hehe hier kan ik je natuurlijk geen mogelijk mee gevenquote:
Kan een mod dit weghalen? Spam enzo ist verboten!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:42 schreef yvonne het volgende:
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
Ook dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Kan een mod dit weghalen? Spam enzo ist verboten!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Kan een mod dit weghalen? Spam enzo ist verboten!
ze wil jouw natuurlijk dolgraag in het echt zienquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:45 schreef Lyzio het volgende:
Yvonne in de SCZe kan me gewoon niet missen. De schat.
De stem van Meg wordt iig gedaan door Mila Kunis van That 70's Showquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:51 schreef Lyzio het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kass_number_two.htmlDe stem van die moeder herken ik als Kitty uit That 70's Show. Kan dat kloppen?
Die moeder toch ook? Dat moet Kitty zijn!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:00 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
De stem van Meg wordt iig gedaan door Mila Kunis van That 70's Show
[ afbeelding ]
Zou me niet verbazen, IMDB 't!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die moeder toch ook? Dat moet Kitty zijn!
Hmm, 'tis d'r niet. Zou zweren van wel.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hmm, 'tis d'r niet. Zou zweren van wel.
Je had het niet over een serie, je had het over vrouwen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:09 schreef Lyzio het volgende:
Ach, maakt ook niet uit. Beide series zijn in orde
QFTquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je had het niet over een serie, je had het over vrouwen.
Substantieel verschil
Je probeert er nu alleen onderuit te komen door kulargumenten de groep in te gooien.
-HAP-quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je had het niet over een serie, je had het over vrouwen.
Substantieel verschil
Je probeert er nu alleen onderuit te komen door kulargumenten de groep in te gooien.
je opmerkingen van zeker een paar minuten geleden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
-HAP-
En waar precies probeer ik onderuit te komen?
Dat was amper een discussie. Ik dacht dat het Kitty uit T70S was, dat was niet zoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
je opmerkingen van zeker een paar minuten geleden.
Of ben je dat alweer kwijt.
Ze lijken niet op elkaar. Kitty heeft een veel hoger stemmetjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat was amper een discussie. Ik dacht dat het Kitty uit T70S was, dat was niet zoThat's all there is. En zeg maar eens dat die stemmen niet op elkaar lijken. Dan ben je echt.. doof.
En vervolgens om de opmerking af te ronden concludeer jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat was amper een discussie. Ik dacht dat het Kitty uit T70S was, dat was niet zoThat's all there is. En zeg maar eens dat die stemmen niet op elkaar lijken. Dan ben je echt.. doof.
Dat de series leuk zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:09 schreef Lyzio het volgende:
Ach, maakt ook niet uit. Beide series zijn in orde
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:26 schreef Lyzio het volgende:
In mijn hoofd klopte het. Maar dat doet het vaker, alleen snappen de mensen me niet altijd.
straks ga je jezelf nog met Albert Einstein vergelijken. Het enige wat ik eruit haalde was dat je fout zat, maar dat niet zou erkennen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:26 schreef Lyzio het volgende:
In mijn hoofd klopte het. Maar dat doet het vaker, alleen snappen de mensen me niet altijd.
Heb ik wel gedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
straks ga je jezelf nog met Albert Einstein vergelijken. Het enige wat ik eruit haalde was dat je fout zat, maar dat niet zou erkennen.
Gaat goed met mn filmpjequote:Statistieken en gegevens
Toegevoegd: 29 maart 2009 Aantal keren bekeken: 772 Beoordelingen: 19
Reacties: 0 Reacties: 16 Aan favorieten toegevoegd: 13 keer
Onderscheidingen voor deze video (8)
#53 - Meest besproken (Vandaag)
#14 - Meest besproken (Vandaag) - Amusement
#29 - Meest aan favorieten toegevoegd (Vandaag)
#6 - Meest aan favorieten toegevoegd (Vandaag) - Amusement
#86 - Meest aan favorieten toegevoegd (Deze week) - Amusement
#51 - Hoogst beoordeeld (Vandaag)
#7 - Hoogst beoordeeld (Vandaag) - Amusement
#52 - Hoogst beoordeeld (Deze week) - Amusement
Zou wel jammer zijn, is het pispaaltje weg. Wie moet ik dan belachelijk maken ? Verder is iedereen tofquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:28 schreef disjfa het volgende:
Ik hoorde trouwens dat AQuila vanaf morgen stopt met posten in de SC`s
Ik weet het eigenlijk nog niet echt, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:33 schreef Poit het volgende:
mogguh!
Fallen! wat vind je van true blood??
ik zit inmiddels op aflevering 11
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:33 schreef disjfa het volgende:
Uhm, jouw. Je hapt altijd zo lekker met je vrolijke kleurige nederlands.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:33 schreef disjfa het volgende:
Uhm, jouw. Je hapt altijd zo lekker met je vrolijke kleurige nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |