Buiz'n is hier in het twenteland flink zuipenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:56 schreef Chimay het volgende:
[..]
buizen = niet slagen voor een examen/test.
Ik moet 'm even quotenquote:
Als je al onderaan de ladder staat dan kun je alleen maar 'aardig' proberen te zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:42 schreef Fascination het volgende:
Grappig overigens dat de nerds veel sympathieker zijn dan de "sociale" beauties.
Mm nee ik geloof dat de meeste nerds echt aardig zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je al onderaan de ladder staat dan kun je alleen maar 'aardig' proberen te zijn.
Wat een open deur. Je zag dit toch al van lichtjaren aankomen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:42 schreef Fascination het volgende:
Grappig overigens dat de nerds veel sympathieker zijn dan de "sociale" beauties.
Ik zit er niet mee, ze komt toch nooit verder dan de uiterlijke verzorging.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:44 schreef Griebus het volgende:
Ik ben zo teleurgesteld dat Priscilla uit Beauty en de Nerd is
Ja is ook zo, maar Bridget hamert er zo op dat de beauties de nerds sociale vaardigheden moeten bijbrengen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een open deur. Je zag dit toch al van lichtjaren aankomen?
Wat sowieso met alle moeite zal gebeuren, omdat de beauties te veel in hun eigen wereldje leven en de nerds net iets realistischer zijn?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar Bridget hamert er zo op dat de beauties de nerds sociale vaardigheden moeten bijbrengen.
Die nerds leven net zo goed in hun eigen wereldje.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat sowieso met alle moeite zal gebeuren, omdat de beauties te veel in hun eigen wereldje leven en de nerds net iets realistischer zijn?
Ik vind de beauties eerlijk gezegd ook veel antisocialer overkomen dan de nerdsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat sowieso met alle moeite zal gebeuren, omdat de beauties te veel in hun eigen wereldje leven en de nerds net iets realistischer zijn?
Ja, maar ze stellen zich vaak nederig en bescheiden op. Dat terwijl de beauties onrealistisch hoge eisen verlangen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die nerds leven net zo goed in hun eigen wereldje.
Waar baseer jij dat op?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef Ritmo het volgende:
Typisch dat KLB'ers zich herkennen in de nerds.
En terecht, kijk naar hun uiterlijk, hun hobbies en hun leven man.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, maar ze stellen zich vaak nederig en bescheiden op.
Waaraan altijd voldaan wordt, helaas.quote:Dat terwijl de beauties onrealistisch hoge eisen verlangen.
Omdat de nerds zich ook laten omkopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En terecht, kijk naar hun uiterlijk, hun hobbies en hun leven man.Dit zijn gasten die al blij mogen zijn dat er nu vrouwen met hun praten.
[..]
Waaraan altijd voldaan wordt, helaas.
Ja die was erg goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:38 schreef DragonFire het volgende:
"Mijn beauty is een dwerg ofzo"
Beste zin ever!
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"KLB is niet meer wat het geweest is.."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |