Dat dus.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:22 schreef Scorpie het volgende:
En WAT DE NEUK, hoeveel pijn kan hij je doen door gewoon de telefoon op te nemen? Doe ff normaal joh. Je bent inderdaad geobsedeerd, je gaat zelfs zo ver dat je hem wilt laten kiezen tussen zijn moeder en jou? Bah bah bah bah, raar vrouwtje dat je er bent
Minstens 2 keer per dag. VInd jij dit een normale gang van zaken dan, voor een volwassen jongen die 25 wordt en al lang uit huis is?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus.
Je maakt het probleem imo enkel groter dan groot in je hoofd. Hij heeft zijn moeder twee keer per dag aan de telefoon. Ben blij dat het zijn minnares niet is ...
En als ze het bij één telefoontje per dag laat, dan is ineens alles dik in orde? Geloof je het zelf?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:26 schreef Chickiewickie het volgende:
[...]
Het enige wat ik vraag is of hij ervoor kan zorgen dat ze het bij één telefoontje per dag laat! Kom op zeg!
Wat is normaal? Voor hem dit klaarblijkelijk, voor jou niet. Dus dan moet hij (en zijn moeder) zich maar aan jouw norm aanpassen?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:27 schreef Chickiewickie het volgende:
Minstens 2 keer per dag. VInd jij dit een normale gang van zaken dan, voor een volwassen jongen die 25 wordt en al lang uit huis is?
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:22 schreef Scorpie het volgende:
En WAT DE NEUK, hoeveel pijn kan hij je doen door gewoon de telefoon op te nemen? Doe ff normaal joh. Je bent inderdaad geobsedeerd, je gaat zelfs zo ver dat je hem wilt laten kiezen tussen zijn moeder en jou? Bah bah bah bah, raar vrouwtje dat je er bent
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus.
Je maakt het probleem imo enkel groter dan groot in je hoofd. Hij heeft zijn moeder twee keer per dag aan de telefoon. Ben blij dat het zijn minnares niet is ...
Oh, het is al uit?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:30 schreef Lienekien het volgende:
Trouwens. Hij heeft het uitgemaakt. Wat ga jij nu doen om het weer goed te maken? Lijkt me niet dat je dat bereikt door maar moeilijk te blijven doen over zijn moeder.
Dat is dus mijn vraag hierquote:Op maandag 30 maart 2009 14:30 schreef Lienekien het volgende:
Trouwens. Hij heeft het uitgemaakt. Wat ga jij nu doen om het weer goed te maken? Lijkt me niet dat je dat bereikt door maar moeilijk te blijven doen over zijn moeder.
Zit hier misschien een kern van waarheid in?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:18 schreef Chickiewickie het volgende:
En hij zegt dat hij het niet wil veranderen omdat hij er geen vertrouwen in heeft dat het genoeg zal zijn..en dat er wel weer nieuwe irritaties bijkomen..
Maar even quoten.quote:
Hij heeft het gisteren al uitgemaakt.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:38 schreef Maanvis het volgende:
Als je er niet tegen kunt dat hij z'n moeder op de 1e plaats zet, maak het dan uit. Hij gaat niet veranderen.
Volgens mij heb ik dat ook al in het vorige topic gezet.
Maargoed, ik wil het nog wel een paar keer herhalen zodat je het begrijpt.
Hij gaat niet veranderen. Veranderen gaat hij niet. Veranderen is geen optie voor hem. Het is niet mogelijk dat hij verandert. Hij wil namelijk niet veranderen. Hij vindt zijn moeder belangrijker dan jij. Je kunt zeggen wat je wilt maar hij gaat niet voor jou veranderen. Als je dus denkt dat hij gaat veranderen heb je het mis.
Maak het uit.
Kun je verder wel met zijn moeder opschieten? Of is dat ook problematisch?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:39 schreef Chickiewickie het volgende:
@ iamredleader: het is misschien ook niet normaal dat ik er zo door geobsedeerd ben geraakt, maar het heeft gewoon een te grote impact op onze relatie gekregen. Er gaat geen dag voorbij dat het alleen ''vriend en ik'' is, ik heb het gevoel dat zijn moeder altijd tussen ons instaat. Daarbij komt het feit dat het mij gewoon enorm kwetst dat hij haar belangen RUIM boven de mijne zet. Is het nou werkelijkwaar zoveel gevraagd om het bij één belletje per dag te laten als dat een hoop van onze problemen al oplost?
Omdat hij het misschien niet altijd even leuk vindt, maar zijn moeder in deze wél respecteert?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:39 schreef Chickiewickie het volgende:
@ copycat: nogmaals..hij geeft aan het zelf ook wel erg veel te vinden en dat het soms overdreven is, hij heeft in mijn ogen alleen niet ''de ballen'' om tegen zijn moeder in te gaan.
PUNT EINDE VERHAAL!quote:Op maandag 30 maart 2009 14:18 schreef Chickiewickie het volgende:
Mijn vriend is niet bereid dit te veranderen.
Wat jij kan doen? Je niet zo aanstellen als het gaat om zijn moeder. Wat jij ervan vind is nu wel duidelijk, als je echt van je vent zou houden zou je je er niet mee bemoeien.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:34 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Dat is dus mijn vraag hierHoe gaat dit weer goedkomen. Hij heeft er dan een punt achter gezet, maar staat hier niet voor 100% achter omdat hij wel aangeeft vanavond erover te praten en omdat hij me nog wel een kus gaf toen hij vandaag ging werken en omdat hij wel blijft zeggen dat ik me niet druk moet maken enz. enz.
Vandaar dus ook mijn vraag hier, wat kan IK doen (want hij doet er niks aan) om het toch nog te laten werken? Dit is iets wat ik niet opzij kan zetten, dat heb ik al geprobeerd maar daar zit het me te dwars voor..
Hier komt het uiteindelijk wel op neer. Je vriend en jij staan op een aantal punten zo ver uit elkaar dat het niet gaat werken samen. Aanpassen zit er niet in en accepteren ook niet. Op die manier gaat een relatie gewoon niet werken.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:24 schreef BarbaRob het volgende:
Je vriend past gewoon niet bij jou. Jij wil hem veranderen, dat is niet goed.
Uitmaken is dus de enige oplossing.
Misschien moet je eens loskomen van wat jij vindt dat hoort en dat normaal is. En gaan bekijken of jij kan accepteren hoe je vriend met zijn moeder omgaat.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:41 schreef Chickiewickie het volgende:
@ karina: nee zijn vader is niet overleden, zijn ouders zijn uit elkaar gegaan toen hij 3 jaar oud was.
@ journeyoflife: thanks, goed contact is ook niks mis mee, ik vind alleen dat er grenzen zijn tussen gezond contact en ongezond contact. Een jongen van 24 die al even op zichzelf woont hoort ook een leven op te bouwen naast zijn ma en zich los te maken, en dat is in mijn ogen niet wat gebeurd.
Het BOEIT niet wat jij ervan vind. Het gaat erom wat HIJ vind. HIJ vind dat het niet ongezond is, daar heb JIJ mee te leven of niet. In dat geval is het feit dat hij het uitgemaakt heeft misschien het slimste wat hij kon doen, aangezien jij alleen maar dingen wil veranderen in zijn leven die hij zelf niet wil veranderen.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:41 schreef Chickiewickie het volgende:
@ journeyoflife: thanks, goed contact is ook niks mis mee, ik vind alleen dat er grenzen zijn tussen gezond contact en ongezond contact. Een jongen van 24 die al even op zichzelf woont hoort ook een leven op te bouwen naast zijn ma en zich los te maken, en dat is in mijn ogen niet wat gebeurd.
Welke problemen? De problemen die jij hebt met zijn moeder staan tussen jullie in? Er is maar 1 iemand die dat laat gebeuren, en dat ben jijzelf.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:44 schreef Chickiewickie het volgende:
@ krentenbol: ja, alleen door alles wat er aan de hand is valt er geen moment meer van te genieten omdat de problemen alleen maar tussen ons instaan.
Daar las ik dus overheen. Dat is dus idd het verstandigste om te doen.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij heeft het gisteren al uitgemaakt.
Jup. Hij heeft de grenzen nu duidelijk aangegeven. In een gedwongen keuze tussen jou en zijn moeder kiest hij in dit geval voor zijn moeder. Kan je daar mee leven of niet?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het BOEIT niet wat jij ervan vind. Het gaat erom wat HIJ vind. HIJ vind dat het niet ongezond is, daar heb JIJ mee te leven of niet. In dat geval is het feit dat hij het uitgemaakt heeft misschien het slimste wat hij kon doen, aangezien jij alleen maar dingen wil veranderen in zijn leven die hij zelf niet wil veranderen.
Yeah right, en daarom maakt je vriend het uit? Wat denk je zelf?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:47 schreef Chickiewickie het volgende:
Komop mensen..waar hebben we het nou over?
Veranderen, kiezen tussen mij en moeder, wie is nou degene die overdrijft?
Ik vraag één ding van hem, en dat is om het telefoneren een beetje te beperken!
Je spreekt jezelf zo ontzettend tegen, niet te geloven.quote:@ iamredleader: het zal een groot gedeelte oplossen, maar zoals ik al zei spelen er meer dingen. Die zullen ook opgelost moeten worden, maar er zijn ook dingen die ik wél voor hem opzij zou kunnen zetten (bepaalde irritaties), dit is gewoon iets wat te zwaar telt voor me en ik snap niet dat het nou zoveel gevraagd is om het telefoneren bij 1x te laten op een dag!
Hey, hij heeft het duidelijk gemaakt. Jullie zijn nu officieel (eventueel tijdelijk) ex-partners omdat je dit op de spits dreef. En als je zelf al zegt 'waar hebben we het over?'' Waarom zou het andersom niet hetzelfde zijn? Waar heb je het over? Boeiend, lekker belangrijk, peanuts. Het is niet belangrijk dus is het ook niet belangrijk als jij je zin niet krijgt of geldt 'waar hebben we het over?' dan opeens niet meer.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:47 schreef Chickiewickie het volgende:
Komop mensen..waar hebben we het nou over?
Veranderen, kiezen tussen mij en moeder, wie is nou degene die overdrijft?
Ik vraag één ding van hem, en dat is om het telefoneren een beetje te beperken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |