Ik vind dat een tweede date niet meer onder een one night stand valt. One night stand vind ik, die avond ontmoeten, mee naar bed en nooit meer zien.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:07 schreef marcel-o het volgende:
2e date in bed = korte relatie of one night stand
die pakken gewoon wat ze kennen krijgenquote:Op maandag 30 maart 2009 00:07 schreef Kruger het volgende:
Ligt een beetje aan de situatie he... genoeg vrouwen die het allebei de eerste keer doen![]()
Maar goed met geen van hun wou ik ook een relatie
Ga werk zoeken, klaploper!quote:Op maandag 30 maart 2009 00:33 schreef Skylark. het volgende:
Elke situatie is anders.
Heerlijk, zo'n dooddoener!
Mals hoor.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:38 schreef Rosbief het volgende:
Bij mij gaat het vaak zo:
1ste date niets
2de date mee naar bed
3de date mee naar bed + sex
Zo ken ik het ook. Laat mannen alsjeblieft gewoon mannen zijn.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:31 schreef Stali het volgende:
Jeez, hebben de metromannen aan de klassieke regels zitten morrelen? Zoals ik het ken is het de dame die bepaalt of er wel of niet geneukt gaat worden. En hoe handiger de man het inpakt hoe sneller het neuken plaats zal vinden. Maar met al dit topicgeneuzel over wel niet word je gewoon haar beste vriend.
quote:Op maandag 30 maart 2009 01:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zo ken ik het ook. Laat mannen alsjeblieft gewoon mannen zijn.
Het is een guy issue.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Mals hoor.
He maar eigenlijk haal ik uit de OP dat het weer een guy issue is he?
Eerder zeg je dat het er maar van afhangt hoe glad de gozer het brengt (vrij vertaald). Als dat zo is moet je in theorie als man een versnellinkje terug kunnen schakelen om zogezegd niet op seks aan te sturen.quote:Dus een meisje wat meteen met TS het bed induikt was op voorhand geen relatiemateriaal maar nu vindt TS het meisje in kwestie wel zo leuk dat hij niet wil verpesten? TS, vooral niet neuken op de eerste date want dat kan je zelf wrs. niet aan. Geef haar een kus en klaar en verder de regels van Rosbiefs dates..
Niet aan zouden kunnen? Wat is dat voor raar verhaal. Daarbij is het hypothetisch want er is niemand die ik leuk vind. Het kwam er op neer dat als ik een meisje echt leuk zou vinden, zij vind dat ik het anders aan moet pakken. De kernvraag is dus inderdaad het dikgedrukte stukje. Dus meteen seks is niet bevordelijk voor verliefdheidsgevoelens.quote:Op maandag 30 maart 2009 01:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is een guy issue.![]()
[..]
Eerder zeg je dat het er maar van afhangt hoe glad de gozer het brengt (vrij vertaald). Als dat zo is moet je in theorie als man een versnellinkje terug kunnen schakelen om zogezegd niet op seks aan te sturen.
Zo zwart-wit zie ik het op zich niet, vrouwen kunnen bv net zo goed op seks aansturen.
Niet aankunnen klinkt een beetje cru maar zit wel een kern van waarheid in denk ik.
Dit zou voor TS seks met meer emotie zijn dan bij een (andere) one night stand.
Het draait in mijn ogen om de beleving van TS en het effect dat deze heeft op de duur van de eventuele relatie.
Meteen seks is niet bevorderlijk voor verliefdheidsgevoelens, uitstellen juist wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |