Jij bent snelquote:
Hoezo? Is er dan iets mis met de TT?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Jij bent snel![]()
ff kijken of deze TT ook aangepast gaat worden
Tot nu toe zijn alle topics hier nog aangepastquote:
quote:
Welnee, alleen die van AQuila.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn alle topics hier nog aangepast
Ja, inderdaad. Ik denk dat ik de OP maar even in deze OP plak.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]cider ook!
Maar ik moet wel zeggen, ondanks dat mn topic bal na 1 post dicht was, het was wel een tip-top topic!!
nietquote:Dit zijn enkel de mensen die zich de afgelopen drie topics meer dan 1 keer hebben laten zien. Langer terugzoeken voor de icon's was teveel moeite. SB en anderen, jullie mogen er het volgende topic dus ook gewoon bij!
Waar zie jij dat staan danquote:Op maandag 30 maart 2009 11:07 schreef SummerBreeze het volgende:
OP klopt nog steeds niet. En dan met name
[..]
niet
Of ik ben het vergeten te kopieeren of hij is net verwijderdquote:
Nee, is niet de nieuwe OP. Alleen dit topic hebben we speciaal een thema-OP.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Of ik ben het vergeten te kopieeren of hij is net verwijderd
maar die nieuwe ziet er niet uit sorry. Maar als dat de OP word blijf ik weg
Dat had ik een paar topics terug ook al gedaan! I should get credit for thatquote:Op maandag 30 maart 2009 11:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, is niet de nieuwe OP. Alleen dit topic hebben we speciaal een thema-OP.
eerder las ik het elke dag trouw in de krant voordat ik naar me werk ging, maar ik ga nu met de auto naar me werkquote:
Mijne gaat noch naar boven, noch naar benedenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:44 schreef Edwinuss het volgende:
Godverdomme, mijn scroll knopje werkt ook niet meer volledig. Naar boven scrollen gaat zonder enige problemen, maar naar beneden faalt hij.
Ik geloof je meteen.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Mijne gaat noch naar boven, noch naar benedenMoet de hele tijd op de scrollbalk rechts van 't beeld klikken. Als ik nu een 'normale' muis vast hebt, doe ik dat ook automatisch
Raak je aan gewend.
Muis omdraaien.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:44 schreef Edwinuss het volgende:
Godverdomme, mijn scroll knopje werkt ook niet meer volledig. Naar boven scrollen gaat zonder enige problemen, maar naar beneden faalt hij.
Mighty mouse? Had exact hetzelfde op school. Andersom zou minder erg zijn, aangezien je minder vaak naar boven scrolltquote:Op maandag 30 maart 2009 13:44 schreef Edwinuss het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:52 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Mighty mouse? Had exact hetzelfde op school. Andersom zou minder erg zijn, aangezien je minder vaak naar boven scrollt
quote:
Same herequote:Op maandag 30 maart 2009 14:11 schreef Reintji het volgende:
[..]
Diddo, Logitech Wheel Mouse optical van 20euries. Onverwoestbaar.
Wat moet je met een di.. owh diDdo...quote:Op maandag 30 maart 2009 14:11 schreef Reintji het volgende:
[..]
Diddo, Logitech Wheel Mouse optical van 20euries. Onverwoestbaar.
Die heb ik ook, en bij m'n laptop een zwartequote:
ik heb hem compleet zilverquote:
Mooi muisje, alleen jammer dat mijn hand er te klein voor is.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:37 schreef SocialDisorder het volgende:
Als we hier dan gaan patsen met muizen:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook, erg fijne muisquote:Op maandag 30 maart 2009 15:37 schreef SocialDisorder het volgende:
Als we hier dan gaan patsen met muizen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:45 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Mooi muisje, alleen jammer dat mijn hand er te klein voor is.
quote:
Kleine handjesquote:Op maandag 30 maart 2009 15:45 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Mooi muisje, alleen jammer dat mijn hand er te klein voor is.
Heb hier op mijn werk een muis van Dell
[ afbeelding ]
en zelfs die is al te groot voor mijn hand.
En ze heeft grote tieten, wat wil je nog meer.quote:
Helemaal goed lijkt me zoquote:Op maandag 30 maart 2009 16:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
En ze heeft grote tieten, wat wil je nog meer.
Ze heeft vroeger ook haar voetjes in porselijne glaasjes gestopt dus die zijn ook klein
Ziet er wel raar uit hoor, Ze is 30CM hoog en haar borsten zijn twee keer zo grootquote:
Ik moest lachen. Eerlijk waar. Collega's vroegen zich af wat er zo leuk is aan een craschende server omdat ze niet beter wisten dan dat ik daar mee bezig ben.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:22 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ziet er wel raar uit hoor, Ze is 30CM hoog en haar borsten zijn twee keer zo groot!
quote:
Met een autoquote:
En een slagboomquote:
Dat is best lastig jaquote:
En slagroomquote:
Je weet wat slagroom is. Je gaat door voor de koelkast!quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:04 schreef Lyzio het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik ga helemaal stuk
Hoe die Joling lachtquote:
Andere mensen noemen het gewoon kansloos.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:04 schreef Lyzio het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik ga helemaal stuk
Vast en zekerquote:Op maandag 30 maart 2009 17:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Andere mensen noemen het gewoon kansloos.
Ja, dahaag, ik wil wel een rustig avondje hebben.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:28 schreef disjfa het volgende:
Bel je moeder en vraag of zij het wilt koken
Tofquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dahaag, ik wil wel een rustig avondje hebben.
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat je vaak dezelfde zietquote:Op maandag 30 maart 2009 18:06 schreef RitseB het volgende:
[..]
Altijd leuk die motivationals![]()
[ afbeelding ]
Wat is datquote:
Serieus wat is hetquote:
quote:Een portfolio, van het Latijn portare (dragen) en folium (vel papier), is in het algemeen is een verzameling van werken of verwezenlijkingen van een persoon.
Een portfolio wordt opgesteld als iemand een overzicht wil geven van zijn werk. Zo vraagt men bij de toelatingsexamens voor het hoger kunstonderwijs in de fotografie een portfolio (een selectie) van reeds gemaakte foto's. Ook als eindwerk in een hogere opleiding kan gevraagd worden een portfolio samen te stellen. Het kan dan bijvoorbeeld een verslag van de stage bevatten, naast een literatuurlijst en/of eigen ontwerpen of realisaties.
Een ander voorbeeld is een portfolio van een fotomodel. Of een architect die zijn realisaties samenbrengt om aan (toekomstige) klanten te laten zien wat soort werk hij aflevert.
In de financiële en zakelijke wereld wordt het woord portfolio gebruikt om een (al dan niet samenhangend) geheel van beleggingen aan te duiden (bijvoorbeeld: aandelenportfolio, effectenportfolio, onroerendgoedportfolio). Een merkenportfolio is het geheel van merken dat eigendom is en/of beheerd wordt door één bedrijf.
Ohh voor zweverige artistieke lui dus?quote:
Wat wordt het vanavond?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:24 schreef Reintji het volgende:
Maandagavond, rontgenavond!
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ohh voor zweverige artistieke lui dus?
Klaar met leren!!~!! Nu ga ik Gamekings kijken brievenmaandag! Kijken of de brief van Edje er bij zat wie ik gestuurd had
Heineken 0 graden bier uit de tapquote:Op maandag 30 maart 2009 20:37 schreef RitseB het volgende:
Ik moet een paper maken over creativiteit in inovatie in de eu, ik heb totaal geen idee wat voor onderwerp ik moet kiezen. Iemand een idee ?:S
Ik heb al een onderwerp, energie Import en export. Tis niet veel, maar beter dan niksquote:
See you later crocodilequote:
In a while, crocodilequote:Op maandag 30 maart 2009 20:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
See you later crocodile aligator
2 badquote:Op maandag 30 maart 2009 20:52 schreef RitseB het volgende:
Ik stiekem ook wel, denk alleen niet dat mijn Aardrijkskunde leraar het piktsorry Poit
Prima, breng jij de dode arend?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je een dooie arend Xén die kan ik dan gebruiken voor user icon!
Dat was juist de grap, partypooperquote:
I knew that.. It just wasn't that funny, Guido Weijersquote:Op maandag 30 maart 2009 21:01 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat was juist de grap, partypooper
Ok, die neem ik terug...quote:
Dat wordt lastig!quote:
Iets tofs met jouquote:Op maandag 30 maart 2009 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat wordt lastig!
Maak een tof AQuila Based iets!
Niet doen RitseB.....quote:
QFTquote:
Knulliebulliequote:Op maandag 30 maart 2009 21:16 schreef Tain het volgende:
Ik denk dat ik iets aan mijn voorkomen moet gaan doen... werd door iemand van 26 aangesproken als jongeman... wtf
Iemand van 26 mag dat sowieso niet zeggenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:16 schreef Tain het volgende:
Ik denk dat ik iets aan mijn voorkomen moet gaan doen... werd door iemand van 26 aangesproken als jongeman... wtf
Bart dude ik dacht dat we een ''afspraak'' haddenquote:
Ik mag dat heus wel!!! Doe niet anders in de winkel.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:18 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Iemand van 26 mag dat sowieso niet zeggenOokal zegt ie het tegen een 15jarige
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:55 schreef Reintji het volgende:
[..]
En ik breng jullie de Nintendo 64!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hou jij eens even snel je vuige mond dicht!!!!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Reintje je zult met betere shit moeten komen!
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:00 schreef lennartb.nl het volgende:
Nee AQuila, het is wederom awesome!
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Hou jij eens even snel je vuige mond dicht!!!!
Die scans zijn Koning!!!
Nee, AQuila EXTERMINATION FORCEquote:
Is het een leger al?quote:
het enige wat jij nodig hebt is:quote:
Duidelijkquote:Op maandag 30 maart 2009 22:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
het enige wat jij nodig hebt is:
DNKROZ
DNSTUFF
DNCLIP
jahquote:
IDDQDquote:Op maandag 30 maart 2009 22:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
het enige wat jij nodig hebt is:
DNKROZ
DNSTUFF
DNCLIP
voor Wolfenstein 3D geloof ik of iets....quote:
Doom!!!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:31 schreef Tain het volgende:
[..]
voor Wolfenstein 3D geloof ik of iets....
Ik bedoel die ook onder je post!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:51 schreef Poit het volgende:
Filmpje al lang gezien kerel, vond het niet zo interessant.
Ook niet interessant kerel...quote:Op maandag 30 maart 2009 22:53 schreef AQuila360 het volgende:
.html]http://www.dumpert.nl/mediabase/455091/ed054d81/wtf_stenen_gooien_mirrr0r].html
Paar zetels voor Wilders er bij
Avril!quote:
Vooruit dan. Omdat jij het bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine meisjes worden groot. Beter! Wanneer zal The Hugh eens een belletje gaan plegen met bovengenoemde(n)?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Niet echt dat je zegt.. grappigquote:Op maandag 30 maart 2009 23:25 schreef Ruzbeh het volgende:
OMG. Waarom lees ik dit nu pas!!!
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=172811
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vooruit dan. Omdat jij het bent![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En heel stiekem toch ook wel een beetje...Emma heeft een leuk koppie maar té babyface,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine meisjes worden groot. Beter! Wanneer zal The Hugh eens een belletje gaan plegen met bovengenoemde(n)?
Die andere chick ziet er gewoon beter uit met een piemel in d'r mond..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vooruit dan. Omdat jij het bent![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En heel stiekem toch ook wel een beetje...Ik vind er allebei weinig aan. Op die laatste foto heeft Emma Watson trouwens echt het gezicht van een 8 jarig jongentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine meisjes worden groot. Beter! Wanneer zal The Hugh eens een belletje gaan plegen met bovengenoemde(n)?
Please sir. When moon? When Mustang?
Lol, is dat die sjaak die ze op het station hebben laten wachten??quote:Op maandag 30 maart 2009 23:25 schreef Ruzbeh het volgende:
OMG. Waarom lees ik dit nu pas!!!
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=172811
[koei mode]quote:Op maandag 30 maart 2009 23:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind er allebei weinig aan. Op die laatste foto heeft Emma Watson trouwens echt het gezicht van een 8 jarig jongentje
Met zo'n post lok je het natuurlijk uit. Kom maar op met de dames die je goedkeuring wel verdienen Rossdale!quote:Op maandag 30 maart 2009 23:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind er allebei weinig aan. Op die laatste foto heeft Emma Watson trouwens echt het gezicht van een 8 jarig jongentje
Dat staat als een paal boven waterquote:
Dat is nog eens een Freestailo Approved Postquote:Op maandag 30 maart 2009 23:37 schreef Poit het volgende:
huhuh, een paal boven water, huhuh.
[ afbeelding ]
Is die hype nou nog niet voorbij?quote:
En hoe voelt dat nou?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:44 schreef Poit het volgende:
Baas leeft 4ev4h!!!
Ik heb hem trouwens een keer gesignaleerd in Gouda!!!
Er gaat niets boven:quote:Op maandag 30 maart 2009 23:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Met zo'n post lok je het natuurlijk uit. Kom maar op met de dames die je goedkeuring wel verdienen Rossdale!
Daar kan ik het onmogelijk mee oneens zijn. Keira Knightley blijf ik ook een ontzettende stoot vinden.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er gaat niets boven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Jessica Biel [ afbeelding ]
Maar dan wel in The Texas Chainsw Massacre, daar ziet ze het er het meest tasty uitquote:Op maandag 30 maart 2009 23:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er gaat niets boven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Jessica Biel [ afbeelding ]
Ik was bangquote:
Moet je je bier en M&M's doorslikkenquote:Op maandag 30 maart 2009 23:51 schreef Edwinuss het volgende:
Kom net uit de bios, en wat een film, zit nog steeds met een brok in mijn keel.
Naar welke film ben je geweest?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:51 schreef Edwinuss het volgende:
Kom net uit de bios, en wat een film, zit nog steeds met een brok in mijn keel.
Dat is natuurlijk wel dé combi in de bios. Popcorn is voor mietjes!quote:
Let eens op man!!quote:
Ohja, dat wist ik. Wat een film inderdaad. Het eindequote:Op maandag 30 maart 2009 23:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Let eens op man!!
Gran Tourino!
Ik wil em ook zien
Sletje.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ohja, dat wist ik. Wat een film inderdaad. Het einde
Ik verklap toch niks?quote:
Chantal bijt nagels! Afknapper...quote:
Dat zie je verkeerd, ze sabbelt piemels...quote:
Ah, op die manierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, ze sabbelt piemels...
Lukte dat maar als AQuila kwamquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:16 schreef koei het volgende:
Nou, gezellig weer! Allemaal naar bed als koei komt
En daar is dan heel niets aan, of kom je me dan gezelschap houden?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:34 schreef koei het volgende:
Zo moeilijk is dat toch niet? Gewoon naar bed gaan als AQuila komt! Heb je alleen wel kans dat je om 3 uur 's middags al in je bed ligt.
Natuurlijk mag je dan bij me in bed liggen. Anders heb ik toch niets aan je!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:40 schreef koei het volgende:
Alsof ik bij jou in bed mag liggenIk moet het altijd doen met de badkamer
Ik dacht dat je dat automatisch al deed... Je weet toch dat ik niet in een koud bed stapquote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:08 schreef Poit het volgende:
koei, ik lig al, zal ik jou plekje opwarmen??
Je slaapt nooitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:17 schreef koei het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat automatisch al deed... Je weet toch dat ik niet in een koud bed stap
Ja, vroeger... Toen je nog romantisch was en me niet voor lief nam...quote:
Jericho! Die moet ik ook nog kijken inderdaad!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:29 schreef disjfa het volgende:
Het word alleen zo saaaaaaaaaaai
Jericho tegen fossielen
hoe denk je dat dat komt?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:39 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, vroeger... Toen je nog romantisch was en me niet voor lief nam...
Hardysquote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:35 schreef Poit het volgende:
neeman, de hardys, orton vs HHH, big show vs edge vs john cena, taker tegen hbk.
Ik heb er wel zin in heur
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:43 schreef Poit het volgende:
[..]
hoe denk je dat dat komt?
Vroeger was je nog spannend en onvoorspelbaar, tegenwoordig zit er meer leven in een fleshlight..
Doe ik, heb ik tenminste een goede instopper!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:46 schreef koei het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nou, dan laat je je maar fijn instoppen door je fleshlight!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Totaal niet herkenbaar met True Blood....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:31 schreef lennartb.nl het volgende:
AAAAAAAAAAAA dan denk je na deze aflevering ga ik slapen, en dan komen ze weer met een cliffhanger!KUT HIMYM
Als ik er ben blijf je altijd Poitquote:
Al in het xbox topic gekeken?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als ik er ben blijf je altijd Poit![]()
Je vind me tof
Denk aan de dag dat je loon binnenkomtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:57 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb geen zin vandaag. Ik heb écht geen zin vandaag
Zal ik doenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Denk aan de dag dat je loon binnenkomtdoe ik ook als ik geen zin heb
Tenminste bij de apotheek, bij hotel heb ik vaak al weer zin als ik naar binnenloopdie sfeer daar
Ja!quote:
[Xbox 360 #409] Lyzio's eerste X360 topic!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja!
Stel ongelikte beren net als hier een paar!
je zou haast denken dat je de enige bent die nog positief over Aquila denkt hehequote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
[Xbox 360 #409] Lyzio's eerste X360 topic!
Soort zoekt soortquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
je zou haast denken dat je de enige bent die nog positief over Aquila denkt hehe
hehe hier kan ik je natuurlijk geen mogelijk mee gevenquote:
Kan een mod dit weghalen? Spam enzo ist verboten!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:42 schreef yvonne het volgende:
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
Ook dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Kan een mod dit weghalen? Spam enzo ist verboten!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Kan een mod dit weghalen? Spam enzo ist verboten!
ze wil jouw natuurlijk dolgraag in het echt zienquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:45 schreef Lyzio het volgende:
Yvonne in de SCZe kan me gewoon niet missen. De schat.
De stem van Meg wordt iig gedaan door Mila Kunis van That 70's Showquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:51 schreef Lyzio het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kass_number_two.htmlDe stem van die moeder herken ik als Kitty uit That 70's Show. Kan dat kloppen?
Die moeder toch ook? Dat moet Kitty zijn!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:00 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
De stem van Meg wordt iig gedaan door Mila Kunis van That 70's Show
[ afbeelding ]
Zou me niet verbazen, IMDB 't!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die moeder toch ook? Dat moet Kitty zijn!
Hmm, 'tis d'r niet. Zou zweren van wel.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hmm, 'tis d'r niet. Zou zweren van wel.
Je had het niet over een serie, je had het over vrouwen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:09 schreef Lyzio het volgende:
Ach, maakt ook niet uit. Beide series zijn in orde
QFTquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je had het niet over een serie, je had het over vrouwen.
Substantieel verschil
Je probeert er nu alleen onderuit te komen door kulargumenten de groep in te gooien.
-HAP-quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je had het niet over een serie, je had het over vrouwen.
Substantieel verschil
Je probeert er nu alleen onderuit te komen door kulargumenten de groep in te gooien.
je opmerkingen van zeker een paar minuten geleden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
-HAP-
En waar precies probeer ik onderuit te komen?
Dat was amper een discussie. Ik dacht dat het Kitty uit T70S was, dat was niet zoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
je opmerkingen van zeker een paar minuten geleden.
Of ben je dat alweer kwijt.
Ze lijken niet op elkaar. Kitty heeft een veel hoger stemmetjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat was amper een discussie. Ik dacht dat het Kitty uit T70S was, dat was niet zoThat's all there is. En zeg maar eens dat die stemmen niet op elkaar lijken. Dan ben je echt.. doof.
En vervolgens om de opmerking af te ronden concludeer jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat was amper een discussie. Ik dacht dat het Kitty uit T70S was, dat was niet zoThat's all there is. En zeg maar eens dat die stemmen niet op elkaar lijken. Dan ben je echt.. doof.
Dat de series leuk zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:09 schreef Lyzio het volgende:
Ach, maakt ook niet uit. Beide series zijn in orde
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:26 schreef Lyzio het volgende:
In mijn hoofd klopte het. Maar dat doet het vaker, alleen snappen de mensen me niet altijd.
straks ga je jezelf nog met Albert Einstein vergelijken. Het enige wat ik eruit haalde was dat je fout zat, maar dat niet zou erkennen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:26 schreef Lyzio het volgende:
In mijn hoofd klopte het. Maar dat doet het vaker, alleen snappen de mensen me niet altijd.
Heb ik wel gedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
straks ga je jezelf nog met Albert Einstein vergelijken. Het enige wat ik eruit haalde was dat je fout zat, maar dat niet zou erkennen.
Gaat goed met mn filmpjequote:Statistieken en gegevens
Toegevoegd: 29 maart 2009 Aantal keren bekeken: 772 Beoordelingen: 19
Reacties: 0 Reacties: 16 Aan favorieten toegevoegd: 13 keer
Onderscheidingen voor deze video (8)
#53 - Meest besproken (Vandaag)
#14 - Meest besproken (Vandaag) - Amusement
#29 - Meest aan favorieten toegevoegd (Vandaag)
#6 - Meest aan favorieten toegevoegd (Vandaag) - Amusement
#86 - Meest aan favorieten toegevoegd (Deze week) - Amusement
#51 - Hoogst beoordeeld (Vandaag)
#7 - Hoogst beoordeeld (Vandaag) - Amusement
#52 - Hoogst beoordeeld (Deze week) - Amusement
Zou wel jammer zijn, is het pispaaltje weg. Wie moet ik dan belachelijk maken ? Verder is iedereen tofquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:28 schreef disjfa het volgende:
Ik hoorde trouwens dat AQuila vanaf morgen stopt met posten in de SC`s
Ik weet het eigenlijk nog niet echt, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:33 schreef Poit het volgende:
mogguh!
Fallen! wat vind je van true blood??
ik zit inmiddels op aflevering 11
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:33 schreef disjfa het volgende:
Uhm, jouw. Je hapt altijd zo lekker met je vrolijke kleurige nederlands.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:33 schreef disjfa het volgende:
Uhm, jouw. Je hapt altijd zo lekker met je vrolijke kleurige nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |