abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67587430
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:11 schreef Godshand het volgende:
Het is trouwens maar de vraag of je nog zin hebt je lul bij haar erin te steken, als blijkt dat ze als hobby graag knoopjes verzameld en wil dat het licht tijdens de sex uitblijft. Heb je daar op gewacht..
Daar kom je tijdens een date toch al achter?
pi_67587839
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:34 schreef kingmob het volgende:

[..]

Want? Alles gaat toch stuk? Je gaat uiteindelijk toch dood, kun je net zo goed niet leven?
Dat je dood gaat is zeker, dat je relatie stuk gaat niet. Ja als je dood gaat. Met andere woorden, vind het een beetje een kansloze redenering.

Of wil je echt beweren dat er geen relaties zijn die het een mensenleven uithouden?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 19:26:54 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67587976
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:12 schreef Disorder het volgende:
Daar kom je tijdens een date toch al achter?
Dat het licht uit moet tijdens de seks?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_67591297
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat het licht uit moet tijdens de seks?
Hangt van de openhartigheid tijdens de date af
  Moderator dinsdag 31 maart 2009 @ 21:20:18 #80
249559 crew  Lavenderr
pi_67592138
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:23 schreef NZYM het volgende:
Het gaat toch wel kapot uiteindelijk, of je nou gelijk neukt of een maand wacht...
Nou nou, niet zo somber hoor
  woensdag 1 april 2009 @ 12:17:05 #81
153954 NZYM
Genosha Records
pi_67607951
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 21:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou nou, niet zo somber hoor
Heeft niks somberheid te maken hoor, maar met de realiteit.
Als ik aan een relatie begin, dan ga ik er ook voor, dat is het probleem niet. Maar in m'n achterhoofd onthou ik echt wel dat t gewoon ooit gaat eindigen. Heel simpel. En wel of niet wachten met sex, veranderd helemaal niets aan de lengte van een relatie, het ligt er maar net aan hoe gek je op elkaar bent, en hoeveel moeite jullie (willen) doen voor de relatie.
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
  woensdag 1 april 2009 @ 12:19:29 #82
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67608024
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 13:14 schreef cmck het volgende:

[..]

Ahhh, nu snap ik het: ik heb hier te maken met een klein mierenneukertje die per definitie zegt dat een paar gelijk is aan 2.

Mijn definitie gaat wat ruimer. Een paar weken kan inderdaad 2 weken zijn, 3,4,5,6,7,8, 14
Net zo lang totdat ik iemand vertrouw en daar is geen exacte tijd voor te geven.
Een paar weken is niet persé 2 weken hoor (nou ja, feitelijk wel, maar okee)... maar ook geen kwart jaar als je het niet heel erg vindt

Dus het lag toch echt aan je eigen uitspraak. Maar nu is alles geheel duidelijk.
Intelligent, but fucked up.
  woensdag 1 april 2009 @ 13:51:02 #83
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_67610981
Ik vind her grote onzin al die regeltjes, als het goed voelt voelt het goed toch... De ene keer duik je meteen het bed in de andere keer duurt het wat langer... Of je elkaar echt leuk vind, hangt toch niet af van wanneer je sex hebt?? Tenzij de sex waardeloos is natuurlijk
"There is only one good, knowledge, and one evil, ignorance. " - Socrates
"Envy is the ulcer of the soul." - Socrates
"Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver" - Loesje
  woensdag 1 april 2009 @ 13:51:23 #84
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_67610989
-foutje
"There is only one good, knowledge, and one evil, ignorance. " - Socrates
"Envy is the ulcer of the soul." - Socrates
"Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver" - Loesje
pi_67611236
laddertheorie zus en zo, allemaal onzin. je bent toch man om de voordelen van een vrouw op te wegen tegen de nadelen? als je haar kan krijgen op dat 1, waarom zou je dan wachten tot dag 2
  woensdag 1 april 2009 @ 14:53:29 #86
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_67612892
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:23 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat je dood gaat is zeker, dat je relatie stuk gaat niet. Ja als je dood gaat. Met andere woorden, vind het een beetje een kansloze redenering.

Of wil je echt beweren dat er geen relaties zijn die het een mensenleven uithouden?
Nee, maar de insinuatie dat een relatie het niet waard zou zijn als je weet dat hij niet voor altijd is vind ik nogal raar.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  woensdag 1 april 2009 @ 18:25:21 #87
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_67620271
quote:
Op woensdag 1 april 2009 13:51 schreef LalalaHippie het volgende:
Ik vind her grote onzin al die regeltjes, als het goed voelt voelt het goed toch... De ene keer duik je meteen het bed in de andere keer duurt het wat langer... Of je elkaar echt leuk vind, hangt toch niet af van wanneer je sex hebt?? Tenzij de sex waardeloos is natuurlijk
Of je elkaar leuk vind heeft inderdaad niets te maken met wanneer je sex hebt.
Maar wanneer het is dat je sex hebt, heeft wel te maken met of je elkaar echt leuk vind.
pi_67621478
quote:
Op woensdag 1 april 2009 18:25 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Of je elkaar leuk vind heeft inderdaad niets te maken met wanneer je sex hebt.
Maar wanneer het is dat je sex hebt, heeft wel te maken met of je elkaar echt leuk vind.
..of hoe wanhopig/geil je bent.
pi_67746900
als ik de eerste date al met hem het bed in duik neem ik aan dat het geen lange relatie zal worden.. gewoon een relatie om de seks.
maar ik ben ook weer niet iemand die de seks weer te lang uitstelt.
pi_67748279
Wat grappig, waarom wordt sex als minder waard gezien als je het naast gezonde relaties ook met one-night stands of gewoon scharrels doet? Sex is echt iets tussen twee personen en daarmee al 'speciaal' of 'anders' per stel.

Dat hele "Sex moet speciaal blijven" vind ik af en toe zo een dooddoener die me doet denken aan die hele "eerste keer" mythos die is ontstaan rondom maagdelijkheid.

Wat is er mis aan gewoon veel intiem plezier met iemand te hebben en daar gewoon een goed gevoel aan over te hebben? Ik heb alleen warme gevoelens voor elke vrouw waarmee ik ooit het bed heb gedeeld, dat komt ook omdat ik enkel het bed deel met vrouwen die ik ook gewoon genoeg mag om er sex mee te hebben. Dan hoeft sex echt niet 'speciaal' te blijven want het is voor mij al 'speciaal' genoeg dat ik gewoon een lieve/aantrekkelijke/geliefde vrouw naast me heb liggen om het mee te doen.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')