waarderen. Tip: Black Album 9th wonder remix. Kanye is de weg kwijt en verwend. College Dropout blijft zijn meesterwerk. Opposites, leuke gadget op de straatremix albums van lange swans en consorten. Vuur mixtape en rauwdauw beter dan begin 20. Fik erin staan ook wel wat leuke knallers op. Opgezwolle, do we need to say more. Optreden in Verasimplon was top, nadrinken met sticks en rico was ook nice. Jammer dat ik zo lam was.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:57 schreef Edwinuss het volgende:
Your musical compatibility with reintji is VERY HIGH
Music you have in common includes Opgezwolle, Ice Cube, The Opposites, Jay-Z and Kanye West.
![]()
Zullen we over muziek praten ?![]()
![]()
![]()
Ik ben verliefd geworden op HipHop dankzij Opgezwolle, ze gaven hier een optreden op 5 mei. Sinds dien heb ik altijd naar Opgezwolle geluisterd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:07 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nou, Ice Cube vind ik tegenweurdig maar niks. Straight outta Compton op vinyl gehaald, dat was wat vroegah. Daar was ie op z'n best en op Kill at Will en Death Certificate natuurlijk. Jay-Z maakt ongelovelijk veel platen, toppers alhoewel ik zijn eerste werk het meest kan waarderen. Tip: Black Album 9th wonder remix. Kanye is de weg kwijt en verwend. College Dropout blijft zijn meesterwerk. Opposites, leuke gadget op de straatremix albums van lange swans en consorten. Vuur mixtape en rauwdauw beter dan begin 20. Fik erin staan ook wel wat leuke knallers op. Opgezwolle, do we need to say more. Optreden in Vera was top, nadrinken met sticks en rico was ook nice. Jammer dat ik zo lam was.
En u?
Als je op het topic klikt, dan is dat het eerste bericht. Kan je hem nu vinden?quote:
Ik wist 'tquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je op het topic klikt, dan is dat het eerste bericht. Kan je hem nu vinden?
Waarom vraag je het danquote:
Voor zolang de dics het toelaatquote:
Nooit meer. En terecht, het is niks meer aan. Mensen die constant in hoekjes blijven wachten etc.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Voor zolang de dics het toelaatZit nogal vol met krassen, en hij kapt er geregeld mee. Eeuwig zonde eigenlijk. Jij?
Jay-Z heb ik in de HMH gezien. Dat was voor ahoy. Alleen met Memphis Bleek en DJ Green Lantern. Maar de man hield zijn woord, geweldige show. Alle classics kwamen aan bod.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben verliefd geworden op HipHop dankzij Opgezwolle, ze gaven hier een optreden op 5 mei. Sinds dien heb ik altijd naar Opgezwolle geluisterd.
Kanye West is inderdaad niet meer wat hij was, z'n eerste 3 albums waren geniaal. Dat laatste album van hem heb ik niet eens beluisterd, Love Lockdown kwam voorbij en moest gewoon janken.
Jay-Z heb ik nog gezien in Ahoy. Wat een optreden.
Hou ook van Interpol, John Frusciante, The Killers, Gorillaz ( wat een trip zijn die albums )
Common heb ik nog niks van geproefd, raad je me dat aan ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:17 schreef Reintji het volgende:
[..]
Jay-Z heb ik in de HMH gezien. Dat was voor ahoy. Alleen met Memphis Bleek en DJ Green Lantern. Maar de man hield zijn woord, geweldige show. Alle classics kwamen aan bod.
Common?
Viel me de laatste keer ook al op indd. Zonde. Tijd voor nieuwe maps!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nooit meer. En terecht, het is niks meer aan. Mensen die constant in hoekjes blijven wachten etc.
nee man! Huilende rappers, Mc Hawkins, Beefy en zulks is veel beterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Common heb ik nog niks van geproefd, raad je me dat aan ?
Ik wacht tot de nieuwe COD uitkomtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Viel me de laatste keer ook al op indd. Zonde. Tijd voor nieuwe maps!
anders ik welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wacht tot de nieuwe COD uitkomt
Ben je daar nu al achter? Heeft het gepraat over mijn tieten je nooit eerder een idee gegeven?quote:
Oh my Godquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:20 schreef Edwinuss het volgende:
Damn.
Na 1 minuut zie je echt hoe emotioneel hij aan het worden is in dat nummer. Prachtig.
Common is tof! ik zou alleen beginnen met zijn oudere albums want zijn nieuwe zijn best wel bagger. Ken je Tribe Called Quest?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Common heb ik nog niks van geproefd, raad je me dat aan ?
COD4 is gemaakt door Infinity Ward, en dat was een heerlijk spel. Voor deel 5 hebben ze gekozen om Treyarch het te laten doen (die hadden volgens mij ook COD2 of 3 gemaakt, weet het even niet meer). Die was een stuk minder waardoor ze nu weer bij Infinity Ward hebben aangeklopt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:27 schreef disjfa het volgende:
Maar er kwam toch geen goede CoD meer uit? Was die developert er niet mee gestopt.
Infinity Ward werkt niet meer aan \'Call of Duty\'quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
COD4 is gemaakt door Infinity Ward, en dat was een heerlijk spel. Voor deel 5 hebben ze gekozen om Treyarch het te laten doen (die hadden volgens mij ook COD2 of 3 gemaakt, weet het even niet meer). Die was een stuk minder waardoor ze nu weer bij Infinity Ward hebben aangeklopt.
Vandaar ook de titel: CoD; Modern Warfare 2
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ben je daar nu al achter? Heeft het gepraat over mijn tieten je nooit eerder een idee gegeven?
Post ze eens.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ben je daar nu al achter? Heeft het gepraat over mijn tieten je nooit eerder een idee gegeven?
Of van je zusje.quote:
Gewoon onder een ander naam verder.quote:
Dude. Niet die van jou, die van dat 'meisje'.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb geen zusje. Wel een broertje. Deze is uitgebreid besproken in het topic over Guido's
Nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:46 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt goed te zien, maar het geeft een aardig idee.
[ afbeelding ]
ok.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:54 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik zal wel een gil geven zodra ik ga zonnen. Aangezien ik toch altijd topless op het strand lig kun je dan missschien wat huid zien.
Maar liggen ze dan niet naast je op de grondquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:54 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik zal wel een gil geven zodra ik ga zonnen. Aangezien ik toch altijd topless op het strand lig kun je dan missschien wat huid zien.
^ Dit is een quote, en had een edit mopeten zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:57 schreef disjfa het volgende:
Luciferhoutjes eronden. En later sateprikkers!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:57 schreef disjfa het volgende:
Luciverhoutjes eronden. En later sateprikkers!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
^ Dit is een quote, en had een edit mopeten zijn
typfout, er had natuurlij 'moeten' moeten staan.quote:
Ik heb zo mijn eigen levende tietophouder: SDquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:56 schreef Lyzio het volgende:
Ik zorg d'r wel voor dat ze mooi rechtop blijven staan anders. Geheel op vrijwillige basis.
Zoiets kun je gewoon BusteHouder noemen hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:29 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn eigen levende tietophouder: SD
en die zit continu onder je buroquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:29 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn eigen levende tietophouder: SD
Die kerel komt helemaal niet aan zijn eigen dingen toe. je zult maar kramp krijgen, wat dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
en die zit continu onder je buroLijkt me nogal irritant om iemand 24/7 bij je te moeten hebben. En dan heeft ie ook nog zo`n hinderlijke persoonlijkheid
![]()
![]()
Ik leg ze gewoon op m'n hoofd. Kan ik ook gewoon doorwerken/-gamen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die kerel komt helemaal niet aan zijn eigen dingen toe. je zult maar kramp krijgen, wat dan?
Een klein meisje van 30 centimeter, en de borsten kunnen op de reus van 3.67 meter. Dat hangt de verkeerde kant op.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik leg ze gewoon op m'n hoofd. Kan ik ook gewoon doorwerken/-gamen.
waarschijnlijk hangt ze met een haakje aan de muurquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Een klein meisje van 30 centimeter, en de borsten kunnen op de reus van 3.67 meter. Dat hangt de verkeerde kant op.
Het plafond in ons nieuwe huis is maar 2,44 meter hoog. Dus dat gaat 'm ook niet worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
waarschijnlijk hangt ze met een haakje aan de muur
Als SD dan gebukt door het huis loopt kan jij meteen het plavond wittenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:42 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het plafond in ons nieuwe huis is maar 2,44 meter hoog. Dus dat gaat 'm ook niet worden.
waarom niet? hoe lang is hij als hij zit? de lengte van de benen doen er dan niet toequote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:42 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het plafond in ons nieuwe huis is maar 2,44 meter hoog. Dus dat gaat 'm ook niet worden.
Als ik zit ben ik nog net zo lang hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
waarom niet? hoe lang is hij als hij zit? de lengte van de benen doen er dan niet toe![]()
Ik neem aan dat hij op de grond zit, kan me geen stoelen verzinnen waar hij op kan zitten
Dat mag je alleen posten als je tijdens het persen je nog op send kan drukken om je post te versturen. Desnoods net met een foto van naar beneden erbij postenquote:
sorry voor mijn verkeerde omschrijving, ik heb helaas niet genoeg kennis over de algemeen beschaafde vorm van Nederlands, dit door toedoen van dialect in mijn omgeving. Hierdoor kan ik u helaas niet uitleggen waarom ik de vorige opmerking maakte en hoop ik dat u die voor niet gepost kunt beschouwen. Hierbij mijn grote dank.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als ik zit ben ik nog net zo lang hoor
Dat zijn de beste.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:51 schreef Edwinuss het volgende:
Ben al klaar. Was 1 om te koesteren, afvegen hoefde deze keer ( bijna ) niet.
quote:
quote:‘Oranje team van wereldsterren’
Geschreven op dinsdag, 31 maart om 12:28
Bij een zege op Macedoniė woensdagavond kan het Nederlands elftal zo goed als zeker de vliegtickets voor het WK in Zuid-Afrika boeken. Oranje komt dan op vijftien punten uit vijf wedstrijden, waardoor het verschil met de meest naaste belager op z’n minst zeven punten zal bedragen. De bondscoach van de tegenstander, Srecko Katanec, verzekerde echter dat zijn ploeg zich niet als een mak lam naar de slachtbank zal laten leiden.
“Een goed resultaat stimuleert, we zouden er veel baat bij hebben”, zei de keuzeheer bij de persconferentie voorafgaand aan het optreden in de Amsterdam ArenA. “Niet voor niets zijn we nu al bijna een week in Nederland. We willen goed voorbereid zijn en een vervolg geven aan onze prestaties in de kwalificatiereeks tot nu toe. Al zouden we woensdag verliezen, dan nog blijven we hopen op de tweede plek. Aan de andere kant: elk punt vergroot onze kansen én motivatie.”
Een nederlaag ligt tegen het sterrenensemble van bondscoach Bert van Marwijk voor de hand, beseft ook Katanec. “Bert van Marwijk heeft zijn team aardig in balans”, weet de geboren Sloveen. “Oranje kan wel eens hoge ogen gooien in Zuid-Afrika. Nederland kan elke zwakheid van de tegenstander blootleggen en heeft altijd wel een ‘joker’ op de bank. Het team bestaat uit wereldsterren.”
Hit us!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:27 schreef RitseB het volgende:
In de Chief van deze maand staat een shitload aan nieuwe informatie over Bioshock 2.
ik heb hem al gehaald, iemand geintreseerd in wat info?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oranje kan wel eens hoge ogen gooien in Zuid-Afrika.
![]()
Hoef pas om half 5 weg om te werkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:20 schreef Lyzio het volgende:
Al weer bijna half 3 zeg. Gaat toch snel vandaag.
Dat EK in '88 was niet eens ons beste toernooi. Om zo maar even wat op te noemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat wordt elke twee jaar gezegd![]()
Kom op, we hebben één keer toevallig een EK gewonnen, sindsdien gaan we er van uit dat we wel even kampioen gaan worden
er is wel iets meer nodig dan alleen een beetje geluk om een EK te winnen hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat wordt elke twee jaar gezegd![]()
Kom op, we hebben één keer toevallig een EK gewonnen, sindsdien gaan we er van uit dat we wel even kampioen gaan worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens hun waren de eerste 10 minuten van het spel al heel intens.
Ook zijn de Vita chambers aangepakt, vijanden regeneren nu hun health na dat je dood gaat.
Er zit multiplayer in, konden ze nog niks over zeggen.
Plasmids krijgen nu een visuele upgrade, van een waaklichtje in het begin tot een schermvullende vlammenwerper op het einde
Ook reageren de plasmids nu op de omgeving
Ook zijn de wapens beter uitgewerkt, meer tactiek, meer wapens en meer verschillende soorten kogels.
Dit is het belangrijkste ongeveer. Als ik nog andere interestante dingen lees post ik ze wel ffDo androids dream of electric sheep?
Dus wat je eigenlijk zegt is dat 88 per ongeluk was. Dus Nederland gewoon altijd als prutsers voetballen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat EK in '88 was niet eens ons beste toernooi. Om zo maar even wat op te noemen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:38 schreef RitseB het volgende:
Nieuwe bioshock 2 info in de Chief van deze maandKlinkt goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens hun waren de eerste 10 minuten van het spel al heel intens.
Ook zijn de Vita chambers aangepakt, vijanden regeneren nu hun health na dat je dood gaat.
Er zit multiplayer in, konden ze nog niks over zeggen.
Plasmids krijgen nu een visuele upgrade, van een waaklichtje in het begin tot een schermvullende vlammenwerper op het einde
Ook reageren de plasmids nu op de omgeving
Ook zijn de wapens beter uitgewerkt, meer tactiek, meer wapens en meer verschillende soorten kogels.
Dit is het belangrijkste ongeveer. Als ik nog andere interestante dingen lees post ik ze wel ff
![]()
Lyzio schuift Bioshock nog maar eens in zijn 360
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Erm... Michels had een enorm gouden pik dat jaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
er is wel iets meer nodig dan alleen een beetje geluk om een EK te winnen hoor
Lijkt me dan ook de belangrijkste wedstrijd hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Erm... Michels had een enorm gouden pik dat jaar.
- Het bomincident in de kwalificaties had reden kunnen zijn de wedstrijd aan Cyprus te geven als 3-0 overwinning, waardoor NL de kwalificatieronde niet had overleefd en dus niet naar het EK zou zijn gegaan.
- Van Basten werd op het laatst opgeroepen om de selectie compleet te maken, hij zou in eerste instantie niet eens meegaan
- De wedstrijd tegen Ierland: 0-0 hield in dat de Ieren door zouden gaan, pas in de 82e minuut wist invaller Wim Kieft een bal half te koppen die wonderwel het doel in ging.
- Vervolgens de Duitsers: onterechte pingel tegen, onterechte pingel mee en pas in de 88e minuut de 2-1, anders was het strafschoppen nemen geworden en waren we er uit (ja, toen waren we ook al kut met penaltyseries)
De enige goede wedstrijd van Oranje was de finale.
ja ze hadden zeker veel geluk. Maar met geluk alleen hadden ze het nooit gewonnen. Maar dit kun je ook over denemarken zeggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Erm... Michels had een enorm gouden pik dat jaar.
- Het bomincident in de kwalificaties had reden kunnen zijn de wedstrijd aan Cyprus te geven als 3-0 overwinning, waardoor NL de kwalificatieronde niet had overleefd en dus niet naar het EK zou zijn gegaan.
- Van Basten werd op het laatst opgeroepen om de selectie compleet te maken, hij zou in eerste instantie niet eens meegaan
- De wedstrijd tegen Ierland: 0-0 hield in dat de Ieren door zouden gaan, pas in de 82e minuut wist invaller Wim Kieft een bal half te koppen die wonderwel het doel in ging.
- Vervolgens de Duitsers: onterechte pingel tegen, onterechte pingel mee en pas in de 88e minuut de 2-1, anders was het strafschoppen nemen geworden en waren we er uit (ja, toen waren we ook al kut met penaltyseries)
De enige goede wedstrijd van Oranje was de finale.
SocialDisorder: vrije vertaling uit het Chinees dat je moeder stinkt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:02 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is de betekenis achter jullie usernames ?
Erm Denemarken won dankzij vBasten. Never forget.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ja ze hadden zeker veel geluk. Maar met geluk alleen hadden ze het nooit gewonnen. Maar dit kun je ook over denemarken zeggen.
Ja, alleen heb je daar geen hol aan als je de finale niet haaltquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Lijkt me dan ook de belangrijkste wedstrijd he
Duidelijk. Geen speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
SocialDisorder: vrije vertaling uit het Chinees dat je moeder stinkt.
ze hadden nooit op het ek gespeeld als er geen burgeroorlog uitgebroken was in joegoslaviė. En ja ik weet zie die ene penalty mistequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Erm Denemarken won dankzij vBasten. Never forget.
Denemarken werd gewoon door ieder team onderschat, ik bedoel kom op! Ze kwamen bekant in hun zwembroeken het toernooi op. Spelers werden van de camping gehaald omdat er ineens een toernooi gespeeld moest worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ze hadden nooit op het ek gespeeld als er geen burgeroorlog uitgebroken was in joegoslaviė. En ja ik weet zie die ene penalty miste
en daar hebben ze veel geluk mee gehad. Daarna heb je er ook niet veel bijzonders van gezien.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Denemarken werd gewoon door ieder team onderschat, ik bedoel kom op! Ze kwamen bekant in hun zwembroeken het toernooi op. Spelers werden van de camping gehaald omdat er ineens een toernooi gespeeld moest worden.
Verschil is dat Denemarken nu niet elke 2 jaar verwacht dat ze kampioen worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
en daar hebben ze veel geluk mee gehad. Daarna heb je er ook niet veel bijzonders van gezien.
bij het afgelopen ek waren de verwachtingen voor het ek ook laag. Pas tijdens het ek begon het toe te nemen. En zolang we mee doen maken we gewoon kans. Ik weet ook wel dat die kans klein is. Maar ja zo dachten we ook lang over het jeugdelftal. Tot foppe de haan bondschoach werd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Verschil is dat Denemarken nu niet elke 2 jaar verwacht dat ze kampioen worden.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:27 schreef Poit het volgende:
zozo jongens, het zonnetje schijnt en jullie worden jippig! Jullie lijken mij wel
Fallen, over True Blood, je hebt gelijk, maar het kijkt wel lekker weg
Ach, tijdens het vorige WK riep iedereen dat we na een week al naar huis konden. Na de wedstrijd van Italiė waren we ineens campione del mundoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
bij het afgelopen ek waren de verwachtingen voor het ek ook laag. Pas tijdens het ek begon het toe te nemen. En zolang we mee doen maken we gewoon kans. Ik weet ook wel dat die kans klein is. Maar ja zo dachten we ook lang over het jeugdelftal. Tot foppe de haan bondschoach werd.
Geen idee eigenlijk. Ik vond het wel kek staan. Het betekend volgens mij niets.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:02 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is de betekenis achter jullie usernames ?
Dat maakt het ook wel weer mooi, eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ach, tijdens het vorige WK riep iedereen dat we na een week al naar huis konden. Na de wedstrijd van Italiė waren we ineens campione del mundoniets is zo veranderlijk als een Oranjesupporter...
SuperStout zal maar zeggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:42 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heet Edwinuss omdat mijn moeder me altijd Edwinus noemde als ik stout was. Maar nu met 2 keer een S omdat ik tegenwoordig extra stout ben
Wat is dat dan? Of heb ik nu iets gemist...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:52 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga weer vol trots mijn ELPRESADOR tribute kijken
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Of heb ik nu iets gemist...
Kijk de filmpjes van hem anders. Je bent volgens mij een van de weinige die het niet weet. Maar dat heeft waarschijnlijk ook mee te maken dat je hier nog niet kwam toen we er dagelijks over hadden.quote:
Hij kraakt alles wat maar met Gears of war of xbox te maken heeft af en zijn lachje vinden ze stoer.quote:
Ken jij hem ook al niet? Ik dacht serieus dat iedereen hem hier wel kende...quote:
Ah. Duidelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hij kraakt alles wat maar met Gears of war of xbox te maken heeft af en zijn lachje vinden ze stoer.
Ik heb niks met die gast. Gewoon een kerel die graag een grote bek heeft, maar het lef heeft om het voor de camera te doen. Soms kan hij ook behoorlijk vel reageren op aantijgingen. Soms met filmpjes, soms door simpel te reageren wat hij zoal met diegene's moeder wil doen.
En dat gezamelijk maakt je een held op fok!
Moa.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ah. DuidelijkBeetje de ghetto-negert-versie van de AVGN?
je gaat naar google, googled ELPRESADOR en het eerst wat hij vind isquote:
de kern van AVGN is dat hij games reviewt, bij hem zie je dan ook geen ingame beelden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ah. DuidelijkBeetje de ghetto-negert-versie van de AVGN?
Ik vroeg heul niet om een linkje jongeman!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
je gaat naar google, googled ELPRESADOR en het eerst wat hij vind is
http://www.youtube.com/user/ELPRESADOR
net zo makkelijk als hier posten om een linkje
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:06 schreef Reintji het volgende:
Nee, hem ken ik wel, wilde wel een linkje van Ed's tribute!
quote:
GAYLOquote:
jij vroeg wie hij was: dus zeg ik dat googlen net zo makkelijk gaat als hier vragen wie hij is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik vroeg heul niet om een linkje jongeman!
Ik vind hem dus geen ruk aan, maar tja ik speel dan ook Gears of Warquote:
Nicequote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:17 schreef SocialDisorder het volgende:
Één van z'n filmpjes werd zelfs op de Killzone 2 launchparty getoond. Dat was echt awesome van Guerilla
Komt er ook nog wat leuks?quote:
Ligt eraan wat je leuk vindt he.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:36 schreef SocialDisorder het volgende:
vanavond op tv in huize SB/SD: SNEEUW!
tot 21:30 ben ik sowieso nog aan het werk, ik kan dus beide niet zienquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:45 schreef Lyzio het volgende:
Hmm.. CSI en NCIS komt ook om 20.30Verdulleme!
Ik heb met je te doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
tot 21:30 ben ik sowieso nog aan het werk, ik kan dus beide niet zien
En ze hadden net zulke goede verhalen vanavondquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
tot 21:30 ben ik sowieso nog aan het werk, ik kan dus beide niet zien
Ik vind NCIS toffer dan CSI, ik ga mooi NCIS kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:45 schreef Lyzio het volgende:
Hmm.. CSI en NCIS komt ook om 20.30Verdulleme!
Ik ga 'm picture in picture pakken met 't voetballen. Ik ben eruit. Dat gaat 'm worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:59 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik vind NCIS toffer dan CSI, ik ga mooi NCIS kijken
he ik kan de dvd boxen nog halenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
En ze hadden net zulke goede verhalen vanavondjammer man.
Ja maar tegen die tijd is de hype van het verhaal allang wegquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
he ik kan de dvd boxen nog halen
Geil, dus over 9 maanden poepluiers in huize SB/SD?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:36 schreef SocialDisorder het volgende:
vanavond op tv in huize SB/SD: SNEEUW!
klopt, maar een goed verhaal blijft een goed verhaalquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ja maar tegen die tijd is de hype van het verhaal allang weg
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
SocialDisorder: vrije vertaling uit het Chinees dat je moeder stinkt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:53 schreef Lyzio het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dj_fotograferen.html
vandaag voor het eerst sinds weken weer gewerkt... en dat op mijn laatste dagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:15 schreef Lyzio het volgende:
Tot 15.00 ging de dag redelijk snel. Nu kruipt hij werkelijk voorbij
Uitvreter!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:53 schreef Tain het volgende:
[..]
vandaag voor het eerst sinds weken weer gewerkt... en dat op mijn laatste dag
Ah, kom op. Wel meedoen!quote:
FREEEE STAILOOOOOOOoooOOOOOOquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:05 schreef Lyzio het volgende:
Zing een vrolijk liedje met Lennart en Lyzio! Jaaaaa!DI DI DI DI DUM TUMPTUM DA DI DI DI DAM! FUT FUT FUT!
Poit in the hoooooooouse! Free StailooohoooohoooooO!!!quote:
Het is ook nog geen 1 april meneertje.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:43 schreef Rossdale het volgende:
De TT is helemaal geen leuk 1 april grapje
Woensdag welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Poit in the hoooooooouse! Free StailooohoooohoooooO!!!![]()
[..]
Het is ook nog geen 1 april meneertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Misschien als je de moeite had genomen om iets nieuws te posten.. Maar een dubbele baas voor jouquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:28 schreef Lyzio het volgende:
Had meer gehoopt op iets in de zin van ALL HAIL LYZIOAl die moeite!
Het is idd niet heel netjes om de mensen hier hoop te gevenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:43 schreef Rossdale het volgende:
De TT is helemaal geen leuk 1 april grapje
AQuila! Bovenstebeste kerel! Hoe is het ermee? Trouwens, hoe zit dat eigenlijk met die gast die hier op FOK! een tijd geleden aan was komen waaien die een eigen game ging makenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
Hallo GAM SC Vrinden!!!
Ik ben er!! PARTY hard!
Ik heb ze ook maar ge-Google'dquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien als je de moeite had genomen om iets nieuws te posten.. Maar een dubbele baas voor jou
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En ze gingen met zweetsokken rondzwaaien, die viespeukenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb ze ook maar ge-Google'dMaar wél speciaal voor jullie.
KUT! Italiė maakt zojuist de 1-1 tegen onze kleine Oranje voetballertjes!
Ga hem nu niet aanmoedigen om te posten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:34 schreef Lyzio het volgende:
[..]
AQuila! Bovenstebeste kerel! Hoe is het ermee? Trouwens, hoe zit dat eigenlijk met die gast die hier op FOK! een tijd geleden aan was komen waaien die een eigen game ging makenRoelof ofzoiets
Hutututut.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga hem nu niet aanmoedigen om te posten.
Lzquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:34 schreef Lyzio het volgende:
[..]
AQuila! Bovenstebeste kerel! Hoe is het ermee?
DUDE!!quote:Trouwens, hoe zit dat eigenlijk met die gast die hier op FOK! een tijd geleden aan was komen waaien die een eigen game ging makenRoelof ofzoiets
Was bijna zelf het veld opgerend om die laffe twatten de enkels onder de poten vandaan te schuppen!!!quote:
Jij hoor thuis in de cel jijquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga hem nu niet aanmoedigen om te posten.
Omschuppen en ein mes tussen de rubbe!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Was bijna zelf het veld opgerend om die laffe twatten de enkels onder de poten vandaan te schuppen!!!
ZO!
Doe eens een linkje geven voor mijquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lz![]()
Goed mien jung\!
[..]
DUDE!!
Check de update die ik een paar dagen terug heb gepost in dat topiec!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:42 schreef Edwinuss het volgende:
AQ wanneer verdwijn je uit de SC ?
Nu gaat iedereen denken dat we homo zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Edje eerst was je tof en waren wij maatjes....
Toch maar weer je kontje verkopen achter het station.... Het is niet anders boi..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:45 schreef Edwinuss het volgende:
Is dat even slecht. Kom erachter dat ik geen geld meer heb, en ook geen eten.
Verdomme.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Toch maar weer je kontje verkopen achter het station.... Het is niet anders boi..
Die goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat gaat best ver. Maar wij ownden wel in de 360 topic.
Dat wordt bloembollen knagen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:45 schreef Edwinuss het volgende:
Is dat even slecht. Kom erachter dat ik geen geld meer heb, en ook geen eten.
Verdomme.
Lol wie dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kom er tegenwoordig nog wel eens. Maar er zitten allemaal mensen die mij niet mogen
Heb ik toch!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol wie dan?
Lz doe die link dan!!!
Ik heb mijn fantasie-euri's klaar liggen! I GOT YOUR BACK!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
LZ!
We gaan de beurs trekken in dat topic!
BEN JE MET ME?!?!
Ik ben neergedaald vanuit de hemel Koei!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:04 schreef koei het volgende:
Zo, wat is hier gebeurdEen nieuw topic op de dag van opening gelijk alweer bijna vol
quote:
Als ik een zo'n Italiaan was had ik die Amrabat doormidden gezaagdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:37 schreef Edwinuss het volgende:
Daar ben ik weer. Wat een kanker wedstrijd met dat hopeloze slechte Nederland B.
Als je een keer bij mij alcohol komt kopen zal ik ook naar je ID vragen Tain!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:35 schreef Tain het volgende:
[..]
ik werd weer voor 23 uitgemaakt vandaag
eikols
Die negert met nummer 11?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef Edwinuss het volgende:
Serieus, als ik op dat veld zou staan dan had ik die vent met dat kraagje echt een tik gegeven. Wat een stumper.
LAL jij bent ook een meisjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef koei het volgende:
[..]
Als je een keer bij mij alcohol komt kopen zal ik ook naar je ID vragen Tain!
Wat je hier niet allemaal meemaakt hequote:
G R ONINGEN, GRONINGEN, KONINGEN!quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja. En dan met mn snikkel op de rails slaan van de brug.
Nee, LG is voor homo's, doe een dikke Sony, past goed bij je playstation!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:57 schreef lennartb.nl het volgende:
LG 32LG5000, die TV een beetje chill? Iemand die 't toevallig weet?
omg... edwinussquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:49 schreef Edwinuss het volgende:
en stenen gooien van de brug.
En dan zeggen ze op het nieuws : Dikke onbehaarde gorilla gezocht en een slang die lijkt op de annaconda uit die film met Ice Cube en Jennifer Lopez.
Maar homo`s zijn tofquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, LG is voor homo's, doe een dikke Sony, past goed bij je playstation!!
Samsung of Sony dan...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:01 schreef Poit het volgende:
[..]
quote:
Goede reviewquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Groningeeeeeers!quote:
Jonguh!!! Denk aan je IMMITSJ!! Je hebt dan wel een tunnel maar dat maakt je geen battie boi.quote:
Beer met een gek hoofdquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:24 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand op Hyves brand spellen en is aan het pronken met z'n 360 collectie
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:26 schreef Edwinuss het volgende:
http://patrickfvdwal.hyves.nl/
De grootste meeloper die er bestaat op de aarde. Zonder enige twijfel.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:28 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Met ondertitel : Mac en petrikov ftw!
dobboljoetieef?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:28 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
er staat XP op..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:28 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Ojah! Heheh. Ik dacht dat het een foto van een vissende wasbeer was, maar dat is niet echt duidelijk in iPhone kwaliteitquote:
quote:
Het gaat te FURquote:En als ik dan ook nog hoor... dat ze snorren op kim lian tekenen... soms baarden...
Zoals bij mij...
Kleine kinderen die op het pleintje spelen.. er liggen gewoon snorren op het pleintje...
FUCKING BRILJANT was dat inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |