Daar kom je tijdens een date toch al achter?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:11 schreef Godshand het volgende:
Het is trouwens maar de vraag of je nog zin hebt je lul bij haar erin te steken, als blijkt dat ze als hobby graag knoopjes verzameld en wil dat het licht tijdens de sex uitblijft. Heb je daar op gewacht..
Dat je dood gaat is zeker, dat je relatie stuk gaat niet. Ja als je dood gaat. Met andere woorden, vind het een beetje een kansloze redenering.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:34 schreef kingmob het volgende:
[..]
Want? Alles gaat toch stuk? Je gaat uiteindelijk toch dood, kun je net zo goed niet leven?
Dat het licht uit moet tijdens de seks?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:12 schreef Disorder het volgende:
Daar kom je tijdens een date toch al achter?
Hangt van de openhartigheid tijdens de date afquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat het licht uit moet tijdens de seks?
Nou nou, niet zo somber hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:23 schreef NZYM het volgende:
Het gaat toch wel kapot uiteindelijk, of je nou gelijk neukt of een maand wacht...
Heeft niks somberheid te maken hoor, maar met de realiteit.quote:
Een paar weken is niet persé 2 weken hoor (nou ja, feitelijk wel, maar okee)... maar ook geen kwart jaar als je het niet heel erg vindtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:14 schreef cmck het volgende:
[..]
Ahhh, nu snap ik het: ik heb hier te maken met een klein mierenneukertje die per definitie zegt dat een paar gelijk is aan 2.
Mijn definitie gaat wat ruimer. Een paar weken kan inderdaad 2 weken zijn, 3,4,5,6,7,8, 14
Net zo lang totdat ik iemand vertrouw en daar is geen exacte tijd voor te geven.
Nee, maar de insinuatie dat een relatie het niet waard zou zijn als je weet dat hij niet voor altijd is vind ik nogal raar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat je dood gaat is zeker, dat je relatie stuk gaat niet. Ja als je dood gaat. Met andere woorden, vind het een beetje een kansloze redenering.
Of wil je echt beweren dat er geen relaties zijn die het een mensenleven uithouden?
Of je elkaar leuk vind heeft inderdaad niets te maken met wanneer je sex hebt.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:51 schreef LalalaHippie het volgende:
Ik vind her grote onzin al die regeltjes, als het goed voelt voelt het goed toch... De ene keer duik je meteen het bed in de andere keer duurt het wat langer... Of je elkaar echt leuk vind, hangt toch niet af van wanneer je sex hebt?? Tenzij de sex waardeloos is natuurlijk
..of hoe wanhopig/geil je bent.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of je elkaar leuk vind heeft inderdaad niets te maken met wanneer je sex hebt.
Maar wanneer het is dat je sex hebt, heeft wel te maken met of je elkaar echt leuk vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |