Post ze eens.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ben je daar nu al achter? Heeft het gepraat over mijn tieten je nooit eerder een idee gegeven?
Of van je zusje.quote:
Gewoon onder een ander naam verder.quote:
Dude. Niet die van jou, die van dat 'meisje'.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb geen zusje. Wel een broertje. Deze is uitgebreid besproken in het topic over Guido's
Nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:46 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt goed te zien, maar het geeft een aardig idee.
[ afbeelding ]
ok.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:54 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik zal wel een gil geven zodra ik ga zonnen. Aangezien ik toch altijd topless op het strand lig kun je dan missschien wat huid zien.
Maar liggen ze dan niet naast je op de grondquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:54 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik zal wel een gil geven zodra ik ga zonnen. Aangezien ik toch altijd topless op het strand lig kun je dan missschien wat huid zien.
^ Dit is een quote, en had een edit mopeten zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:57 schreef disjfa het volgende:
Luciferhoutjes eronden. En later sateprikkers!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:57 schreef disjfa het volgende:
Luciverhoutjes eronden. En later sateprikkers!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
^ Dit is een quote, en had een edit mopeten zijn
typfout, er had natuurlij 'moeten' moeten staan.quote:
Ik heb zo mijn eigen levende tietophouder: SDquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:56 schreef Lyzio het volgende:
Ik zorg d'r wel voor dat ze mooi rechtop blijven staan anders. Geheel op vrijwillige basis.
Zoiets kun je gewoon BusteHouder noemen hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:29 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn eigen levende tietophouder: SD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |