Dat is dan in ieder geval duidelijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:33 schreef Chickiewickie het volgende:
Mijn vriend is niet bereid dit te veranderen. Hij geeft wel toe dat het soms wat veel is en onzinnig is waar ze om belt, maar hij wil dit niet veranderen. Terwijl hij weet hoe hoog me dit zit, en mensen, dit zit me echt hoog.
Jij moet de dingen gaan zien zoals ze zijn. Maak je hoofd leeg en begin je schoonmoeder als onschuldig te zien. Probeer voor deze keer blanco te beginnen.quote:Ik ben er helemaal door geobsedeerd geraakt en denk de hele dag aan niks anders. Kan geeneens meer genieten van de tijd met hem, omdat het constant door mijn hoofd spookt.
Voor hij thuiskomt tegen de muur uitrazen en alles eruit gooien, zodat je als hij er is redelijk met hem kunt praten.quote:Nou is het gister enorm uit de hand gelopen door een ruzie hierover, en heeft hij het uitgemaakt.
Ik weet het allemaal niet meer. Zit de hele dag al met dikke ogen achter me laptop, radeloos. Hij is nu op zijn werk en komt vanavond terug, en ik weet niet meer wat ik moet doen. Wat zouden jullie doen, en wat vinden jullie hiervan?
De enige vraag die je nu zelf moet stellen is wat de RELATIE waard is en wat JIJ daarvoor over hebt.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:40 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Vragen hoe het verder moet, of hij het definitief wil eindigen. Wat ik hem waard ben, wat hij voor me over heeft. Als hij verder wil, hoe we dit gaan aanpakken.
Heel goed! En je vriend wil niet inleveren! Je zegt dat je dat letterlijk wil horen maar hij verteld het je al de hele tijd in zijn acties. Jij wil het gewoon niet accepteren.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:27 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
maar goed, als me vriend niks wil inleveren houdt dat ook op ..
Ja, hiero, bingo!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:00 schreef Zeven7 het volgende:
[..]
Heel goed! En je vriend wil niet inleveren! Je zegt dat je dat letterlijk wil horen maar hij verteld het je al de hele tijd in zijn acties. Jij wil het gewoon niet accepteren.
Dus dat.quote:Je zit jezelf voor de gek te houden! Je hoopt dat hij ineens zijn prioriteit bij jou gaat leggen, dat moeders hierdoor over haar lege nest syndroom komt en dán is alles perfect. Je zit te gokken op potentieel terwijl je het moet doen met wat het NU is.
Je moest eens weten hoeveel mensen in een droomwereld blijven hangen en hun wens verwarren met de realiteit.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:18 schreef MarMar het volgende:
Ik snap opeens waarom mensen waarvan ik niet snap wat ze nog samen doen bijelkaar blijven..
"het zou zo mooi kunnen zijn als alles anders was"
* MarMar vindt stiekem dat Hollanders daar nou nog wel es een beetje van zouden kunnen leren.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:18 schreef Copycat het volgende:
Ik begrijp uit een ander topic dat TS' vriend Antilliaans is.
Daar ga jij dus niet tussen komen, tussen die band van je vriend en zijn moeder. Moet je ook niet willen. Die band is veel te sterk en daar kun je met je Hollandse ogen niet over oordelen.
Weet niet of het direct een cultuurverschil is, als mijn vriendin zou zeuren over een bepaalde relatie binnen mijn familie dan zou ik dat ook niet op prijs stellen, en misschien ook wel boos worden. Vooral als mijn vriendin net zo'n bord voor de kop had als TSquote:Op maandag 30 maart 2009 20:18 schreef Copycat het volgende:
Ik begrijp uit een ander topic dat TS' vriend Antilliaans is.
Daar ga jij dus niet tussen komen, tussen die band van je vriend en zijn moeder. Moet je ook niet willen. Die band is veel te sterk en daar kun je met je Hollandse ogen niet over oordelen.
We zien der wel weer verschijnen zo als mams belt denk ikquote:Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef Tha_Duck het volgende:
Ze zijn nu hard aan het neuken. Dat is de compromis denk ik. Hij mag er ff op, als ie niet belt.
Dan is ze vanavond wel laat.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
We zien der wel weer verschijnen zo als mams belt denk ik
Wel handig als je precies weet hoelaatquote:Op maandag 30 maart 2009 23:14 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan is ze vanavond wel laat.(22:30 uur meestal, hé?)
Wat ik wel weet, is dat TS dit 'gevecht' met schoonmoeder never en nooit niet gaat winnen. En daarin speelt cultuur wel een rol, denk ik.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:45 schreef DippasSalsa het volgende:
Weet niet of het direct een cultuurverschil is, als mijn vriendin zou zeuren over een bepaalde relatie binnen mijn familie dan zou ik dat ook niet op prijs stellen, en misschien ook wel boos worden. Vooral als mijn vriendin net zo'n bord voor de kop had als TS
Bijna iedereen was serieus hoor. Dat jij het niet serieus vindt als de meningen niet overeen komen met jouw gedachten en mening is nogal vreemd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:55 schreef Chickiewickie het volgende:
Ik wou het er eerst bij laten omdat ik jullie het pleziertje eigenlijk niet gun..maar goed, vooruit.
Hij geeft met alles wat hij zegt aan wel door te willen maar niet weet hoe we door KUNNEN.
Hij is bang zijn moeder te kwetsen als hij haar zegt iets meer op het bellen te letten en het bij 1xtje te laten.
Ik stelde voor dat ik dan met zijn moeder ging praten om voorzichtig uit te leggen hoe zo'n impact het heeft op onze relatie en waar het wegkomt dat zij zo met hem omgaat.
Echter vond hij ook dit geen goed idee.
Toen kwam ik aan of het dan geen optie was dat het alleen zo zou gaan als ik er ben (dus weekenden en eventuele weekjes tussendoor) dat ze dus zoveel bellen als ze willen als ik er niet ben, en als ik er wel ben dat er dan gewoon even rekening mee wordt gehouden.
Ook hier werd niet echt op in gegaan.
Hij wil zijn tijd even en het even aankijken, even rust. Prima, geef ik hem die rust.
Wel pakte hij me hele tijd weer om om te knuffelen en smste hij me toen ik weer thuisgekomen was (rond half12) en vanmorgen smste hij alweer om me succes te wensen met mijn tentamen vandaag.
Hij zoekt dus nog wel contact.
Nou mensen, dit was het in grote lijnen,,en ik zie wel wat er uit komt. Wat mij betreft mag hier een slotje op, aangezien het alleen nog maar om vermaak gaat en niet meer om tips enz.
Thanks voor de mensen die serieus waren en wouden helpen en evt tips hebben gegeven
Ik heb al eerder uitgelegd dat het niet alleen het bellen is maar alles eromheen..als je nou eens verderleest dan je neus lang is hoef je geen moeite te doen voor deze oh zo zinvolle reactie van je.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:08 schreef Quickie_Butt het volgende:
Wow hij belt 2x per dag met zijn moeder ! Wat een ramp! Nee serieus, probeer het even objectief te bekijken. Waarom is dit erg? Ik denk dat je het probleem bij jezelf moet zoeken...
Toevallig weet CoolGuy wel heel goed hoe het allemaal moet en heeft een hele leuke vriendin, die geen rust van hem wilquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:07 schreef Chickiewickie het volgende:
waar haal jij uit dat ik het niet serieus vind als de meningen niet overeenkomen met mijn gedachten?
enige wat ik doe is mensen bedanken die serieus warenheb het toch niet over wie dat wel en niet was?
en coolguy,doe toch niet alsof je het allemaal zo goed weet,hij wil rust om na te denken over wat hij wil en over hoe het verder moet.
ha-ha-ha-ha wat is het allemaal grappig he!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Als serieuze optie bedenken om met zijn mammie () te gaan praten en haar uit te leggen dat ze minder met haar zoon moet bellen.
![]()
![]()
!!!
Nee hoor, in de OP schreef je dit nog:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:13 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Ik heb al eerder uitgelegd dat het niet alleen het bellen is maar alles eromheen..als je nou eens verderleest dan je neus lang is hoef je geen moeite te doen voor deze oh zo zinvolle reactie van je.
quote:Ik heb al eerder bepaalde topics geopend over mijn vriend en zijn moeder, maar ik wil echt graag dat jullie het bij het verhaal houden wat ik nu ga neerzetten, en daarop ingaan. Want dit is wat nu aan de orde is en wat belangrijk is voor me. Graag serieuze reacties waar ik iets aan heb, dat zou ik erg op prijs stellen.
Hier komt het dan..
En dus?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Nee hoor, in de OP schreef je dit nog:
[..]
Jij woont in hetzelfde dorp als die vrouw. Het is ook nog eens je schoonmoeder. Ga er gewoon een keer langs, doordeweeks, om met haar te praten. Zonder je zoon erbij. Geen verwijten gaan maken, maar gewoon rustig uitleggen dat jullie relatie lijdt onder haar gedrag tegenover haar zoon. Ik begrijp niet waarom het zo moeilijk moet?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:18 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
ha-ha-ha-ha wat is het allemaal grappig he!!
alsof ik zo met haar ga praten stomkop..alleen wat voor invloed bepaald gedrag van haar heeft op onze relatie en hoe ik me erbij voel, voor ondetussen de 10e keer, NIET alleen het bellen, maar haar hele gedrag naar hem toe. Waar dat wegkomt en hoe zij zich daar bij voelt enz.
Dat heeft TS volgens mij voorgesteld aan haar (ex)vriend. Je bedoelt dat ze dit moet doen zonder het hem te laten weten?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij woont in hetzelfde dorp als die vrouw. Het is ook nog eens je schoonmoeder. Ga er gewoon een keer langs, doordeweeks, om met haar te praten. Zonder je zoon erbij. Geen verwijten gaan maken, maar gewoon rustig uitleggen dat jullie relatie lijdt onder haar gedrag tegenover haar zoon. Ik begrijp niet waarom het zo moeilijk moet?
Eh, ja. Ik weet niet hoe dat gaat uitpakken, maar langsgaan bij je schoonmoeder an sich is niet zo raar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat heeft TS volgens mij voorgesteld aan haar (ex)vriend. Je bedoelt dat ze dit moet doen zonder het hem te laten weten?
Jij voelt je er zo bij.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:18 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
ha-ha-ha-ha wat is het allemaal grappig he!!
alsof ik zo met haar ga praten stomkop..alleen wat voor invloed bepaald gedrag van haar heeft op onze relatie en hoe ik me erbij voel, voor ondetussen de 10e keer, NIET alleen het bellen, maar haar hele gedrag naar hem toe. Waar dat wegkomt en hoe zij zich daar bij voelt enz.
Nee maar zonder ''toestemming'' van me vriend heeft het geen nut,want ik zou het doen om dus een stuk voor hem en mij op te lossen. Staat hij daar niet achter, dan kan ik mezelf die moeite en zenuwen besparen door er niet heen te gaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eh, ja. Ik weet niet hoe dat gaat uitpakken, maar langsgaan bij je schoonmoeder an sich is niet zo raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |