Mogen we van jou een klustopic verwachten danquote:Op woensdag 30 december 2009 14:11 schreef Thrackan het volgende:
Zo, gas/water/licht geregeld, nu is het wachten op de sleutel op 11 januari!
Daarna gaan we maar eens aan de klusch
Verbouw, voornamelijk de "badkamer" (het douchehok).quote:Op woensdag 30 december 2009 17:13 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Mogen we van jou een klustopic verwachten dan![]()
Nieuwbouw, verbouw ?
En? Hoe is het achter de schermen? Het is al tien dagen tweeduizendtien! Kun je niet vast een nominatietopic openen?quote:Op maandag 14 december 2009 22:17 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Er komt denk ik wel een K&W klus van het jaar verkiezing 2009
Ik zal het eens achter de schermen in de groep gooien
Achter de schermen zijn we bezig met de verkiezing qua regelen van een prijs / prijzen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:47 schreef Reese het volgende:
[..]
En? Hoe is het achter de schermen? Het is al tien dagen tweeduizendtien! Kun je niet vast een nominatietopic openen?
Go Vonkie! Er is hartstikke hard geklust in 2009, het is nu aan jou en je collega-mod om je users in het zonnetje te zetten
Dat begint goed! Maak je een eigen topic met voortgang en foto's? Dat wordt veel beter gelezen en bekeken dan een linkje in deze sloooooooooowchat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:26 schreef Thrackan het volgende:
Voorproefje: Klik
Ben met de badkamer begonnenEn in de slaapkamer heb ik alvast wat behang lopen trekken, maar daar staat nog niks van op de foto.
Topic komt eraan zodra ik tijd heb om er eentje in elkaar te plakkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:53 schreef Reese het volgende:
Thanks voor je antwoord, Vonkenboer!![]()
[..]
Dat begint goed! Maak je een eigen topic met voortgang en foto's? Dat wordt veel beter gelezen en bekeken dan een linkje in deze sloooooooooowchat.
Ik ben benieuwd wat je nog meer voor souvenirs tegenkomt van de vorige bewoners
Dubieus. Hij reageert inhoudelijk, zonder reclame te maken of je naar de website te lokken. En website vermelden in je onderschrift is toegestaan.quote:
Eind januari is voorbij en de eerste week van februari begint ook al weer op teschieten en het blijft maar stil achter de schermen. De modjes zijn toch niet met hun winterslaap bezig?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Achter de schermen zijn we bezig met de verkiezing qua regelen van een prijs / prijzen.
Traditiegetrouw starten we pas met de verkiezing eind januari / eerste week van februari
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:23 schreef nectarientje het volgende:
help! er is toch ooit ergens een topic geweest a la 'show hier je wc'? Ik ben op zoek naar inspiratie
Ik vind het altijd zo maf hoe jij op het forum steeds ogenschijnlijk zo plots opduikt bij dingen. Uit het niets.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:41 schreef Reese het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
bijzondere toiletfoto's
Nee, we waren/zijn in afwachting van de resultaten van het harde werk van PR die druk bezig is met het regelen van prijzen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:58 schreef exlurker het volgende:
[..]
Eind januari is voorbij en de eerste week van februari begint ook al weer op teschieten en het blijft maar stil achter de schermen. De modjes zijn toch niet met hun winterslaap bezig?
Sorry voor mijn ongeduld, wacht nu rustig af op de leuke dingen die gaan komenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:35 schreef Chell het volgende:
[..]
Nee, we waren/zijn in afwachting van de resultaten van het harde werk van PR die druk bezig is met het regelen van prijzen.
En assut goed is, zijn er inmiddels wat mooie prijzen geregeld
Er komen in ieder geval een paar goede prijzenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:35 schreef Chell het volgende:
[..]
Nee, we waren/zijn in afwachting van de resultaten van het harde werk van PR die druk bezig is met het regelen van prijzen.
En assut goed is, zijn er inmiddels wat mooie prijzen geregeld
dubieus is het zeker; maar ik geef hem voorlopig het voordeel van de twijfelquote:Op maandag 8 februari 2010 18:50 schreef klipper het volgende:
Verwarming in slaapkamer nodig, meest zuinige?
Laatste posting van vandaag komt enigszins dubieus over.
Verwijderdquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:05 schreef klipper het volgende:
Aangemeld om te spammen.
User- wash
Spam t in- Aansluiting wasmachine is warm water
komt in orde!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:59 schreef Chell het volgende:
Fijn dat je het even meldt exlurker![]()
Wel een verzoekje, zou je in het vervolg gewoon even melding kunnen maken zonder te reageren en te quotenScheelt editten en verwijderen enzo
Zie wel dat je het linkje weg had gehaald, maar zeker bij van die overduidelijke spamaccounts met reclame in de sig enzo, verwijderen we liefst alles.
Ben hartstikke benieuwd Ed!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:19 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Verwijderdbedankt voor de melding !
Trouwens de klus van het jaar verkiezing 2009 zit er aan te komen !![]()
En we hebben mooie prijzen zeg !![]()
![]()
He Cijpie, ik ga even spammen, hoor, het nominatietopic staat erquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:18 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Ben hartstikke benieuwd Ed!licht eens een tipje op??????
Met schitterende prijzen dacht ik zoquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:21 schreef Reese het volgende:
[..]
He Cijpie, ik ga even spammen, hoor, het nominatietopic staat er
[WEDSTRIJD] Klus van het jaar 2009 verkiezing !
Ja! Heel tofquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:32 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Met schitterende prijzen dacht ik zo![]()
Greysie heeft deze prachtige prijzen geregeld !quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:39 schreef Reese het volgende:
[..]
Ja! Heel tofHeeft Greysie dat geregeld? Want die "PR'ed things lately", toch?
Ik had in het nominatietopic ook nog een paar aanvullingen voor de lijst gemaakt, Vonkie,maar ik bedenk me nu dat je die liever hier hebt.
Browse je met firefox of met internet explorer ? Firefox wil bij mij ook wel eens vervelend doen met banners en foto's in topics. Je zou het natuurlijk even kunnen aankaarten in FB --> Feedbackquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:51 schreef exlurker het volgende:
Ben ik nu de enige die last heeft van die zwevende reclamebanners die steeds op duiken over het laatste bericht van een topic?
Vind het erg irritant en vraag me af or hier niets aan te doen is.
Je bent wel consequent in je waardering .quote:Op zondag 14 maart 2010 17:29 schreef Vonkenboer het volgende:
3 punten voor Twentemeijsje
2 punten voor Rallydame
1 punt voor Walterego
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |