abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 maart 2009 @ 08:24:59 #26
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67537379
quote:
Op maandag 30 maart 2009 08:22 schreef ssebass het volgende:
Dus meteen seks is niet bevordelijk voor verliefdheidsgevoelens.
Liefde gebaseerd op lust.

Now I've heard 'em all.
Intelligent, but fucked up.
pi_67537402
quote:
Op maandag 30 maart 2009 08:22 schreef ssebass het volgende:

[..]

Niet aan zouden kunnen? Wat is dat voor raar verhaal.
Daarbij is het hypothetisch want er is niemand die ik leuk vind. Het kwam er op neer dat als ik een meisje echt leuk zou vinden, zij vind dat ik het anders aan moet pakken. De kernvraag is dus inderdaad het dikgedrukte stukje. Dus meteen seks is niet bevordelijk voor verliefdheidsgevoelens.
Ik kwam daar niet mee, zou het zelf ook niet zo zwart-wit stellen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_67537424
quote:
Op maandag 30 maart 2009 08:26 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik kwam daar niet mee, zou het zelf ook niet zo zwart-wit stellen.
Nee dat weet ik, maar je refereerde daaraan, dus ik dacht laat ik dat nou ook maar meteen meenenen. Maar ik zie oprecht niet waarom ik dat niet aan zou kunnen? Krijg ik dan een hartaanval ofzo?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_67537604
quote:
Op maandag 30 maart 2009 08:29 schreef ssebass het volgende:

[..]

Nee dat weet ik, maar je refereerde daaraan, dus ik dacht laat ik dat nou ook maar meteen meenenen. Maar ik zie oprecht niet waarom ik dat niet aan zou kunnen? Krijg ik dan een hartaanval ofzo?
Moet je aan Stali vragen.

Ik ben iig minder ongeremd als ik verliefd ben. En niet per definitie uit op zo snel mogelijk seks.
Ik heb ook wel 's seks gehad op de eerste date, en daarna was de verliefdheid idd snel over. Toeval?
  maandag 30 maart 2009 @ 08:46:38 #30
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67537644
Ja.
pi_67537778
quote:
Op maandag 30 maart 2009 00:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb er geen regels voor. Vind ik ook nogal kinderachtig eigenlijk. Ik ga met iemand naar bed als dat goed voelt en de ene keer is dat dezelfde avond en de andere keer na een paar dates. Beide zegt niets over mijn intenties of de verwachtte levensduur van de relatie.
Waarom zou je het uitstellen als je het beide wilt en je daar beide prima bij voelt?
Idd, alsof je een bepaalde stappenplan moet volgen als je een relatie wil . Kom op zeg, is toch elke keer weer anders.
  maandag 30 maart 2009 @ 09:04:28 #32
130803 Gripper
Get a grip
pi_67537948
quote:
Op maandag 30 maart 2009 00:38 schreef Rosbief het volgende:
Bij mij gaat het vaak zo:
1ste date niets
2de date mee naar bed
3de date mee naar bed + sex
Wat doe je dan op die 2e date? Knuffelen en elkaar diep in de ogen kijken?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  maandag 30 maart 2009 @ 10:31:00 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67539764
quote:
Op maandag 30 maart 2009 00:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb er geen regels voor. Vind ik ook nogal kinderachtig eigenlijk. Ik ga met iemand naar bed als dat goed voelt en de ene keer is dat dezelfde avond en de andere keer na een paar dates. Beide zegt niets over mijn intenties of de verwachtte levensduur van de relatie.
Waarom zou je het uitstellen als je het beide wilt en je daar beide prima bij voelt?
Eens.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_67539995
Ik vind het een dooddoener. Gaat compleet voorbij aan het verschil tussen 'liefde' en 'lust'. (Opvallend dat met name de vrouwen dat posten.) Leuk en aardig, alles nemen zoals het komt, ook letterlijk, maar het schijnt dat TS meer van de losse contacten is dan van de relaties en zo snel mogelijk het bed induiken zou daar best een rol in kunnen spelen.
  maandag 30 maart 2009 @ 10:49:27 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67540200
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind het een dooddoener. Gaat compleet voorbij aan het verschil tussen 'liefde' en 'lust'. (Opvallend dat met name de vrouwen dat posten.) Leuk en aardig, alles nemen zoals het komt, ook letterlijk, maar het schijnt dat TS meer van de losse contacten is dan van de relaties en zo snel mogelijk het bed induiken zou daar best een rol in kunnen spelen.
Mijn langste relatie (7 jaar) startte ook met seks, dus ik zie dat verband niet zo.
  maandag 30 maart 2009 @ 10:52:15 #36
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67540283
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mijn langste relatie (7 jaar) startte ook met seks, dus ik zie dat verband niet zo.
Same here.

Mensen zijn er zeer bedreven in hun eigen emotionele zwakheden op anderen te projecteren.
pi_67540722
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Behandel jij scharrels dan precies hetzelfde als het meisje waar je verliefd op bent?
pi_67540765
quote:

[..]

Het is ook geen stelregel natuurlijk. Uitstellen is (of was) sowieso meer iets voor jongeren volgens mij (spreek voor mezelf ).

Ik ben het ook wel eens met MinderMutsig dat je geen stappenplan moet hebben, maar de rest vind ik clichématig en een dooddoener dus. Net of er niet over de gevolgen van een keuze te discussiëren valt, zolang de intenties maar goed zijn. Je kunt met al je goede intenties en goede gevoelens perfect je eigen glazen ingooien soms.
  maandag 30 maart 2009 @ 11:11:47 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67540804
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:10 schreef FritsVanEgters het volgende:

Ik ben het ook wel eens met MinderMutsig dat je geen stappenplan moet hebben, maar de rest vind ik clichématig en een dooddoener dus. Net of er niet over de gevolgen van een keuze te discussiëren valt, zolang de intenties maar goed zijn. Je kunt met al je goede intenties en goede gevoelens perfect je eigen glazen ingooien soms.
Net zo'n cliché als Ware Liefde Wacht .
Voor allebei de methodes (...) zullen vast en zeker pro's en tegen's te vinden zijn. Verder is het toch voornamelijk persoonlijk.
pi_67540823
Ik vind trouwens dat je bij kennismaking al beter met elkaar de koffer kan induiken. Weet je meteen of het klikt of niet en het scheelt een hoop gedoe.
pi_67540843
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:08 schreef Stali het volgende:

[..]

Behandel jij scharrels dan precies hetzelfde als het meisje waar je verliefd op bent?
Nee, niet dus, ik dacht dat je dat wel uit dit topic op kon maken.
pi_67540911
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:13 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Nee, niet dus, ik dacht dat je dat wel uit dit topic op kon maken.
Heb eerlijk gezegd nog niet alles teruggelezen... zit stiekem op mijn werk te posten.
pi_67541136
Bij mij werkt het heel simpel.

Mijn criteria: pas als de dame in kwestie voor mij een potentiële levenspartner is, dan volgt er pas sex. Voor de rest enkel zoenen. Ik wil namelijk niet met iedereen sex, ik wil het een beetje speciaal houden. Komt bij dat ik er ook niet een verslavingsprobleem mee heb, zoals het hier bij velen lijkt.
Dit werkt prima bij mij, gaat ook nog steeds goed met m'n vriendin en ik, 3,5 jaar samen!
  maandag 30 maart 2009 @ 11:26:35 #44
262 Re
Kiss & Swallow
pi_67541162
even wat offtopic geneuzel verwijderd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_67545786
Noem mij maar preuts en conservatief, maar ik ga pas met iemand naar bed als ik zeker weet dat hij om mij geeft (en ik om hem natuurlijk). Meestal gaan daar dus wel een paar weken overheen.

En jongen die meteen na een eerst date wil neuken verliest bij mij gewoon een stuk van zijn geloofwaardigheid en vind ik daarom ook een grote afknapper.
  maandag 30 maart 2009 @ 14:07:07 #46
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_67545861
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:04 schreef cmck het volgende:
Noem mij maar preuts en conservatief, maar ik ga pas met iemand naar bed als ik zeker weet dat hij om mij geeft (en ik om hem natuurlijk). Meestal gaan daar dus wel een paar weken overheen.

En jongen die meteen na een eerst date wil neuken verliest bij mij gewoon een stuk van zijn geloofwaardigheid en vind ik daarom ook een grote afknapper.
Dat heb ik dus ook. Duurt wel een paar weken of maanden.
pi_67546048
quote:

Daar is toch niks preuts aan? Vind dat juist wel goed. Meteen met elkaar naar bed gaan vind ik ook maar niks. Sowieso lijkt het dan meer op of het diegene alleen om de lusten te doen is dan om een relatie.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 30 maart 2009 @ 14:26:20 #48
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67546488
quote:
Serious business
quote:
Waarom verliest iemand daarmee zijn geloofwaardigheid? Als iemand eerlijk is in zijn bedoelingen dan is wat je zegt toch een beetje krom?
  maandag 30 maart 2009 @ 14:49:46 #49
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_67547227
quote:

[..]

Ik wel. Dat de relatie niet heeft standgehouden bijvoorbeeld.
Dat het dus een slecht begin is geweest, om het tot een stabiele relatie te laten worden, en de rest van jullie leven samen te delen.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_67547642
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Serious business
[..]

Waarom verliest iemand daarmee zijn geloofwaardigheid? Als iemand eerlijk is in zijn bedoelingen dan is wat je zegt toch een beetje krom?
Vanwege iets wat Bobby B zegt:
quote:
Sowieso lijkt het dan meer op of het diegene alleen om de lusten te doen is dan om een relatie.
Als je echt om iemand geeft wacht je op elkaar. Voor mijn gevoel is sex niet alleen neuken en het orgasme dat je voelt, het is een vorm van de uiting van de gevoelens die je voor elkaar hebt.
Bovendien, als je echt verliefd bent op elkaar en het gaat goed maakt het niet uit hoe lang je wacht. Je kan het daarna namelijk nog heel veel keer overdoen

Ok, ok, ik ben een beetje aan het overromantiseren, ( ) maar ik kan nou eenmaal geen sex hebben met iemand waar ik niet om geef.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')