abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 maart 2009 @ 09:34:37 #76
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67568848
Gezellig, zo ongeveer iedereen uit deel 1 is er weer.. Jongens, ik zal jullie missen als deze soap over is

En TS, al een update?

(het gesprek zal nu toch al wel voorbij zijn?)
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 09:39:17 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67568982
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:45 schreef DippasSalsa het volgende:

Weet niet of het direct een cultuurverschil is, als mijn vriendin zou zeuren over een bepaalde relatie binnen mijn familie dan zou ik dat ook niet op prijs stellen, en misschien ook wel boos worden. Vooral als mijn vriendin net zo'n bord voor de kop had als TS
Wat ik wel weet, is dat TS dit 'gevecht' met schoonmoeder never en nooit niet gaat winnen. En daarin speelt cultuur wel een rol, denk ik.
Gelukkig kon ik het toentertijd prima vinden met mijn Antilliaanse schoonmoeder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_67568995
TS is het huis uit geschopt
pi_67569914
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:39 schreef iamredleader het volgende:
MOKUM XXX RATED
  dinsdag 31 maart 2009 @ 13:32:12 #80
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67576645
TS?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:44:23 #81
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_67578983
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:39 schreef iamredleader het volgende:
En terecht
pi_67583509
Ik wou het er eerst bij laten omdat ik jullie het pleziertje eigenlijk niet gun..maar goed, vooruit.

Hij geeft met alles wat hij zegt aan wel door te willen maar niet weet hoe we door KUNNEN.
Hij is bang zijn moeder te kwetsen als hij haar zegt iets meer op het bellen te letten en het bij 1xtje te laten.
Ik stelde voor dat ik dan met zijn moeder ging praten om voorzichtig uit te leggen hoe zo'n impact het heeft op onze relatie en waar het wegkomt dat zij zo met hem omgaat.
Echter vond hij ook dit geen goed idee.
Toen kwam ik aan of het dan geen optie was dat het alleen zo zou gaan als ik er ben (dus weekenden en eventuele weekjes tussendoor) dat ze dus zoveel bellen als ze willen als ik er niet ben, en als ik er wel ben dat er dan gewoon even rekening mee wordt gehouden.
Ook hier werd niet echt op in gegaan.
Hij wil zijn tijd even en het even aankijken, even rust. Prima, geef ik hem die rust.

Wel pakte hij me hele tijd weer om om te knuffelen en smste hij me toen ik weer thuisgekomen was (rond half12) en vanmorgen smste hij alweer om me succes te wensen met mijn tentamen vandaag.
Hij zoekt dus nog wel contact.

Nou mensen, dit was het in grote lijnen,,en ik zie wel wat er uit komt. Wat mij betreft mag hier een slotje op, aangezien het alleen nog maar om vermaak gaat en niet meer om tips enz.

Thanks voor de mensen die serieus waren en wouden helpen en evt tips hebben gegeven
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:57:58 #83
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_67583584
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:55 schreef Chickiewickie het volgende:
Ik wou het er eerst bij laten omdat ik jullie het pleziertje eigenlijk niet gun..maar goed, vooruit.

Hij geeft met alles wat hij zegt aan wel door te willen maar niet weet hoe we door KUNNEN.
Hij is bang zijn moeder te kwetsen als hij haar zegt iets meer op het bellen te letten en het bij 1xtje te laten.
Ik stelde voor dat ik dan met zijn moeder ging praten om voorzichtig uit te leggen hoe zo'n impact het heeft op onze relatie en waar het wegkomt dat zij zo met hem omgaat.
Echter vond hij ook dit geen goed idee.
Toen kwam ik aan of het dan geen optie was dat het alleen zo zou gaan als ik er ben (dus weekenden en eventuele weekjes tussendoor) dat ze dus zoveel bellen als ze willen als ik er niet ben, en als ik er wel ben dat er dan gewoon even rekening mee wordt gehouden.
Ook hier werd niet echt op in gegaan.
Hij wil zijn tijd even en het even aankijken, even rust. Prima, geef ik hem die rust.

Wel pakte hij me hele tijd weer om om te knuffelen en smste hij me toen ik weer thuisgekomen was (rond half12) en vanmorgen smste hij alweer om me succes te wensen met mijn tentamen vandaag.
Hij zoekt dus nog wel contact.

Nou mensen, dit was het in grote lijnen,,en ik zie wel wat er uit komt. Wat mij betreft mag hier een slotje op, aangezien het alleen nog maar om vermaak gaat en niet meer om tips enz.

Thanks voor de mensen die serieus waren en wouden helpen en evt tips hebben gegeven
Bijna iedereen was serieus hoor. Dat jij het niet serieus vindt als de meningen niet overeen komen met jouw gedachten en mening is nogal vreemd.
  Moderator dinsdag 31 maart 2009 @ 16:59:18 #84
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_67583632
Nee nee, tips heb je genoeg gekregen, alleen niet de tips die jij wilde horen. Maar goed, met andere woorden, met je gezeur wil hij nu rust, dus je hebt 't tegenovergestelde bereikt van wat je wilde bereiken.

Mooi.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_67583940
waar haal jij uit dat ik het niet serieus vind als de meningen niet overeenkomen met mijn gedachten?
enige wat ik doe is mensen bedanken die serieus waren heb het toch niet over wie dat wel en niet was?

en coolguy,doe toch niet alsof je het allemaal zo goed weet,hij wil rust om na te denken over wat hij wil en over hoe het verder moet.
pi_67583978
Wow hij belt 2x per dag met zijn moeder ! Wat een ramp! Nee serieus, probeer het even objectief te bekijken. Waarom is dit erg? Ik denk dat je het probleem bij jezelf moet zoeken...
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:13:12 #87
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_67584115
Klinkt niet als een gezonde relatie, dit.

Mijn vriendin heeft ook een veel sterkere band met haar familie dan ik met de mijne. Wie ben ik om daar commentaar op te hebben? Ik heb een relatie, maar ze is niet mijn bezit. Als jouw vriend aangeeft dat hij er niets in ziet om te minderen met bellen, dan zal hij daar vast wel zijn redenen voor hebben. Als hij en zijn moeder zich daar prettig bij voelen, wat kan het jou dan schelen? Tenzij hij elke keer urenlang belt als jij er bent, zie ik niet wat er mis mee is? Natuurlijk is 2x per dag bellen met je moeder niet echt maatgevend voor de rest van Nederland, maar voor je vriend en zijn moeder wel. Je gaat dit niet winnen, nooit.
Primum non nocere
pi_67584117
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:08 schreef Quickie_Butt het volgende:
Wow hij belt 2x per dag met zijn moeder ! Wat een ramp! Nee serieus, probeer het even objectief te bekijken. Waarom is dit erg? Ik denk dat je het probleem bij jezelf moet zoeken...
Ik heb al eerder uitgelegd dat het niet alleen het bellen is maar alles eromheen..als je nou eens verderleest dan je neus lang is hoef je geen moeite te doen voor deze oh zo zinvolle reactie van je.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:15:10 #89
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67584191
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:07 schreef Chickiewickie het volgende:
waar haal jij uit dat ik het niet serieus vind als de meningen niet overeenkomen met mijn gedachten?
enige wat ik doe is mensen bedanken die serieus waren heb het toch niet over wie dat wel en niet was?

en coolguy,doe toch niet alsof je het allemaal zo goed weet,hij wil rust om na te denken over wat hij wil en over hoe het verder moet.
Toevallig weet CoolGuy wel heel goed hoe het allemaal moet en heeft een hele leuke vriendin, die geen rust van hem wil

Ontopic: het is dus nog niet het einde. Ben benieuwd hoe het verder gaat, misschien dat wat tijd helpt ja..
pi_67584202
Als serieuze optie bedenken om met zijn mammie ( ) te gaan praten en haar uit te leggen dat ze minder met haar zoon moet bellen.

!!!
pi_67584321
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Als serieuze optie bedenken om met zijn mammie ( ) te gaan praten en haar uit te leggen dat ze minder met haar zoon moet bellen.

!!!
ha-ha-ha-ha wat is het allemaal grappig he!!
alsof ik zo met haar ga praten stomkop..alleen wat voor invloed bepaald gedrag van haar heeft op onze relatie en hoe ik me erbij voel, voor ondetussen de 10e keer, NIET alleen het bellen, maar haar hele gedrag naar hem toe. Waar dat wegkomt en hoe zij zich daar bij voelt enz.
pi_67584343
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:13 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Ik heb al eerder uitgelegd dat het niet alleen het bellen is maar alles eromheen..als je nou eens verderleest dan je neus lang is hoef je geen moeite te doen voor deze oh zo zinvolle reactie van je.
Nee hoor, in de OP schreef je dit nog:
quote:
Ik heb al eerder bepaalde topics geopend over mijn vriend en zijn moeder, maar ik wil echt graag dat jullie het bij het verhaal houden wat ik nu ga neerzetten, en daarop ingaan. Want dit is wat nu aan de orde is en wat belangrijk is voor me. Graag serieuze reacties waar ik iets aan heb, dat zou ik erg op prijs stellen.
Hier komt het dan..
pi_67584377
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:18 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Nee hoor, in de OP schreef je dit nog:
[..]

En dus?
pi_67584397
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:19 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

En dus?
Dus daar reageer ik op
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:20:16 #95
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_67584401
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:18 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

alsof ik zo met haar ga praten stomkop..alleen wat voor invloed bepaald gedrag van haar heeft op onze relatie en hoe ik me erbij voel, voor ondetussen de 10e keer, NIET alleen het bellen, maar haar hele gedrag naar hem toe. Waar dat wegkomt en hoe zij zich daar bij voelt enz.
Jij woont in hetzelfde dorp als die vrouw. Het is ook nog eens je schoonmoeder. Ga er gewoon een keer langs, doordeweeks, om met haar te praten. Zonder je zoon erbij. Geen verwijten gaan maken, maar gewoon rustig uitleggen dat jullie relatie lijdt onder haar gedrag tegenover haar zoon. Ik begrijp niet waarom het zo moeilijk moet?
Primum non nocere
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:21:48 #96
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67584461
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:20 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Jij woont in hetzelfde dorp als die vrouw. Het is ook nog eens je schoonmoeder. Ga er gewoon een keer langs, doordeweeks, om met haar te praten. Zonder je zoon erbij. Geen verwijten gaan maken, maar gewoon rustig uitleggen dat jullie relatie lijdt onder haar gedrag tegenover haar zoon. Ik begrijp niet waarom het zo moeilijk moet?
Dat heeft TS volgens mij voorgesteld aan haar (ex)vriend. Je bedoelt dat ze dit moet doen zonder het hem te laten weten?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:23:17 #97
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_67584508
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:21 schreef Nijns het volgende:

[..]

Dat heeft TS volgens mij voorgesteld aan haar (ex)vriend. Je bedoelt dat ze dit moet doen zonder het hem te laten weten?
Eh, ja. Ik weet niet hoe dat gaat uitpakken, maar langsgaan bij je schoonmoeder an sich is niet zo raar.
Primum non nocere
pi_67584519
Dat heb ik dus inderdaad voorgesteld..maar vind hij blijkbaar ook geen goed plan.
Wel zei hij nadat ik er wat op door ging op een beetje geirriteerde toon van ''ga er maar heen dan, praat maar met haar''. Maar weet dus niet of ik daarvanuit kan gaan..maar ik zoek nu even geen contact en als hij contact met mij zoekt vraag ik het gewoon nog een keer, hoe hij daar nou over denkt.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:23:44 #99
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_67584522
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:18 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Jij voelt je er zo bij.
Terwijl het het gedrag van je schoonmoeder naar je ex-vriend toe is.
Dan heb JIJ een probleem als hij er niets aan wil veranderen. En jij kunt dat niet accepteren, waardoor hij de relatie beïndigd.

Zie je nog steeds niet in dat JIJ iets moet veranderen?
pi_67584555
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:23 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Eh, ja. Ik weet niet hoe dat gaat uitpakken, maar langsgaan bij je schoonmoeder an sich is niet zo raar.
Nee maar zonder ''toestemming'' van me vriend heeft het geen nut,want ik zou het doen om dus een stuk voor hem en mij op te lossen. Staat hij daar niet achter, dan kan ik mezelf die moeite en zenuwen besparen door er niet heen te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')