abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67553864
totally confusing vind ik dit!
  Vis een optie? maandag 30 maart 2009 @ 18:42:55 #52
70532 loveli
N
pi_67554082
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:33 schreef Chickiewickie het volgende:
Mijn vriend is niet bereid dit te veranderen. Hij geeft wel toe dat het soms wat veel is en onzinnig is waar ze om belt, maar hij wil dit niet veranderen. Terwijl hij weet hoe hoog me dit zit, en mensen, dit zit me echt hoog.
Dat is dan in ieder geval duidelijk.
quote:
Ik ben er helemaal door geobsedeerd geraakt en denk de hele dag aan niks anders. Kan geeneens meer genieten van de tijd met hem, omdat het constant door mijn hoofd spookt.
Jij moet de dingen gaan zien zoals ze zijn. Maak je hoofd leeg en begin je schoonmoeder als onschuldig te zien. Probeer voor deze keer blanco te beginnen.
Als ze belde, kwam dat bij jou veel harder binnen dan nodig omdat je alle opgekropte frustratie liet meespelen. Ben jij blanco, dan kun je een telefoontje tegelijk behandelen. Zijn moeder belt. Ze praten. Je ergert je er een beetje aan. Da's beter dan al vol zitten met opgekropte woede omdat je weet dat ze gaat bellen en jawel hoor, de telefoon gaat over en dat mens kan haar zoon niet loslaten. Grmpf. Stoom uit je oren.
Dus die rugzak moet weg en je moet elk incident als losstaand incident behandelen en niet boos worden over alle voorgaande keren die je hebt opgekropt.
quote:
Nou is het gister enorm uit de hand gelopen door een ruzie hierover, en heeft hij het uitgemaakt.
Ik weet het allemaal niet meer. Zit de hele dag al met dikke ogen achter me laptop, radeloos. Hij is nu op zijn werk en komt vanavond terug, en ik weet niet meer wat ik moet doen. Wat zouden jullie doen, en wat vinden jullie hiervan?
Voor hij thuiskomt tegen de muur uitrazen en alles eruit gooien, zodat je als hij er is redelijk met hem kunt praten.

Praat hij met zijn moeder om haar zo net voldoende aandacht te geven omdat ze anders meer aandacht zal vragen? Of vindt hij het gewoon om elke dag met z'n moeder te praten?

Jij zegt dat je vriend je ontzettend veel pijn doet. Da's niet helemaal waar. Je helpt zelf een beetje mee. Juist omdat je zo ontzettend hebt zitten opkroppen, doet het pijn. Je hebt als het ware een ontsteking die onderhuids zit. Zodra die ontsteking wordt aangeraakt ga je door de grond van de pijn. En hij bedoelt het niet zo pijnlijk als jij het voelt.
Probeer dat in perspectief te zien. Doet hij mij pijn met wat hij (niet) doet of is het voor jou pijnlijk omdat je er onderhuids eerst moet genezen? Hij praat niet met z'n moeder om jou pijn te doen. Dat moet jij goed beseffen.
crap in = crap out
pi_67554155
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:40 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Vragen hoe het verder moet, of hij het definitief wil eindigen. Wat ik hem waard ben, wat hij voor me over heeft. Als hij verder wil, hoe we dit gaan aanpakken.
De enige vraag die je nu zelf moet stellen is wat de RELATIE waard is en wat JIJ daarvoor over hebt.
Jouw ex heeft die keus al gemaakt. Misschien kun je hem nog overhalen het nog een keer te proberen, maar als je daarbij eist dat HIJ moet veranderen is het een kansloze onderneming.
WEL kun je afspraken maken over hoe jij het minst last hebt van zijn contact met zijn moeder.

Over kwetsen gesproken; wat vindt jouw ex er eigenlijk van over hoe jij over zijn moeder en zijn band met haar praat?
Ben je niet bang dat dat misschien veel kwetsender is dan twee keer per dag bellen?
Ik zou me echt enorm gekwetst voelen als iemand de band met mijn familie (en dus in wezen mijn oorsprong en hoe ik ben geworden) als abnormaal beschouwd.
Probeer je je wel in hem in te leven?
Ik proef uit jouw posts namelijk geen enkel medeleven of -gevoel met jouw ex.
Steun je hem wel genoeg?
pi_67554318
Loveli, wat heb je toch altijd wijze woorden.

Ik hoop dat ze TS raken en dat ze voor TS niet te laat zijn.
pi_67554488
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:27 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

maar goed, als me vriend niks wil inleveren houdt dat ook op ..
Heel goed! En je vriend wil niet inleveren! Je zegt dat je dat letterlijk wil horen maar hij verteld het je al de hele tijd in zijn acties. Jij wil het gewoon niet accepteren.

Je zit jezelf voor de gek te houden! Je hoopt dat hij ineens zijn prioriteit bij jou gaat leggen, dat moeders hierdoor over haar lege nest syndroom komt en dán is alles perfect. Je zit te gokken op potentieel terwijl je het moet doen met wat het NU is.
pi_67554690
oeh, een deel twee.
Daar sta ik van te kijken.
* lezzer rustig afwacht
pi_67554724
Ik irriteerde me al langer aan je posts chickiewikkiepoepchinees maar dit is toch echt de kroon op je werk hoor. De cirkel is rond , tijd om op te rotten.
pi_67554765
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:00 schreef Zeven7 het volgende:

[..]

Heel goed! En je vriend wil niet inleveren! Je zegt dat je dat letterlijk wil horen maar hij verteld het je al de hele tijd in zijn acties. Jij wil het gewoon niet accepteren.
Ja, hiero, bingo!
quote:
Je zit jezelf voor de gek te houden! Je hoopt dat hij ineens zijn prioriteit bij jou gaat leggen, dat moeders hierdoor over haar lege nest syndroom komt en dán is alles perfect. Je zit te gokken op potentieel terwijl je het moet doen met wat het NU is.
Dus dat.
Als hij dit of dat, dán wordt het goed.
Je hebt een ideaalbeeld voor ogen dat never ever gaat stroken met de realiteit.
Je kunt gaan manipuleren tot je een ons weegt, maar daar ga je niet gelukkiger van wordne, vrees ik.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_67554945
Ik snap opeens waarom mensen waarvan ik niet snap wat ze nog samen doen bijelkaar blijven..

"het zou zo mooi kunnen zijn als alles anders was"
pi_67555056
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:18 schreef MarMar het volgende:
Ik snap opeens waarom mensen waarvan ik niet snap wat ze nog samen doen bijelkaar blijven..

"het zou zo mooi kunnen zijn als alles anders was"
Je moest eens weten hoeveel mensen in een droomwereld blijven hangen en hun wens verwarren met de realiteit.
Sowieso is een relatie gedoemd te mislukken als je je geluk afhankelijk maakt van de acties van de ander.
Als hij maar dit deed, dan zou alles goed zijn.
Not gonna happen.
  maandag 30 maart 2009 @ 19:26:58 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67555192
TVP
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67555399
Het proberen te manipuleren zit wel in je bloed he TS?
  maandag 30 maart 2009 @ 19:58:42 #63
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67556207
Oh, een deel twee. Gut, ik dacht dat alles wel gezegd was in deel 1. Maar ik sluit me weer aan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_67556290
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:33 schreef MarMar het volgende:
totally confusing vind ik dit!
Relaxed, anders moet je naar dezelfde therapeut als TS had. En dat is niet gezond voor je
  Moderator maandag 30 maart 2009 @ 20:07:41 #65
9859 crew  Karina
Woman
pi_67556526
Ik weet niet of iemand dit al gevraagd had, maar: stel dat het andersom was, jij belt 2x per dag met je moeder/vader, wie dan ook en je vriend wil niet dat je dat doet, maar je "mag" nog wel 1x per dag bellen?

Zou jij dat pikken en vervolgens ook braaf doen wat hij vraagt/eist?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 30 maart 2009 @ 20:18:01 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67556950
Ik begrijp uit een ander topic dat TS' vriend Antilliaans is.
Daar ga jij dus niet tussen komen, tussen die band van je vriend en zijn moeder. Moet je ook niet willen. Die band is veel te sterk en daar kun je met je Hollandse ogen niet over oordelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_67557274
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:18 schreef Copycat het volgende:
Daar ga jij dus niet tussen komen, tussen die band van je vriend en zijn moeder. Moet je ook niet willen. Die band is veel te sterk en daar kun je met je Hollandse ogen niet over oordelen.
* MarMar vindt stiekem dat Hollanders daar nou nog wel es een beetje van zouden kunnen leren.
pi_67560171
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:18 schreef Copycat het volgende:
Weet niet of het direct een cultuurverschil is, als mijn vriendin zou zeuren over een bepaalde relatie binnen mijn familie dan zou ik dat ook niet op prijs stellen, en misschien ook wel boos worden. Vooral als mijn vriendin net zo'n bord voor de kop had als TS
pi_67561206
de stilte voor de storm hier?
pi_67561997
Ze zijn nu hard aan het neuken. Dat is de compromis denk ik. Hij mag er ff op, als ie niet belt.
pi_67562049
quote:
Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef Tha_Duck het volgende:
Ze zijn nu hard aan het neuken. Dat is de compromis denk ik. Hij mag er ff op, als ie niet belt.
We zien der wel weer verschijnen zo als mams belt denk ik
pi_67562055
  maandag 30 maart 2009 @ 22:42:56 #73
107521 Furia
snoopy weer
pi_67562314
quote:
Op maandag 30 maart 2009 22:36 schreef iBolt het volgende:
[ afbeelding ]
pi_67563463
quote:
Op maandag 30 maart 2009 22:36 schreef MarMar het volgende:

[..]

We zien der wel weer verschijnen zo als mams belt denk ik
Dan is ze vanavond wel laat. (22:30 uur meestal, hé?)
pi_67563564
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:14 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Dan is ze vanavond wel laat. (22:30 uur meestal, hé?)
Wel handig als je precies weet hoelaat kan je ervoor of erna een wip maken.

Of ervoor EN erna als het inmiddels weer bijgelegd is.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 09:34:37 #76
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67568848
Gezellig, zo ongeveer iedereen uit deel 1 is er weer.. Jongens, ik zal jullie missen als deze soap over is

En TS, al een update?

(het gesprek zal nu toch al wel voorbij zijn?)
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 09:39:17 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67568982
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:45 schreef DippasSalsa het volgende:

Weet niet of het direct een cultuurverschil is, als mijn vriendin zou zeuren over een bepaalde relatie binnen mijn familie dan zou ik dat ook niet op prijs stellen, en misschien ook wel boos worden. Vooral als mijn vriendin net zo'n bord voor de kop had als TS
Wat ik wel weet, is dat TS dit 'gevecht' met schoonmoeder never en nooit niet gaat winnen. En daarin speelt cultuur wel een rol, denk ik.
Gelukkig kon ik het toentertijd prima vinden met mijn Antilliaanse schoonmoeder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_67568995
TS is het huis uit geschopt
pi_67569914
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:39 schreef iamredleader het volgende:
MOKUM XXX RATED
  dinsdag 31 maart 2009 @ 13:32:12 #80
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67576645
TS?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:44:23 #81
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_67578983
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:39 schreef iamredleader het volgende:
En terecht
pi_67583509
Ik wou het er eerst bij laten omdat ik jullie het pleziertje eigenlijk niet gun..maar goed, vooruit.

Hij geeft met alles wat hij zegt aan wel door te willen maar niet weet hoe we door KUNNEN.
Hij is bang zijn moeder te kwetsen als hij haar zegt iets meer op het bellen te letten en het bij 1xtje te laten.
Ik stelde voor dat ik dan met zijn moeder ging praten om voorzichtig uit te leggen hoe zo'n impact het heeft op onze relatie en waar het wegkomt dat zij zo met hem omgaat.
Echter vond hij ook dit geen goed idee.
Toen kwam ik aan of het dan geen optie was dat het alleen zo zou gaan als ik er ben (dus weekenden en eventuele weekjes tussendoor) dat ze dus zoveel bellen als ze willen als ik er niet ben, en als ik er wel ben dat er dan gewoon even rekening mee wordt gehouden.
Ook hier werd niet echt op in gegaan.
Hij wil zijn tijd even en het even aankijken, even rust. Prima, geef ik hem die rust.

Wel pakte hij me hele tijd weer om om te knuffelen en smste hij me toen ik weer thuisgekomen was (rond half12) en vanmorgen smste hij alweer om me succes te wensen met mijn tentamen vandaag.
Hij zoekt dus nog wel contact.

Nou mensen, dit was het in grote lijnen,,en ik zie wel wat er uit komt. Wat mij betreft mag hier een slotje op, aangezien het alleen nog maar om vermaak gaat en niet meer om tips enz.

Thanks voor de mensen die serieus waren en wouden helpen en evt tips hebben gegeven
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:57:58 #83
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_67583584
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:55 schreef Chickiewickie het volgende:
Ik wou het er eerst bij laten omdat ik jullie het pleziertje eigenlijk niet gun..maar goed, vooruit.

Hij geeft met alles wat hij zegt aan wel door te willen maar niet weet hoe we door KUNNEN.
Hij is bang zijn moeder te kwetsen als hij haar zegt iets meer op het bellen te letten en het bij 1xtje te laten.
Ik stelde voor dat ik dan met zijn moeder ging praten om voorzichtig uit te leggen hoe zo'n impact het heeft op onze relatie en waar het wegkomt dat zij zo met hem omgaat.
Echter vond hij ook dit geen goed idee.
Toen kwam ik aan of het dan geen optie was dat het alleen zo zou gaan als ik er ben (dus weekenden en eventuele weekjes tussendoor) dat ze dus zoveel bellen als ze willen als ik er niet ben, en als ik er wel ben dat er dan gewoon even rekening mee wordt gehouden.
Ook hier werd niet echt op in gegaan.
Hij wil zijn tijd even en het even aankijken, even rust. Prima, geef ik hem die rust.

Wel pakte hij me hele tijd weer om om te knuffelen en smste hij me toen ik weer thuisgekomen was (rond half12) en vanmorgen smste hij alweer om me succes te wensen met mijn tentamen vandaag.
Hij zoekt dus nog wel contact.

Nou mensen, dit was het in grote lijnen,,en ik zie wel wat er uit komt. Wat mij betreft mag hier een slotje op, aangezien het alleen nog maar om vermaak gaat en niet meer om tips enz.

Thanks voor de mensen die serieus waren en wouden helpen en evt tips hebben gegeven
Bijna iedereen was serieus hoor. Dat jij het niet serieus vindt als de meningen niet overeen komen met jouw gedachten en mening is nogal vreemd.
  Moderator dinsdag 31 maart 2009 @ 16:59:18 #84
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_67583632
Nee nee, tips heb je genoeg gekregen, alleen niet de tips die jij wilde horen. Maar goed, met andere woorden, met je gezeur wil hij nu rust, dus je hebt 't tegenovergestelde bereikt van wat je wilde bereiken.

Mooi.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_67583940
waar haal jij uit dat ik het niet serieus vind als de meningen niet overeenkomen met mijn gedachten?
enige wat ik doe is mensen bedanken die serieus waren heb het toch niet over wie dat wel en niet was?

en coolguy,doe toch niet alsof je het allemaal zo goed weet,hij wil rust om na te denken over wat hij wil en over hoe het verder moet.
pi_67583978
Wow hij belt 2x per dag met zijn moeder ! Wat een ramp! Nee serieus, probeer het even objectief te bekijken. Waarom is dit erg? Ik denk dat je het probleem bij jezelf moet zoeken...
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:13:12 #87
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_67584115
Klinkt niet als een gezonde relatie, dit.

Mijn vriendin heeft ook een veel sterkere band met haar familie dan ik met de mijne. Wie ben ik om daar commentaar op te hebben? Ik heb een relatie, maar ze is niet mijn bezit. Als jouw vriend aangeeft dat hij er niets in ziet om te minderen met bellen, dan zal hij daar vast wel zijn redenen voor hebben. Als hij en zijn moeder zich daar prettig bij voelen, wat kan het jou dan schelen? Tenzij hij elke keer urenlang belt als jij er bent, zie ik niet wat er mis mee is? Natuurlijk is 2x per dag bellen met je moeder niet echt maatgevend voor de rest van Nederland, maar voor je vriend en zijn moeder wel. Je gaat dit niet winnen, nooit.
Primum non nocere
pi_67584117
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:08 schreef Quickie_Butt het volgende:
Wow hij belt 2x per dag met zijn moeder ! Wat een ramp! Nee serieus, probeer het even objectief te bekijken. Waarom is dit erg? Ik denk dat je het probleem bij jezelf moet zoeken...
Ik heb al eerder uitgelegd dat het niet alleen het bellen is maar alles eromheen..als je nou eens verderleest dan je neus lang is hoef je geen moeite te doen voor deze oh zo zinvolle reactie van je.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:15:10 #89
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67584191
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:07 schreef Chickiewickie het volgende:
waar haal jij uit dat ik het niet serieus vind als de meningen niet overeenkomen met mijn gedachten?
enige wat ik doe is mensen bedanken die serieus waren heb het toch niet over wie dat wel en niet was?

en coolguy,doe toch niet alsof je het allemaal zo goed weet,hij wil rust om na te denken over wat hij wil en over hoe het verder moet.
Toevallig weet CoolGuy wel heel goed hoe het allemaal moet en heeft een hele leuke vriendin, die geen rust van hem wil

Ontopic: het is dus nog niet het einde. Ben benieuwd hoe het verder gaat, misschien dat wat tijd helpt ja..
pi_67584202
Als serieuze optie bedenken om met zijn mammie ( ) te gaan praten en haar uit te leggen dat ze minder met haar zoon moet bellen.

!!!
pi_67584321
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Als serieuze optie bedenken om met zijn mammie ( ) te gaan praten en haar uit te leggen dat ze minder met haar zoon moet bellen.

!!!
ha-ha-ha-ha wat is het allemaal grappig he!!
alsof ik zo met haar ga praten stomkop..alleen wat voor invloed bepaald gedrag van haar heeft op onze relatie en hoe ik me erbij voel, voor ondetussen de 10e keer, NIET alleen het bellen, maar haar hele gedrag naar hem toe. Waar dat wegkomt en hoe zij zich daar bij voelt enz.
pi_67584343
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:13 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Ik heb al eerder uitgelegd dat het niet alleen het bellen is maar alles eromheen..als je nou eens verderleest dan je neus lang is hoef je geen moeite te doen voor deze oh zo zinvolle reactie van je.
Nee hoor, in de OP schreef je dit nog:
quote:
Ik heb al eerder bepaalde topics geopend over mijn vriend en zijn moeder, maar ik wil echt graag dat jullie het bij het verhaal houden wat ik nu ga neerzetten, en daarop ingaan. Want dit is wat nu aan de orde is en wat belangrijk is voor me. Graag serieuze reacties waar ik iets aan heb, dat zou ik erg op prijs stellen.
Hier komt het dan..
pi_67584377
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:18 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Nee hoor, in de OP schreef je dit nog:
[..]

En dus?
pi_67584397
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:19 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

En dus?
Dus daar reageer ik op
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:20:16 #95
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_67584401
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:18 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

alsof ik zo met haar ga praten stomkop..alleen wat voor invloed bepaald gedrag van haar heeft op onze relatie en hoe ik me erbij voel, voor ondetussen de 10e keer, NIET alleen het bellen, maar haar hele gedrag naar hem toe. Waar dat wegkomt en hoe zij zich daar bij voelt enz.
Jij woont in hetzelfde dorp als die vrouw. Het is ook nog eens je schoonmoeder. Ga er gewoon een keer langs, doordeweeks, om met haar te praten. Zonder je zoon erbij. Geen verwijten gaan maken, maar gewoon rustig uitleggen dat jullie relatie lijdt onder haar gedrag tegenover haar zoon. Ik begrijp niet waarom het zo moeilijk moet?
Primum non nocere
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:21:48 #96
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67584461
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:20 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Jij woont in hetzelfde dorp als die vrouw. Het is ook nog eens je schoonmoeder. Ga er gewoon een keer langs, doordeweeks, om met haar te praten. Zonder je zoon erbij. Geen verwijten gaan maken, maar gewoon rustig uitleggen dat jullie relatie lijdt onder haar gedrag tegenover haar zoon. Ik begrijp niet waarom het zo moeilijk moet?
Dat heeft TS volgens mij voorgesteld aan haar (ex)vriend. Je bedoelt dat ze dit moet doen zonder het hem te laten weten?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:23:17 #97
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_67584508
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:21 schreef Nijns het volgende:

[..]

Dat heeft TS volgens mij voorgesteld aan haar (ex)vriend. Je bedoelt dat ze dit moet doen zonder het hem te laten weten?
Eh, ja. Ik weet niet hoe dat gaat uitpakken, maar langsgaan bij je schoonmoeder an sich is niet zo raar.
Primum non nocere
pi_67584519
Dat heb ik dus inderdaad voorgesteld..maar vind hij blijkbaar ook geen goed plan.
Wel zei hij nadat ik er wat op door ging op een beetje geirriteerde toon van ''ga er maar heen dan, praat maar met haar''. Maar weet dus niet of ik daarvanuit kan gaan..maar ik zoek nu even geen contact en als hij contact met mij zoekt vraag ik het gewoon nog een keer, hoe hij daar nou over denkt.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:23:44 #99
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_67584522
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:18 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Jij voelt je er zo bij.
Terwijl het het gedrag van je schoonmoeder naar je ex-vriend toe is.
Dan heb JIJ een probleem als hij er niets aan wil veranderen. En jij kunt dat niet accepteren, waardoor hij de relatie beïndigd.

Zie je nog steeds niet in dat JIJ iets moet veranderen?
pi_67584555
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:23 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Eh, ja. Ik weet niet hoe dat gaat uitpakken, maar langsgaan bij je schoonmoeder an sich is niet zo raar.
Nee maar zonder ''toestemming'' van me vriend heeft het geen nut,want ik zou het doen om dus een stuk voor hem en mij op te lossen. Staat hij daar niet achter, dan kan ik mezelf die moeite en zenuwen besparen door er niet heen te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')