Zou wel leuke tv opleveren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat nou als je je bij het opgeven voordoet als ubernerd en dan op het eiland een beetje gaat zitten playen.
Die mogen niet meedoen omdat je minimaal 18 moet zijn om deel te nemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:21 schreef Appletree het volgende:
Dit zijn toch geen beauty's! Ik zie elke dag leukere meisjes rondlopenMaar nog wel steeds een leuk programma
Hmhm, dat is zoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja okMaar je ziet bij een paar van die gozers ook wel dat ze er niet nerdy uit zien met ander haar en kleding. En dat verlegen zijn kan je wel faken.
Al denk ik dat je er dan gewoon uit word gegooid ofzo.
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, maar vrouwen die haargroei op hun benen hebben zijn ook geen echte vrouwen imo.![]()
Laat het dan gewoon staan zodat je meteen ziet dat je met een manswijf te maken hebt.
En die nieuwe nerd is dan remlof....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, dat is zo! En ja precies, dan knippen ze je er gewoon na aflevering één uit
![]()
'Helaas heeft Chuck_Norris ons vorige week moeten verlaten vanwege een zeer ernstige buikgriep, maar wij presenteren bij deze onze nieuwe nerd..'
Er zijn ook genoeg vrouwen die mooier zijn. Niet iedereen heeft pedo-bear behoeftes.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Die mogen niet meedoen omdat je minimaal 18 moet zijn om deel te nemen.
Ik vind haar een schatjequote:
Ja zo jammer want het lijkt me zo tof tussen die mensenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, dat is zo! En ja precies, dan knippen ze je er gewoon na aflevering één uit
![]()
'Helaas heeft Chuck_Norris ons vorige week moeten verlaten vanwege een zeer ernstige buikgriep, maar wij presenteren bij deze onze nieuwe nerd..'
GMTAquote:
Vies oostblokwijfquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:32 schreef Hetiszover het volgende:
Voor in de volgende OP:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:34 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
GMTA![]()
Chuck, we hebben echt dezelfde smaak
Ah nee, of all peoplequote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:32 schreef Hetiszover het volgende:
Voor in de volgende OP:
[ afbeelding ]
Ach ja, ik vind haar het beste in dat programma.quote:
Hehe dat zag ik ook. Daniquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:45 schreef Teteteterek het volgende:
Waarom staat er trouwens een gozer tussen de beauty's op de site van rtl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |