Jaaquote:Op maandag 30 maart 2009 21:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Is het er weer?Wat een bazenprogramma is dat toch ook.
Vanavond zien bij uitzending gemistquote:Op maandag 30 maart 2009 21:35 schreef Silaz het volgende:
[..]
Jaa![]()
![]()
Maar de dames vallen tegen.
![]()
En Renate verbaan is geen presentatrice meer
Preciesquote:Op maandag 30 maart 2009 21:38 schreef n8n het volgende:
De dames hebben zichzelf een iets te rooskleurig zelfbeeld aangemeten, to say the least, de dame in de tijger-/pantherbikini zou ik echt direct m'n bed raam uit schoppen.
Er wordt aan gewerkt zoals te zien aan het eind van de eerste afleveringquote:Op maandag 30 maart 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil een versie met slimme vrouwen en domme mannen
Sarcasme.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
Had je dit programma moeten volgenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
SARCASMEquote:
Ja Nathalia en haar Russische consorten waren vast bijzonder intelligent..quote:Op maandag 30 maart 2009 22:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Had je dit programma moeten volgen![]()
De buitenlandse bruid
Ik zou ze allemaal wel doen toch, op de neger na dan.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:33 schreef Silaz het volgende:
Shittt, zo heel veel beauty vrouwen zijn dat nietOp die Olga na dan
![]()
vrouw neemt scheermesje mee. wat valt daar aan te wtf'en?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:15 schreef Rosbief het volgende:
Gadverdamme, die Fabienne @ 7:12 min![]()
"BH's en bikini's waren al niet voor mij te vinden, dus ik had echt zoiets van dan maar het noodzakelijke als scheermesjes en shampoo"
Like WTF![]()
Een vrouw die zich moet scheren?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
vrouw neemt scheermesje mee. wat valt daar aan te wtf'en?
Nee, maar vrouwen die haargroei op hun benen hebben zijn ook geen echte vrouwen imo.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:28 schreef Jurre181 het volgende:
[..]
Een vrouw met behaarde benen = niet aantrekkelijk.
Opnieuw:quote:Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, maar vrouwen die haargroei op hun benen hebben zijn ook geen echte vrouwen imo.![]()
Laat het dan gewoon staan zodat je meteen ziet dat je met een manswijf te maken hebt.
You can run, you can hide but you can't espace from the fail.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef Rosbief het volgende:
Nee, maar vrouwen die haargroei op hun benen hebben zijn ook geen echte vrouwen imo.![]()
Laat het dan gewoon staan zodat je meteen ziet dat je met een manswijf te maken hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Moest je het weer verklappen.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik zal jou een geheim vertellen ELKE vrouw heeft orgineel haren op de benen
fail.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
You can run, you can hide but you can't espace from the fail.
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Vandaarquote:Studierichting Groep 6
Tering he, moet je haar ook eens naast die kleine zetten.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:51 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dat nijlpaard in het midden?
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou ook de laatste ONZ meet geweest kunnen zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is die meisje dan en waarom staat ze tussen die pigmentlozen?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is een vrouwelijke nerd, mijn droom kwam uitquote:Op maandag 30 maart 2009 23:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wie is die meisje dan en waarom staat ze tussen die pigmentlozen?
lekker dan, het enige wat dat programma de moeite waard maakt zijn de talloze seksuele frustraties die omhoog komen. dus tenzij ze tapijten likt valt daar ook weinig aan te genieten.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze is een vrouwelijke nerd, mijn droom kwam uit
Hebben ze meer te verliezen dan dat ze al gedaan hebben dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:10 schreef Xu het volgende:
Die nerds geven zich op, om voor heel nederland belachelijk te worden gemaakt?
Dit moet wel goed zijn
Misschien gaat ze haar lusten wel botvieren op de mooiboy waar ze mee is.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
lekker dan, het enige wat dat programma de moeite waard maakt zijn de talloze seksuele frustraties die omhoog komen. dus tenzij ze tapijten likt valt daar ook weinig aan te genieten.
En als ie die aria gaat zingenquote:Op maandag 30 maart 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel leuk met zn filosofische uitspraken, dat wichtje keek echt zo:![]()
![]()
![]()
Ik maak een Gijs is een baas hyves aanquote:Op maandag 30 maart 2009 23:22 schreef Meddo het volgende:
-Ja, wat moet dat moet. zoals thomas van aquino zegt.
- Wie
- Thomas van Aquino
- Hoeveel? Ja ok ...:')
Gijs![]()
2 Gijsjes voor het idee:quote:Op maandag 30 maart 2009 23:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik maak een Gijs is een baas hyves aan
Deed dan Platoquote:
Die lijkt op m'n broertje.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:08 schreef Ered het volgende:
Ik vond het wel sneu voor die dikkere kerel, meteen toen ze hem zagen ging zo'n wijf: 'Aah! Moet je die dikke zien!'
ik zag het laatst op belgtvquote:Op maandag 30 maart 2009 23:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Is de 2de aflevering ook al online dan ?
die hebben wel filmpjes op hun site maar geen hele afleveringen zoals rtlquote:
Heb je hem al?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik maak een Gijs is een baas hyves aan
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou je dat ergens op internet kunnen terugkijken?
Corneel.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:42 schreef Spougle het volgende:
Zo een Nerd heeft de zelfde naam als ik. En nee ik ben het niet zelf
Nee nog nietquote:
Illegal content.quote:
Haha, nee die naam gelukkig niet. Maar ik ga hem ook maar niet zeggen. Stel je voor dat iemand me herkent op Fok!quote:
idd wat een draken en dramaqueens zitten er tussen.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:47 schreef Spougle het volgende:
[..]
Haha, nee die naam gelukkig niet. Maar ik ga hem ook maar niet zeggen. Stel je voor dat iemand me herkent op Fok!
De beauty's vallen mij wat tegen trouwens.
Ja, graag.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:46 schreef Rosbief het volgende:
[..]
pm de linkjes maar or it didn't happen
Als je er fatsoenlijk uit ziet en niet verlegen bent etc kom je sowieso nooit door de selectiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat nou als je je bij het opgeven voordoet als ubernerd en dan op het eiland een beetje gaat zitten playen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je er fatsoenlijk uit ziet en niet verlegen bent etc kom je sowieso nooit door de selectie
Anders zou ik ook wel mee willen doen en zeggen dat ik een IQ van 80 heb, maar ik denk dat ze daar snel doorheen prikken
Ja okquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je er fatsoenlijk uit ziet en niet verlegen bent etc kom je sowieso nooit door de selectie
Anders zou ik ook wel mee willen doen en zeggen dat ik een IQ van 80 heb, maar ik denk dat ze daar snel doorheen prikken
idd, kan je fakenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja okMaar je ziet bij een paar van die gozers ook wel dat ze er niet nerdy uit zien met ander haar en kleding. En dat verlegen zijn kan je wel faken.
Al denk ik dat je er dan gewoon uit word gegooid ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |