Ik vind dat een tweede date niet meer onder een one night stand valt. One night stand vind ik, die avond ontmoeten, mee naar bed en nooit meer zien.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:07 schreef marcel-o het volgende:
2e date in bed = korte relatie of one night stand
die pakken gewoon wat ze kennen krijgenquote:Op maandag 30 maart 2009 00:07 schreef Kruger het volgende:
Ligt een beetje aan de situatie he... genoeg vrouwen die het allebei de eerste keer doen![]()
Maar goed met geen van hun wou ik ook een relatie
Ga werk zoeken, klaploper!quote:Op maandag 30 maart 2009 00:33 schreef Skylark. het volgende:
Elke situatie is anders.
Heerlijk, zo'n dooddoener!
Mals hoor.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:38 schreef Rosbief het volgende:
Bij mij gaat het vaak zo:
1ste date niets
2de date mee naar bed
3de date mee naar bed + sex
Zo ken ik het ook. Laat mannen alsjeblieft gewoon mannen zijn.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:31 schreef Stali het volgende:
Jeez, hebben de metromannen aan de klassieke regels zitten morrelen? Zoals ik het ken is het de dame die bepaalt of er wel of niet geneukt gaat worden. En hoe handiger de man het inpakt hoe sneller het neuken plaats zal vinden. Maar met al dit topicgeneuzel over wel niet word je gewoon haar beste vriend.
quote:Op maandag 30 maart 2009 01:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zo ken ik het ook. Laat mannen alsjeblieft gewoon mannen zijn.
Het is een guy issue.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Mals hoor.
He maar eigenlijk haal ik uit de OP dat het weer een guy issue is he?
Eerder zeg je dat het er maar van afhangt hoe glad de gozer het brengt (vrij vertaald). Als dat zo is moet je in theorie als man een versnellinkje terug kunnen schakelen om zogezegd niet op seks aan te sturen.quote:Dus een meisje wat meteen met TS het bed induikt was op voorhand geen relatiemateriaal maar nu vindt TS het meisje in kwestie wel zo leuk dat hij niet wil verpesten? TS, vooral niet neuken op de eerste date want dat kan je zelf wrs. niet aan. Geef haar een kus en klaar en verder de regels van Rosbiefs dates..
Niet aan zouden kunnen? Wat is dat voor raar verhaal. Daarbij is het hypothetisch want er is niemand die ik leuk vind. Het kwam er op neer dat als ik een meisje echt leuk zou vinden, zij vind dat ik het anders aan moet pakken. De kernvraag is dus inderdaad het dikgedrukte stukje. Dus meteen seks is niet bevordelijk voor verliefdheidsgevoelens.quote:Op maandag 30 maart 2009 01:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is een guy issue.![]()
[..]
Eerder zeg je dat het er maar van afhangt hoe glad de gozer het brengt (vrij vertaald). Als dat zo is moet je in theorie als man een versnellinkje terug kunnen schakelen om zogezegd niet op seks aan te sturen.
Zo zwart-wit zie ik het op zich niet, vrouwen kunnen bv net zo goed op seks aansturen.
Niet aankunnen klinkt een beetje cru maar zit wel een kern van waarheid in denk ik.
Dit zou voor TS seks met meer emotie zijn dan bij een (andere) one night stand.
Het draait in mijn ogen om de beleving van TS en het effect dat deze heeft op de duur van de eventuele relatie.
Meteen seks is niet bevorderlijk voor verliefdheidsgevoelens, uitstellen juist wel.
Liefde gebaseerd op lust.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:22 schreef ssebass het volgende:
Dus meteen seks is niet bevordelijk voor verliefdheidsgevoelens.
Ik kwam daar niet mee, zou het zelf ook niet zo zwart-wit stellen.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:22 schreef ssebass het volgende:
[..]
Niet aan zouden kunnen? Wat is dat voor raar verhaal. Daarbij is het hypothetisch want er is niemand die ik leuk vind. Het kwam er op neer dat als ik een meisje echt leuk zou vinden, zij vind dat ik het anders aan moet pakken. De kernvraag is dus inderdaad het dikgedrukte stukje. Dus meteen seks is niet bevordelijk voor verliefdheidsgevoelens.
Nee dat weet ik, maar je refereerde daaraan, dus ik dacht laat ik dat nou ook maar meteen meenenen. Maar ik zie oprecht niet waarom ik dat niet aan zou kunnen? Krijg ik dan een hartaanval ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2009 08:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik kwam daar niet mee, zou het zelf ook niet zo zwart-wit stellen.
Moet je aan Stali vragen.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:29 schreef ssebass het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, maar je refereerde daaraan, dus ik dacht laat ik dat nou ook maar meteen meenenen. Maar ik zie oprecht niet waarom ik dat niet aan zou kunnen? Krijg ik dan een hartaanval ofzo?
Idd, alsof je een bepaalde stappenplan moet volgen als je een relatie wilquote:Op maandag 30 maart 2009 00:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb er geen regels voor. Vind ik ook nogal kinderachtig eigenlijk. Ik ga met iemand naar bed als dat goed voelt en de ene keer is dat dezelfde avond en de andere keer na een paar dates. Beide zegt niets over mijn intenties of de verwachtte levensduur van de relatie.
Waarom zou je het uitstellen als je het beide wilt en je daar beide prima bij voelt?
Wat doe je dan op die 2e date? Knuffelen en elkaar diep in de ogen kijken?quote:Op maandag 30 maart 2009 00:38 schreef Rosbief het volgende:
Bij mij gaat het vaak zo:
1ste date niets
2de date mee naar bed
3de date mee naar bed + sex
Eens.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb er geen regels voor. Vind ik ook nogal kinderachtig eigenlijk. Ik ga met iemand naar bed als dat goed voelt en de ene keer is dat dezelfde avond en de andere keer na een paar dates. Beide zegt niets over mijn intenties of de verwachtte levensduur van de relatie.
Waarom zou je het uitstellen als je het beide wilt en je daar beide prima bij voelt?
Mijn langste relatie (7 jaar) startte ook met seks, dus ik zie dat verband niet zo.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind het een dooddoener. Gaat compleet voorbij aan het verschil tussen 'liefde' en 'lust'. (Opvallend dat met name de vrouwen dat posten.) Leuk en aardig, alles nemen zoals het komt, ook letterlijk, maar het schijnt dat TS meer van de losse contacten is dan van de relaties en zo snel mogelijk het bed induiken zou daar best een rol in kunnen spelen.
Same here.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn langste relatie (7 jaar) startte ook met seks, dus ik zie dat verband niet zo.
Behandel jij scharrels dan precies hetzelfde als het meisje waar je verliefd op bent?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind het een dooddoener. Gaat compleet voorbij aan het verschil tussen 'liefde' en 'lust'. (Opvallend dat met name de vrouwen dat posten.) Leuk en aardig, alles nemen zoals het komt, ook letterlijk, maar het schijnt dat TS meer van de losse contacten is dan van de relaties en zo snel mogelijk het bed induiken zou daar best een rol in kunnen spelen.
Het is ook geen stelregel natuurlijk. Uitstellen is (of was) sowieso meer iets voor jongeren volgens mij (spreek voor mezelfquote:Op maandag 30 maart 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn langste relatie (7 jaar) startte ook met seks, dus ik zie dat verband niet zo.
Net zo'n cliché als Ware Liefde Wachtquote:Op maandag 30 maart 2009 11:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben het ook wel eens met MinderMutsig dat je geen stappenplan moet hebben, maar de rest vind ik clichématig en een dooddoener dus. Net of er niet over de gevolgen van een keuze te discussiëren valt, zolang de intenties maar goed zijn. Je kunt met al je goede intenties en goede gevoelens perfect je eigen glazen ingooien soms.
Nee, niet dus, ik dacht dat je dat wel uit dit topic op kon maken.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Behandel jij scharrels dan precies hetzelfde als het meisje waar je verliefd op bent?
Heb eerlijk gezegd nog niet alles teruggelezen... zit stiekem op mijn werk te posten.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, niet dus, ik dacht dat je dat wel uit dit topic op kon maken.
Dat heb ik dus ook. Duurt wel een paar weken of maanden.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:04 schreef cmck het volgende:
Noem mij maar preuts en conservatief, maar ik ga pas met iemand naar bed als ik zeker weet dat hij om mij geeft (en ik om hem natuurlijk). Meestal gaan daar dus wel een paar weken overheen.
En jongen die meteen na een eerst date wil neuken verliest bij mij gewoon een stuk van zijn geloofwaardigheid en vind ik daarom ook een grote afknapper.
Daar is toch niks preuts aan? Vind dat juist wel goed.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:04 schreef cmck het volgende:
Noem mij maar preuts en conservatief, maar ik ga pas met iemand naar bed als ik zeker weet dat hij om mij geeft (en ik om hem natuurlijk). Meestal gaan daar dus wel een paar weken overheen.
En jongen die meteen na een eerst date wil neuken verliest bij mij gewoon een stuk van zijn geloofwaardigheid en vind ik daarom ook een grote afknapper.
Serious businessquote:Op maandag 30 maart 2009 14:04 schreef cmck het volgende:
Waarom verliest iemand daarmee zijn geloofwaardigheid? Als iemand eerlijk is in zijn bedoelingen dan is wat je zegt toch een beetje krom?quote:En jongen die meteen na een eerst date wil neuken verliest bij mij gewoon een stuk van zijn geloofwaardigheid en vind ik daarom ook een grote afknapper.
Ik wel. Dat de relatie niet heeft standgehouden bijvoorbeeld.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanwege iets wat Bobby B zegt:quote:Op maandag 30 maart 2009 14:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Serious business![]()
[..]
Waarom verliest iemand daarmee zijn geloofwaardigheid? Als iemand eerlijk is in zijn bedoelingen dan is wat je zegt toch een beetje krom?
Als je echt om iemand geeft wacht je op elkaar. Voor mijn gevoel is sex niet alleen neuken en het orgasme dat je voelt, het is een vorm van de uiting van de gevoelens die je voor elkaar hebt.quote:Sowieso lijkt het dan meer op of het diegene alleen om de lusten te doen is dan om een relatie.
Als het van beide kanten okee is, is het natuurlijk ook weer iets anders. cmck bedoeld denk ik dat als iemand maar op seks aan blijft dringen terwijl je duidelijk hebt gemaakt dat je daar nog niet aan wilt beginnen.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Waarom verliest iemand daarmee zijn geloofwaardigheid? Als iemand eerlijk is in zijn bedoelingen dan is wat je zegt toch een beetje krom?
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:02 schreef cmck het volgende:
Voor mijn gevoel is sex niet alleen neuken en het orgasme dat je voelt, het is een vorm van de uiting van de gevoelens die je voor elkaar hebt.
Bovendien, als je echt verliefd bent op elkaar en het gaat goed maakt het niet uit hoe lang je wacht. Je kan het daarna namelijk nog heel veel keer overdoen![]()
![]()
Daar was ik het altijd mee eens. Maar ik denk dat veel vrouwen snel met een man naar bed gaan om leuk gevonden te worden. Dat zegt mijn ervaring althans. Ik weet niet of dat een goede basis is voor een relatie. Misschien handig om de volgende keer eerst wat langer te daten. Ja, dat zegt een man.quote:Op maandag 30 maart 2009 01:15 schreef Lundegaard het volgende:
Hou eens op met die seks-regeltjes...![]()
Er is geen vast stramien. Gewoon doen wat op dat moment het beste is, of lijkt, of schijnt..
Want?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:02 schreef cmck het volgende:
Als je echt om iemand geeft wacht je op elkaar.
Hier is het het allemaal. Bof ik even/quote:Voor mijn gevoel is sex niet alleen neuken en het orgasme dat je voelt, het is een vorm van de uiting van de gevoelens die je voor elkaar hebt.
Ja, tenzij je één van de honderden dodelijke verkeersslachtoffers wordt natuurlijk.quote:Bovendien, als je echt verliefd bent op elkaar en het gaat goed maakt het niet uit hoe lang je wacht. Je kan het daarna namelijk nog heel veel keer overdoen![]()
![]()
Gelukkigquote:Ok, ok, ik ben een beetje aan het overromantiseren, () maar ik kan nou eenmaal geen sex hebben met iemand waar ik niet om geef.
Zo kan je natuurlijk wachten tot je getrouwd bent, 5 jaar later......quote:Op maandag 30 maart 2009 08:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je 'het' al redelijk snel doet, dan heb je minder om naar toe te werken in je relatie.
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:49 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik wel. Dat de relatie niet heeft standgehouden bijvoorbeeld.
Dat het dus een slecht begin is geweest, om het tot een stabiele relatie te laten worden, en de rest van jullie leven samen te delen.
Dus jij kan al om iemand geven die net 5 minuten kent? Of waar je net je eerste date mee hebt gehad? Knap van je. Moet je me even vertellen hoe je dat doet.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:41 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Want?
En wáár wacht je dan op? En waarom denk je dat mensen die meteen sex hebben niet om elkaar kunnen geven?
Uit deze quote blijkt dus dat jij verder geen emotionele waarde hecht aan sex. Immers, je zegt dat het hebben van sex niet bepaalt of je meer of minder om iemand gaat geven.quote:Dat verloopt bij mij verder op dezelfde wijze hoor, los van of er sex is geweest of niet.
Zie je ergens in mijn voorgaande posts iets waarbij ik zeg dat mijn mening een feit is? Wat andere mensen doen moeten ze lekker zelf weten. Ik heb alleen gezegd dat ik er niet van gedient ben als een jongen meteen met mij de koffer in wil duiken.quote:Denk dus dat je jouw persoonlijke ideeen iets te makkelijk op de rest van de bevolkingprojecteert
Zucht. Misschien moet ik mijn redenen dan maar even opsommen omdat je het na mijn 2 posts waar ik het ook al heb duidelijk gemaakt nog niet schijnt te snappen:quote:Maar buiten dat snap ik nog niet wáárop je wacht.
Wat is er eng dat mensen willen wachten met het delen van zoiets intiems omdat ze dat liever doen met iemand die ze vertrouwen, van houden etc etc. Ik snap echt niet wat daar raar of eng aan is. Ik vind het op mijn beurt dan weer enger dat het normaal is om maar met iedereen het bed te delen die je amper kent.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:43 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar de volstrekt imbeciele redeneringen hier vind ik grenzen aan 'eng'.
Lieverd, was jij het niet die de termijn voor geven om op 4 weken stelde? Of ben ik nu in de war?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:57 schreef cmck het volgende:
[..]
Dus jij kan al om iemand geven die net 5 minuten kent? Of waar je net je eerste date mee hebt gehad? Knap van je. Moet je me even vertellen hoe je dat doet.
Dat is erg kort door de bocht, maar ik zie inderdaad niet in waarom ik door sex meer om iemand zou gaan geven.quote:Uit deze quote blijkt dus dat jij verder geen emotionele waarde hecht aan sex. Immers, je zegt dat het hebben van sex niet bepaalt of je meer of minder om iemand gaat geven.
Je stelde het iets algemener dan datquote:Zie je ergens in mijn voorgaande posts iets waarbij ik zeg dat mijn mening een feit is? Wat andere mensen doen moeten ze lekker zelf weten. Ik heb alleen gezegd dat ik er niet van gedient ben als een jongen meteen met mij de koffer in wil duiken.
Dat is duidelijk. Je voorgaande posts waren zoals je zelf al zei vooral een wirwar aan overgeromantiseerde niemendalletjes.quote:Zucht. Misschien moet ik mijn redenen dan maar even opsommen omdat je het na mijn 2 posts waar ik het ook al heb duidelijk gemaakt nog niet schijnt te snappen:
- Warmte
- Vertrouwen
- Om elkaar geven.
Kortzichtig?quote:Dus, doe me een plezier en zet je kortzichtigheid even opzij. Er zijn mensen die geen sex kunnen hebben zonder deze dingen, en aangezien ik niet iemand ben die na 1 dag als om iemand kan geven, danwel kan vertrouwen wacht ik totdat ik die dingen wel ga voelen.
Er staat duidelijk dat het niet gaat om het wachten maar om de rammelende verhalen hier worden verkondigd over waarom snel seks hebben slecht is.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er eng dat mensen willen wachten met het delen van zoiets intiems omdat ze dat liever doen met iemand die ze vertrouwen, van houden etc etc. Ik snap echt niet wat daar raar of eng aan is. Ik vind het op mijn beurt dan weer enger dat het normaal is om maar met iedereen het bed te delen die je amper kent.
Het waren de sufragettes die deze regels veranderd hebben met als 1 van de vele neveneffecten de metroman.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:31 schreef Stali het volgende:
Jeez, hebben de metromannen aan de klassieke regels zitten morrelen?
Vrouwen kunnen niet palen, dat kan alleen de man.quote:Zoals ik het ken is het de dame die bepaalt of er wel of niet geneukt gaat worden.
Ja hallo, ik verwachte een grap. Wil je serieuze replies niet meer als sarcastisch vermommenquote:Op maandag 30 maart 2009 23:17 schreef Lord_Cardigan het volgende:
je vriendin heeft gelijk. Ik wist dat ook, ik heb het geleerd van de mystery method.
Ja, ik denk dat je in de war bent. Waar heb ik in vredesnam gezegd dat het het 4 weken duurt voordat ik om iemand geef?? Ik heb gezegd dat er een paar weken overheen gaan voordat ik om iemand kan geven.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Lieverd, was jij het niet die de termijn voor geven om op 4 weken stelde? Of ben ik nu in de war?
En dit is natuurlijk geen antwoord op de vraag, maar ik begrijp eruit dat je dus wacht tot je om iemand geeft en het gevoel hebt dat dit wederzijds is. Niets mis mee, al snap ik niet waarom je na 4 weken denkt dusdanig wijs te zijn geworden.
quote:Dat is duidelijk. Je voorgaande posts waren zoals je zelf al zei vooral een wirwar aan overgeromantiseerde niemendalletjes. heb ik niet goed gelezen
Vreemd dat jij in een paar weken zoveel inzicht hebt in andermans denkbeelden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:17 schreef cmck het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je in de war bent. Waar heb ik in vredesnam gezegd dat het het 4 weken duurt voordat ik om iemand geef?? Ik heb gezegd dat er een paar weken overheen gaan voordat ik om iemand kan geven.
4 weken is meer dan een paar weken... ik ben dus nog coulantquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef Aneurism het volgende:
WTF?! Sinds wanneer zijn wij mannen onze ballen kwijt geraakt? Sinds het feministische geneuzel ons tot pulp doodgeslagen heeft?Een man hoort een man te blijven, het ultieme doel is die broek in. En het ultieme doel van een vrouw is zoals altijd: Aandacht en geld.
Waarom zou een man zich druk maken over de eerste date sex? Het scheelt hem in feite de uren schaamte en irritatie die hij moet doorstaan om een vrouw aan te horen. Maar een vrouw blijft een vrouw en daardoor kan je haar niets kwalijk nemen zoals je je hond niet kan kwalijk nemen dat hij niet in de goot schijt.
Vrouwen hebben de grappige manier van kwaad worden als je aangeeft dat je graag sex met haar wilt, soms verlies je "geloofwaardigheid". Ja vrouwen werken echt zo dat als je aangeeft haar begeerlijk, knap en sexy te vinden, genoeg om mee het bed in te duiken, dat ze je daardoor minderwaardig vind. Alleen een vrouw kan zoiets bedenken.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Vreemd dat jij in een paar weken zoveel inzicht hebt in andermans denkbeelden.
[..]
4 weken is meer dan een paar weken... ik ben dus nog coulant
Als je met zo'n instelling eraan begint kan ik me dat indenken ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:23 schreef NZYM het volgende:
Het gaat toch wel kapot uiteindelijk, of je nou gelijk neukt of een maand wacht...
Eens.quote:Op maandag 30 maart 2009 02:18 schreef B.E.D het volgende:
Als een meisje dat doet heeft ze geen klasse, geen style.
Inderdaad, dan zou ik er niet eens aan beginnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je met zo'n instelling eraan begint kan ik me dat indenken ja.
Want? Alles gaat toch stuk? Je gaat uiteindelijk toch dood, kun je net zo goed niet leven?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, dan zou ik er niet eens aan beginnen.
Daar kom je tijdens een date toch al achter?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:11 schreef Godshand het volgende:
Het is trouwens maar de vraag of je nog zin hebt je lul bij haar erin te steken, als blijkt dat ze als hobby graag knoopjes verzameld en wil dat het licht tijdens de sex uitblijft. Heb je daar op gewacht..
Dat je dood gaat is zeker, dat je relatie stuk gaat niet. Ja als je dood gaat. Met andere woorden, vind het een beetje een kansloze redenering.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:34 schreef kingmob het volgende:
[..]
Want? Alles gaat toch stuk? Je gaat uiteindelijk toch dood, kun je net zo goed niet leven?
Dat het licht uit moet tijdens de seks?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:12 schreef Disorder het volgende:
Daar kom je tijdens een date toch al achter?
Hangt van de openhartigheid tijdens de date afquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat het licht uit moet tijdens de seks?
Nou nou, niet zo somber hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:23 schreef NZYM het volgende:
Het gaat toch wel kapot uiteindelijk, of je nou gelijk neukt of een maand wacht...
Heeft niks somberheid te maken hoor, maar met de realiteit.quote:
Een paar weken is niet persé 2 weken hoor (nou ja, feitelijk wel, maar okee)... maar ook geen kwart jaar als je het niet heel erg vindtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:14 schreef cmck het volgende:
[..]
Ahhh, nu snap ik het: ik heb hier te maken met een klein mierenneukertje die per definitie zegt dat een paar gelijk is aan 2.
Mijn definitie gaat wat ruimer. Een paar weken kan inderdaad 2 weken zijn, 3,4,5,6,7,8, 14
Net zo lang totdat ik iemand vertrouw en daar is geen exacte tijd voor te geven.
Nee, maar de insinuatie dat een relatie het niet waard zou zijn als je weet dat hij niet voor altijd is vind ik nogal raar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat je dood gaat is zeker, dat je relatie stuk gaat niet. Ja als je dood gaat. Met andere woorden, vind het een beetje een kansloze redenering.
Of wil je echt beweren dat er geen relaties zijn die het een mensenleven uithouden?
Of je elkaar leuk vind heeft inderdaad niets te maken met wanneer je sex hebt.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:51 schreef LalalaHippie het volgende:
Ik vind her grote onzin al die regeltjes, als het goed voelt voelt het goed toch... De ene keer duik je meteen het bed in de andere keer duurt het wat langer... Of je elkaar echt leuk vind, hangt toch niet af van wanneer je sex hebt?? Tenzij de sex waardeloos is natuurlijk
..of hoe wanhopig/geil je bent.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of je elkaar leuk vind heeft inderdaad niets te maken met wanneer je sex hebt.
Maar wanneer het is dat je sex hebt, heeft wel te maken met of je elkaar echt leuk vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |