Heb ik toch!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol wie dan?
Lz doe die link dan!!!
Ik heb mijn fantasie-euri's klaar liggen! I GOT YOUR BACK!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
LZ!
We gaan de beurs trekken in dat topic!
BEN JE MET ME?!?!
Ik ben neergedaald vanuit de hemel Koei!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:04 schreef koei het volgende:
Zo, wat is hier gebeurdEen nieuw topic op de dag van opening gelijk alweer bijna vol
quote:
Als ik een zo'n Italiaan was had ik die Amrabat doormidden gezaagdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:37 schreef Edwinuss het volgende:
Daar ben ik weer. Wat een kanker wedstrijd met dat hopeloze slechte Nederland B.
Als je een keer bij mij alcohol komt kopen zal ik ook naar je ID vragen Tain!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:35 schreef Tain het volgende:
[..]
ik werd weer voor 23 uitgemaakt vandaag
eikols
Die negert met nummer 11?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef Edwinuss het volgende:
Serieus, als ik op dat veld zou staan dan had ik die vent met dat kraagje echt een tik gegeven. Wat een stumper.
LAL jij bent ook een meisjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef koei het volgende:
[..]
Als je een keer bij mij alcohol komt kopen zal ik ook naar je ID vragen Tain!
Wat je hier niet allemaal meemaakt hequote:
G R ONINGEN, GRONINGEN, KONINGEN!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |