Wat is dat dan? Of heb ik nu iets gemist...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:52 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga weer vol trots mijn ELPRESADOR tribute kijken
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Of heb ik nu iets gemist...
Kijk de filmpjes van hem anders. Je bent volgens mij een van de weinige die het niet weet. Maar dat heeft waarschijnlijk ook mee te maken dat je hier nog niet kwam toen we er dagelijks over hadden.quote:
Hij kraakt alles wat maar met Gears of war of xbox te maken heeft af en zijn lachje vinden ze stoer.quote:
Ken jij hem ook al niet? Ik dacht serieus dat iedereen hem hier wel kende...quote:
Ah. Duidelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hij kraakt alles wat maar met Gears of war of xbox te maken heeft af en zijn lachje vinden ze stoer.
Ik heb niks met die gast. Gewoon een kerel die graag een grote bek heeft, maar het lef heeft om het voor de camera te doen. Soms kan hij ook behoorlijk vel reageren op aantijgingen. Soms met filmpjes, soms door simpel te reageren wat hij zoal met diegene's moeder wil doen.
En dat gezamelijk maakt je een held op fok!
Moa.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ah. DuidelijkBeetje de ghetto-negert-versie van de AVGN?
je gaat naar google, googled ELPRESADOR en het eerst wat hij vind isquote:
de kern van AVGN is dat hij games reviewt, bij hem zie je dan ook geen ingame beelden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ah. DuidelijkBeetje de ghetto-negert-versie van de AVGN?
Ik vroeg heul niet om een linkje jongeman!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
je gaat naar google, googled ELPRESADOR en het eerst wat hij vind is
http://www.youtube.com/user/ELPRESADOR
net zo makkelijk als hier posten om een linkje
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:06 schreef Reintji het volgende:
Nee, hem ken ik wel, wilde wel een linkje van Ed's tribute!
quote:
GAYLOquote:
jij vroeg wie hij was: dus zeg ik dat googlen net zo makkelijk gaat als hier vragen wie hij is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik vroeg heul niet om een linkje jongeman!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |