Wat is datquote:
Serieus wat is hetquote:
quote:Een portfolio, van het Latijn portare (dragen) en folium (vel papier), is in het algemeen is een verzameling van werken of verwezenlijkingen van een persoon.
Een portfolio wordt opgesteld als iemand een overzicht wil geven van zijn werk. Zo vraagt men bij de toelatingsexamens voor het hoger kunstonderwijs in de fotografie een portfolio (een selectie) van reeds gemaakte foto's. Ook als eindwerk in een hogere opleiding kan gevraagd worden een portfolio samen te stellen. Het kan dan bijvoorbeeld een verslag van de stage bevatten, naast een literatuurlijst en/of eigen ontwerpen of realisaties.
Een ander voorbeeld is een portfolio van een fotomodel. Of een architect die zijn realisaties samenbrengt om aan (toekomstige) klanten te laten zien wat soort werk hij aflevert.
In de financiële en zakelijke wereld wordt het woord portfolio gebruikt om een (al dan niet samenhangend) geheel van beleggingen aan te duiden (bijvoorbeeld: aandelenportfolio, effectenportfolio, onroerendgoedportfolio). Een merkenportfolio is het geheel van merken dat eigendom is en/of beheerd wordt door één bedrijf.
Ohh voor zweverige artistieke lui dus?quote:
Wat wordt het vanavond?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:24 schreef Reintji het volgende:
Maandagavond, rontgenavond!
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ohh voor zweverige artistieke lui dus?
Klaar met leren!!~!! Nu ga ik Gamekings kijken brievenmaandag! Kijken of de brief van Edje er bij zat wie ik gestuurd had
Heineken 0 graden bier uit de tapquote:Op maandag 30 maart 2009 20:37 schreef RitseB het volgende:
Ik moet een paper maken over creativiteit in inovatie in de eu, ik heb totaal geen idee wat voor onderwerp ik moet kiezen. Iemand een idee ?:S
Ik heb al een onderwerp, energie Import en export. Tis niet veel, maar beter dan niksquote:
See you later crocodilequote:
In a while, crocodilequote:Op maandag 30 maart 2009 20:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
See you later crocodile aligator
2 badquote:Op maandag 30 maart 2009 20:52 schreef RitseB het volgende:
Ik stiekem ook wel, denk alleen niet dat mijn Aardrijkskunde leraar het piktsorry Poit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |