abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67534561
Een vriendin vertelde mij dat ik niet direct met een meisje naar bed moet gaan of zelfs niet moet zoenen. Dan bedoel ik de eerste keer dat je haar ontmoet. Dan zou de spanning er namelijk af zijn en blijft het bij een keer. Hoe denken de vrouwen er hier over? Ik had namelijk het idee dat dat wel mee viel, maarja vrouwenlogica he

edit: OP was niet compleet. Het gaat er hier om als je die persoon voor meer dan die ene avond wilt zien. Uit eigen ervaring is zo dat ik nog nooit een relatie heb gekregen met een meisje waarmee ik meteen de eerste avond mee naar bed ben geweest. Zoenen daarentegen wel.

[ Bericht 25% gewijzigd door ssebass op 30-03-2009 00:18:31 ]
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 30 maart 2009 @ 00:06:06 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_67534572
Eerste date zoenen, tweede date in bed.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  maandag 30 maart 2009 @ 00:07:01 #3
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_67534595
2e date in bed = korte relatie of one night stand
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_67534608
Ligt een beetje aan de situatie he... genoeg vrouwen die het allebei de eerste keer doen

Maar goed met geen van hun wou ik ook een relatie
Neehj ik spreekdt geen Nederlanders.
140 threads? I don't even have a 3rd of that, you're a fucking whore.
  maandag 30 maart 2009 @ 00:09:47 #5
137556 L.no
Midlife crisis
pi_67534648
Het is meer een voorkeur dan een "regel". Veel vrouwen vinden het prima en de vele anderen willen geen seks voor het huwelijk.
Zelf ben ik het eens met die ene vriendin van je.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_67534651
quote:
Op maandag 30 maart 2009 00:07 schreef marcel-o het volgende:
2e date in bed = korte relatie of one night stand
Ik vind dat een tweede date niet meer onder een one night stand valt. One night stand vind ik, die avond ontmoeten, mee naar bed en nooit meer zien.
pi_67534680
quote:
Op maandag 30 maart 2009 00:07 schreef Kruger het volgende:
Ligt een beetje aan de situatie he... genoeg vrouwen die het allebei de eerste keer doen

Maar goed met geen van hun wou ik ook een relatie
die pakken gewoon wat ze kennen krijgen
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  maandag 30 maart 2009 @ 00:12:58 #8
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_67534710
Ligt er ook aan wat het doel is, een relatie of een scharrel?
  Forum Admin maandag 30 maart 2009 @ 00:13:41 #9
232445 crew  Specularium
pi_67534729
Als jullie allebei knettergeil zijn gewoon er bovenop duiken.
pi_67534787
Oh wacht de OP is niet compleet. Het ging erom dat als je iemand echt leuk vind en iets langer dan een avond met die gene door wilt brengen. Ik pas de OP wel even aan.
pi_67535068
Jeez, hebben de metromannen aan de klassieke regels zitten morrelen? Zoals ik het ken is het de dame die bepaalt of er wel of niet geneukt gaat worden. En hoe handiger de man het inpakt hoe sneller het neuken plaats zal vinden. Maar met al dit topicgeneuzel over wel niet word je gewoon haar beste vriend.
  maandag 30 maart 2009 @ 00:33:45 #12
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_67535112
Elke situatie is anders.

Heerlijk, zo'n dooddoener!
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  maandag 30 maart 2009 @ 00:34:06 #13
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_67535116
quote:
Op maandag 30 maart 2009 00:33 schreef Skylark. het volgende:
Elke situatie is anders.

Heerlijk, zo'n dooddoener!
Ga werk zoeken, klaploper!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  maandag 30 maart 2009 @ 00:38:53 #14
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_67535191
Bij mij gaat het vaak zo:
1ste date niets
2de date mee naar bed
3de date mee naar bed + sex
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_67535303
quote:
Op maandag 30 maart 2009 00:38 schreef Rosbief het volgende:
1ste date niets
2de date mee naar bed
Mals hoor.

He maar eigenlijk haal ik uit de OP dat het weer een guy issue is he?
Dus een meisje wat meteen met TS het bed induikt was op voorhand geen relatiemateriaal maar nu vindt TS het meisje in kwestie wel zo leuk dat hij niet wil verpesten? TS, vooral niet neuken op de eerste date want dat kan je zelf wrs. niet aan. Geef haar een kus en klaar en verder de regels van Rosbiefs dates. .
pi_67535513
Ik heb er geen regels voor. Vind ik ook nogal kinderachtig eigenlijk. Ik ga met iemand naar bed als dat goed voelt en de ene keer is dat dezelfde avond en de andere keer na een paar dates. Beide zegt niets over mijn intenties of de verwachtte levensduur van de relatie.
Waarom zou je het uitstellen als je het beide wilt en je daar beide prima bij voelt?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_67535587
quote:
Op maandag 30 maart 2009 00:31 schreef Stali het volgende:
Jeez, hebben de metromannen aan de klassieke regels zitten morrelen? Zoals ik het ken is het de dame die bepaalt of er wel of niet geneukt gaat worden. En hoe handiger de man het inpakt hoe sneller het neuken plaats zal vinden. Maar met al dit topicgeneuzel over wel niet word je gewoon haar beste vriend.
Zo ken ik het ook. Laat mannen alsjeblieft gewoon mannen zijn.
  maandag 30 maart 2009 @ 01:05:23 #18
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_67535633
quote:
Op maandag 30 maart 2009 01:02 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zo ken ik het ook. Laat mannen alsjeblieft gewoon mannen zijn.
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  maandag 30 maart 2009 @ 01:15:07 #19
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_67535757
Hou eens op met die seks-regeltjes...
Er is geen vast stramien. Gewoon doen wat op dat moment het beste is, of lijkt, of schijnt..
pi_67535895
quote:
Op maandag 30 maart 2009 00:45 schreef Stali het volgende:

[..]

Mals hoor.

He maar eigenlijk haal ik uit de OP dat het weer een guy issue is he?
Het is een guy issue.
quote:
Dus een meisje wat meteen met TS het bed induikt was op voorhand geen relatiemateriaal maar nu vindt TS het meisje in kwestie wel zo leuk dat hij niet wil verpesten? TS, vooral niet neuken op de eerste date want dat kan je zelf wrs. niet aan. Geef haar een kus en klaar en verder de regels van Rosbiefs dates. .
Eerder zeg je dat het er maar van afhangt hoe glad de gozer het brengt (vrij vertaald). Als dat zo is moet je in theorie als man een versnellinkje terug kunnen schakelen om zogezegd niet op seks aan te sturen.
Zo zwart-wit zie ik het op zich niet, vrouwen kunnen bv net zo goed op seks aansturen.

Niet aankunnen klinkt een beetje cru maar zit wel een kern van waarheid in denk ik.
Dit zou voor TS seks met meer emotie zijn dan bij een (andere) one night stand.
Het draait in mijn ogen om de beleving van TS en het effect dat deze heeft op de duur van de eventuele relatie.
Meteen seks is niet bevorderlijk voor verliefdheidsgevoelens, uitstellen juist wel.
  maandag 30 maart 2009 @ 02:18:00 #21
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_67536270
Als een meisje dat doet heeft ze geen klasse, geen style.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  maandag 30 maart 2009 @ 02:54:50 #22
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_67536473
wij hadden gelijk seks op de eerste date maar zijn nog steeds samen

over het algemeen zou ik het alleen niet aanraden inderdaad
pi_67537342
Als je 'het' al redelijk snel doet, dan heb je minder om naar toe te werken in je relatie.
pi_67537353
quote:
Op maandag 30 maart 2009 01:26 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Het is een guy issue.
[..]

Eerder zeg je dat het er maar van afhangt hoe glad de gozer het brengt (vrij vertaald). Als dat zo is moet je in theorie als man een versnellinkje terug kunnen schakelen om zogezegd niet op seks aan te sturen.
Zo zwart-wit zie ik het op zich niet, vrouwen kunnen bv net zo goed op seks aansturen.

Niet aankunnen klinkt een beetje cru maar zit wel een kern van waarheid in denk ik.
Dit zou voor TS seks met meer emotie zijn dan bij een (andere) one night stand.
Het draait in mijn ogen om de beleving van TS en het effect dat deze heeft op de duur van de eventuele relatie.
Meteen seks is niet bevorderlijk voor verliefdheidsgevoelens, uitstellen juist wel.
Niet aan zouden kunnen? Wat is dat voor raar verhaal. Daarbij is het hypothetisch want er is niemand die ik leuk vind. Het kwam er op neer dat als ik een meisje echt leuk zou vinden, zij vind dat ik het anders aan moet pakken. De kernvraag is dus inderdaad het dikgedrukte stukje. Dus meteen seks is niet bevordelijk voor verliefdheidsgevoelens.
  maandag 30 maart 2009 @ 08:23:49 #25
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67537368
Poeh hee, wat een zuunigheid hier

Ik verwacht dat we hier over 5 jaar kunnen lezen dat je beter geen seks kunt hebben voor het huwelijk. Dat maakt het huwelijk immers minder goed comsumeerbaar.
Intelligent, but fucked up.
  maandag 30 maart 2009 @ 08:24:59 #26
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67537379
quote:
Op maandag 30 maart 2009 08:22 schreef ssebass het volgende:
Dus meteen seks is niet bevordelijk voor verliefdheidsgevoelens.
Liefde gebaseerd op lust.

Now I've heard 'em all.
pi_67537402
quote:
Op maandag 30 maart 2009 08:22 schreef ssebass het volgende:

[..]

Niet aan zouden kunnen? Wat is dat voor raar verhaal.
Daarbij is het hypothetisch want er is niemand die ik leuk vind. Het kwam er op neer dat als ik een meisje echt leuk zou vinden, zij vind dat ik het anders aan moet pakken. De kernvraag is dus inderdaad het dikgedrukte stukje. Dus meteen seks is niet bevordelijk voor verliefdheidsgevoelens.
Ik kwam daar niet mee, zou het zelf ook niet zo zwart-wit stellen.
pi_67537424
quote:
Op maandag 30 maart 2009 08:26 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik kwam daar niet mee, zou het zelf ook niet zo zwart-wit stellen.
Nee dat weet ik, maar je refereerde daaraan, dus ik dacht laat ik dat nou ook maar meteen meenenen. Maar ik zie oprecht niet waarom ik dat niet aan zou kunnen? Krijg ik dan een hartaanval ofzo?
pi_67537604
quote:
Op maandag 30 maart 2009 08:29 schreef ssebass het volgende:

[..]

Nee dat weet ik, maar je refereerde daaraan, dus ik dacht laat ik dat nou ook maar meteen meenenen. Maar ik zie oprecht niet waarom ik dat niet aan zou kunnen? Krijg ik dan een hartaanval ofzo?
Moet je aan Stali vragen.

Ik ben iig minder ongeremd als ik verliefd ben. En niet per definitie uit op zo snel mogelijk seks.
Ik heb ook wel 's seks gehad op de eerste date, en daarna was de verliefdheid idd snel over. Toeval?
  maandag 30 maart 2009 @ 08:46:38 #30
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67537644
Ja.
pi_67537778
quote:
Op maandag 30 maart 2009 00:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb er geen regels voor. Vind ik ook nogal kinderachtig eigenlijk. Ik ga met iemand naar bed als dat goed voelt en de ene keer is dat dezelfde avond en de andere keer na een paar dates. Beide zegt niets over mijn intenties of de verwachtte levensduur van de relatie.
Waarom zou je het uitstellen als je het beide wilt en je daar beide prima bij voelt?
Idd, alsof je een bepaalde stappenplan moet volgen als je een relatie wil . Kom op zeg, is toch elke keer weer anders.
  maandag 30 maart 2009 @ 09:04:28 #32
130803 Gripper
Get a grip
pi_67537948
quote:
Op maandag 30 maart 2009 00:38 schreef Rosbief het volgende:
1ste date niets
2de date mee naar bed
Wat doe je dan op die 2e date? Knuffelen en elkaar diep in de ogen kijken?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  maandag 30 maart 2009 @ 10:31:00 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67539764
quote:
Op maandag 30 maart 2009 00:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Eens.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_67539995
Ik vind het een dooddoener. Gaat compleet voorbij aan het verschil tussen 'liefde' en 'lust'. (Opvallend dat met name de vrouwen dat posten.) Leuk en aardig, alles nemen zoals het komt, ook letterlijk, maar het schijnt dat TS meer van de losse contacten is dan van de relaties en zo snel mogelijk het bed induiken zou daar best een rol in kunnen spelen.
  maandag 30 maart 2009 @ 10:49:27 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67540200
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind het een dooddoener. Gaat compleet voorbij aan het verschil tussen 'liefde' en 'lust'. (Opvallend dat met name de vrouwen dat posten.) Leuk en aardig, alles nemen zoals het komt, ook letterlijk, maar het schijnt dat TS meer van de losse contacten is dan van de relaties en zo snel mogelijk het bed induiken zou daar best een rol in kunnen spelen.
Mijn langste relatie (7 jaar) startte ook met seks, dus ik zie dat verband niet zo.
  maandag 30 maart 2009 @ 10:52:15 #36
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67540283
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mijn langste relatie (7 jaar) startte ook met seks, dus ik zie dat verband niet zo.
Same here.

Mensen zijn er zeer bedreven in hun eigen emotionele zwakheden op anderen te projecteren.
pi_67540722
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Behandel jij scharrels dan precies hetzelfde als het meisje waar je verliefd op bent?
pi_67540765
quote:

[..]

Het is ook geen stelregel natuurlijk. Uitstellen is (of was) sowieso meer iets voor jongeren volgens mij (spreek voor mezelf ).

Ik ben het ook wel eens met MinderMutsig dat je geen stappenplan moet hebben, maar de rest vind ik clichématig en een dooddoener dus. Net of er niet over de gevolgen van een keuze te discussiëren valt, zolang de intenties maar goed zijn. Je kunt met al je goede intenties en goede gevoelens perfect je eigen glazen ingooien soms.
  maandag 30 maart 2009 @ 11:11:47 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67540804
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:10 schreef FritsVanEgters het volgende:

Ik ben het ook wel eens met MinderMutsig dat je geen stappenplan moet hebben, maar de rest vind ik clichématig en een dooddoener dus. Net of er niet over de gevolgen van een keuze te discussiëren valt, zolang de intenties maar goed zijn. Je kunt met al je goede intenties en goede gevoelens perfect je eigen glazen ingooien soms.
Net zo'n cliché als Ware Liefde Wacht .
Voor allebei de methodes (...) zullen vast en zeker pro's en tegen's te vinden zijn. Verder is het toch voornamelijk persoonlijk.
pi_67540823
Ik vind trouwens dat je bij kennismaking al beter met elkaar de koffer kan induiken. Weet je meteen of het klikt of niet en het scheelt een hoop gedoe.
pi_67540843
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:08 schreef Stali het volgende:

[..]

Behandel jij scharrels dan precies hetzelfde als het meisje waar je verliefd op bent?
Nee, niet dus, ik dacht dat je dat wel uit dit topic op kon maken.
pi_67540911
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:13 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Nee, niet dus, ik dacht dat je dat wel uit dit topic op kon maken.
Heb eerlijk gezegd nog niet alles teruggelezen... zit stiekem op mijn werk te posten.
pi_67541136
Bij mij werkt het heel simpel.

Mijn criteria: pas als de dame in kwestie voor mij een potentiële levenspartner is, dan volgt er pas sex. Voor de rest enkel zoenen. Ik wil namelijk niet met iedereen sex, ik wil het een beetje speciaal houden. Komt bij dat ik er ook niet een verslavingsprobleem mee heb, zoals het hier bij velen lijkt.
Dit werkt prima bij mij, gaat ook nog steeds goed met m'n vriendin en ik, 3,5 jaar samen!
  maandag 30 maart 2009 @ 11:26:35 #44
262 Re
Kiss & Swallow
pi_67541162
even wat offtopic geneuzel verwijderd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_67545786
Noem mij maar preuts en conservatief, maar ik ga pas met iemand naar bed als ik zeker weet dat hij om mij geeft (en ik om hem natuurlijk). Meestal gaan daar dus wel een paar weken overheen.

En jongen die meteen na een eerst date wil neuken verliest bij mij gewoon een stuk van zijn geloofwaardigheid en vind ik daarom ook een grote afknapper.
  maandag 30 maart 2009 @ 14:07:07 #46
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_67545861
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:04 schreef cmck het volgende:
Noem mij maar preuts en conservatief, maar ik ga pas met iemand naar bed als ik zeker weet dat hij om mij geeft (en ik om hem natuurlijk). Meestal gaan daar dus wel een paar weken overheen.

En jongen die meteen na een eerst date wil neuken verliest bij mij gewoon een stuk van zijn geloofwaardigheid en vind ik daarom ook een grote afknapper.
Dat heb ik dus ook. Duurt wel een paar weken of maanden.
pi_67546048
quote:

Daar is toch niks preuts aan? Vind dat juist wel goed. Meteen met elkaar naar bed gaan vind ik ook maar niks. Sowieso lijkt het dan meer op of het diegene alleen om de lusten te doen is dan om een relatie.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 30 maart 2009 @ 14:26:20 #48
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67546488
quote:
Serious business
quote:
Waarom verliest iemand daarmee zijn geloofwaardigheid? Als iemand eerlijk is in zijn bedoelingen dan is wat je zegt toch een beetje krom?
  maandag 30 maart 2009 @ 14:49:46 #49
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_67547227
quote:

[..]

Ik wel. Dat de relatie niet heeft standgehouden bijvoorbeeld.
Dat het dus een slecht begin is geweest, om het tot een stabiele relatie te laten worden, en de rest van jullie leven samen te delen.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_67547642
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Serious business
[..]

Waarom verliest iemand daarmee zijn geloofwaardigheid? Als iemand eerlijk is in zijn bedoelingen dan is wat je zegt toch een beetje krom?
Vanwege iets wat Bobby B zegt:
quote:
Sowieso lijkt het dan meer op of het diegene alleen om de lusten te doen is dan om een relatie.
Als je echt om iemand geeft wacht je op elkaar. Voor mijn gevoel is sex niet alleen neuken en het orgasme dat je voelt, het is een vorm van de uiting van de gevoelens die je voor elkaar hebt.
Bovendien, als je echt verliefd bent op elkaar en het gaat goed maakt het niet uit hoe lang je wacht. Je kan het daarna namelijk nog heel veel keer overdoen

Ok, ok, ik ben een beetje aan het overromantiseren, ( ) maar ik kan nou eenmaal geen sex hebben met iemand waar ik niet om geef.
pi_67547981
WTF?! Sinds wanneer zijn wij mannen onze ballen kwijt geraakt? Sinds het feministische geneuzel ons tot pulp doodgeslagen heeft? Een man hoort een man te blijven, het ultieme doel is die broek in. En het ultieme doel van een vrouw is zoals altijd: Aandacht en geld.

Waarom zou een man zich druk maken over de eerste date sex? Het scheelt hem in feite de uren schaamte en irritatie die hij moet doorstaan om een vrouw aan te horen. Maar een vrouw blijft een vrouw en daardoor kan je haar niets kwalijk nemen zoals je je hond niet kan kwalijk nemen dat hij niet in de goot schijt.

Vrouwen hebben de grappige manier van kwaad worden als je aangeeft dat je graag sex met haar wilt, soms verlies je "geloofwaardigheid". Ja vrouwen werken echt zo dat als je aangeeft haar begeerlijk, knap en sexy te vinden, genoeg om mee het bed in te duiken, dat ze je daardoor minderwaardig vind. Alleen een vrouw kan zoiets bedenken.
pi_67548067
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:

Als het van beide kanten okee is, is het natuurlijk ook weer iets anders. cmck bedoeld denk ik dat als iemand maar op seks aan blijft dringen terwijl je duidelijk hebt gemaakt dat je daar nog niet aan wilt beginnen.
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:02 schreef cmck het volgende:
Voor mijn gevoel is sex niet alleen neuken en het orgasme dat je voelt, het is een vorm van de uiting van de gevoelens die je voor elkaar hebt.
Bovendien, als je echt verliefd bent op elkaar en het gaat goed maakt het niet uit hoe lang je wacht. Je kan het daarna namelijk nog heel veel keer overdoen
Op zo'n manier blijft het speciaal en iets tussen geliefden, niet zomaar iets wat je met een random iemand doet.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_67550433
quote:
Op maandag 30 maart 2009 01:15 schreef Lundegaard het volgende:
Hou eens op met die seks-regeltjes...
Er is geen vast stramien. Gewoon doen wat op dat moment het beste is, of lijkt, of schijnt..
Daar was ik het altijd mee eens. Maar ik denk dat veel vrouwen snel met een man naar bed gaan om leuk gevonden te worden. Dat zegt mijn ervaring althans. Ik weet niet of dat een goede basis is voor een relatie. Misschien handig om de volgende keer eerst wat langer te daten. Ja, dat zegt een man.
pi_67552039
als man zijnde vind ik het spannender om met sex te wachten.
dus niet meteen hokken in de eerste paar dates maar langzaam de spanning opbouwen

direct sex is ook leuk maar vind de spanning nog leuker
  maandag 30 maart 2009 @ 17:41:07 #55
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67552598
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:02 schreef cmck het volgende:

Als je echt om iemand geeft wacht je op elkaar.
Want?

En wáár wacht je dan op? En waarom denk je dat mensen die meteen sex hebben niet om elkaar kunnen geven? Dat verloopt bij mij verder op dezelfde wijze hoor, los van of er sex is geweest of niet.

Denk dus dat je jouw persoonlijke ideeen iets te makkelijk op de rest van de bevolkingprojecteert
quote:
Voor mijn gevoel is sex niet alleen neuken en het orgasme dat je voelt, het is een vorm van de uiting van de gevoelens die je voor elkaar hebt.
Hier is het het allemaal. Bof ik even/
quote:
Ja, tenzij je één van de honderden dodelijke verkeersslachtoffers wordt natuurlijk.

Maar buiten dat snap ik nog niet wáárop je wacht.
quote:
Ok, ok, ik ben een beetje aan het overromantiseren, ( ) maar ik kan nou eenmaal geen sex hebben met iemand waar ik niet om geef.
Gelukkig

Dat kan. Ik hoef ook geen sex met iemand die ik niet leuk vind. Is een tikkeltje minder 'radicaal'.
pi_67552651
quote:
Op maandag 30 maart 2009 08:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je 'het' al redelijk snel doet, dan heb je minder om naar toe te werken in je relatie.
Zo kan je natuurlijk wachten tot je getrouwd bent, 5 jaar later......
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  maandag 30 maart 2009 @ 17:43:45 #57
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67552655
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:49 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Ik wel. Dat de relatie niet heeft standgehouden bijvoorbeeld.
Dat het dus een slecht begin is geweest, om het tot een stabiele relatie te laten worden, en de rest van jullie leven samen te delen.

Veruit de meeste relaties houden geen stand. Maar complimenten voor dit uitersta relevante causale verband

Ik schrik echt van wat ik hier lees. Niet van het feit dat mensen liever wachten, want dat is prima.

Maar de volstrekt imbeciele redeneringen hier vind ik grenzen aan 'eng'.
pi_67553011
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:41 schreef Fortune_Cookie het volgende:

Want?

En wáár wacht je dan op? En waarom denk je dat mensen die meteen sex hebben niet om elkaar kunnen geven?
Dus jij kan al om iemand geven die net 5 minuten kent? Of waar je net je eerste date mee hebt gehad? Knap van je. Moet je me even vertellen hoe je dat doet.
quote:
Dat verloopt bij mij verder op dezelfde wijze hoor, los van of er sex is geweest of niet.
Uit deze quote blijkt dus dat jij verder geen emotionele waarde hecht aan sex. Immers, je zegt dat het hebben van sex niet bepaalt of je meer of minder om iemand gaat geven.
quote:
Denk dus dat je jouw persoonlijke ideeen iets te makkelijk op de rest van de bevolkingprojecteert
Zie je ergens in mijn voorgaande posts iets waarbij ik zeg dat mijn mening een feit is? Wat andere mensen doen moeten ze lekker zelf weten. Ik heb alleen gezegd dat ik er niet van gedient ben als een jongen meteen met mij de koffer in wil duiken.
quote:
Maar buiten dat snap ik nog niet wáárop je wacht.
Zucht. Misschien moet ik mijn redenen dan maar even opsommen omdat je het na mijn 2 posts waar ik het ook al heb duidelijk gemaakt nog niet schijnt te snappen:
- Warmte
- Vertrouwen
- Om elkaar geven.

Dus, doe me een plezier en zet je kortzichtigheid even opzij. Er zijn mensen die geen sex kunnen hebben zonder deze dingen, en aangezien ik niet iemand ben die na 1 dag als om iemand kan geven, danwel kan vertrouwen wacht ik totdat ik die dingen wel ga voelen.

[ Bericht 24% gewijzigd door cmck op 30-03-2009 18:06:08 ]
pi_67554274
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:43 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]
Maar de volstrekt imbeciele redeneringen hier vind ik grenzen aan 'eng'.
Wat is er eng dat mensen willen wachten met het delen van zoiets intiems omdat ze dat liever doen met iemand die ze vertrouwen, van houden etc etc. Ik snap echt niet wat daar raar of eng aan is. Ik vind het op mijn beurt dan weer enger dat het normaal is om maar met iedereen het bed te delen die je amper kent.
pi_67554748
Ik wil helemaal niet wachten tot ik om iemand geef voor ik ermee naar bed ga. Straks heeft hij een heel klein pikkie of vindt ie beffen vies en dan ben ik te gehecht om het uit te maken

Je moet de sex objectief kunnen beoordelen
  maandag 30 maart 2009 @ 19:31:58 #61
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67555344
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:57 schreef cmck het volgende:

[..]

Dus jij kan al om iemand geven die net 5 minuten kent? Of waar je net je eerste date mee hebt gehad? Knap van je. Moet je me even vertellen hoe je dat doet.
Lieverd, was jij het niet die de termijn voor geven om op 4 weken stelde? Of ben ik nu in de war?

En dit is natuurlijk geen antwoord op de vraag, maar ik begrijp eruit dat je dus wacht tot je om iemand geeft en het gevoel hebt dat dit wederzijds is. Niets mis mee, al snap ik niet waarom je na 4 weken denkt dusdanig wijs te zijn geworden.
quote:
Uit deze quote blijkt dus dat jij verder geen emotionele waarde hecht aan sex. Immers, je zegt dat het hebben van sex niet bepaalt of je meer of minder om iemand gaat geven.
Dat is erg kort door de bocht, maar ik zie inderdaad niet in waarom ik door sex meer om iemand zou gaan geven.
quote:
Zie je ergens in mijn voorgaande posts iets waarbij ik zeg dat mijn mening een feit is? Wat andere mensen doen moeten ze lekker zelf weten. Ik heb alleen gezegd dat ik er niet van gedient ben als een jongen meteen met mij de koffer in wil duiken.
Je stelde het iets algemener dan dat
quote:
Zucht. Misschien moet ik mijn redenen dan maar even opsommen omdat je het na mijn 2 posts waar ik het ook al heb duidelijk gemaakt nog niet schijnt te snappen:
- Warmte
- Vertrouwen
- Om elkaar geven.
Dat is duidelijk. Je voorgaande posts waren zoals je zelf al zei vooral een wirwar aan overgeromantiseerde niemendalletjes.
quote:
Dus, doe me een plezier en zet je kortzichtigheid even opzij. Er zijn mensen die geen sex kunnen hebben zonder deze dingen, en aangezien ik niet iemand ben die na 1 dag als om iemand kan geven, danwel kan vertrouwen wacht ik totdat ik die dingen wel ga voelen.
Kortzichtig?

Ik wil alleen graag een fatsoenlijke redenering wanneer mensen ergens zeer stellig in zijn. Die heb ik nu.
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:50 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Wat is er eng dat mensen willen wachten met het delen van zoiets intiems omdat ze dat liever doen met iemand die ze vertrouwen, van houden etc etc. Ik snap echt niet wat daar raar of eng aan is. Ik vind het op mijn beurt dan weer enger dat het normaal is om maar met iedereen het bed te delen die je amper kent.
Er staat duidelijk dat het niet gaat om het wachten maar om de rammelende verhalen hier worden verkondigd over waarom snel seks hebben slecht is.

En dat wordt in vrij algemene zin beweerd. Ik spreek dat tegen.

Voor mijn part sterf je een maagd, mag je helemaal zelf weten.
pi_67563542
je vriendin heeft gelijk. Ik wist dat ook, ik heb het geleerd van de mystery method.

C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
pi_67563854
quote:
Op maandag 30 maart 2009 00:31 schreef Stali het volgende:
Jeez, hebben de metromannen aan de klassieke regels zitten morrelen?
Het waren de sufragettes die deze regels veranderd hebben met als 1 van de vele neveneffecten de metroman.
quote:
Zoals ik het ken is het de dame die bepaalt of er wel of niet geneukt gaat worden.
Vrouwen kunnen niet palen, dat kan alleen de man.
  maandag 30 maart 2009 @ 23:43:36 #64
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_67564241
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:17 schreef Lord_Cardigan het volgende:
je vriendin heeft gelijk. Ik wist dat ook, ik heb het geleerd van de mystery method.

Ja hallo, ik verwachte een grap. Wil je serieuze replies niet meer als sarcastisch vermommen
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_67568433
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:

Lieverd, was jij het niet die de termijn voor geven om op 4 weken stelde? Of ben ik nu in de war?

En dit is natuurlijk geen antwoord op de vraag, maar ik begrijp eruit dat je dus wacht tot je om iemand geeft en het gevoel hebt dat dit wederzijds is. Niets mis mee, al snap ik niet waarom je na 4 weken denkt dusdanig wijs te zijn geworden.
Ja, ik denk dat je in de war bent. Waar heb ik in vredesnam gezegd dat het het 4 weken duurt voordat ik om iemand geef?? Ik heb gezegd dat er een paar weken overheen gaan voordat ik om iemand kan geven.
quote:
Dat is duidelijk. Je voorgaande posts waren zoals je zelf al zei vooral een wirwar aan overgeromantiseerde niemendalletjes. heb ik niet goed gelezen
  dinsdag 31 maart 2009 @ 09:20:56 #66
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67568507
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:17 schreef cmck het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat je in de war bent. Waar heb ik in vredesnam gezegd dat het het 4 weken duurt voordat ik om iemand geef?? Ik heb gezegd dat er een paar weken overheen gaan voordat ik om iemand kan geven.
Vreemd dat jij in een paar weken zoveel inzicht hebt in andermans denkbeelden.
quote:

4 weken is meer dan een paar weken... ik ben dus nog coulant
pi_67569125
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef Aneurism het volgende:
WTF?! Sinds wanneer zijn wij mannen onze ballen kwijt geraakt? Sinds het feministische geneuzel ons tot pulp doodgeslagen heeft? Een man hoort een man te blijven, het ultieme doel is die broek in. En het ultieme doel van een vrouw is zoals altijd: Aandacht en geld.

Waarom zou een man zich druk maken over de eerste date sex? Het scheelt hem in feite de uren schaamte en irritatie die hij moet doorstaan om een vrouw aan te horen. Maar een vrouw blijft een vrouw en daardoor kan je haar niets kwalijk nemen zoals je je hond niet kan kwalijk nemen dat hij niet in de goot schijt.

Vrouwen hebben de grappige manier van kwaad worden als je aangeeft dat je graag sex met haar wilt, soms verlies je "geloofwaardigheid". Ja vrouwen werken echt zo dat als je aangeeft haar begeerlijk, knap en sexy te vinden, genoeg om mee het bed in te duiken, dat ze je daardoor minderwaardig vind. Alleen een vrouw kan zoiets bedenken.
pi_67576065
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Vreemd dat jij in een paar weken zoveel inzicht hebt in andermans denkbeelden.
[..]

4 weken is meer dan een paar weken... ik ben dus nog coulant

Ahhh, nu snap ik het: ik heb hier te maken met een klein mierenneukertje die per definitie zegt dat een paar gelijk is aan 2.

Mijn definitie gaat wat ruimer. Een paar weken kan inderdaad 2 weken zijn, 3,4,5,6,7,8, 14
Net zo lang totdat ik iemand vertrouw en daar is geen exacte tijd voor te geven.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:23:31 #69
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:23:37 #70
153954 NZYM
Genosha Records
pi_67580197
Het gaat toch wel kapot uiteindelijk, of je nou gelijk neukt of een maand wacht...
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:30:42 #71
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_67580430
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:23 schreef NZYM het volgende:
Het gaat toch wel kapot uiteindelijk, of je nou gelijk neukt of een maand wacht...
Als je met zo'n instelling eraan begint kan ik me dat indenken ja.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:44:02 #72
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_67580919
quote:
Op maandag 30 maart 2009 02:18 schreef B.E.D het volgende:
Als een meisje dat doet heeft ze geen klasse, geen style.
Eens.
pi_67581471
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:30 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Als je met zo'n instelling eraan begint kan ik me dat indenken ja.
Inderdaad, dan zou ik er niet eens aan beginnen.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:34:35 #74
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_67584881
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:00 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Inderdaad, dan zou ik er niet eens aan beginnen.
Want? Alles gaat toch stuk? Je gaat uiteindelijk toch dood, kun je net zo goed niet leven?
pi_67585842
Ik weet niet wat dan de definitie van een geslaagde relatie is? Ik heb 3x op de eerste date sex gehad. De relatie's erna duurden resp. 3,5 jaar, 6 maanden en 5 maanden...

Nu ben ik 5 maanden met een meisje en het is vanaf dag 1 knallen. Maar we zijn niet minder gek op elkaar....

Ik heb ook wel eens gewacht op sex en ik vind het nu niet veel verschil uitmaken. Het is trouwens maar de vraag of je nog zin hebt je lul bij haar erin te steken, als blijkt dat ze als hobby graag knoopjes verzameld en wil dat het licht tijdens de sex uitblijft. Heb je daar op gewacht..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_67587430
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:11 schreef Godshand het volgende:
Het is trouwens maar de vraag of je nog zin hebt je lul bij haar erin te steken, als blijkt dat ze als hobby graag knoopjes verzameld en wil dat het licht tijdens de sex uitblijft. Heb je daar op gewacht..
Daar kom je tijdens een date toch al achter?
pi_67587839
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:34 schreef kingmob het volgende:

[..]

Want? Alles gaat toch stuk? Je gaat uiteindelijk toch dood, kun je net zo goed niet leven?
Dat je dood gaat is zeker, dat je relatie stuk gaat niet. Ja als je dood gaat. Met andere woorden, vind het een beetje een kansloze redenering.

Of wil je echt beweren dat er geen relaties zijn die het een mensenleven uithouden?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 19:26:54 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67587976
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:12 schreef Disorder het volgende:
Daar kom je tijdens een date toch al achter?
Dat het licht uit moet tijdens de seks?
pi_67591297
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat het licht uit moet tijdens de seks?
Hangt van de openhartigheid tijdens de date af
  Moderator dinsdag 31 maart 2009 @ 21:20:18 #80
249559 crew  Lavenderr
pi_67592138
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:23 schreef NZYM het volgende:
Nou nou, niet zo somber hoor
  woensdag 1 april 2009 @ 12:17:05 #81
153954 NZYM
Genosha Records
pi_67607951
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 21:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou nou, niet zo somber hoor
Heeft niks somberheid te maken hoor, maar met de realiteit.
Als ik aan een relatie begin, dan ga ik er ook voor, dat is het probleem niet. Maar in m'n achterhoofd onthou ik echt wel dat t gewoon ooit gaat eindigen. Heel simpel. En wel of niet wachten met sex, veranderd helemaal niets aan de lengte van een relatie, het ligt er maar net aan hoe gek je op elkaar bent, en hoeveel moeite jullie (willen) doen voor de relatie.
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
  woensdag 1 april 2009 @ 12:19:29 #82
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67608024
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 13:14 schreef cmck het volgende:

[..]

Ahhh, nu snap ik het: ik heb hier te maken met een klein mierenneukertje die per definitie zegt dat een paar gelijk is aan 2.

Mijn definitie gaat wat ruimer. Een paar weken kan inderdaad 2 weken zijn, 3,4,5,6,7,8, 14
Net zo lang totdat ik iemand vertrouw en daar is geen exacte tijd voor te geven.
Een paar weken is niet persé 2 weken hoor (nou ja, feitelijk wel, maar okee)... maar ook geen kwart jaar als je het niet heel erg vindt

Dus het lag toch echt aan je eigen uitspraak. Maar nu is alles geheel duidelijk.
  woensdag 1 april 2009 @ 13:51:02 #83
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_67610981
Ik vind her grote onzin al die regeltjes, als het goed voelt voelt het goed toch... De ene keer duik je meteen het bed in de andere keer duurt het wat langer... Of je elkaar echt leuk vind, hangt toch niet af van wanneer je sex hebt?? Tenzij de sex waardeloos is natuurlijk
"There is only one good, knowledge, and one evil, ignorance. " - Socrates
"Envy is the ulcer of the soul." - Socrates
"Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver" - Loesje
  woensdag 1 april 2009 @ 13:51:23 #84
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_67610989
-foutje
"There is only one good, knowledge, and one evil, ignorance. " - Socrates
"Envy is the ulcer of the soul." - Socrates
"Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver" - Loesje
pi_67611236
laddertheorie zus en zo, allemaal onzin. je bent toch man om de voordelen van een vrouw op te wegen tegen de nadelen? als je haar kan krijgen op dat 1, waarom zou je dan wachten tot dag 2
  woensdag 1 april 2009 @ 14:53:29 #86
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_67612892
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:23 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat je dood gaat is zeker, dat je relatie stuk gaat niet. Ja als je dood gaat. Met andere woorden, vind het een beetje een kansloze redenering.

Of wil je echt beweren dat er geen relaties zijn die het een mensenleven uithouden?
Nee, maar de insinuatie dat een relatie het niet waard zou zijn als je weet dat hij niet voor altijd is vind ik nogal raar.
  woensdag 1 april 2009 @ 18:25:21 #87
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_67620271
quote:
Op woensdag 1 april 2009 13:51 schreef LalalaHippie het volgende:
Ik vind her grote onzin al die regeltjes, als het goed voelt voelt het goed toch... De ene keer duik je meteen het bed in de andere keer duurt het wat langer... Of je elkaar echt leuk vind, hangt toch niet af van wanneer je sex hebt?? Tenzij de sex waardeloos is natuurlijk
Of je elkaar leuk vind heeft inderdaad niets te maken met wanneer je sex hebt.
Maar wanneer het is dat je sex hebt, heeft wel te maken met of je elkaar echt leuk vind.
pi_67621478
quote:
Op woensdag 1 april 2009 18:25 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Of je elkaar leuk vind heeft inderdaad niets te maken met wanneer je sex hebt.
Maar wanneer het is dat je sex hebt, heeft wel te maken met of je elkaar echt leuk vind.
..of hoe wanhopig/geil je bent.
pi_67746900
als ik de eerste date al met hem het bed in duik neem ik aan dat het geen lange relatie zal worden.. gewoon een relatie om de seks.
maar ik ben ook weer niet iemand die de seks weer te lang uitstelt.
pi_67748279
Wat grappig, waarom wordt sex als minder waard gezien als je het naast gezonde relaties ook met one-night stands of gewoon scharrels doet? Sex is echt iets tussen twee personen en daarmee al 'speciaal' of 'anders' per stel.

Dat hele "Sex moet speciaal blijven" vind ik af en toe zo een dooddoener die me doet denken aan die hele "eerste keer" mythos die is ontstaan rondom maagdelijkheid.

Wat is er mis aan gewoon veel intiem plezier met iemand te hebben en daar gewoon een goed gevoel aan over te hebben? Ik heb alleen warme gevoelens voor elke vrouw waarmee ik ooit het bed heb gedeeld, dat komt ook omdat ik enkel het bed deel met vrouwen die ik ook gewoon genoeg mag om er sex mee te hebben. Dan hoeft sex echt niet 'speciaal' te blijven want het is voor mij al 'speciaal' genoeg dat ik gewoon een lieve/aantrekkelijke/geliefde vrouw naast me heb liggen om het mee te doen.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')