Post ze eens.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ben je daar nu al achter? Heeft het gepraat over mijn tieten je nooit eerder een idee gegeven?
Of van je zusje.quote:
Gewoon onder een ander naam verder.quote:
Dude. Niet die van jou, die van dat 'meisje'.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb geen zusje. Wel een broertje. Deze is uitgebreid besproken in het topic over Guido's
Nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:46 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt goed te zien, maar het geeft een aardig idee.
[ afbeelding ]
ok.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:54 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik zal wel een gil geven zodra ik ga zonnen. Aangezien ik toch altijd topless op het strand lig kun je dan missschien wat huid zien.
Maar liggen ze dan niet naast je op de grondquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:54 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik zal wel een gil geven zodra ik ga zonnen. Aangezien ik toch altijd topless op het strand lig kun je dan missschien wat huid zien.
^ Dit is een quote, en had een edit mopeten zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:57 schreef disjfa het volgende:
Luciferhoutjes eronden. En later sateprikkers!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:57 schreef disjfa het volgende:
Luciverhoutjes eronden. En later sateprikkers!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
^ Dit is een quote, en had een edit mopeten zijn
typfout, er had natuurlij 'moeten' moeten staan.quote:
Ik heb zo mijn eigen levende tietophouder: SDquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:56 schreef Lyzio het volgende:
Ik zorg d'r wel voor dat ze mooi rechtop blijven staan anders. Geheel op vrijwillige basis.
Zoiets kun je gewoon BusteHouder noemen hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:29 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn eigen levende tietophouder: SD
en die zit continu onder je buroquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:29 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn eigen levende tietophouder: SD
Die kerel komt helemaal niet aan zijn eigen dingen toe. je zult maar kramp krijgen, wat dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
en die zit continu onder je buroLijkt me nogal irritant om iemand 24/7 bij je te moeten hebben. En dan heeft ie ook nog zo`n hinderlijke persoonlijkheid
![]()
![]()
Ik leg ze gewoon op m'n hoofd. Kan ik ook gewoon doorwerken/-gamen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die kerel komt helemaal niet aan zijn eigen dingen toe. je zult maar kramp krijgen, wat dan?
Een klein meisje van 30 centimeter, en de borsten kunnen op de reus van 3.67 meter. Dat hangt de verkeerde kant op.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik leg ze gewoon op m'n hoofd. Kan ik ook gewoon doorwerken/-gamen.
waarschijnlijk hangt ze met een haakje aan de muurquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Een klein meisje van 30 centimeter, en de borsten kunnen op de reus van 3.67 meter. Dat hangt de verkeerde kant op.
Het plafond in ons nieuwe huis is maar 2,44 meter hoog. Dus dat gaat 'm ook niet worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
waarschijnlijk hangt ze met een haakje aan de muur
Als SD dan gebukt door het huis loopt kan jij meteen het plavond wittenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:42 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het plafond in ons nieuwe huis is maar 2,44 meter hoog. Dus dat gaat 'm ook niet worden.
waarom niet? hoe lang is hij als hij zit? de lengte van de benen doen er dan niet toequote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:42 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het plafond in ons nieuwe huis is maar 2,44 meter hoog. Dus dat gaat 'm ook niet worden.
Als ik zit ben ik nog net zo lang hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
waarom niet? hoe lang is hij als hij zit? de lengte van de benen doen er dan niet toe![]()
Ik neem aan dat hij op de grond zit, kan me geen stoelen verzinnen waar hij op kan zitten
Dat mag je alleen posten als je tijdens het persen je nog op send kan drukken om je post te versturen. Desnoods net met een foto van naar beneden erbij postenquote:
sorry voor mijn verkeerde omschrijving, ik heb helaas niet genoeg kennis over de algemeen beschaafde vorm van Nederlands, dit door toedoen van dialect in mijn omgeving. Hierdoor kan ik u helaas niet uitleggen waarom ik de vorige opmerking maakte en hoop ik dat u die voor niet gepost kunt beschouwen. Hierbij mijn grote dank.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als ik zit ben ik nog net zo lang hoor
Dat zijn de beste.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:51 schreef Edwinuss het volgende:
Ben al klaar. Was 1 om te koesteren, afvegen hoefde deze keer ( bijna ) niet.
quote:
quote:‘Oranje team van wereldsterren’
Geschreven op dinsdag, 31 maart om 12:28
Bij een zege op Macedonië woensdagavond kan het Nederlands elftal zo goed als zeker de vliegtickets voor het WK in Zuid-Afrika boeken. Oranje komt dan op vijftien punten uit vijf wedstrijden, waardoor het verschil met de meest naaste belager op z’n minst zeven punten zal bedragen. De bondscoach van de tegenstander, Srecko Katanec, verzekerde echter dat zijn ploeg zich niet als een mak lam naar de slachtbank zal laten leiden.
“Een goed resultaat stimuleert, we zouden er veel baat bij hebben”, zei de keuzeheer bij de persconferentie voorafgaand aan het optreden in de Amsterdam ArenA. “Niet voor niets zijn we nu al bijna een week in Nederland. We willen goed voorbereid zijn en een vervolg geven aan onze prestaties in de kwalificatiereeks tot nu toe. Al zouden we woensdag verliezen, dan nog blijven we hopen op de tweede plek. Aan de andere kant: elk punt vergroot onze kansen én motivatie.”
Een nederlaag ligt tegen het sterrenensemble van bondscoach Bert van Marwijk voor de hand, beseft ook Katanec. “Bert van Marwijk heeft zijn team aardig in balans”, weet de geboren Sloveen. “Oranje kan wel eens hoge ogen gooien in Zuid-Afrika. Nederland kan elke zwakheid van de tegenstander blootleggen en heeft altijd wel een ‘joker’ op de bank. Het team bestaat uit wereldsterren.”
Hit us!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:27 schreef RitseB het volgende:
In de Chief van deze maand staat een shitload aan nieuwe informatie over Bioshock 2.
ik heb hem al gehaald, iemand geintreseerd in wat info?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oranje kan wel eens hoge ogen gooien in Zuid-Afrika.
![]()
Hoef pas om half 5 weg om te werkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:20 schreef Lyzio het volgende:
Al weer bijna half 3 zeg. Gaat toch snel vandaag.
Dat EK in '88 was niet eens ons beste toernooi. Om zo maar even wat op te noemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat wordt elke twee jaar gezegd![]()
Kom op, we hebben één keer toevallig een EK gewonnen, sindsdien gaan we er van uit dat we wel even kampioen gaan worden
er is wel iets meer nodig dan alleen een beetje geluk om een EK te winnen hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat wordt elke twee jaar gezegd![]()
Kom op, we hebben één keer toevallig een EK gewonnen, sindsdien gaan we er van uit dat we wel even kampioen gaan worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens hun waren de eerste 10 minuten van het spel al heel intens.
Ook zijn de Vita chambers aangepakt, vijanden regeneren nu hun health na dat je dood gaat.
Er zit multiplayer in, konden ze nog niks over zeggen.
Plasmids krijgen nu een visuele upgrade, van een waaklichtje in het begin tot een schermvullende vlammenwerper op het einde
Ook reageren de plasmids nu op de omgeving
Ook zijn de wapens beter uitgewerkt, meer tactiek, meer wapens en meer verschillende soorten kogels.
Dit is het belangrijkste ongeveer. Als ik nog andere interestante dingen lees post ik ze wel ffDo androids dream of electric sheep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |