Jaaquote:Op maandag 30 maart 2009 21:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Is het er weer?Wat een bazenprogramma is dat toch ook.
Vanavond zien bij uitzending gemistquote:Op maandag 30 maart 2009 21:35 schreef Silaz het volgende:
[..]
Jaa![]()
![]()
Maar de dames vallen tegen.
![]()
En Renate verbaan is geen presentatrice meer
Preciesquote:Op maandag 30 maart 2009 21:38 schreef n8n het volgende:
De dames hebben zichzelf een iets te rooskleurig zelfbeeld aangemeten, to say the least, de dame in de tijger-/pantherbikini zou ik echt direct m'n bed raam uit schoppen.
Er wordt aan gewerkt zoals te zien aan het eind van de eerste afleveringquote:Op maandag 30 maart 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil een versie met slimme vrouwen en domme mannen
Sarcasme.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
Had je dit programma moeten volgenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
SARCASMEquote:
Ja Nathalia en haar Russische consorten waren vast bijzonder intelligent..quote:Op maandag 30 maart 2009 22:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Had je dit programma moeten volgen![]()
De buitenlandse bruid
Ik zou ze allemaal wel doen toch, op de neger na dan.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:33 schreef Silaz het volgende:
Shittt, zo heel veel beauty vrouwen zijn dat nietOp die Olga na dan
![]()
vrouw neemt scheermesje mee. wat valt daar aan te wtf'en?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:15 schreef Rosbief het volgende:
Gadverdamme, die Fabienne @ 7:12 min![]()
"BH's en bikini's waren al niet voor mij te vinden, dus ik had echt zoiets van dan maar het noodzakelijke als scheermesjes en shampoo"
Like WTF![]()
Een vrouw die zich moet scheren?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
vrouw neemt scheermesje mee. wat valt daar aan te wtf'en?
Nee, maar vrouwen die haargroei op hun benen hebben zijn ook geen echte vrouwen imo.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:28 schreef Jurre181 het volgende:
[..]
Een vrouw met behaarde benen = niet aantrekkelijk.
Opnieuw:quote:Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, maar vrouwen die haargroei op hun benen hebben zijn ook geen echte vrouwen imo.![]()
Laat het dan gewoon staan zodat je meteen ziet dat je met een manswijf te maken hebt.
You can run, you can hide but you can't espace from the fail.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef Rosbief het volgende:
Nee, maar vrouwen die haargroei op hun benen hebben zijn ook geen echte vrouwen imo.![]()
Laat het dan gewoon staan zodat je meteen ziet dat je met een manswijf te maken hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Moest je het weer verklappen.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik zal jou een geheim vertellen ELKE vrouw heeft orgineel haren op de benen
fail.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
You can run, you can hide but you can't espace from the fail.
[..]
Vandaarquote:Studierichting Groep 6
Tering he, moet je haar ook eens naast die kleine zetten.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:51 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dat nijlpaard in het midden?
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou ook de laatste ONZ meet geweest kunnen zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is die meisje dan en waarom staat ze tussen die pigmentlozen?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is een vrouwelijke nerd, mijn droom kwam uitquote:Op maandag 30 maart 2009 23:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wie is die meisje dan en waarom staat ze tussen die pigmentlozen?
lekker dan, het enige wat dat programma de moeite waard maakt zijn de talloze seksuele frustraties die omhoog komen. dus tenzij ze tapijten likt valt daar ook weinig aan te genieten.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze is een vrouwelijke nerd, mijn droom kwam uit
Hebben ze meer te verliezen dan dat ze al gedaan hebben dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:10 schreef Xu het volgende:
Die nerds geven zich op, om voor heel nederland belachelijk te worden gemaakt?
Dit moet wel goed zijn
Misschien gaat ze haar lusten wel botvieren op de mooiboy waar ze mee is.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
lekker dan, het enige wat dat programma de moeite waard maakt zijn de talloze seksuele frustraties die omhoog komen. dus tenzij ze tapijten likt valt daar ook weinig aan te genieten.
En als ie die aria gaat zingenquote:Op maandag 30 maart 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel leuk met zn filosofische uitspraken, dat wichtje keek echt zo:![]()
![]()
![]()
Ik maak een Gijs is een baas hyves aanquote:Op maandag 30 maart 2009 23:22 schreef Meddo het volgende:
-Ja, wat moet dat moet. zoals thomas van aquino zegt.
- Wie
- Thomas van Aquino
- Hoeveel? Ja ok ...:')
Gijs![]()
2 Gijsjes voor het idee:quote:Op maandag 30 maart 2009 23:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik maak een Gijs is een baas hyves aan
Deed dan Platoquote:
Die lijkt op m'n broertje.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:08 schreef Ered het volgende:
Ik vond het wel sneu voor die dikkere kerel, meteen toen ze hem zagen ging zo'n wijf: 'Aah! Moet je die dikke zien!'
ik zag het laatst op belgtvquote:Op maandag 30 maart 2009 23:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Is de 2de aflevering ook al online dan ?
die hebben wel filmpjes op hun site maar geen hele afleveringen zoals rtlquote:
Heb je hem al?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik maak een Gijs is een baas hyves aan
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou je dat ergens op internet kunnen terugkijken?
Corneel.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:42 schreef Spougle het volgende:
Zo een Nerd heeft de zelfde naam als ik. En nee ik ben het niet zelf
Nee nog nietquote:
Illegal content.quote:
Haha, nee die naam gelukkig niet. Maar ik ga hem ook maar niet zeggen. Stel je voor dat iemand me herkent op Fok!quote:
idd wat een draken en dramaqueens zitten er tussen.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:47 schreef Spougle het volgende:
[..]
Haha, nee die naam gelukkig niet. Maar ik ga hem ook maar niet zeggen. Stel je voor dat iemand me herkent op Fok!
De beauty's vallen mij wat tegen trouwens.
Ja, graag.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:46 schreef Rosbief het volgende:
[..]
pm de linkjes maar or it didn't happen
Als je er fatsoenlijk uit ziet en niet verlegen bent etc kom je sowieso nooit door de selectiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat nou als je je bij het opgeven voordoet als ubernerd en dan op het eiland een beetje gaat zitten playen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je er fatsoenlijk uit ziet en niet verlegen bent etc kom je sowieso nooit door de selectie
Anders zou ik ook wel mee willen doen en zeggen dat ik een IQ van 80 heb, maar ik denk dat ze daar snel doorheen prikken
Ja okquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je er fatsoenlijk uit ziet en niet verlegen bent etc kom je sowieso nooit door de selectie
Anders zou ik ook wel mee willen doen en zeggen dat ik een IQ van 80 heb, maar ik denk dat ze daar snel doorheen prikken
idd, kan je fakenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja okMaar je ziet bij een paar van die gozers ook wel dat ze er niet nerdy uit zien met ander haar en kleding. En dat verlegen zijn kan je wel faken.
Al denk ik dat je er dan gewoon uit word gegooid ofzo.
Zou wel leuke tv opleveren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat nou als je je bij het opgeven voordoet als ubernerd en dan op het eiland een beetje gaat zitten playen.
Die mogen niet meedoen omdat je minimaal 18 moet zijn om deel te nemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:21 schreef Appletree het volgende:
Dit zijn toch geen beauty's! Ik zie elke dag leukere meisjes rondlopenMaar nog wel steeds een leuk programma
Hmhm, dat is zoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja okMaar je ziet bij een paar van die gozers ook wel dat ze er niet nerdy uit zien met ander haar en kleding. En dat verlegen zijn kan je wel faken.
Al denk ik dat je er dan gewoon uit word gegooid ofzo.
[..]
En die nieuwe nerd is dan remlof....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, dat is zo! En ja precies, dan knippen ze je er gewoon na aflevering één uit
![]()
'Helaas heeft Chuck_Norris ons vorige week moeten verlaten vanwege een zeer ernstige buikgriep, maar wij presenteren bij deze onze nieuwe nerd..'
Er zijn ook genoeg vrouwen die mooier zijn. Niet iedereen heeft pedo-bear behoeftes.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Die mogen niet meedoen omdat je minimaal 18 moet zijn om deel te nemen.
Ik vind haar een schatjequote:
Ja zo jammer want het lijkt me zo tof tussen die mensenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, dat is zo! En ja precies, dan knippen ze je er gewoon na aflevering één uit
![]()
'Helaas heeft Chuck_Norris ons vorige week moeten verlaten vanwege een zeer ernstige buikgriep, maar wij presenteren bij deze onze nieuwe nerd..'
GMTAquote:
Vies oostblokwijfquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:32 schreef Hetiszover het volgende:
Voor in de volgende OP:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:34 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
GMTA![]()
Chuck, we hebben echt dezelfde smaak
Ah nee, of all peoplequote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:32 schreef Hetiszover het volgende:
Voor in de volgende OP:
[ afbeelding ]
Ach ja, ik vind haar het beste in dat programma.quote:
Hehe dat zag ik ook. Daniquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:45 schreef Teteteterek het volgende:
Waarom staat er trouwens een gozer tussen de beauty's op de site van rtl
net als de gemiddelde fokvrouwquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Greet (20) is een meisje dat voornamelijk achter haar computer zit. Qua looks en IQ moet ze niet onderdoen voor de mannelijke collega’s.
Die blikquote:
Ja ze ziet eruit alsof ze 35 is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:47 schreef Teteteterek het volgende:
Alicia is 21 en net afgestudeerd aan de Showbizzschool. Ze leeft in haar eigen plastieken wereldje waarin ze zichzelf ziet als toekomstige succesvolle presentatrice.
Het product van een negerin die door een hengst genomen is.quote:
waarom stond daar daarstraks wat andersquote:
Omdat het bij nader inzien jammer is om de clou nu al te verklappen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:52 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
waarom stond daar daarstraks wat anders
Als jij zin hebt om je een paar weken lang op te laten sluiten met een verzameling WoW-nerds en arrogante dozen, en dan ook nog allerlei onnozele dingen moet gaan doen voor de camera, veel plezier.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Leuk toch eens een keer andere mensen dan normaal. En ook arrogante dozen kunnen fascinerend zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:03 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als jij zin hebt om je een paar weken lang op te laten sluiten met een verzameling WoW-nerds en arrogante dozen, en dan ook nog allerlei onnozele dingen moet gaan doen voor de camera, veel plezier.
Zou ze op FOK zitten?quote:Greet (20) is een meisje dat voornamelijk achter haar computer zit. Qua looks en IQ moet ze niet onderdoen voor de mannelijke collega’s.
Greet omschrijft zichzelf als koppig en nieuwsgierig. Meteen de reden van haar deelname aan Beauty & de Nerd. Ze wil winnen en wil daar graag voor strijden: “Ik win graag en ik heb graag gelijk”. Greet ergert zich aan “opzettelijke onwetendheid”, incorrect taalgebruik, pretentie, onverdraagzaamheid, traagheid en conservatieve denkpatronen. Kortom, dit meisje ergert zich aan domheid.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 03:49 schreef MASD het volgende:
Ik zou haar doen. Men, ik moet mijn smaak aanpassen.
Als je haar hoofd afplakt best te doen, iig betere tieten dan sommige beauty'squote:Op dinsdag 31 maart 2009 03:57 schreef Emimich het volgende:
Alhoewel:
[ afbeelding ]
Ach ja, als je voor de maatschappij bent dan moet je ook lelijke wijven neuken hè!
Als ze een beetje makeup gebruikt ziet het er al een stuk beter uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 03:57 schreef Emimich het volgende:
Alhoewel:
[ afbeelding ]
Ach ja, als je voor de maatschappij bent dan moet je ook lelijke wijven neuken hè!
Het is maar net hoe 't op de foto staat.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:29 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Als ze een beetje makeup gebruikt ziet het er al een stuk beter uit.
Precies. Die Mark die gaat daar nog wel hosselen denk ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:06 schreef rene90 het volgende:
Van die vrouwelijke nerd kan je echt wel wat maken. Even in de zon liggen, lenzen, lang haar met bijv. een mooie krul erin, sexy jurkje. Lijkt mij al een stuk beter
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:27 schreef dagdag het volgende:
in het vorige deel arjan en erik, erger kan niet
wereldvreemde
Precies, waarvan 2 of 3 tokkiewijvenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:24 schreef de_boswachter het volgende:
OMFG. Gisteren ook even gekeken.
OK: Die kerels zijn triest. Maar je moet je afvragen wie zieliger zijn.
Die wijven toen ze hun kledingstukken kregen, hoe gelukkig en verdrietig ze waren. Echt om te janken. En lekker waren ze bij lange na niet allemaal, alleen die Olga was goed te doen (van afstand gezien, als ik de foto's in dit topic bekijk dan veranderd mijn mening.....). Maar bijv. die Priscilla, wat een gedrocht: "Ik ga met make-up de deur niet uit".
OMFG.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens bedoel ik bovenstaande meid. Die vind ik het lekkerste. Weet even niet hoe ze heet.
Olga is een goede 2e (van afstand. En indien neuksex met zak over d'r hoofd)
priscilla of zoietsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:35 schreef Silaz het volgende:
Trouwens ook al die bitches met dat hele gedoe van; OOw dat wijf (die nerdin) komt er niet iin hooor![]()
![]()
Alsof ze na 2 dagen met elkaar zijn elkaars beste maatjes zijn
Echt zo'n fagbeachboy met zn geblondeerde haartjesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
OMFG ik zie net het einde wat ik gisteren niet had gezien.
Die mannelijke beauty wat erbij komtWat een gaylord zeg.
En die puisten op zijn kin. Om te janken !
Sorry maar ik vind d'r echt niet om over naar huis te schrijven.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:51 schreef Mopst3r het volgende:
FABIËNNE TOPIC !!!!!
Fabiënne uit Beauty & The Nerd
Vlaams voor een onvoldoende halen/zakkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:41 schreef Adelante het volgende:
Wat ik nooit meer wil meemaken is: buizen
Dat dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:56 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind d'r echt niet om over naar huis te schrijven.
EHquote:Op maandag 30 maart 2009 22:51 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dat nijlpaard in het midden?
Dat is Sanne toch. Ze is wel dom maar wel te doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
"En heb jij wel eens met een meisje in een bed gelegen ?"
[ afbeelding ]
Achja jij hoeft haar ook niet mooi te vinden want je zal er toch nooit krijgen met je 2 keer douchen in de week en niet weten dat vrouwen hun benen scheren.quote:
iddquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik wist vanaf het begin al dat Mark smooth zou zijn. Hij past er niet bij.
Mijn oma haar beste vriendin heeft geneukt met de stiefvader van de beste vriend van een nerd uit het 1e seizoen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Een vriend van mij kent 1 van die nerds van vorig seizoen
Ja maar dat is toch weer een stapje verder weg hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mijn oma haar beste vriendin heeft geneukt met de stiefvader van de beste vriend van een nerd uit het 1e seizoen.
Eensch.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:24 schreef de_boswachter het volgende:
OMFG. Gisteren ook even gekeken.
OK: Die kerels zijn triest. Maar je moet je afvragen wie zieliger zijn.
Die wijven toen ze hun kledingstukken kregen, hoe gelukkig en verdrietig ze waren. Echt om te janken. En lekker waren ze bij lange na niet allemaal, alleen die Olga was goed te doen (van afstand gezien, als ik de foto's in dit topic bekijk dan veranderd mijn mening.....). Maar bijv. die Priscilla, wat een gedrocht: "Ik ga met make-up de deur niet uit".
OMFG.
Ik denk dat dat wijf het nog wel zal passen ook...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Nico!!!! Neemt ie iets mee van d'r 9-jarige zusje
!!!
Zij is mijn nummer 1. Die Sanne is echt superquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
"ik vind jou ook aardig hoor"
[ afbeelding ]
"hi-hi"
[ afbeelding ]
Zoals ik het woord ken/gebruik is het flink lam zuipen.quote:Wat ik nooit meer wil meemaken is: buizen
Dat was erg idd, hij is ook de enige echte nerdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:14 schreef tropicalgirl het volgende:
had gister ook een stukje gezien ,en die gozer die in zń neus zat te peuterenen helemaal erg toen die zń spullen neer lag, en dat tie naar achteren viel ECHT EEN NERD IDD
![]()
Die Mark is wel het minste.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:16 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Dat was erg idd, hij is ook de enige echte nerd
Ja he hij ziet er best normaal uit, niet nerdachtig,jorn en stefan zien er ook ''best normaal'' uitquote:
Haha die kerel lijkt net op een hobbitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:03 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een veelzeggende foto.
Is dat nou die Sanne of die Priscillaquote:
Wow hij durft nu in iedergeval vrouwen aan te rakenquote:
Gaat gepaard met een hevige groei in zijn broekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wow hij durft nu in iedergeval vrouwen aan te raken
Klopt. Ik ook. Maar las ook eens ergens op Fok dat mensen dit zeggen i.p.v. pijpen aka de lul zuigen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:08 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Zoals ik het woord ken/gebruik is het flink lam zuipen.
Vriend van me kreeg laatst op een verjaardag nogal wat vreemde blikken toen hij meldde dat hij de avond ervoor flink had lopen buizen ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Ik ook. Maar las ook eens ergens op Fok dat mensen dit zeggen i.p.v. pijpen aka de lul zuigen.
buizen = niet slagen voor een examen/test.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:08 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Zoals ik het woord ken/gebruik is het flink lam zuipen.
Buiz'n is hier in het twenteland flink zuipenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:56 schreef Chimay het volgende:
[..]
buizen = niet slagen voor een examen/test.
Ik moet 'm even quotenquote:
Als je al onderaan de ladder staat dan kun je alleen maar 'aardig' proberen te zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:42 schreef Fascination het volgende:
Grappig overigens dat de nerds veel sympathieker zijn dan de "sociale" beauties.
Mm nee ik geloof dat de meeste nerds echt aardig zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je al onderaan de ladder staat dan kun je alleen maar 'aardig' proberen te zijn.
Wat een open deur. Je zag dit toch al van lichtjaren aankomen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:42 schreef Fascination het volgende:
Grappig overigens dat de nerds veel sympathieker zijn dan de "sociale" beauties.
Ik zit er niet mee, ze komt toch nooit verder dan de uiterlijke verzorging.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:44 schreef Griebus het volgende:
Ik ben zo teleurgesteld dat Priscilla uit Beauty en de Nerd is
Ja is ook zo, maar Bridget hamert er zo op dat de beauties de nerds sociale vaardigheden moeten bijbrengen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een open deur. Je zag dit toch al van lichtjaren aankomen?
Wat sowieso met alle moeite zal gebeuren, omdat de beauties te veel in hun eigen wereldje leven en de nerds net iets realistischer zijn?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar Bridget hamert er zo op dat de beauties de nerds sociale vaardigheden moeten bijbrengen.
Die nerds leven net zo goed in hun eigen wereldje.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat sowieso met alle moeite zal gebeuren, omdat de beauties te veel in hun eigen wereldje leven en de nerds net iets realistischer zijn?
Ik vind de beauties eerlijk gezegd ook veel antisocialer overkomen dan de nerdsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat sowieso met alle moeite zal gebeuren, omdat de beauties te veel in hun eigen wereldje leven en de nerds net iets realistischer zijn?
Ja, maar ze stellen zich vaak nederig en bescheiden op. Dat terwijl de beauties onrealistisch hoge eisen verlangen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die nerds leven net zo goed in hun eigen wereldje.
Waar baseer jij dat op?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef Ritmo het volgende:
Typisch dat KLB'ers zich herkennen in de nerds.
En terecht, kijk naar hun uiterlijk, hun hobbies en hun leven man.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, maar ze stellen zich vaak nederig en bescheiden op.
Waaraan altijd voldaan wordt, helaas.quote:Dat terwijl de beauties onrealistisch hoge eisen verlangen.
Omdat de nerds zich ook laten omkopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En terecht, kijk naar hun uiterlijk, hun hobbies en hun leven man.Dit zijn gasten die al blij mogen zijn dat er nu vrouwen met hun praten.
[..]
Waaraan altijd voldaan wordt, helaas.
Ja die was erg goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:38 schreef DragonFire het volgende:
"Mijn beauty is een dwerg ofzo"
Beste zin ever!
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"KLB is niet meer wat het geweest is.."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:29 schreef Schatgraver het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dream it, I live it.
Hmhm, dat geloof ik ook welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm nee ik geloof dat de meeste nerds echt aardig zijn.
Is toch alleen bevorderlijk voor de arbeidsmarkt?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, dat geloof ik ook wel!
Al die beauty's zijn arrogant geworden door hun uiterlijk, daar valt niets meer aan te redden!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:29 schreef Schatgraver het volgende:?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat baseer je op.U MAD?
Hoezo datquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is toch alleen bevorderlijk voor de arbeidsmarkt?
WK 2002 wielrennen in Belgie ws.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:00 schreef Meddo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verborgen aanwijzing in de pet
Tel uit je winst. Die bimbo's focussen zich alleen maar op hun interesses, terwijl jij vanwege je niet door kennis gehinderde ervaring makkelijk een baan kunt scoren.quote:
Niet door kennis gehinderde ervaring, QUEquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tel uit je winst. Die bimbo's focussen zich alleen maar op hun interesses, terwijl jij vanwege je niet door kennis gehinderde ervaring makkelijk een baan kunt scoren.
Maar die worden wat vaker met dat feit geconfronteerd dan de beauty's.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die nerds leven net zo goed in hun eigen wereldje.
Ja, sorry. Ik lijd aan een niet nader te noemen syndroom c.q. ziekte, dat me in staat stelt wereldvreemde beweringen te doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet door kennis gehinderde ervaring, QUE?
Oké, dan zal ik je vanaf nu maar negeren. Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik lijd aan een niet nader te noemen syndroom c.q. ziekte, dat me in staat stelt wereldvreemde beweringen te doen.
Nee, dat was pun intended.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké, dan zal ik je vanaf nu maar negeren. Bedankt voor de tip!
quote:Ondanks haar lengte is Alicia heel tevreden over haar uiterlijk. Ze geeft zichzelf een 9.5 op tien.
Sannequote:Waarom doe je mee? Voor de ervaring en ik hou van uitdagingen en zou natuurlijk enorm graag in de mediawereld terechtkomen
quote:Deze 21-jarige Amsterdamse leeft in haar eigen glamourwereld die vooral ingevuld wordt door Chihuahua’s, dure merkkledij en tout court alles wat ‘blingt’.
quote:Sanne is de Victoria Beckham van de lage landen.
Angeliquequote:Als ik de lotto zou winnen dan zou ik: Shoppen totdat ik er bij neerval, een villa kopen in een warm land en voor mijn dochtertje heel veel opzij zetten.
quote:Wat ik zeker nog zou willen meemaken is: Doorbreken in modellenwerk, iets op televisie doen en naamsbekendheid in de showbizz
Samanthaquote:Mezelf in drie woorden: Diva, spontaan en lief
quote:Deze beauty is de naïeve en flirterige girl next door.
Desiréequote:Ze krijgt vaak complimentjes van jongens en geeft toe een enorme flirt te zijn. Samantha is heel tevreden over haar uiterlijk. Zelf geeft ze zich een 9,5 op tien
quote:Desirée is negentien en werkt als kapster aan huis. Ze noemt zichzelf “een beauty met brains”
Fabiennequote:Desirée maakt niet gemakkelijk vrienden, maar heeft het ook niet slecht voor met haar medebeauty’s. Hoewel, wanneer het op geld aankomt, zou ze hen wel een mes in de rug durven steken. Deze goedlachse Limburgse zal de nerds zeker niet afschrikken.
quote:Door haar imposante verschijning en haar grote mond, zal Fabienne (21) in het begin eerder als verschrikking dan als beauty door de nerds worden aanzien.
Olgaquote:Een artikel lezen dat langer is dan een fotobijschrift in een magazine is niet aan haar besteed: “Ik ben een vis met een korte termijn geheugen in een visbokaal, die vergeet ook meteen wat die net gezien heeft”.
quote:Olga (20) is afkomstig uit Rusland en woont sinds zes jaar in Hasselt. Ze is ervan overtuigd dat de Russische meisjes de mooiste van de wereld zijn.
quote:Menig deur gaat voor haar open door haar naïef gedrag, sexy uitstraling en Russische tongval. Ze is er ten volle van overtuigd de nerds te kunnen “genezen” en om te toveren in Don Juans.
quote:Ik bak echt helemaal niets van: het huishouden, want mama doet alles
quote:Ik ben een ochtend/nachtmens: nachtmens. Ik sta nooit vroeg op. Alleen als het echt nodig is. Ik ga graag op stap en zit lang voor de tv om films te kijken of gezellig met mijn vriend te chillen
Priscillaquote:Welke bekende beauty/nerd is jouw voorbeeld? Geen, ik ben zelf een voorbeeld
quote:Met haar deelname wil Priscilla bewijzen dat ze geen dom blondje is.
quote:Mezelf in drie woorden: Sociaal, gek & zorgzaam. Mama nerd hoeft zich geen zorgen te maken, ik zorg er wel voor dat hij elke dag zijn 2 ons groente en 2 stuks fruit naar binnen werkt!
quote:Waarom doe je mee? Ik wil de nerd wat sociale vaardigheden bijbrengen. Ik kan geen 20 jaar levenservaring veranderen in een paar weken, maar ik wil hem wel zoveel mogelijk meegeven en hem leren dat het leuk is om te shoppen!
Juist niet, dit programma focust zich op de symbiose tussen de esthetiek en de intelligentie.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:14 schreef Gehannes het volgende:
Dit programma geeft zo goed weer hoe kansloos de huidige tv is. Maar mensen pikken het wel op en zo komt alles steeds meer op uiterlijk en voorkomen te liggen en steeds minder op inhoud.
Ik zou willen dat ik dat soort uitspraken uit mn hoofd kendequote:
Hé spoilers!quote:
Lul niet zo stroef, gast. Die lui worden van alle kanten gestuurd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Juist niet, dit programma focust zich op de symbiose tussen de esthetiek en de intelligentie.
Filosofie heeft inderdaad heel veel te maken met het oplepelen van willekeurige citaatjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat soort uitspraken uit mn hoofd kendeserieus, ik kan echt ontzettend jaloers zijn op mensen met zoveel kennis..
Daar had ik het toch helemaal niet over?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:53 schreef IQM het volgende:
Lul niet zo stroef, gast. Die lui worden van alle kanten gestuurd.
Heb ik het over filosofie? Nee, ik heb het over willekeurige citaatjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Filosofie heeft inderdaad heel veel te maken met het oplepelen van willekeurige citaatjes.
Onzin, aan de kant zitten is stilstand.quote:
Terechte pwn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:55 schreef Monolith het volgende:
Filosofie heeft inderdaad heel veel te maken met het oplepelen van willekeurige citaatjes.
Dat 'kennis' iets anders is dan het oplepelen van citaatjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik het over filosofie? Nee, ik heb het over willekeurige citaatjes.
Wat is je punt?
http://binsearch.info/?q=inbev-beauty.nerd&max=25&adv_age=7&server=quote:Op maandag 30 maart 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou je dat ergens op internet kunnen terugkijken?
Je relateerde het kennen van filosofische uitspraken aan het hebben van kennis op intellectueel gebied terwijl die relatie op dat gebied niet noodzakelijkerwijs aanwezig hoeft te zijn. Vrij vertaald: iedere boerenlul die wat uitspraken uit zijn hoofd geleerd heeft, is daardoor geen erudiet persoon.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
Heb ik het over filosofie? Nee, ik heb het over willekeurige citaatjes.
Wat is je punt?
Jezus wat stel arrogante zeik wijvenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:55 schreef flipp. het volgende:
even de site een beetje doorgelezen. samenvatting voor diegene die lui zijn:
Tevens:
http://beautyendenerd-2009.hyves.nl
Alicia
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Sanne
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Angelique
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Samantha
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Desirée
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Fabienne
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Olga
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Priscilla
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
En dan meedoen aan zo een programmaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Die Sanne heeft een kind lees ik net, wtf. . . Zeker weer van een nieuwe nederlander. Dat soort wijven vind het nogal interessant om door het winkelcentrum te lopen met wat kleur aan de hand. En dan gaan huilen wanneer ze op hun 20ste alleenstaand moeder zijn.
Bitch please, doe nou niet of je slim bent omdat je wat nieuwe woorden hebt ontdekt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je relateerde het kennen van filosofische uitspraken aan het hebben van kennis op intellectueel gebied terwijl die relatie op dat gebied niet noodzakelijkerwijs aanwezig hoeft te zijn. Vrij vertaald: iedere boerenlul die wat uitspraken uit zijn hoofd geleerd heeft, is daardoor geen erudiet persoon.
Ik doe ook niet alsof ik slim ben, noch heb ik daar woordjes voor nodig.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:09 schreef MASD het volgende:
Bitch please, doe nou niet of je slim bent omdat je wat nieuwe woorden hebt ontdekt.
Kind gaat naar opa en oma, want mama heeft het druk met mooi doen. Nu al een verloren zaak.quote:
Zag vandaag ook zo een meisje in de metro, gok een jaar of twintig, met een zoontje in een soort rare staande buggy. Dat jongetje vet huilen enzo (en terecht, zag er niet heel comfortabel uit) en zij aan de telefoon met één van haar sisters, "jaa ik sta in de metro je weet toch, hoelaat gaan we shoppuh dan, aij ja man"quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kind gaat naar opa en oma, want mama heeft het druk met mooi doen. Nu al een verloren zaak.
Wie zegt dat ik het heb over kennis op intellectueel gebied?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je relateerde het kennen van filosofische uitspraken aan het hebben van kennis op intellectueel gebied terwijl die relatie op dat gebied niet noodzakelijkerwijs aanwezig hoeft te zijn. Vrij vertaald: iedere boerenlul die wat uitspraken uit zijn hoofd geleerd heeft, is daardoor geen erudiet persoon.
Sommige mensen moeten pochen met hun vocabulaire om een punt te makenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Bitch please, doe nou niet of je slim bent omdat je wat nieuwe woorden hebt ontdekt.
Je kan je er proberen uit te draaien maar je werd terecht erop aangesproken dat je uitspraak inhoudelijk niet klopte.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
Wie zegt dat ik het heb over kennis op intellectueel gebied?
Ik kan het toch ook over pure feitenkennis hebben of niet soms?
Zo kan ik bijvoorbeeld ook jaloers zijn op mensen die precies weten hoe een auto in elkaar zit, wat toch vaak niet bepaald intellectueel te noemen is.
Jij kunt wel doen alsof je het beter weet en mijn uitleg negeren, maar mijn uitspraak is wel degelijk correct aangezien ik doelde op feitenkennis in dit geval op het gebied van de filosofie.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je kan je er proberen uit te draaien maar je werd terecht erop aangesproken dat je uitspraak inhoudelijk niet klopte.
Misschien niet intellectueel, maar wel kennis. Wat mensen onderscheidt van computers is dat ze niet alleen feitjes kunnen oplepelen (daar zijn computers veel beter in), maar dat ze die feitjes in de juiste context kunnen plaatsen en kunnen toepassen op de praktijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het heb over kennis op intellectueel gebied?
Ik kan het toch ook over pure feitenkennis hebben of niet soms?
Zo kan ik bijvoorbeeld ook jaloers zijn op mensen die precies weten hoe een auto in elkaar zit, wat toch vaak niet bepaald intellectueel te noemen is.
Ik weet dat ik het zelf prima zou kunnen toepassen op de praktijk etc, dus hoef ik alleen de feitjes nog uit mn hoofd te wetenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien niet intellectueel, maar wel kennis. Wat mensen onderscheidt van computers is dat ze niet alleen feitjes kunnen oplepelen (daar zijn computers veel beter in), maar dat ze die feitjes in de juiste context kunnen plaatsen en kunnen toepassen op de praktijk.
Je mag best jaloers zijn op mensen met dat soort feitenkennis, maar die hebben nog minder maatschappelijke functie dan deze beauty's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |